IIXL

نصب میل لنگ EF7 روی TU5

6 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

چندتا کلیپ داخل اینستاگرام دیدم برای تقویت میل لنگ EF7 روی TU5 نصب کرده بودن 

از دوستان کسی تجربه ای در این مورد داره ؟

در کنار میل لنگ قطعات دیگر مثل شاتون و پیستون باید تعویض کنیم ؟ 

نیاز به تغییر داخل بلوک هست یا بصورت فابریک نصب میشه ؟

 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 دقیقه قبل، IIXL گفته است :

سلام

چندتا کلیپ داخل اینستاگرام دیدم برای تقویت میل لنگ EF7 روی TU5 نصب کرده بودن 

از دوستان کسی تجربه ای در این مورد داره ؟

در کنار میل لنگ قطعات دیگر مثل شاتون و پیستون باید تعویض کنیم ؟ 

نیاز به تغییر داخل بلوک هست یا بصورت فابریک نصب میشه ؟

 

میل لنگ EF7 وزنش 15 کیلوگرم هستش و میل لنگ TU5 دوازده کیلو . چه دلیلی داره میل لنگ رو که همه توی فکر سبک تر کردنش هستند با نمونه ی سنگین تر تعویض بشه ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، armanw212 گفته است :

میل لنگ EF7 وزنش 15 کیلوگرم هستش و میل لنگ TU5 دوازده کیلو . چه دلیلی داره میل لنگ رو که همه توی فکر سبک تر کردنش هستند با نمونه ی سنگین تر تعویض بشه ؟

همه چیز وزن نیست 

مطمئن نیستم ولی ظاهرا با تغییر لنگ باعث افزایش کورس و افزایش حجم میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 49 دقیقه قبل، IIXL گفته است :

همه چیز وزن نیست 

مطمئن نیستم ولی ظاهرا با تغییر لنگ باعث افزایش کورس و افزایش حجم میشه

وزن یکی از فاکتورهای خیلی مهم هستش توی محاسبات مکانیک .  من نمی دونم دقیقا اون کسانی که این کار رو میگید انجام دادن چه تغییراتی توی بلوک سیلندر و شاتون ها دادن ولی اگر هدف تغییر کورس پیستون باشه  خوب مطمئننا باعث افزایش گشتاور میشه ولی گشتاور از جنس نیرو هست و نیرو هم تابع وزن هستش . اگر قرار به تغییرات عمده توی قطعات موتور باشه به نظرم ارزش نداره حتی اگر شدنی هم باشه .توی دراز مدت چون این جور تغییرات تست  نمیشن نمیشه در مورد عمر مفید کارکرد موتور بعد از تغییرات نمیشه زمانی براش تعریف کرد . 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کورس پیستون هم یه حدی داره یعنی میخواین بگین میل لنگ فابریک یه خوره از این کورس رو طی نمیکنه؟ من که میگم میکنه وگرنه چه دلیلی داره محفظه سیلندر بزرگتر بسازن و استفاده نشه؟

در ضمن به فرض اینکه کورس پیستون بیشتر بشه، تمام تنظیمات ای سی یو و تایمینگ و سوخت و ... باید عوض بشه وگرنه خداحافظ پیستون

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بور EF با TU یکیه و فقط استروکش بیشتره، شاتون و غیره رو باید برم نگاه کنم ولی تا جایی که یادمه ضخامت رینگاشون هم یکی بود اما..

اگه پشت ef7 نشسته باشی به همچین کاری حتی فکر هم نمیکنی

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری