milad4

مشاوره برای بهبود تعادل در سرعت های بالا

6 ارسال در این موضوع قرار دارد

دوستان من قبلا لاستیک میشلن 185 داشتم  با ایکه چندین سال از عمرشون گذشته بود ولی روی سرعت های بالا واقعا ماشین تحت کنترلم بود حتی با سرعت 160 تا 170 تا ماشین تکون لرزش نداشت 

 

جدیدا لاستیک کویر kb27  گرفتم سایز 205  ولی  الان وقتی به سرعت 140 میرسم ماشین احساس امنیت نداره تکون زیاد داره اینگار میخواد به هر سرمتی منحرف بشه  گاز دادم تا 160 تا واقعا ترسیدم 

سرعتم کم کردم !  میخوام بدون چرا اینجوریه ؟ 

واقعا از لاستیکه ؟ آخه لاستیک نو سایز 205 چرا باید از لاستیک 7 سال استفاده شده صاف شده حس امنیت خوبی منتقل نکنه ؟ 

 

به نظرتون مشکل از چیه ؟    

 

شما چه راهی توصیه میکنید یا چه روشی که تو سرعت های بالا 150 ماشین حس خوب امنیت بده  ( خصوصا تکون های اضافی) یا فرمان به قدری حساس سبک که میخواد به طرفی منحرف بشه  

ازش پیشگیری کنیم ؟ 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، milad4 گفته است :

دوستان من قبلا لاستیک میشلن 185 داشتم  با ایکه چندین سال از عمرشون گذشته بود ولی روی سرعت های بالا واقعا ماشین تحت کنترلم بود حتی با سرعت 160 تا 170 تا ماشین تکون لرزش نداشت 

 

جدیدا لاستیک کویر kb27  گرفتم سایز 205  ولی  الان وقتی به سرعت 140 میرسم ماشین احساس امنیت نداره تکون زیاد داره اینگار میخواد به هر سرمتی منحرف بشه  گاز دادم تا 160 تا واقعا ترسیدم 

سرعتم کم کردم !  میخوام بدون چرا اینجوریه ؟ 

واقعا از لاستیکه ؟ آخه لاستیک نو سایز 205 چرا باید از لاستیک 7 سال استفاده شده صاف شده حس امنیت خوبی منتقل نکنه ؟ 

 

به نظرتون مشکل از چیه ؟    

 

شما چه راهی توصیه میکنید یا چه روشی که تو سرعت های بالا 150 ماشین حس خوب امنیت بده  ( خصوصا تکون های اضافی) یا فرمان به قدری حساس سبک که میخواد به طرفی منحرف بشه  

ازش پیشگیری کنیم ؟ 

سلام .

سایز 205 روی رینگ فابریکی دارید ؟ 

اگه جواب بله هست باید بگم کاملا درست احساس کردید . لاستیکی که از حد استاندارد رینگ خارج باشه و روی رینگ شکم بندازه قطعا باعث تکان خوردن به چپ و راست و ایجاد حس نا امنی میشه .

خودم این قضیه شکم انداختن لاستیک 205 روی رینگ فابریک برام مهم نبود تا اینکه ماشین یکی از آشنا هارو سوار شدم که روی رینگ فولادی فابریک لاستیک 205 انداخته بود و توی جاده توی سرعت 120 ماشین به چپ و راست تکون میخورد و یه حس خیلی بدی میداد انگار که هر لحظه میخوای منحرف شی .

ولی ماشین خودم که سایز 185 هست اصلا همچین حسی نداره .

برای هر سایز رینگی از نظر پهنا باید لاستیک مناسب خودش انتخاب بشه .

بازم اساتید نظر بدن بهتره و من فقفط تجربمو مطرح کردم و احتمال داره من اشتباه کنم .

 

ویرایش شده در توسط -xu7-
پسند شده توسط 6 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 دقیقه قبل، -xu7- گفته است :

سلام .

سایز 205 روی رینگ فابریکی دارید ؟ 

اگه جواب بله هست باید بگم کاملا درست احساس کردید . لاستیکی که از حد استاندارد رینگ خارج باشه و روی رینگ شکم بندازه قطعا باعث تکان خوردن به چپ و راست و ایجاد حس نا امنی میشه .

خودم این قضیه شکم انداختن لاستیک 205 روی رینگ فابریک برام مهم نبود تا اینکه ماشین یکی از آشنا هارو سوار شدم که روی رینگ فولادی فابریک لاستیک 205 انداخته بود و توی جاده توی سرعت 120 ماشین به چپ و راست تکون میخورد و یه حس خیلی بدی میداد انگار که هر لحظه میخوای منحرف شی .

ولی ماشین خودم که سایز 185 هست اصلا همچین حسی نداره .

برای هر سایز رینگی از نظر پهنا باید لاستیک مناسب خودش انتخاب بشه .

بازم اساتید نظر بدن بهتره و من فقفط تجربمو مطرح کردم و احتمال داره من اشتباه کنم .

 

بله اقا دقیقا سایز 205 روی رینگ 14 فابریک 

خدا  شاهده 3 بار بردم بالانس جاهای مختلف حتی 80 هزار تومان پول بالانس دادم :sad: 

فرمان ماشین اصلا ابدا نمیزنه خیلی عالی فرمان ول میکنم صاف مسیر خودش میره

فقط مشکل همین سرعت بالای 140 هست  اگه میدونستم باعث بهم خوردن تعادل میشه همون 185 میخریدم 

ویرایش شده در توسط milad4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اابته ۱۹۵ هم می تونه گزینه مناسبی باشه.

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

حالا غیر از لاستیک که دوستان فرمودند ماشینی که بخواهد به اون سرعت برسه و در اون احساس امنیت بیشتر داشته باشید باید تعلیق بسیار مناسب و مستحکمی داشته باشه و ارتفاع خودرو از سایز نرمال ایران خودرو پایین تر بیاید.

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، -xu7- گفته است :

سلام .

سایز 205 روی رینگ فابریکی دارید ؟ 

اگه جواب بله هست باید بگم کاملا درست احساس کردید . لاستیکی که از حد استاندارد رینگ خارج باشه و روی رینگ شکم بندازه قطعا باعث تکان خوردن به چپ و راست و ایجاد حس نا امنی میشه .

خودم این قضیه شکم انداختن لاستیک 205 روی رینگ فابریک برام مهم نبود تا اینکه ماشین یکی از آشنا هارو سوار شدم که روی رینگ فولادی فابریک لاستیک 205 انداخته بود و توی جاده توی سرعت 120 ماشین به چپ و راست تکون میخورد و یه حس خیلی بدی میداد انگار که هر لحظه میخوای منحرف شی .

ولی ماشین خودم که سایز 185 هست اصلا همچین حسی نداره .

برای هر سایز رینگی از نظر پهنا باید لاستیک مناسب خودش انتخاب بشه .

بازم اساتید نظر بدن بهتره و من فقفط تجربمو مطرح کردم و احتمال داره من اشتباه کنم .

 

دقیقا. حداکثر سایز استاندارد لاستیک روی رینگ 14 با پهنای 5.5 J همون 185ه. تازه توی پیچ ها و تغییر مسیرهای ناگهانی توی سرعت بالا وضعیت ازین هم بدتره

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری