مهدي

نمد كاپوت

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

218 ارسال در این موضوع قرار دارد

عزيزان سلام

نمد كاپوت براي تيپ 3 خوب است يا نه ؟ معايب و مزاياي استفاده از آن چيست؟ و قيمتش در چه حدودي است؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

نمد کاپوت برای همه مدل ها خوبه

دلیلش هم ایجاد نوعی عایق حرارتی برای محافظت از رنگ کاپوت است و جلوی مات شدن، تغییر رنگ و اسیب های ناشی از حرارت موتور به رنگ کاپوت رو میگیره

خصوصا در مواقعی که بارندگی باشه و یا به هر دلیلی کاپوت خیس بشه

قیمت 14 هزار تومن همراه با بست های امپولی (تولید ایران با کیفیت نسبتا خوب)

قابل تهیه در شبکه ایساکو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

قیمتش 13 تومن در نمایندگیای ایران خودرو موجوده .

یکی دیگه از مزایاش اینه که صدای موتور رو هم کاهش میده (در حد چند دسی بل )

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی از همه دوستان

البته یکی دیگه از موارد قابل توجه در قرار گرفتن نمد علاوه بر همه خواصی که دوستان گفتند

- جذب بخارات سوخت و روغن در فضای موتوره علاوه بر این یکی از مهمترین عواملیه که عمر بعضی از قطعات رو که در اثر فعل و انفعلات شیمیایی در اطراف موتور به وجود میاررو زیاد تر میکنه.

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام

برادرم اس دی وی یک داشت نمد کاپوت گزاشت حرارت متور رو نمیزاشت از کاپوت بره بیرون در نتیجه میومد داخل اتاق یعنی جای پاهاتون خیلی گرم میشد چون متور1600 تو دور های 4000 به بالا بیشتر گرم میشه در اخر باز کرد الان هم من که تیپ 5 دارم میترسم نمد بزارم چون دور بالا میرونم شاید حرارت بیاد داخل نظر شما دوستان چیه بزارم ؟ نزارم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .حتما بزار چون بعد از یه مدت رنگ کاپوت میسوزه به دلیل حرارت بالا منم خودم وی 1 دارم گذاشتم همیشه هم دور بالا میرونم کات اف هم میکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام

برادرم اس دی وی یک داشت نمد کاپوت گزاشت حرارت متور رو نمیزاشت از کاپوت بره بیرون در نتیجه میومد داخل اتاق یعنی جای پاهاتون خیلی گرم میشد چون متور1600 تو دور های 4000 به بالا بیشتر گرم میشه در اخر باز کرد الان هم من که تیپ 5 دارم میترسم نمد بزارم چون دور بالا میرونم شاید حرارت بیاد داخل نظر شما دوستان چیه بزارم ؟ نزارم؟

سلام دوست عزیز

خود اون قسمت عایق هستش و نمی زاره صدا و گرما وارد کابین بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این توضیح اشتباه هست اگه بیش از حد داغ بشه فن شروع به کار کردن میشه یکی از معایبش هم همین هست که اون حرارت تو مخفظه کاپوت میمونه که در این صورت ماشین داغ میشه و این داغ شدن از طریق فن قابل دفع است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

cry.gifcry.gif

(1)سلام.من206 اس دی پایه گاز سوز گرفتم.روی کاپوت و گلگیر جلو خیلی داغ میشه.عایق هم گذاشتم خیلی فرقی نکرد. تو حرکت خوبه وقتی وایمیسم و خاموش میکنم بعد 5 دقیقه خیلی داغ میشه. از صفریش هم همینطو بود.(2)آمپر وسطه ولی وقتی خاموش میکنم و بعد 10 دقیقه روشن میکنم آمپر تا نزدیک آخر بالاس.قضیه چیه؟؟cry.gifeek.gif آب کافی داره. هواگیری هم کردم. هوا نداشت(3)داشتم 120 تا میرفتم چراغ استپ روشن شد و آمپر از وسط پرید رو قرمز . ایستادم کاپوت رو زدم بالا رو موتور دست زدم داغ نبود بعد 1 دفه آمپر نرمال شد.ان قضایا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

cry.gifcry.gif

(1)سلام.من206 اس دی پایه گاز سوز گرفتم.روی کاپوت و گلگیر جلو خیلی داغ میشه.عایق هم گذاشتم خیلی فرقی نکرد. تو حرکت خوبه وقتی وایمیسم و خاموش میکنم بعد 5 دقیقه خیلی داغ میشه. از صفریش هم همینطو بود.(2)آمپر وسطه ولی وقتی خاموش میکنم و بعد 10 دقیقه روشن میکنم آمپر تا نزدیک آخر بالاس.قضیه چیه؟؟cry.gifeek.gif آب کافی داره. هواگیری هم کردم. هوا نداشت(3)داشتم 120 تا میرفتم چراغ استپ روشن شد و آمپر از وسط پرید رو قرمز . ایستادم کاپوت رو زدم بالا رو موتور دست زدم داغ نبود بعد 1 دفه آمپر نرمال شد.ان قضایا چیه؟؟؟

ترموستات و فشنگی فن رادیاتو چک کن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری