Reza. Diesel

معرفی پژو 206 اصل فرانسه .

23 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

ویرایش شده در توسط Reza. Diesel
پسند شده توسط 9 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، Reza. Diesel گفته است :

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

این اختلاف ۲۳۳ کیلوگرمی رو از کجا متوجه شدید؟ توی دفترچش نوشته؟ با این وزن که تیپ پنجش هم دیگه راه نمیره، چه برسه به تیپ دو.

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، Reza. Diesel گفته است :

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

سلام

ممنون از تایپیک خوبت رضاجان

اگه امکانش هست از اجزا و قطعاتی که تشریح میدهید،عکس هم بارگزاری گردد

با سپاس.

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Reza. Diesel گفته است :

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

ممنون

از آینه و صندلی ها هم عکس قرار بدین ممنون میشم.

ضمن این که تو عکس ها دیدم چراغشور هم داره...

سنسور نور و باران نداره؟؟

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Reza. Diesel گفته است :

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

تشکر رضا جان بسیار عالی

کد رنگ بندی فنر هاتون چی هست ؟ و کلا ارتفاع اون چه تفاوتی با 206 هایی که ایران داشتید هست؟

مواد مصرفی مثل روغن و فیلتر و .... مورد استفاده بیشتر چی هست؟

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

این تیپ‌بندی 1 تا 6 مربوط به نام‌گذاری ایران خودرو برای مدلهای مختلف با سطوح آپشن مختلفی هست که تولید کرده و بنابراین ماشین شما اسمش تیپ 2 نیست!

در مورد تفاوت وزن چیز خیلی بعیدیه، منوال‌های انگلیسی رو بینید در قسمت مشخصات وزن رو چقدر نوشته. اگه احتمالا رفتین روی باسکول وزن کردین که اصلا قابل اعتنا نیست و خطای زیادی داره. من یک بار وزن ماشینم رو 1200 و یک بار 1170 کیلو زده بود در هر دو حالت ماشین خالی بود!

آینه الکتروکرومیک هم فکر نکنم هیچ 206ی به صورت فابریک داشته باشه، چون اصلا توی دسته سیم‌های کامل اصلی هم سوکتی برای آینه وجود نداره. احتمالا صاحبان قبلی نصب کردن.

لطفا از کروز کنترل و آینه عکس بگیرید.

ممنون

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تیپ ۲ که ایران خودرو در اورده از خودش.فرانسه نام گذاریش ۱.۴ و ۱.۶ dohc

و... هست

من توی y/o/u*t/u/b/e یک برنامه مستند که  قبل top gear تولید میشد دیدم، زمانی که ریچارد هَموند جوون بود یه ۲۰۶ به قول شما تیپ ۲ رو بررسی کرد فکر کنم سال ۲۰۰۳ بود 

از آینه برقی و الکترو کرومیک و esp خبری نبود درش.احتمالا این نسخه ای که شما دارید دست خوش تغییر شده یا سفارشی هست

و اینکه ۲۳۰ کیلوگرم سنگین تر حتی برای یک موتور کاملا فرانسوی  ۱.۶ لیتری  یعنی وزنی بالای ۱۳۰۰کیلوگرم که بشدت شتاب و قدرت رو کاهش میده.بعید میدونم اینقدر سنگین باشه

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، Reza. Diesel گفته است :

درود دوستان در این مطلب میخوام چند مورد در باره 206 تولید داخلی و بیرون  اصل فرانسه براتون بگم .
بنده خودم ساکن نروژ هستم و 206 اصل فرانسه دارم که از خود فرانسه خریداری کردم حدود 5 ماه مدل 2004 برج 12 یعنی اول 2005 تیپ 2 هستش که در گالری 206 اعضا عکساشو براتون ارسال کردم.

چند آپشن که 206 ها ایرانی تیپ 2 نداره رو میخوام بهتون بگم : 1-گرم کننده صندلی برقی جلو و عقب به همراه گرم شدن فرمان .2-آیینه وسط هوشمند به صورت خودکار اگر ماشینی نور بالا باشه پشت سرت ایینه وسط به حالت دودی در میاد که چش راننده نزنه.
3-سیستم ضد لغزش ESP برا جادها برفی و یخی خیلی واجب بخصوص در کشوری که من هستم نروژ سرد سیر و یخبندان این سیستم کمک خیلی بالای میکنه.4- وزن خالص 206 ایرانی و 206 خارجی حدود 233 کیلو سنگیتر هست 206 تولید خارج و نمیدونم ایرانخودرو واقعا از کجا این ماشین زده که 233 کیلو سبکتر از اصلیش شده خدا داند....
5- آیینها برقی دارای گرم کن.6- کروز کنترل سرعت فابریک .

و در کل میتونم بگم از جانبی که من هم 206 ایران روندم و هم 206 خارجی واقعا 206 خارجی زمین تا اسمون فرق هست با ایرانی از نظر کیفیت رنگ کیفیت داخلی صندلی داشبورد و سیستم برقی و ایمنی خودرو و نرمی خودرو 206 ها ایرانی بسیار خشک هستن اکثر تیپ2 ها ولی خارجی هاشون نه واقعا نرم سبک راحت هستن زمان رانندگی با206 خارجی قشنگ کنترل و امنیت رو هس میکنی ولی در 206 ایرانخودرو چنین چیزی نیست واقعا شاید درک این موضوع سخت باشه براتون ولی زمانی که دوتاش تست بکنید متوجه منظور بنده خواهید شد .

شادوپیروز باشید ایام به کام .

سلام آقا رضای عزیز و به جمع 206 داران در هر جای دنیا خوش آمدید

تصاویری که در گالری قرار داده بودید رو دیروز و قبل از ارسال این تاپیک دیده بودم و باید عرض کنم واقعا ماشینتون عالی هست

نکته خیلی جالب برای من این هست که ماشین هایی مثل 206 با توجه به سن زیادشون هنوز در اروپا در حال تردد هستند و مشکلی هم ندارند

چند وقت پیش در سایت auto24.ee که مربوط به استونی هست در حال گشت زنی بودم که دیدم چقدر 206 برای فروش هست و جالب تر از همه تمیز بودن و قیمت های خیلی خوبشون بود

این سری آپشن هایی که روی خودروی شما هست هم فکر کنم موقع خرید خودرو سفارش داده شده اند ولی ما در ایران چنین روالی برای خودروهای ایرانخودرو و سایپا نداریم

آپشن ها بعدا توسط خود مالک باید اضافه بشه که معمولا خیلی گرانتر و به بهای از دست دادن گارانتی شرکت روی خودرو سوار میشوند

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تایید حرف شما ما دوتا تیپ 6 داریم که یکی مدل 88 وارداتی و اصل فرانسه یکی هم مدل 90

واقعا همه چیشون زمین تا آسمون فرق داره - مدل 88 نرم و سواریش عالیه - صداش فرق میکنه - کیفیت داخل و بدنه فرق میکنه - کلا بعد اینکه از 88 پیاده میشم سوار 90 میشم تفاوت رو حس میکنم.

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

۲۰۷ مدل۲۰۰۶با ۳۰۰ هزارتا کارکرد فقط ۱۸۰۰ یورو

جالبه قسطی هم میدن ماهی ۵۷ یورو در طی ۳ سال !!

همین مدل ۴ درب هم بود ۲۴۰۰ یورو با کارکرد ۱۷۰ هزارکیلومتر

با پر داخت ۲۸۰۰ یورو یا در طی ۴۸ قسط ۷۰ یورویی میشه ۲۰۶ cc خرید با کیت بدنه!

Screenshot_2018-09-25-13-43-06.png

ویرایش شده در توسط Hamid00560
پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری