Sohrab.mansouri

پروژه فراموش شده 206 sd

20 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام.من چند وقت پیش که دنبال جمع کردن ماشینم بودم شانسی با اینجا اشنا شدم.کلی کمک کرد.اما چی شد که دنبال جمع کردن افتادم داستان جالبی داره.

من چون اشنایی تو تصادف با 206 از دست داده بودم اصلا از 206 خوشم نمیومد.سال 90 بود که میخواستم یه ماشین بخرم .پولم فقط به 206 اس دی می خورد.خیلی گشتم و چون چاره ای نداشتم با اکراه رفتم ایران خودرو تو خ عباس اباد و یه 206 اس دی 90 وی 8 نوشتم اومدم خونه.15 روز بعد زنگ زدن گفتن حاضره رفتم تحویل گرفتم.یه ماهی گذشت کم کم  داشت مرض 206 بهم انتقال پیدا میکرد.بعد 4 ماه کلی باهاش حال میکردم.کم کم شروع کردم اول رفتم یه لاستیک 205/65/14 گرفتم که کار خوبی نبود بعدا میگم چرا.بعد کم کم فهمیدم 206 چه پتانسیل برای تقویت داره میشه شتاب گرفت.منم که دیوونه ماشین و شتاب بودم.اما اطلاعات کاملی نداشتم.از طریق دوستم که 207 با من گرفت با یکی ا اشنا شدم که کار 206 ار سی انجام میداد و کم کم با 206 ارسی اشنا شدم.اولین کار ریمپ زدم که کلی حال داد بهم. لذتی میبردم با رفع تاخیر پدال گاز. شیشیه دودی اوردم تو برنامه. کاتالیزر خالی کردم.زمان گذشت و سرباز شدم دیگه نشد دنبالش برم.یه ذره وضع مالی هم خراب شدکه اسستپ شد دیگه.اما همش فکرش تو ذهنم بود تا 4 ماه پیش.دل زدم به دریا گفتم یه ذره خرجش کنم.گفتم تو ماشین که خودم میبینم جمعش میکنم حال میکنم.از درچه هوا  ارسی شروع شد رفت تا اخر.سر دنده فرمون دستگیره و... بعد از ظهرا بعد از کار تو لوازم فروشیا بودم تاشب.رفتم یه پخش مانیتور اندروید با دوربین گرفتم که سخت افزارش قوی تر از مدلای تو بازار بود وباند 6975 با امپ انداختم.خلاصه حال میکردم.یه روز رفتم یه جایی که سر دنده ارسی که داشتم عوض کنم چون تو تابستان خیلی داغ میشد طرف مخمو زد سپر ارسی بندازم خلاصه از همونجا شروع شد.تو همین سایت یکی از بچه ها گفت همه چی با یه سپر ار سی شروع میشه راست گفت.خلاصه سپر انداختم بالا دیدیم چراغ ها پایه اش شکسته .بهم پیشنهاد چراغ مدل پایینی مات داد که خودش اصلی و نو داشت.اینم بگم که من خیلی خیلی حساسم همه جا برام کار انجام نمیدم چون خیلی گیر میدم به طرف.برام مهمه همه چی اصلی و نو باشه.خلاصه چراغ انداختم دیدم چقدر خوب شد.همون موقع یه رینگ سیروکو برام پرو زد گفت ببین چی میشه زیرش.منم که دیگه فکر مالی میکردم گفتم که الان نه.گفت تو دیوونه ای مطمئنم میای رینگ میگیری گفتم عمرا نمیام.خلاصه 10 روز بعد یه دست سیروکو نو اورجینال با لاستیک 195/55/15 نکسن کردم زیر ماشین پیش همون دوستمون.وقتی اولین دور باهاش زدم دیدیم چه چقدر لاستیک 205 سواری خراب و خشک میکنه و ترمزام ضعیف کرده بود و خطای کیلومتر هم داشتم.اما با این لاستیک سواریم عالی شده بود.البته از حق نگذریم هندلینگ 205 یه چیز دیگس. خلاصه  با طرف کلی رفیق شدیم دیگه.گفت ببین ارتفاع میخوای گفتم عمرا ارتفاع نمیشه دیگه.بعد چند روز دیدم سنسور نور باران کلی لازمه.  رفتم گرفتم با اینه الکتروکرومیک.خلاصه تا الان تیکه تیکه لوازم بستم تا چند وقت پیش که با راهنمایی دوستان اینجا فنر تیپ 4 گرفتم بالاخره ارتفاع فابریکی فرانسه گرفتم که سواری خراب نکنه و هندلینگ بهتر بشه و ارتفاع هم بیاد پایی.یه بال هم انداختم رو صندق به نظرم خیلی خوب شده.مرض 206 خیلی زیاده و به شدت اعتیاد داره کارم به لیپ سپر اینام رسید.الان تو کار هدرز وبوق ارسی هستم.اگر اینجا راهنماییم کنن و مشکلی نباشه یه هدرز انجین ارت هم میگیرم.عکس ماشین رو هم فردا میگیرم میزارم .ممنون که خوندید .سعی میکنم تند تند اپدیت کنم و از کارام عکس بزارم.وقت خوش.(مواظب باشید 206 بازی یک مریضی است)

پسند شده توسط 7 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا سهراب مبارک باشه حتما از کارهایی که کردید عکس بگذارید. فنر را چه کد رنگی انداختید؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینجور که بوش میاد شش ماه دیگه موتور عوض میکنی rc

 

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امان از بی پولی ..... 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@mehrdadghpممنونم. فنر تیپ ۴ ۲ بنفش یه زرد.ارتفاع فابریک ۲۰۶ فرانسه.

@mobilemehdi به شدت ذهنمو مشغول کرده موتور،اما واقعا گرون شده،۸ماه پیش موتور رام ای اس پی گیربکس سیم کشی و...میگفت۹ میلیون.الان همون نزدیک ۲۵ وایمیسته.اما با شناخت از خودم یه روز میندازم.مشکل سند نمیدونم چیکار کنم،اون بیشتر باعث شده سمتش نرم

یه سری عکس از قلتر ماشین میزارم ، بعدش از الان میزارم.البته اون موقع ارتفاع نداشتم با فتوشاپ اوردمش پایین😂😂😂😂

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

لوازمی که اینجا داشتم

ست روپدالی،درچه کولر ار سی،پخش اندروید،سر دنده ارسی،ترمز دستی ارسی، فرمان ارسی، دستگیره داخل ار سی،تایپ بی،چرم دور کیلومتر ارسی، شیشه دودی،دستگیره داشبورد ار سی،اینه برقی ارسی، دوربین عقب،سنسور عقب،چراغ نقشه خوان با میکروفن صدا، چراغ داشبورد،کیلومتر کروز ساپورت،کروز و لیمیتر،پدال ۵سیم، کمربند میکروسوییچ دار

6D6D8A83-9249-4F00-9943-9662E6ACCF02.jpeg

لوازم اینجا،سپر ارسی کامل با مه شکن، رینگ سیروکو با لاستیک نکسن۱۹۵/۵۵/۱۵، چراغ جلو مات،انتن ار سی،راهنما نارنجی ،ریمپ ایسیو، سوزن انژکتور نارنجی،کاتالیزور خالی،فیلتر هوایk&n ،شمع ایریدیوم،شبیه ساز کاتالیزور،۲ تا سنسور اکسیژن.

9564E8C9-A6E5-4A2A-BAF3-A2B4CC09C979.jpeg

ویرایش شده در توسط Sohrab.mansouri
پسند شده توسط 6 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا مبارک باشه.

بعد از نصب تیپ 4 ارتفاع چقدر تغییر کرد؟

عکس از قبل و بعد نصب فنر تیپ 4 هم بذارید و از تجربه سواری بعد نصب تیپ 4 هم بگید.

:hello:

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارتفاع از ۶ انگشت روی لاستیک دقیقا میشه ۴انگشت من روی لاستیک.دقیق بگم از زمین تا لب گلگیر از مرکز رینگ رد کنی ۶۴سانت میشه.عقب هم یه ذره خودش میاد پایین دقیقا ۴ انگشت روی لاستیک.۴ نفر توش تا الان هیچ جا گیر نکرده.رمپ خونه ما هم خیلی بده اما با سه نفر بازم گیر نکرد اما مویی رد شد.اگر سواری با فنر ایرانخودرو با رینگ و لاستیک ۱۹۵/۵۵/۱۵ عالی در نظر بگیریم،با این فنر و کمک اصلی فرانسه فابریک سواریت خوب میشه،حتی از لاستیک ۲۰۵/۶۵/۱۴ که اول داشتم باز هم بهتره.یه ذره کیفیت سواری کم میشه و دست اندازارو حس میکنی اگر دقت کنی، اما کاملا قابل قبول هستش.من خیلی راضیم.هم گیر نمیکنه هم از اون ارتفاع شتری ایرانخودرو بهتر میشه هم سواری مطلوبی داره.هندلینگ هم که بهتر میشه

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، Sohrab.mansouri گفته است :

سلام.من چند وقت پیش که دنبال جمع کردن ماشینم بودم شانسی با اینجا اشنا شدم.کلی کمک کرد.اما چی شد که دنبال جمع کردن افتادم داستان جالبی داره.

من چون اشنایی تو تصادف با 206 از دست داده بودم اصلا از 206 خوشم نمیومد.سال 90 بود که میخواستم یه ماشین بخرم .پولم فقط به 206 اس دی می خورد.خیلی گشتم و چون چاره ای نداشتم با اکراه رفتم ایران خودرو تو خ عباس اباد و یه 206 اس دی 90 وی 8 نوشتم اومدم خونه.15 روز بعد زنگ زدن گفتن حاضره رفتم تحویل گرفتم.یه ماهی گذشت کم کم  داشت مرض 206 بهم انتقال پیدا میکرد.بعد 4 ماه کلی باهاش حال میکردم.کم کم شروع کردم اول رفتم یه لاستیک 205/65/14 گرفتم که کار خوبی نبود بعدا میگم چرا.بعد کم کم فهمیدم 206 چه پتانسیل برای تقویت داره میشه شتاب گرفت.منم که دیوونه ماشین و شتاب بودم.اما اطلاعات کاملی نداشتم.از طریق دوستم که 207 با من گرفت با یکی ا اشنا شدم که کار 206 ار سی انجام میداد و کم کم با 206 ارسی اشنا شدم.اولین کار ریمپ زدم که کلی حال داد بهم. لذتی میبردم با رفع تاخیر پدال گاز. شیشیه دودی اوردم تو برنامه. کاتالیزر خالی کردم.زمان گذشت و سرباز شدم دیگه نشد دنبالش برم.یه ذره وضع مالی هم خراب شدکه اسستپ شد دیگه.اما همش فکرش تو ذهنم بود تا 4 ماه پیش.دل زدم به دریا گفتم یه ذره خرجش کنم.گفتم تو ماشین که خودم میبینم جمعش میکنم حال میکنم.از درچه هوا  ارسی شروع شد رفت تا اخر.سر دنده فرمون دستگیره و... بعد از ظهرا بعد از کار تو لوازم فروشیا بودم تاشب.رفتم یه پخش مانیتور اندروید با دوربین گرفتم که سخت افزارش قوی تر از مدلای تو بازار بود وباند 6975 با امپ انداختم.خلاصه حال میکردم.یه روز رفتم یه جایی که سر دنده ارسی که داشتم عوض کنم چون تو تابستان خیلی داغ میشد طرف مخمو زد سپر ارسی بندازم خلاصه از همونجا شروع شد.تو همین سایت یکی از بچه ها گفت همه چی با یه سپر ار سی شروع میشه راست گفت.خلاصه سپر انداختم بالا دیدیم چراغ ها پایه اش شکسته .بهم پیشنهاد چراغ مدل پایینی مات داد که خودش اصلی و نو داشت.اینم بگم که من خیلی خیلی حساسم همه جا برام کار انجام نمیدم چون خیلی گیر میدم به طرف.برام مهمه همه چی اصلی و نو باشه.خلاصه چراغ انداختم دیدم چقدر خوب شد.همون موقع یه رینگ سیروکو برام پرو زد گفت ببین چی میشه زیرش.منم که دیگه فکر مالی میکردم گفتم که الان نه.گفت تو دیوونه ای مطمئنم میای رینگ میگیری گفتم عمرا نمیام.خلاصه 10 روز بعد یه دست سیروکو نو اورجینال با لاستیک 195/55/15 نکسن کردم زیر ماشین پیش همون دوستمون.وقتی اولین دور باهاش زدم دیدیم چه چقدر لاستیک 205 سواری خراب و خشک میکنه و ترمزام ضعیف کرده بود و خطای کیلومتر هم داشتم.اما با این لاستیک سواریم عالی شده بود.البته از حق نگذریم هندلینگ 205 یه چیز دیگس. خلاصه  با طرف کلی رفیق شدیم دیگه.گفت ببین ارتفاع میخوای گفتم عمرا ارتفاع نمیشه دیگه.بعد چند روز دیدم سنسور نور باران کلی لازمه.  رفتم گرفتم با اینه الکتروکرومیک.خلاصه تا الان تیکه تیکه لوازم بستم تا چند وقت پیش که با راهنمایی دوستان اینجا فنر تیپ 4 گرفتم بالاخره ارتفاع فابریکی فرانسه گرفتم که سواری خراب نکنه و هندلینگ بهتر بشه و ارتفاع هم بیاد پایی.یه بال هم انداختم رو صندق به نظرم خیلی خوب شده.مرض 206 خیلی زیاده و به شدت اعتیاد داره کارم به لیپ سپر اینام رسید.الان تو کار هدرز وبوق ارسی هستم.اگر اینجا راهنماییم کنن و مشکلی نباشه یه هدرز انجین ارت هم میگیرم.عکس ماشین رو هم فردا میگیرم میزارم .ممنون که خوندید .سعی میکنم تند تند اپدیت کنم و از کارام عکس بزارم.وقت خوش.(مواظب باشید 206 بازی یک مریضی است)

سلام وخوش آمدید

امیدوارم این انجمن وکاربران بهترین تجربه رو در اختیارتون قرار بدهند

تصادف یک امر اجتناب پذیر به واسطه رعایت قوانین ومقررات راهنمایی وایمنی است .

اینکه هیچ وقت تصادف نکنیم امکان پذیر نیست ولی 99 درصد امکان پذیر است .

206 از نظر ایمنی از ماشینهای هم رده خود یک سر گردن بالاتر است حالا نحوه برخورد سرعت ونوع تصادف به شدت جراحت تاثیر گذار

است ودر هر خودرویی حتی بنز هم امکان مرگ میر در آن وجود دارد.اجل هم که .......

من دو بار با 206 تصادف کردم یک بار حدود ده سال پیش که خودم راننده نبودم با یه ماشین سنگین با حدود 80 تا سرعت شاخ به شاخ شدیم مدتی هم درکما بودم .

دفعه بعد هم دوسال پیش بود که بعد از یک تصادف که یک پراید در گلگیر ما زد لبه گلگیر لاستیک را پاره کرد ولی پنچر نشد وبعد از نصب گلگیر جدید در اتوبان با سرعت حدودا

120 تا لاستیک جلو ترکید ورو به آسمان شدم ولی خدا رو شکر هیچ حادثه ای رخ نداد وفقط ماشین تبدیل به آجر شد که بیمه بدنه و.... ماشین هم بودن تعمیر فروخته شد پس اول ایمنی و

رعایت قوانین ومقررات =سلامتی خود وسرنشینان

بریم سر اصل مطلب

ماشالله ماشین خوبی جم کردید امیدوارم چرخش در شادیها همیشه بچرخه وبهترین استفاده رو بکنین

206 دوتا بدی داره یکیش که خیلی معروفه و اون جادار نبودن سرنشینان عقب

یکیش اون علاقه ای هست که بعد از خرید باید بهش رسیدگی کرد وخدا نکنه کسی عاشقش بشه دیگه یک بانک پر پول باید داشته باشی تا........

206 هم تمومی نداره مگر اینکه یه آرسی نو بگیری وتمام ..........که نیست

از گزینه آخر میگم بوق که فیام هست من خودم دارم واستفاده میکنم وعالیه ولی هدرز رو سعی کنید کیفیت بالا بگیرید که مثل یکی از دوستان مشکلات براش به وجود نیاد

موفق باشید.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 22 دقیقه قبل، Mehdi.T گفته است :

سلام وخوش آمدید

امیدوارم این انجمن وکاربران بهترین تجربه رو در اختیارتون قرار بدهند

تصادف یک امر اجتناب پذیر به واسطه رعایت قوانین ومقررات راهنمایی وایمنی است .

اینکه هیچ وقت تصادف نکنیم امکان پذیر نیست ولی 99 درصد امکان پذیر است .

206 از نظر ایمنی از ماشینهای هم رده خود یک سر گردن بالاتر است حالا نحوه برخورد سرعت ونوع تصادف به شدت جراحت تاثیر گذار

است ودر هر خودرویی حتی بنز هم امکان مرگ میر در آن وجود دارد.اجل هم که .......

من دو بار با 206 تصادف کردم یک بار حدود ده سال پیش که خودم راننده نبودم با یه ماشین سنگین با حدود 80 تا سرعت شاخ به شاخ شدیم مدتی هم درکما بودم .

دفعه بعد هم دوسال پیش بود که بعد از یک تصادف که یک پراید در گلگیر ما زد لبه گلگیر لاستیک را پاره کرد ولی پنچر نشد وبعد از نصب گلگیر جدید در اتوبان با سرعت حدودا

120 تا لاستیک جلو ترکید ورو به آسمان شدم ولی خدا رو شکر هیچ حادثه ای رخ نداد وفقط ماشین تبدیل به آجر شد که بیمه بدنه و.... ماشین هم بودن تعمیر فروخته شد پس اول ایمنی و

رعایت قوانین ومقررات =سلامتی خود وسرنشینان

بریم سر اصل مطلب

ماشالله ماشین خوبی جم کردید امیدوارم چرخش در شادیها همیشه بچرخه وبهترین استفاده رو بکنین

206 دوتا بدی داره یکیش که خیلی معروفه و اون جادار نبودن سرنشینان عقب

یکیش اون علاقه ای هست که بعد از خرید باید بهش رسیدگی کرد وخدا نکنه کسی عاشقش بشه دیگه یک بانک پر پول باید داشته باشی تا........

206 هم تمومی نداره مگر اینکه یه آرسی نو بگیری وتمام ..........که نیست

از گزینه آخر میگم بوق که فیام هست من خودم دارم واستفاده میکنم وعالیه ولی هدرز رو سعی کنید کیفیت بالا بگیرید که مثل یکی از دوستان مشکلات براش به وجود نیاد

موفق باشید.

ممنونم دوست عزیز از صحبتاتون و کاملا درسته،اون بنده خدا با۱۹۰ تا رفت زیز تریلی.شما درست میگید .

بسار خوشحالم که حالتون خوبه و الان در خدمتتونیم.

دقیقا ۲۰۶ بازی تمومی نداره.

هدرز هم تصمیم گرفتم سوپر اسپرینت کم کار بگیرم.

باز ممنون

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری