mehran51

ایا دوره گارانتی خودرو بعلت طراحی یا کیفیت ساخت پائین قابل تمدید است؟

9 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

همانطور که میدونید ایران خودرو از سال ۹۱ به بعد تغییرات  اساسی در سیستم برقی ۲۰۶ شروع به تولید مجدد(ایرانیزه) کرد.

سال ۹۲  فاز صفر اکو مکس

سال ۹۳ و ۹۴ فاز یک اکو مکس

و فراخوانهای متعددی هم صادر کرد،حال سوالم اینحاست که اگر خودرویی به علت همین نواقصی که فراخوان شده بوده و انجام شده باز معیوب بشه و به نمایندگی مراجعه کنه باتوجه به اینکه ایراد تولید بوده (از دوره گارانتی بیشتر از سه سال گذشته ) ایا امکان استفاده از گارانتی مجدد هست؟

اگر ممکنه از چه طریق؟

ویرایش شده در توسط mehran51

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، mehran51 گفته است :

سلام

همانطور که میدونید ایران خودرو از سال ۹۱ به بعد تغییرات  اساسی در سیستم برقی ۲۰۶ شروع به تولید مجدد(ایرانیزه) کرد.

سال ۹۲  فاز صفر اکو مکس

سال ۹۳ و ۹۴ فاز یک اکو مکس

و فراخوانهای متعددی هم صادر کرد،حال سوالم اینحاست که اگر خودرویی به علت همین نواقصی که فراخوان شده بوده و انجام شده باز معیوب بشه و به نمایندگی مراجعه کنه باتوجه به اینکه ایراد تولید بوده (از دوره گارانتی بیشتر از سه سال گذشته ) ایا امکان استفاده از گارانتی مجدد هست؟

اگر ممکنه از چه طریق؟

سلام

تا اونجايي كه من اطلاع دارم اگر ايراد اپيدمي  يا متداول توي خودرو ها ديده شه فراخوان بدن مسئول هزينه شركته حتي اگر اعتبار گارانتي تموم شده باشه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 22 دقیقه قبل، Mehrdad Kalantari گفته است :

سلام

تا اونجايي كه من اطلاع دارم اگر ايراد اپيدمي  يا متداول توي خودرو ها ديده شه فراخوان بدن مسئول هزينه شركته حتي اگر اعتبار گارانتي تموم شده باشه

ممنون که جواب دادید.

مشکل توضیح میدم.ایراد تو طراحی دسته سیم و حعبه فیوز موتور اکو مکس فاز یک بود که از سال ۹۵ تغییر و به اصطلاخ بهینه شد.

شهریور سال ۹۳ فراخوان بازدید از فیوز دور تند فن رادیاتور بود،بازبینی و در صورت سوخته بودن فیوز تعویض میشد،حال اگر بعد از ۵ سال این ایراد در حدی باشه که نیاز به تعویض دسته سیم اصلی داشته باشه

آیا ممکنه از گارانتی استفاده کرد؟

مرجع تعیین کیه؟

مراحل کار چطوره و  باید تو شهرستان به کجا مراجعه کرد؟

ویرایش شده در توسط mehran51

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خودرو با بیش از ۱۲۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد و  گذشت ۶۵ ماه از زمان تحویل بعلت نقص در زمان ساخت گارانتی مجدد شده و بصورت امداد ویژه درخواست قطعه شد

ویرایش شده در توسط mehran51
پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 31 دقیقه قبل، mehran51 گفته است :

خودرو با بیش از ۱۲۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد و  گذشت ۶۵ ماه از زمان تحویل بعلت نقص در زمان ساخت گارانتی مجدد شده و بصورت امداد ویژه درخواست قطعه شد

ایول بیاید بازم بگید ایرانخودرو بده  :grin:  البته ماشالاه ایرانخودرو چنان خودروهارو گرون میفروشه که اگه تا اخر عمرشونم گارانتی بی قیدو شرط برای خودرویی قائل شن بازم ضرر نکردن اونم گاترانتی که یا از زیرش در میرن یا انقدر گاها قطعات بی کیفیت استفاده میکنن با مکانیکهای تازه وارد و بیتجزبه که خیلیوقتا طرف میره ماشینشو بیرون با هزینه خودش تعمیر میکنه ولی از گارانتی استفاده نمیکنه                 

ولی دور از شوخی ممنون اقا مهران که اطلاع دادید من مطمئنم بدرد خیلیا میخوره فقط شما به کجا مراجعه کردید فقط نمایندگی؟ یا باید دوندگی کردو اینور اونور رفت؟

بعد مرجع اینکه بعد 5-6 سال الان خرابی به دلیل گذشت طمان و فرسودگیه یا ضعف تولید چه کسیه؟؟ فقط مشکلاتی که به صورت فراخوان بوده شامل این نوع خدمات پس از فروش میشه؟

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خودم نمیدونستم برای همین اینجا پرسیدم تا دوستان نظر بدن(کاربرای این سایت اطلاعات خیلی بیشتری از مردم عادی دارن بقول معروف اکثرا ماشین بازن ) و جالب اینکه بیشتر از ۵۰ نفر بازدید کردن اما دریغ از ... که نشون میده چقدر از قوانین بی اطلاعیم.

)شاید هم دوستان راهنمایی  نکردن ):-(

ماشین بردم نمایندگی و کارشناس فنی نظر به تعویض دست سیم اصلی داد که رفتم دفتر منطقه ای و کارشناس فنی تو سیستم چک کرد که فراخوان رفتم و با نمایندگی تماس گرفت که تمدید گارانتی بشه.

برخورد کارشناسهای دفتر منطقه ای خیلی محترمانه و طی کمتر از نیم ساعت کارم انجام شد.

مشکلات فراخوان شده راحت تر اثبات مبشه و تو شهرستان مرجع تعیین کننده کارشناس فنی دفتر منطقه ایه.

دوندگی نداشت روال اداری و نامه نگاری دو روز کشید ولی مشکل تامین قطعه س چون قطعات خیلی کم و برای ماشین خودم امداد ویژه شده و از کارخانه ارسال شده

ویرایش شده در توسط mehran51
پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درحال حاضر مشکل تامین قطعه باعث میشه برخی معایب فقط به نمایندگی مراجعه کرد(مخصوصا مدل های ایرانیزه ) مثلا در صورت سوختن پایه فیوز یا پایه رله قطعه یدکی نیست حتی در فروشگاههای ایساکو مگر اینکه قطعه دست دوم و استوک که بنظرم برای سیستم برقی خطرناکه.

مثلا دسته سیم اصلی هم خیلی کم و بهتره بگم نایابه.

مشکل دیگر عدم همخوانی کد قطعاته،نرم افزار ایساکو برای شماره شاسی ماشینم ۶ کد دسته سیم اعلام کرد ولی نمایندگی گفت همه غلطه و شماره فنی فرق داشت که همین باعث میشه به نمایندگی مراجعه کرد(لوازم برقی بعد از فروش تعویض یا پس گرفته نمیشه )

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بعد از ده روز از نمایندگی تماس گرفتن که کار ماشین تمام شده ،عصر تحویل گرفتم و اقلام زیر تعویض شدن:

دسته سیم اصلی 

فن رادیاتور که گفتن از نوع دور بالا مخصوص مناطق گرمسیری نصب شده

تمامی فیوزها و رله ها

هزینه لوازم که گارانتی بود و بابت ابدیت نود هزینه ۱۸ هزار تومن

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از امور مشتریان ایران خودرو تماس گرفتن و چند سوال  در مورد وضعیت ماشین و رضایت از تعمیرات انجام شدن پرسیدن و در آخر هم گفتن فردا ساعت ۱۰ صبح  برای بازدید مجدد  و اطمینان از صحت کارکرد قطعات تعویضی مخصوصا دسته سیم اصلی ماشین ببرم نمایندگی.

واقعا که کشور عجایبه.

 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری