ehsan_m

فشردن پدال گاز و قطع کمپرسور کولر؟؟؟؟

6 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان

با فشردن پدال گاز در هر حالتی(حرکت ودرجا) کمپرسور از مدار درمیاد

کاری با خنک کردن نداره یعنی حتی لحظه روشن کردن کولرم پدال رو فشار بدی این اتفاق میفته

انگار فشار مینیفولد زیاد میشه و موتور زیر بار میره کولر آف میده

تو بعضی ماشین ها دیدم واسه موقعی که سبقت میگیرن  برای شتاب گیری این قضیه اتفاق میوفته

دوستان این ممکنه مربوط به چه قضیه ایی باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای من موقعی که گاز کولر توی سیستم خنک کاری زیاد بود این اتفاق می افتاد که با مقداری کم کردن گاز از طریق سروالو  درست شد

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببین اصلا این اجازه نمیده دور موتور بالا بره فقط با فشردن پدال قطع میشه قبل اینکه موتور بخواد به تغییر موقعیت پدال واکنش بده و دور بالا بره

دوم اینکه اگر آروم آروم دور رو بالا ببرم به هیچ وجه کمپرسور از مدار در نمیاد این یعنی مقدار گاز کافی هست

موضوعی که هست اینه که انگار به تغییرات ناگهانی پتانسیومتر دریچه گاز نسبت به دور موتور و به موازات اون مپ سنسور واکنش نشور میده

دستان اگه میشه نظر بدن که الگوریتم خروج کمپرسور شامل چه شرط هایی هست و چه پارامترهایی در اون دخیله

با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، ehsan_m گفته است :

ببین اصلا این اجازه نمیده دور موتور بالا بره فقط با فشردن پدال قطع میشه قبل اینکه موتور بخواد به تغییر موقعیت پدال واکنش بده و دور بالا بره

دوم اینکه اگر آروم آروم دور رو بالا ببرم به هیچ وجه کمپرسور از مدار در نمیاد این یعنی مقدار گاز کافی هست

موضوعی که هست اینه که انگار به تغییرات ناگهانی پتانسیومتر دریچه گاز نسبت به دور موتور و به موازات اون مپ سنسور واکنش نشور میده

دستان اگه میشه نظر بدن که الگوریتم خروج کمپرسور شامل چه شرط هایی هست و چه پارامترهایی در اون دخیله

با تشکر

من تو این چند سالی که ماشین دارم تنها دلیل قطع کردن کمپرسور بجر این که تو مسیر خودش اتومات کنه و روشن خواموش بشه فقط توگرمای بیش از حد موتور دیدم وقتی موتور داغ میکنه به هیچ عنوان کمپرسور تو مدار نمیاد چه در جا چه تخته گاز و باد کولر گرم میشه 

البته این شرایط بیشتر برای پراید و آردی رخ میده نه پژو 

شما حتما یه تست فشار گاز بگیرید و به دیاگ وصل کنید ببینید فشنگی کولر ایراد نداره

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی فشارش ظبیعی هست و درجا جواب داد دور موتورم بالا میره ظوری که نوسان غیر محسوس داشته باشه آف نمیکنه ولی نسبت به تغییرات ناگهانی پدال قطع میکنه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، ehsan_m گفته است :

مرسی فشارش ظبیعی هست و درجا جواب داد دور موتورم بالا میره ظوری که نوسان غیر محسوس داشته باشه آف نمیکنه ولی نسبت به تغییرات ناگهانی پدال قطع میکنه

با چی تست کردین که نرمال بود درجه روی چند بار بود؟ 

پس یه دیاگ بزن ببین فشنگی سالمه یا نه ببین چه خطایی میده مدل ماشینتون چیه؟ 

ویرایش شده در توسط keivanj
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری