20 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام

چند روز پیش متوجه وجود اب و ضدیخ زیر موکت ماشین شدم. مشخصا مشکل از بخاری بود. نمایندگی رفتم و 90 هزار تومن واسم اب خورد. 74 هزار تومن بخاری+ اجرت. بعدا تاپیکی با موضوع تعویض اورینگی بخاری خوندم با هزینه 15 هزار تومن که دقیقا همین مشکل رو حل میکنه!!

حالا میخواستم یدونم چطور میتونم رادیاتی که نمایندگی بهم گفته خرابه رو امتحان کنم و از کار نمایندگی مطمئن بشم؟

در ضمن رادیات در حالت عادی در خونه اب شد و مشکلی دیده نشد اما نمیدونم چطور تحت فشار ازمایشش کنم.

اگه کسی تجربه ای داره لطفا راهنمایی کنه.

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

salam.gif

دوست من یه توصیه برای شما و همه دوستان عزیز-----> به نمایندگی های ایران خودرو اعتماد نکنید(تجربه های شخصی)

سال 84 برای شارژ کولر 405 به یکی از نمایندگی های شهر اراک مراجعه کردم و گفتن سیستمش نشتی داره و میخواستن کل سیستم کولر رو تعویض کنن البته با گارانتی که من قبول نکردم

نکته جالب اینجا بود تا 3 سال بعد کولر داشت مثل باقلوا کارمیکرد حتی بدون شارژYaKhoda.gif

بخاطر همین از روز اولی که 206رو تحویل گرفتم حتی از خیر گارانتیشم گذشتم

واقعا متاسفم

برای تست احتیاج به ابزار کار و تجهیزات دارید ولی ممکنه تعمیرگاه های آبگرمکن های دیواری بتونن کمکتون کنن(البته با کمی money)Mrgreen.gif

hi.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من شما رادیاتور بخاری ماشینت رو ببر پسش یه رادیاتور ساز یا یه باطری ساز خوب نشون بده ببین می تونه کمکت کنه یا نه؟think.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من شما رادیاتور بخاری ماشینت رو ببر پسش یه رادیاتور ساز یا یه باطری ساز خوب نشون بده ببین می تونه کمکت کنه یا نه؟think.gif

سلام. ممنون از توجه شما. ماجرا جالب شد!! تست کردم و رادیات سالم بود!! رفتم نمایندگی کولی بازی!! یارو موند! نه تنها رادیات خودم رو با واشر جدید نصب کرد... هزینه های قبلی که حدود 90 هزار تومن میشد رو بهم پس دادن! اخر دست هم با سلام و صلوات بدرقه شدم!

جالب اینجاست که من ماشین رو واسه تعویض دسته موتور همین نمایندگی بردم ولی گفتن باز کردیم سالم بود و دستمزد بازدید گرفتن اما 3 روز بعد موقع تعویض میل موجگیر و چپقی البنه بیرون از نمایندگی...با دسته موتور نابود شده ی پایین مواجه شدم!!

نمیدونم چی بگم. فقط اینکه تا عمر دارم دیکه پام رو توی این عمارت دزدان نمیگذارم !!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان کسی اموزش باز کردن رادیاتور بخاری را داره

اگه دارید بذارید ممنون میشم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . موکت زیر پای راننده خیس شده وابی بد بو چرب . چیکارش کنم . ممکن اب بخاری باشه؟؟

صبح ها هم که روشن میکنم ماشین میزارم گرم بشه کمی گاز که میدم انگار صدای شره اب توله ها بیاد ، همچین صدایی تولید میشه وقتی گرم که مبشه صدا میفته. این خیسی چیکار کنم دوستان؟؟؟


Sent from my C5503 using Tapatalk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . موکت زیر پای راننده خیس شده وابی بد بو چرب . چیکارش کنم . ممکن اب بخاری باشه؟؟

صبح ها هم که روشن میکنم ماشین میزارم گرم بشه کمی گاز که میدم انگار صدای شره اب توله ها بیاد ، همچین صدایی تولید میشه وقتی گرم که مبشه صدا میفته. این خیسی چیکار کنم دوستان؟؟؟


Sent from my C5503 using Tapatalk

سلام دوست عزیز مشکل شما از اورینگ رادیات بخاری هستش و صدای شره آب از هوا گرفتن رادیاته شما 2 تا اورینگ جنس خوب از ایساکو بگیر و ببر بده یه باطری ساز عوض کنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اورینگ بخاری یکم نشتی داشت اورینگ رو عوض کردم بعد دقیقه توی خیابون بخاری ترکید و کل مایع سیستم خنک کننده با فشار اومد داخل کابین و زیر پا شد دریاچه :yahoo:

بعد از باز کردن رادیات بخاری دیدم قسمت پلاستیکی رادیات ترک برداشته

موقع خرید رادیات اصلی 130 تومن بود و یه نوع دیگه 40 تومن که من 40 تومنی خریدم و لوله رابط 40 هزار خریدم و بستم (لوله رابط هم قبلا پوسیدگی داشت برا پیشگیری از مشکل در آینده اونم تعویض شد)

حالا به نظر دوستان میشه رادیات خودشم قسمت ترکیده رو تعمیر کنم ؟ چسبی یا چیزی میشه بهش زد که درست بشه؟

و اینکه رادیات اصلی فرقی در عملکردش هست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اورینگ بخاری یکم نشتی داشت اورینگ رو عوض کردم بعد دقیقه توی خیابون بخاری ترکید و کل مایع سیستم خنک کننده با فشار اومد داخل کابین و زیر پا شد دریاچه :yahoo:

بعد از باز کردن رادیات بخاری دیدم قسمت پلاستیکی رادیات ترک برداشته

موقع خرید رادیات اصلی 130 تومن بود و یه نوع دیگه 40 تومن که من 40 تومنی خریدم و لوله رابط 40 هزار خریدم و بستم (لوله رابط هم قبلا پوسیدگی داشت برا پیشگیری از مشکل در آینده اونم تعویض شد)

حالا به نظر دوستان میشه رادیات خودشم قسمت ترکیده رو تعمیر کنم ؟ چسبی یا چیزی میشه بهش زد که درست بشه؟

و اینکه رادیات اصلی فرقی در عملکردش هست؟

سلام رادیات ارزش تعمیر نداره و جواب نمیده

و فرقش با اصلی تو عملکردش نیست بلکه تو عمرشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری