misar

خطای فشار منیفولد و بد روشن شدن خودرو

22 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام 

موتور ماشینم tu5  هستش، دیاگ ک میزنم خطای موقت مربوط ب فشار منیفولد را داره ، موقع استارت زدن ، استارت اول ماشین روشن نمیشه، استارت دوم روشن میشه ولی خب موقع روشن شدن انگار نفس کم میاره ولی بلاخره روشن میشه، اینم بگم ک وقتی روشن میشه دور موتور تا ۱۰۰۰ بیشتر بالا نمیره حدود ۸۰۰-۹۰۰سلو کار میکنه تا بعد گرم شدن رو ۸۰۰ باقی میمونه

 

دور موتور حین درجا کار کردن هم تغییری نمیکنه

همیشه هم تو استارت اول مشکل داره، شتاب و نفس حین حرکت خوبه و مشکلی نداره، فیلتر بنزین هم عوض کردم تازگیا

 

ممنون میشم راهنمایی کنید

ویرایش شده در توسط misar
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، misar گفته است :

سلام 

موتور ماشینم tu5  هستش، دیاگ ک میزنم خطای موقت مربوط ب منیفولد را داره ، موقع استارت زدن ، استارت اول ماشین روشن نمیشه، استارت دوم روشن میشه ولی خب موقع روشن شدن انگار نفس کم میاره ولی بلاخره روشن میشه، اینم بگم ک وقتی روشن میشه دور موتور تا ۱۰۰۰ بیشتر بالا نمیره حدود ۸۰۰-۹۰۰سلو کار میکنه تا بعد گرم شدن رو ۸۰۰ باقی میمونه

 

دور موتور حین درجا کار کردن هم تغییری نمیکنه

همیشه هم تو استارت اول مشکل داره، شتاب و نفس حین حرکت خوبه و مشکلی نداره، فیلتر بنزین هم عوض کردم تازگیا

 

ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام

منظورتون از خطای موقت منیفولدچیه؟

پارامترهای دیگه راهم چک کردید؟

این ایراد از کی ایجاد شده ؟تعمیری قبلش انجام داید؟

 

 

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

میتونستید در قسمت مربوطه پیگیری کنید

اما خب فی الواقع بسان مشکل شرعی مسلمین لازم دونستم هر کجا و هر زمان مشکل فنی بنده ای رو حل کنم تا بلکه رفع مکروهی را مثمر و منتج شود :::P

فشار منیفولد رو چک کنید . دمای هوا رو چک کنید . نشتی هوا از او رینگ ها و واشر ها رو چک کنید و با نمونه تستی تعویض کنید و امتحان کنید

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ماشینو تازه چندماهه خریدم ، خطای فشار هوای منیفولد میده ، البته موقته، اطلاعی از تعویر قبلیش ندارم ولی خب موتوریش سرحاله و تو جاده نفسش خوبه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، misar گفته است :

سلام

ماشینو تازه چندماهه خریدم ، خطای فشار هوای منیفولد میده ، البته موقته، اطلاعی از تعویر قبلیش ندارم ولی خب موتوریش سرحاله و تو جاده نفسش خوبه

مصرف سوخت هم بالاست ؟

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، Armin Cadilac گفته است :

مصرف سوخت هم بالاست ؟

 

نه ، با حدود ۴۰لیتر بنزین ، تو شهرو جاده حدود۶۰۰ کیلومتری رفتم ، فکر کنم عادی باشه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، misar گفته است :

نه ، با حدود ۴۰لیتر بنزین ، تو شهرو جاده حدود۶۰۰ کیلومتری رفتم ، فکر کنم عادی باشه

عددسنسور مپ فشار هوا چند نشون میده؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 24 دقیقه قبل، Armin Cadilac گفته است :

عددسنسور مپ فشار هوا چند نشون میده؟

باید دوباره دیاگ بزنم، باید رو چه عددی باشه؟ مثلا در شهرکرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 42 دقیقه قبل، misar گفته است :

باید دوباره دیاگ بزنم، باید رو چه عددی باشه؟ مثلا در شهرکرد

سوییچ بسته -سوییچ باز وموتور روشن تست کنید 

 سوییچ باز کنید. در این حالت سنسور مپ باید فشار محیط رو نشون بده که میشه فشار هوای محل زنگیتون. مثلا فشار هوای تهران بین 830 تا 850 میلی بار (بسته به مناطق مختلف) متغیره. 

حالت روشن هم چک کنید و گار هم بدید چک کنید 

من فکر میکنم ممکنه از سنسور مپ نباشه چون معمولا فشار انتیک اگه بالابره مصرف هم بیشتر میشه --حالا شاید کثیف شده و...البته شایدم خرابه که میشه یه نمونه از کسی بگیرید تست کنید 

شایداز روغن موتور باشه که سنگین استارت میخوره و...

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 15 دقیقه قبل، Armin Cadilac گفته است :

سوییچ بسته -سوییچ باز وموتور روشن تست کنید 

 سوییچ باز کنید. در این حالت سنسور مپ باید فشار محیط رو نشون بده که میشه فشار هوای محل زنگیتون. مثلا فشار هوای تهران بین 830 تا 850 میلی بار (بسته به مناطق مختلف) متغیره. 

حالت روشن هم چک کنید و گار هم بدید چک کنید 

من فکر میکنم ممکنه از سنسور مپ نباشه چون معمولا فشار انتیک اگه بالابره مصرف هم بیشتر میشه --حالا شاید کثیف شده و...البته شایدم خرابه که میشه یه نمونه از کسی بگیرید تست کنید 

شایداز روغن موتور باشه که سنگین استارت میخوره و...

ممنون

البته بیشتر برای من جای سوال هستش که چرا موقع استارت دور موتور بالا نمیره و کم کم سلو کار نمیکنه، هیچوقت موقع استارت از ۱۰۰۰بالاترنرفته !!!

نزدیک ۱۰۰۰ میشه یه مقدار کم تا ۵۰۰ نوسان میکنه و پر پر میکنه و در نهایت روی ۸۰۰تا۹۰۰سلو کار میکنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری