imsi

نرم کردن پدال 4سیم

11 ارسال در این موضوع قرار دارد

درود

پدال 4سیم سفتیش برام زیاد بود بیشتر داخل شهر.

پدال 5سیم دارم از 4سیم نرمتره ولی زاویش برا این لگن نیست. میخاستم حرارت بدم زاویشو اصلاح کنم ترسیدم با حرارت نشه.

گفتم فنر پدال 4سیمو کوتاه کنم اگه رضایت بخش نبود برم سراغ 5سیم.

پدال 4سیم  2عدد فنر داره. میخاستم فنر بیرونی را کوتاه کنم تا پدال فشار کمتری نیاز داشته باشه.با 2سو قسمت پایین فنرو دادم بالا و کشیدم به سمت بیرون ولی نذاشتم بپره بیرون. فنر وسطی راحت خارج شد. دیدم فنر وسطیه همچینم نرم نیست. گفتم بدون فنر وسطی تست کنم اگه نرم شده بود که فنر بیرونیو کوتاه نکنم.

فنر بیرونیو جا زدم دیدم به به چه نرم شد. شاید تو جاده نرمیش اذیت کنه. احتمال میدم پارو شل کنم باعث بشه گاز بخوره و مجبورشم وزن  کف پامو یکم کم کنم و شاید همین باعث خستگی بشه.

IMG_20190706_200542_287.jpg

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 29 دقیقه قبل، imsi گفته است :

درود

پدال 4سیم سفتیش برام زیاد بود بیشتر داخل شهر.

پدال 5سیم دارم از 4سیم نرمتره ولی زاویش برا این لگن نیست. میخاستم حرارت بدم زاویشو اصلاح کنم ترسیدم با حرارت نشه.

گفتم فنر پدال 4سیمو کوتاه کنم اگه رضایت بخش نبود برم سراغ 5سیم.

پدال 4سیم  2عدد فنر داره. میخاستم فنر بیرونی را کوتاه کنم تا پدال فشار کمتری نیاز داشته باشه.با 2سو قسمت پایین فنرو دادم بالا و کشیدم به سمت بیرون ولی نذاشتم بپره بیرون. فنر وسطی راحت خارج شد. دیدم فنر وسطیه همچینم نرم نیست. گفتم بدون فنر وسطی تست کنم اگه نرم شده بود که فنر بیرونیو کوتاه نکنم.

فنر بیرونیو جا زدم دیدم به به چه نرم شد. شاید تو جاده نرمیش اذیت کنه. احتمال میدم پارو شل کنم باعث بشه گاز بخوره و مجبورشم وزن  کف پامو یکم کم کنم و شاید همین باعث خستگی بشه.

IMG_20190706_200542_287.jpg

اگر پدال ۵سیمی که دارید؛ فرمان راستیه

و اگر با مدلی که من خریدم یکیه؛ میتونید یه پایه براش بسازین و نصب کنید.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 32 دقیقه قبل، imsi گفته است :

درود

پدال 4سیم سفتیش برام زیاد بود بیشتر داخل شهر.

پدال 5سیم دارم از 4سیم نرمتره ولی زاویش برا این لگن نیست. میخاستم حرارت بدم زاویشو اصلاح کنم ترسیدم با حرارت نشه.

گفتم فنر پدال 4سیمو کوتاه کنم اگه رضایت بخش نبود برم سراغ 5سیم.

پدال 4سیم  2عدد فنر داره. میخاستم فنر بیرونی را کوتاه کنم تا پدال فشار کمتری نیاز داشته باشه.با 2سو قسمت پایین فنرو دادم بالا و کشیدم به سمت بیرون ولی نذاشتم بپره بیرون. فنر وسطی راحت خارج شد. دیدم فنر وسطیه همچینم نرم نیست. گفتم بدون فنر وسطی تست کنم اگه نرم شده بود که فنر بیرونیو کوتاه نکنم.

فنر بیرونیو جا زدم دیدم به به چه نرم شد. شاید تو جاده نرمیش اذیت کنه. احتمال میدم پارو شل کنم باعث بشه گاز بخوره و مجبورشم وزن  کف پامو یکم کم کنم و شاید همین باعث خستگی بشه.

IMG_20190706_200542_287.jpg

به نظرم کار خوبی نکردی، یا بهتر بگم کار درست و اصولی نکردی. چون کار بد با کار اشتباه یا غیر اصولی متفاوته 😉

قطعا تو رانندگی طولانی آزار دهندست. پدال باید یه کم سفت باشه که بشه قسمت پنجه پا رو روش انداخت، وگرنه همش باید پا رو بالا نگه داری که خب خسته کننده میشه. حالا تو ترافیک طولانی هم بیفتی که دیگه هیچی.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 2 ساعت قبل، zilamo گفته است :

اگر پدال ۵سیمی که دارید؛ فرمان راستیه

و اگر با مدلی که من خریدم یکیه؛ میتونید یه پایه براش بسازین و نصب کنید.

پایه ورق  فلزیه؟

مدل t6 برا من. پژو برادران بهم انداخت با اینکه همکارش معرفیم کرد.

در 2 ساعت قبل، endwaiter گفته است :

به نظرم کار خوبی نکردی، یا بهتر بگم کار درست و اصولی نکردی. چون کار بد با کار اشتباه یا غیر اصولی متفاوته 😉

قطعا تو رانندگی طولانی آزار دهندست. پدال باید یه کم سفت باشه که بشه قسمت پنجه پا رو روش انداخت، وگرنه همش باید پا رو بالا نگه داری که خب خسته کننده میشه. حالا تو ترافیک طولانی هم بیفتی که دیگه هیچی.

اذیتش تو ترافیک بود چون سفت بود. اگرم تو جاده اذیت کرد، براحتی فنر قبلیش  قابل نصبه.

ویرایش شده در توسط imsi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 9 دقیقه قبل، imsi گفته است :

پایه ورق  فلزیه؟

مدل t6 برا من. پژو برادران بهم انداخت با اینکه همکارش معرفیم کرد.

والا من اولش می خواستم ازمایشی درست کنم با ام دی اف که بعدا فلزی بسازم اما از اون موقع همون ام دی اف نصبه و دست نزدم

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، zilamo گفته است :

والا من اولش می خواستم ازمایشی درست کنم با ام دی اف که بعدا فلزی بسازم اما از اون موقع همون ام دی اف نصبه و دست نزدم

 

پدال شما کد ۰۴۳ هست. بعد از کد های ۰۷۴، ۰۷۵، ۰۷۶ و ۰۷۷ که فابریک ۲۰۶ هستن، بهترین پدال کد ۰۴۱ هست که پدال ۳۰۷ هست. من دارم. لیمیتر ساپورت هم هست. موقعیتش از نظر نزدیکی به پدال ترمز نسبتا خوبه، اما کمی بالاست که من پشت پیچ بالاییش یه مهره گذاشتم و خیلی بهتر شد. پام هم بهش عادت کرده. اگه بشه بیشتر از بالا، پشتش رو فاصله داد عالی میشه که فعلا نرفتم سراغش. احتمالا یه روز سر حوصله ردیفش کنم. دلیل اینم که تا حالا درستش نکردم اینه که دنبال پدال فابریک می گردم. چند وقت پیش یکی پیدا کردم که طرف دندون گرد بود. یکی دیگه هم پیدا کردم که کد ۰۷۴ بود و لیمیتر ساپورت نبود. خلاصه همچنان امیدوار به یافتن پدال کد ۰۷۵ یا ۰۷۷ هستم که لیمیتر ساپورت هم باشه.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 4 ساعت قبل، endwaiter گفته است :

پدال شما کد ۰۴۳ هست. بعد از کد های ۰۷۴، ۰۷۵، ۰۷۶ و ۰۷۷ که فابریک ۲۰۶ هستن، بهترین پدال کد ۰۴۱ هست که پدال ۳۰۷ هست. من دارم. لیمیتر ساپورت هم هست. موقعیتش از نظر نزدیکی به پدال ترمز نسبتا خوبه، اما کمی بالاست که من پشت پیچ بالاییش یه مهره گذاشتم و خیلی بهتر شد. پام هم بهش عادت کرده. اگه بشه بیشتر از بالا، پشتش رو فاصله داد عالی میشه که فعلا نرفتم سراغش. احتمالا یه روز سر حوصله ردیفش کنم. دلیل اینم که تا حالا درستش نکردم اینه که دنبال پدال فابریک می گردم. چند وقت پیش یکی پیدا کردم که طرف دندون گرد بود. یکی دیگه هم پیدا کردم که کد ۰۷۴ بود و لیمیتر ساپورت نبود. خلاصه همچنان امیدوار به یافتن پدال کد ۰۷۵ یا ۰۷۷ هستم که لیمیتر ساپورت هم باشه.

منم 41 دارم که میشه T6

خیلی نزدیک ترمزه و حدود 5سانت بالاتر از پدال 4سیم وایمیسه و اصلا راحت نیست، مچ پام درد میگیره . نرمیو سفتیش قابل قبوله.

ویرایش شده در توسط imsi
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 48 دقیقه قبل، imsi گفته است :

منم 41 دارم که میشه T6

خیلی نزدیک ترمزه و حدود 5سانت بالاتر از پدال 4سیم وایمیسه و اصلا راحت نیست، مچ پام درد میگیره . نرمیو سفتیش قابل قبوله.

پدال های دیگه از این خیلی بدترن.

بازش کن و پشتش (در قسمت بالا) یه مهره ۱۰ بذار تا یه کم کج بشه. خیلی بهتر میشه. چون پیچش جواب نمی ده، نمیشه خیلی کجش کرد. اگه بشه یه پیچ دیگه روش جوش داد و بلندترش کرد و یه تیکه چوب یا پلاستیک (که بهتره) رو به شکل گوه درآورد و پشتش گذاشت عالی عالی میشه.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، endwaiter گفته است :

پدال شما کد ۰۴۳ هست. بعد از کد های ۰۷۴، ۰۷۵، ۰۷۶ و ۰۷۷ که فابریک ۲۰۶ هستن، بهترین پدال کد ۰۴۱ هست که پدال ۳۰۷ هست. من دارم. لیمیتر ساپورت هم هست. موقعیتش از نظر نزدیکی به پدال ترمز نسبتا خوبه، اما کمی بالاست که من پشت پیچ بالاییش یه مهره گذاشتم و خیلی بهتر شد. پام هم بهش عادت کرده. اگه بشه بیشتر از بالا، پشتش رو فاصله داد عالی میشه که فعلا نرفتم سراغش. احتمالا یه روز سر حوصله ردیفش کنم. دلیل اینم که تا حالا درستش نکردم اینه که دنبال پدال فابریک می گردم. چند وقت پیش یکی پیدا کردم که طرف دندون گرد بود. یکی دیگه هم پیدا کردم که کد ۰۷۴ بود و لیمیتر ساپورت نبود. خلاصه همچنان امیدوار به یافتن پدال کد ۰۷۵ یا ۰۷۷ هستم که لیمیتر ساپورت هم باشه.

سلام و عرض ادب  استاد

از کجا این کدها رو تشخیص میدین؟

برای ۲۰۶ بهتر هستن یعنی تو کارایی بهتر کار می کنن یا برای نصب بهترن؟ یعنی الان این پدال من برا ۲۰۶ کاراییش کمتر از کدهای دیگه ای هست که فرمودین؟

الان پدال من تنها مشکلش اینه که یکم(در حد دوتاسه سانت) بالاتر وایمیسته و الا از نظر لیمیترش من مشکلم حل شده خیلی برام جااب بود چون قبلا با مقاومت فعال کرده بودم. البته منم تو برنامه دارم که پایه رو تغییر بدم؛ هم فلزیش می کنم هم اینکه می خوام دقیقا جای فابریک وایسته.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 5 ساعت قبل، zilamo گفته است :

سلام و عرض ادب  استاد

از کجا این کدها رو تشخیص میدین؟

برای ۲۰۶ بهتر هستن یعنی تو کارایی بهتر کار می کنن یا برای نصب بهترن؟ یعنی الان این پدال من برا ۲۰۶ کاراییش کمتر از کدهای دیگه ای هست که فرمودین؟

الان پدال من تنها مشکلش اینه که یکم(در حد دوتاسه سانت) بالاتر وایمیسته و الا از نظر لیمیترش من مشکلم حل شده خیلی برام جااب بود چون قبلا با مقاومت فعال کرده بودم. البته منم تو برنامه دارم که پایه رو تغییر بدم؛ هم فلزیش می کنم هم اینکه می خوام دقیقا جای فابریک وایسته.

سلام. استاد که شما هستید و ما شاگردی می کنیم.

کد پدال رو پشتش نوشته. یه عدد چند رقمی هست که آخرش مدلش رو مشخص می کنه. این پدال ها روی ماشین های مختلف نصب میشن، مثل پژو ۳۰۷. حالا ۲۰۶ و ۲۰۷ داریم، فرمون چپی و راستی داریم و....

از نظر عملکرد تقریبا مثل هم هستن، فقط محل قرارگیری فرق داره. بعضی ها به ترمز خیلی نزدیکه، بعضی ها زیاد بالا قرار می گیرن. بهترین گزینه فابریک خود ۲۰۶ هست که کد های ۰۷۵ و ۰۷۷ پلاستیکی و فلزی لیمیتر ساپورت هستن و کدهای ۰۷۴ و ۰۷۶ که پلاستیکی و فلزی غیر لیمیتر ساپورت هستن.

به اون عدد ۰۴۳ توی عکس دقت کنید. اون باید اعدادی باشه که گفتم. مثل ۰۷۵.

20190612_053946.jpg.77b7817c7684600dc4b1fcd202e9dda1.jpg

ویرایش شده در توسط endwaiter
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری