<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

15 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان

امروز صبح که سراغ ماشین رفتم طبق معمول اول خواستم آب و روغن ماشین رو چک کنم فولی روغن رو که کشیدم دیدم که سر پلاستیکی فولی کنده شده و احتمالا" داخل جا مونده با ترس و لرز ماشین رو استارت زدم همه چیز عادی بود حتی یه 3 ساعتی هم باهاش رانندگی کردم و به مشکلی بر نخوردم اما کلا" مسئله نگران کنندست ، آیا ممکنه باعث بروز مشکل بشه و باعث آسیب دیدن موتور ؟

لطفا" راهنماییم کنید / ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیر جان منظورتون دقیق پلاستیک انتهای گیج هست؟

خوب این یکم بده.. ولی نمیتونه برای اویل پمپ خطری ایجاد کنه چون انتهاش توری داره و جلو ورود این قطعات رو میگیره

از طرف دیگه این پلاستیک با تکنلوژی طراحی شده که در اون حرارت بالا هم آب نمیشه پس احتمالا همیشه ته کارتل سرگردونه ولی احتمال پرش به سمت بالا و میلنگ،شاتون و زیر پیستون هم هست اما جایی نداره که قایم بشه!

کانال های روغن هم جای ورود برای این ندارن

به هر حال اگر خیلی حساس هستین راه حلش باز کردن کارتل و بررسی وضعیته!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و ممنون از جوابت

آره دقیقا" همون قسمت پلاستیکی هستش ، راستش خیلی می ترسم که باعث آسیب شدیدی بشه .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالش هست موقع تعویض روغن با ساکشن در بیاد؟

پیشنهاد میکنم اگه میخواید گیج روغن بخرید (کهاحتمالا باید بخرید) ارجینالشو پیدا کنید که رو 206های مدل پایینتر هستش و یکسره فلزی و دیگه چنین مشکلاتی پیش نمیاد

امان از دست ایران خودرو که نمیدونم با چه منطقی رو بعضی از قطعات دست میبره و مثلاً نوآوری میکنه! :x

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله دقیقا" درسته متاسفانه این کج سلیقگی های ایران خودرو خدا میدونه چقدر باعث مشکل شده ، فکر میکنی این نوع گیج فلزی رو از کجا میشه پیدا کرد ؟ از ایساکو میشه تهیه کرد ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله ایساکو باید داشته باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک سوال دیگه ، احتماله خارج کردن قطعه پلاستیکی از طریق کارتر و یا طبق گفته دوستمون کیوان از طریق ساکشن هست ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من پست کیوان رو ندیده بودم

درسته خرید مدل فلزی بهتره(خودم اون مدلی رو دارم که پلاستیک داره :mrgreen: )

احتمال اینکه با ساکشن در بیاد بعیده چون سر لوله ساکشن خیلی تنگه ولی بازم احتمال هر چیزی هست

من یه چیزی تو تعویض روغنی دیدم که اگه به چشم خودم ندیده بودم باور نمیکردم همین الانم باورش برام هنوز سخته چون موتور جای تنفس داره ولی بدون شلنگ نصب کرده بود و راحت همه روغن رو فقط با مکش تخلیه کرد و در آخر با اصرار زیاد من شلنگ هم نصب کرد که هیچ روغنی هم نیومد!

شاید تو این حالت پلاستیکه بیاد بالا ولی بازم بعیده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز ( متاسفانه هنوز اسمتون رو نمیدونم پس جسارتا" آقای ادمین صداتون می زنم )

امروز تو یک حرکت انتحاری به کمک داداش با وکیوم مکنده اون قطعه پلاستیکی رو خارج کردم ;-)

از راهنمایی هات ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان من 206 تیپ 2 مدل 82 دارم مدتی هست که صفحه نمایشگر روغن به صورت خط ممتد شده این شکلی _ _ _ _ _ _ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری