hamid reza

اخبار شرکت پژو

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

80 ارسال در این موضوع قرار دارد

[TABLE][TR][TD][/TD][TD]

[TABLE][TR][TD] رونمایی خودروی جدید پژو در چین

[TABLE][TR][TD]شنبه، 30 مهر 1390

ساعت: 11:59 [/TD][TD][/TD][TD]Saturday, October 22, 2011

كد خبر: 161150 [/TD][/TR][/TABLE] شنبه، 30 مهر 1390 10/22/2011 11:59:00 AM كد خبر: 161150

ShowImage.aspx?path=Files_Upload\69477.bmp&Width=260

Site_Logo.jpg [JUSTIFY]گروه بین الملل: شرکت پژو به دلیل عدم موفقیت سدان های قبلی در بازار چین، خودروی جدید دیگری با نام 308 را وارد این کشور کرد.[/JUSTIFY]

[JUSTIFY]به گزارش خبرخودرو، این خودرو در دو مدل بنزین سوز به ظرفیت 1.6 لیتر، توان 108 اسب بخار و گشتاور 142 نیتون متر عرضه می شود. موتور دیگر این خودرو 2.0 لیتر ظرفیت، 150 اسب بخار توان و 200 نیوتون متر گشتاور دارد[/JUSTIFY][JUSTIFY]در طراحی این خودرو از خودروی 508 الهام گرفته شده و به نظر می رسد که مهندسین طراح آن ایده جدیدی را به کار نبرده باشند.[/JUSTIFY]

[JUSTIFY]پژو تصمیم دارد این خودرو را به عنوان یک خودروی لوکس، با کیفیت و ایمنی در بازار چین به فروش برساند. این خودرو طی یک همکاری مشترک بین پژو سیتروئن و شرکت خودرو سازی چانگان چین تولید شده است.[/JUSTIFY][/TD][/TR][/TABLE][/TD][/TR][/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از عکسهای فوق العادت ناصر جان rose.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوش به حال چيني ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گروه خودرو- پژو قصد دارد یک مدل‌هاچ بک جدید را به یاد روزهای بزرگ پژو 205 GTI ارایه کند. پژو تصمیم گرفته است برای پژو 208 کاملا جدید که تابستان آینده ارایه خواهد شد قدرتمند ترین موتور توربوشارژ 4 سیلندر را استفاده کند.

GTI جدید احتمالا به موتور 6/1 لیتری توربوتویین مجهز خواهد بود که در حال حاضر در سیتروئن DS3 و مینی Cooper استفاده مي‌شود.

البته این مدل تازه با دو گزینه ارایه مي‌شود، یک مدل مسابقه که 204 اسب بخار قدرت خواهد داشت و نسخه معمولی که قدرتش 154 اسب بخار خواهد بود.

مدل معمولی این خودرو 18 هزار پوند و مدل مسابقه 23 هزار پوند قیمت‌گذاری شده است و مي‌تواند رقیب جدی برای رنو Clio باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 18 هزار پوند به قیمت هر پوند تو بازار ازاد که میشه پوندی 2080 تومن امروز بود اگه 2000 هزار تومن حساب کنیم میشه 36 میلیون تومن که در صورت ورود به ایران درمیاد حدودای

70 تومن!!!!! Mrgreen.gifMrgreen.gifMrgreen.gifMrgreen.gif

میارزه؟؟؟؟؟!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]یا خرید سهام پژو شرکت جی ام را نجات مي‌دهد

[/bLOCKQUOTE][/bLOCKQUOTE]

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]گروه خودرو- با وجود زیان‌دهی مکرر بدنه اروپایی جی ام طی سال‌هاي گذشته که نشان از ضعف عملکرد آنها در قاره اروپا دارد ولی اخباری در مورد تلاش جی ام برای خرید 7 درصد از سهام پژو به گوش مي‌رسد.

آمار نشان مي‌دهد اوپل طی 12 سال گذشته همواره زیان ده بوده است و مجموع زیان اقتصادی این برند در سال‌های مورد بررسی بیش از 5/12 میلیارد دلار بود.

[/bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]16-01.jpg[/bLOCKQUOTE][/bLOCKQUOTE]به تعبیر بهتر اوپل از سال 1999 میلادی تاکنون هیچ‌گونه درآمدزایی برای جی ام نداشته است و روشن نیست که معامله‌ای که جی ام در‌صدد انجام آن است چگونه مي‌تواند سبب بهبود شرایط اقتصادی این برند شود. آیا این قرار داد شامل همکاری در تولید مي‌شود و به جی ام امکان مي‌دهد بخشی از هزینه تولید خود را در کارخانه‌هاي اوپل کم کند یا خیر؟

البته جزئیات این مذاکرات هنوز مشخص نیست و هیچ یک از طرفین در مورد مثبت یا منفی بودن مذاکرات سخنی نگفته‌اند ولی مطالعات نشان مي‌دهد در جریان بحران اقتصادی چندین سال گذشته تعداد زیادی از برندهای خودروسازی از طریق مشارکت با دیگر برندها خود را نجات داده‌اند یا اینکه زیان شان را به حداقل رسانده‌اند و این راهی است که جی ام برای نجات اوپل در پیش گرفته است.

سخنگوی جی ام در مورد این مذاکرات به دیترویت نیوز گفت: خرید بخشی از سهام شرکت سودآور پژو مي‌تواند به ما کمک کند تا اوپل را به سودآوری برسانیم و وارد بازارهایی شویم که تا کنون در آنها حضور نداشتیم.قرار است با شرکت پژو در تولید موتورهای خودرو و قطعات جانبی و تولید خودروهای سواری کوچک همکاری کنیم که این به معنای کمتر شدن هزینه برای هر دو شرکت است.

ما در نظر داریم تا سقف 7 درصد از پژو را خریداری کنیم و زیان‌هاي اخیر خود در خاک اروپا را جبران کنیم. اهمیت این مذاکره به دلیل حضور پر رنگ پژو در کشورهای خاورمیانه است که درآمد زیادی را نصیب این برند فرانسوی کرده است و حال با خرید 7 درصد از سهم پژو توسط جی ام، این برند آمریکایی هم مي‌تواند بازارهای تازه‌ای را پیدا کند.

طبق گزارش‌های موجود در سال 2011 میلادی شرکت خودروسازی جنرال موتورز زیانی معادل 747 میلیون دلار در خاک اروپا متحمل شد و رکورد زیان‌دهی 5/12 میلیارد دلاری طی دوازده سال گذشته را از آن خود کرد. اوپل برای آخرین بار در سال 1999 میلادی موفق به کسب سودی معادل 423 میلیون دلار شد و از آن سال به بعد همواره این برند با زیان مواجه بوده است.

زیان اوپل در سال 2000 میلادی برابر با 257 میلیون دلار و در سال 2001 میلادی برابر با 765 میلیون دلار بود. این برند چندین سال بیش از یک میلیارد دلار زیان دید که آسیب زیادی به اقتصاد شرکت جی ام وارد آورد. این چهار سال عبارتند از سال‌های 2002و 2005 و 2008 و 2010 میلادی.

البته شمار زیادی از تحلیلگران بازار خودرو مي‌گویند که جی ام در مشکلاتش در قاره اروپا تنها نیست و تمامی برندهای خودروسازی فعال در این قاره به دلیل مشکلات اقتصادی اروپا با مشکل مواجه هستند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشورهای اروپای غربی هزینه بالای نیروی کار در این کشورها است که سبب شده است تا هزینه تمام شده تولید در آنها رشد کند. مایکل رابینت یکی از تحلیلگران بازار خودرو مي‌گوید: شرکت پژو بسیار کوچک‌تر از جی ام است و با شرکت‌هایی از قبیل بی ام و، تویوتا، فیات، فورد و میتسوبیشی قراردادهایی دارد که به موجب آن همکاری نزدیکی بین آنها برقرار است.

حال مهم‌ترین سوال این است که آیا مشارکت جی ام با پژو مي‌تواند بخشی از فشار هزینه ناشی از قیمت بالای نیروی کار در کشورهای اروپای غربی را تعدیل کند و به خودروسازان فرصت رشد اقتصادی و سودآوری دهد یا خیر؟

به هر حال در جریان بحران اقتصادی اروپا شمار زیادی از شرکت‌هاي خودروسازی اقدام به تعطیلی کارخانه‌هاي خود در این منطقه کردند. مثلا فورد در سال 2000 میلادی 22 کارخانه در اروپا داشته است اما هم اکنون تنها 14 کارخانه دارد و تویوتا که 10 کارخانه در سراسر اروپا داشته در حال حاضر با 7 کارخانه مشغول به کار است.

اما دولت‌های اروپایی با طرح تعطیلی کارخانه‌هاي خودروسازی که زمینه‌ساز رشد بیکاری در کشورها مي‌شود مخالف هستند و تلاش مي‌کنند تا خودروسازان را متقاعد کنند تا با سود کمتر یا یافتن راه‌هایی از قبیل مشارکت با یکدیگر به فعالیت شان ادامه دهند.

خلاصه اغلب تحلیلگران بازار خودرو بر این باورند که این مذاکرات نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت ولی آنچه مسلم است این است که جی ام قصد فروش اوپل را ندارد و از هیچ تلاشی برای حفظ این برند فروگذار نمی‌کند.

زیان سالانه GM در اروپا

روزنامه دنیای اقتصاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]كاهش 20 درصدي فروش خودرو در فرانسه

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]فروش خودروهاي نو در فرانسه در دومين ماه سال‌جاري ميلادي بيش از 20 درصد كاهش يافت.

آمارهاي منتشر شده نشان داد كه فروش خودرو در فرانسه در فوريه 2012 معادل 20/2 درصد كاهش يافته است. اخبار نااميدكننده درباره ركود بازار خودروي فرانسه در حالي منتشر مي‌شود كه چند روز پيش جنرال ‌موتورز براي خريد 7 درصد از سهام بزرگ‌ترين خودروساز فرانسه ابراز تمايل كرده بود. اين در حالي است كه آژانس اعتبارسنجي مودي رتبه اعتباري گروه خودروسازي پژو سيتروئن را كاهش داده است.فروش پژو در فرانسه در فوريه امسال نزديك 30 درصد كاهش يافت. فروش رنو 5/28 درصد دچار افت شد.به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين در حالي است كه فروش خودروسازان خارجي در فرانسه در دومين‌ماه امسال 3/7 درصد كاهش يافت.

[/bLOCKQUOTE][/bLOCKQUOTE][TABLE][TR][TD]16-04.jpg[/TD][/TR][/TABLE]

[/bLOCKQUOTE][/bLOCKQUOTE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]هدف جنرال موتورز از همکاری با پژو

[bLOCKQUOTE][bLOCKQUOTE]گروه خودرو- سهامداری جنرال موتورز در شرکت پژو و تصاحب یک صندلی در هیات مدیره این شرکت شاید برای فرانسوی ها به عنوان نقطه عطفی در سرنوشت این شرکت خودروساز فرانسوی به حساب آید؛ اما برای بزرگ‌ترین شریک پژو یعنی ایران خودرو شاید اتفاق میمونی نباشد.

[/bLOCKQUOTE][/bLOCKQUOTE][TABLE][TR][TD][/TD][/TR][/TABLE]این روزها اخبار جدی‌تری از تصمیم گیری در مورد فروش سهام پژو به شرکت جنرال موتورز به گوش می‌رسد. این در حالی است که وزير صنايع فرانسه پیشتر از مشاركت پژوسيتروئن و جنرال ‌موتورز استقبال كرده بود. ظاهرا آنها قصد دارند يك اتحاد استراتژيك را به منظور كاهش هزينه‌هاي سالانه خود به ميزان دستكم دو ميليارد دلار آغاز كنند.

اینکه جنرال موتورز با وجود مشارکت پژو با سیتروئن قصد همکاری با این شرکت فرانسوی را دارد؛ هر چند در ظاهر نفعی برای هر دو شرکت دارد اما به اعتقاد برخی کارشناسان این همکاری می تواند تا حدودی بر روابط پژو با شریک ایرانی اش تاثیرگذار باشد .هم اکنون پژو بزرگ‌ترین شریک ایران خودرو در تولید محصولات داخلی است. این شرکت به‌رغم شدت گرفتن محدودیت‌های بین‌المللی همچنان به همکاری خود با شریک ایرانیش ادامه داده این در حالی است که مدیرعامل ایران خودرو چندی پیش عنوان کرد که اين شركت و پژو فرانسه داراي منافع مشترك بوده و تحريم‌ها اثري بر تعاملات دوجانبه نخواهد گذاشت.

جواد نجم‌الدين همچنین تاکید کرده بود که اگر آنها بخواهند ما را تحريم كنند، ما نيز منافع آنها را تحريم خواهيم كرد.در حال حاضر بسیاری از محصولات ایران خودرو داخلی سازی شده که این امر می تواند تولید را از وابستگی به قطعات خارجی كم كند.

هم اكنون بسیاری از رسانه های خارجی حول مشارکت پژو با جنرال موتورز گزارشات و مطالب مختلفی منتشر می‌کنند که به اعتقاد کارشناسان آنچه بیش از همکاری این دو شرکت اهمیت دارد، تحت تاثیر قرارگرفتن همکاری ایران خودرو با شرکت فرانسوی پژو پس از سهامداری جنرال موتورز است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جنرال موتورز: پژو همکاری با ایران را متوقف کرده!

یک سخنگوی شرکت خودرو سازی آمریکایی جنرال موتورز گفته است، شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن همکاری خود را با ایران متوقف کرده است.

به گزارش بازتاب، جنرال موتورز اخیرا هفت درصد سهام شرکت خودروسازی فرانسوی پژو- سیتروئن را خریده است. این اقدام در راستای توسعه و تشکیل یک گروه مشترک از سوی دو شرکت خودروساز اتخاذ شده است.

گریک مارتین، سخنگوی جنرال موتورز، به خبرگزاری فرانسه گفته است، پژو پیشتر همکاری خود با ایران را متوقف کرده است.

گریک مارتین اضافه کرده است: شرکت خودروسازی فرانسوی مدتی پیش تصمیم گرفت تا تولید و ارسال قطعات به ایران را متوقف کند، درحقیقت چنین تصمیمی پیش از شروع همکاری مشترک ما اتخاذ شده است.

اظهارات این سخنگوی جنرال موتورز در واقع در پاسخ به موج تبلیغاتی یک گروه با نفوذ آمریکایی به نام گروه « اتحاد علیه ایران هسته ای» مطرح شد.

گروه « اتحاد علیه ایران هسته ای» روز چهارشنبه خواستار آن شد که به دلیل اصرار ایران بر ادامه فعالیت های هسته ای، دو کارخانه خودرو سازی جنرال موتورز و پژو معاملات خود با ایران را متوقف کنند.

گروه « اتحاد علیه ایران هسته ای» می گوید، سرمایه گذاری های جدید کارخانه جنرال موتورز در کارخانه پژو سیتروئن باید برای موارد احتمالی نقض تحریم های ایران تحت بررسی قرار گیرد چرا که پژو دارای بازار مهمی در ایران است.

مارک والاس، سفیرسابق آمریکا در سازمان ملل و رییس گروه « اتحاد علیه ایران هسته ای»در این زمینه گفته است: شرکت خودرو سازی پژو با همکاری کردن با حکومت ایران ، به نوعی از توان این حکومت برای توسعه غیرقانونی برنامه هسته ای حمایت کرده است.

مارک والاس همچنین گوشزد کرده است که که جنرال موتورز در جریان بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ با کمکهای دولت امریکا توانست به وضعیت خود سر وسامان بدهد و اکنون وزارت خزانه داری ایالات متحده مالک ۳۲ درصد این شرکت بزرگ خودرو سازی است.

مارک والاس خواستار تحقیق کنگره در این خصوص شده است.

این در حالی است که گریک مارتین گفته است : توافق ما با آنها (پژو سیتروئن) کاملا مطابق با قوانین آمریکا در خصوص نحوه تجارت با ایران است و از این توافق هیچ سودی به ایران نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، علاوه بر مارک والاس شخصیت هایی چون دنیس راس، دیپلمات سابق، جیمز ولزی،رییس سابق سازمان سیا، و فرانسیس تاوسند، مشاورسابق امنیت ملی کاخ سفید در گروه « اتحاد علیه ایران هسته ای» عضویت دارند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری