mobilemehdi

مشکل LTFT تیپ دو

20 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام

بنده طی انجام ازمون با دیاگ متوجه شدم LTFT ماشین روی 10 هست و پایین نمیاد

تست با دور بالا انجام دادم تا نشتی هوا برسی بشه تغییر نکرد

فشار بنزین رو ریل با موتور روشن 3.5 بار هست 

انژکتور بهمن ماه شسته شده 

فیلتر بنزین بهمن ماه تعویض شده

سنسور اکسیژن کار میکنه 

ماشین مشکل ریپ در دور 2500 و 3000 داره و تا دور 2500 STFT  منفی بعدش مثبت میشه

با کشیدن سوکت سنسور اکسیژن مشکل ریپ حل میشه مصرف بالا میره 

ماشین تغییر نرم افزاری خورده و دمای فن  اومده تا 92

نظرتون چیه؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 36 دقیقه قبل، mobilemehdi گفته است :

با سلام

بنده طی انجام ازمون با دیاگ متوجه شدم LTFT ماشین روی 10 هست و پایین نمیاد

تست با دور بالا انجام دادم تا نشتی هوا برسی بشه تغییر نکرد

فشار بنزین رو ریل با موتور روشن 3.5 بار هست 

انژکتور بهمن ماه شسته شده 

فیلتر بنزین بهمن ماه تعویض شده

سنسور اکسیژن کار میکنه 

ماشین مشکل ریپ در دور 2500 و 3000 داره و تا دور 2500 STFT  منفی بعدش مثبت میشه

با کشیدن سوکت سنسور اکسیژن مشکل ریپ حل میشه مصرف بالا میره 

ماشین تغییر نرم افزاری خورده و دمای فن  اومده تا 92

نظرتون چیه؟

سلام کارکرد ماشین چقدره؟ فیلرگیری چند وقت پیش و روی چند تنظیم شده؟

وقتی با افزایش دور موتور stft کم میشه احتمال اینکه نشتی وجود داشته باشه قویتره

نشتی توی قسمت اورینگ انژکتور و اورینگ منیفولد رو چک کنین و اگر کارکرد ماشینتون زیاده عوضشون کنین. فیلر رو هم روی ۲۰ ۴۰ تنظیم کنین و خیلی سفت نگیرین چون میتونه باعث نشتی بشه مخصوصا  سوپاپ هوا

بعد از این کارها سر باتریو چن ساعت بردارین تا مقدار ltft صفر بشه بعد از حدود ۱۰۰۰ کیلومتر دوباره ltft رو چک کنین

ویرایش شده در توسط amin6062
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، mobilemehdi گفته است :

با سلام

بنده طی انجام ازمون با دیاگ متوجه شدم LTFT ماشین روی 10 هست و پایین نمیاد

تست با دور بالا انجام دادم تا نشتی هوا برسی بشه تغییر نکرد

فشار بنزین رو ریل با موتور روشن 3.5 بار هست 

انژکتور بهمن ماه شسته شده 

فیلتر بنزین بهمن ماه تعویض شده

سنسور اکسیژن کار میکنه 

ماشین مشکل ریپ در دور 2500 و 3000 داره و تا دور 2500 STFT  منفی بعدش مثبت میشه

با کشیدن سوکت سنسور اکسیژن مشکل ریپ حل میشه مصرف بالا میره 

ماشین تغییر نرم افزاری خورده و دمای فن  اومده تا 92

نظرتون چیه؟

اول از همه دانلود ecu. اگه ریپ نداشت اون 10+ به تنهایی مشکلی نداشت. ماشین به هر علتی توی اون محدوده دور موتور داره لین کار میکنه. وقتی از 3000 رد میشه LTFT تغییر میکنه؟

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، amin6062 گفته است :

سلام کارکرد ماشین چقدره؟ فیلرگیری چند وقت پیش و روی چند تنظیم شده؟

وقتی با افزایش دور موتور stft کم میشه احتمال اینکه نشتی وجود داشته باشه قویتره

نشتی توی قسمت اورینگ انژکتور و اورینگ منیفولد رو چک کنین و اگر کارکرد ماشینتون زیاده عوضشون کنین. فیلر رو هم روی ۲۰ ۴۰ تنظیم کنین و خیلی سفت نگیرین چون میتونه باعث نشتی بشه مخصوصا  سوپاپ هوا

بعد از این کارها سر باتریو چن ساعت بردارین تا مقدار ltft صفر بشه بعد از حدود ۱۰۰۰ کیلومتر دوباره ltft رو چک کنین

کارکرد 220 تاست فیلر گیری عید انجام دادم 20/40 ارینگ انژکتور  بهمن عوض شد با فزایش دور موتور مقدار stft از مثبت به منفی میره ولی ltft تغییری نمیکنه

در 3 ساعت قبل، darkfall گفته است :

اول از همه دانلود ecu. اگه ریپ نداشت اون 10+ به تنهایی مشکلی نداشت. ماشین به هر علتی توی اون محدوده دور موتور داره لین کار میکنه. وقتی از 3000 رد میشه LTFT تغییر میکنه؟

بعد از اون دور  یک واحد کم میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بردم امروز دانلود کردم البته دانلود به 5 دقیقه نرسید زمانش باز تست کنم میگم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، mobilemehdi گفته است :

بردم امروز دانلود کردم البته دانلود به 5 دقیقه نرسید زمانش باز تست کنم میگم

ltft بعد از دانود صفر شد

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، mobilemehdi گفته است :

ltft بعد از دانود صفر شد

چون حافظش پاک شده صفر شده یه مدت رانندگی کنید دوباره زیاد میشه 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، amin6062 گفته است :

چون حافظش پاک شده صفر شده یه مدت رانندگی کنید دوباره زیاد میشه 

طرف پرسید ایا دستکاری کردی گفتم دمارو اوردم پایین گفت دستگاهش نگارین زرد نبود گفتم چرا گفت اونا خطا میندازن باز یه مدت بره ببینم چی میشه 

دما رو هم اوردم باز رو 97

ویرایش شده در توسط mobilemehdi
پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیروز طی مسافرتی که داشتم بعد از تغیر ارتفاع 1500 متری ltft به 3.2 رسید هنگام برگشت ماشین بین دور 2000و 3000 خفه میکرد و ریپ میزد بعد اون  درست میشد کمی که در گردنه رفتم دیدم کشش خیلی کمه و باعث ترافیک میشم کاپوت دادم بالا منفولید دود سرخ سرخ بود فیش سنسور اکسیژن کشیدم و گذاشتم اروم خنک بشه بدون هیچ مشکلی بدون ریپ ماشین بالا اومد حتی با ترافیک سنگین تونل حیران که یکساعت یک کیلومتر گردنه طول میکشه 

تصمیم دارم سنسور اکسیژن ntk ببندم امیدوارم از اون باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حواست باشه اگه کاتالیزورت کیپ باشه سنسور بعدی هم به همین سرنوشت دچار میشه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری