68 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان ir206

تا حالا از این انجمن خیلی اطلاعات کاربردی بدست آوردم

در این روزگار وانفسا ، در اکثر مواقع بخاطر وجود همین انجمن از رفتن به تعمیرگاه بی نیاز شدم

از همتون ممنونم.

یه مشکلی برا ماشینم بوجود اومده که از اردیبهشت ۹۶ تا الان درگیرش هستم

کلی وقت و هزینه صرف کردم

اما فایده نداشته ، امیدوارم با همکاری شما حل بشه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 ماشینم تیپ ۵ مدل ۸۵
کارکرد ۲۳۴ هزار
همه چه عالی بود تا اردیبهشت سال ۹۶
تا اینکه یک روز بعد از تعویض شمع ، رفتم بیرون ناگهان ماشین کُپ کرد چراغ چک شروع به چشمک زدن کرد .

رفتم دیاگ زدم . دیاگ خطای عدم احتراق سیلندر میزنه و تایپ b خطای آنتی پولوشن و کاتالیست کانورتر نشون میده

هر بار یک یا دو سیلندر مثلا ۲و۴ یا ۱و۳
بعضی وقتا عدم احتراق ۱و۲و۳و۴

اما چطور ؟
ماشین در سرما و گرما با تک استارت روشن میشه
دور آیدل منظم کارمیکنه
ولی در دو حالت ، چراغ چک چشمک میزنه و بعد ثابت میشه
۱. وقتی ماشین متوقف هست اگه کولر روشن کنم گاز بدم دور موتور برسه به نزدیک سه هزار
اگه یک ثانیه پدال گاز زیر پا شل بشه و مثلا حواست نباشه و در دور نزدیک سه هزار ، گاز را ول کنی
یهووو چراغ چک چشمک میزنه
ماشین ۳ یا ۲ میشه ( تک کارمیکنه)
همون لحظه خاموش-روشن کنم
ماشین منظم کارمیکنه

۲. وقتی ماشین در حرکت هست (فرقی نداره کولر روشن یا خاموش باشه)
مخصوصاً دنده یک و دو ،
گاز بدم دور موتور برسه نزدیک ۳هزار ماشین کُپ میکنه
جون نداره
یهوو چراغ چک چشمک میزنه
ماشین دو یا سه میشه
خاموش-روشن کنم
درست میشه
ولی اگه بازم دور نزدیک سه بشه
میشه مث قبل و باید حتما روشن-خاموش کنم

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از اردیبهشت سال ۹۶ تا الان
حدود ۷ میلیون خرج کردم اما فایده نداشته !
خب کارهایی که کردم:

رفتم پیش برقکار
دیاگ زد خطای عدم احتراق سیلندر .
پاکش کرد.
۱. تعویض جایگاه سوختگیری
۲. استفاده از بنزین سوپر
که فایده نداشت

۳. تعویض فیلتر بنزین
فیلتر هوا و فیلتر روغن و استفاده از روغن توتال ۵-۴۰
که فایده نداشت

۴. مجدداً رفتم پیش برقکار که گفت اشکال از کویل هست
 تعویض کویل با اورجینال
تعویض شمع
که فایده نداشت

جابجایی کویل نو اورجینال با ۵مدل کویل دیگر ( کویل ساژم والیو دیناپارت و ایساکویی )
که فایده نداشت

 استفاده از شمع سوزنی که فایده نداشت

۵. تعویض این قطعات به ترتیب از بالا :
کویل
شمع
سنسور اکسیژن
کاتالیز
سنسور فشار منیفولد
انژکتورها
تعمیر دینام
 سنسور دور موتور
دسته سیم موتور
دسته سیم اصلی از اتاق پشت داشبورد به موتور

 این کارهایی گفتم انجام شد اما فایده نداشت

۶.  ایسیو
Bsm و 
 Bsi 
و سوییچ با یه تیپ ۵ جابجا شد
اما بازم فایده نداشت
😯😯😯😯

۷.  خلاصه گفتند اشکال مکانیکی هست و برقی نیست موتور بازشد

رینگ و پیستون
واشر سرسیلندر
یاتاقان
منیفولد دود
واتر پمپ
اویل پمپ
استکان تایپیت ها
درب قالپاق و واشر ، سوپاپ ها و سیت سوپاپ

 همگی با جنس اورجینال تعویض شد اما فایده نداشت

تایم گیری مجدد کردیم
فشار بنزین گرفتیم انگار گفتند ۳ونیم هست

 فولی میللنگ
تسمه سفت کن آلترناتور
با اورجینال تعویض شد

 

اما وضعیت ماشین هیچ فرقی نکرده.

کافیه دنده یک گاز بدید دور موتور برسه نزدیک سه هزار ، یهو کُپ میکنه

پاتو از گاز برداری لگد میزنه!

چراغ چک ، چشمک میزنه و ماشین تک کارمیکنه

ویرایش شده در توسط imanheydari
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداش منم یه تیپ دو داشتم خطای میس فایر داشت کل ماشین رو تست زدم البته مکانیکنم همه وسایل تستی داشت از ecu ,bsi,گرفته تا سنسورای دیگه 6 ماه درگیرش بودم دقیقا روی یه دور موتور که ثابت میرفتی چراغ چک روشن میشد اخرش گفتن مشکل سرسیلندر داری بد کف تراشی شده برای همین میس فایر میزنه اخر سر یه روز گفت بیا برات اپدیت دو سنسوره بزنم شاید درست شد با کمال تعجب درست شد 

بگم سنسور اکسیژن .کاتالیزور.منبع کنیستر.سنسور ناک .تسمه تایم .پمپ بنزین.اینا رو هم تعویض کرده بودم  

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به دوستان

دوست عزیز حتما دریچه گاز و پدال گاز رو چک کن دریچه گاز خیلی مهمه

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 51 دقیقه قبل، imanheydari گفته است :

از اردیبهشت سال ۹۶ تا الان
حدود ۷ میلیون خرج کردم اما فایده نداشته !
خب کارهایی که کردم:

رفتم پیش برقکار
دیاگ زد خطای عدم احتراق سیلندر .
پاکش کرد.
۱. تعویض جایگاه سوختگیری
۲. استفاده از بنزین سوپر
که فایده نداشت

۳. تعویض فیلتر بنزین
فیلتر هوا و فیلتر روغن و استفاده از روغن توتال ۵-۴۰
که فایده نداشت

۴. مجدداً رفتم پیش برقکار که گفت اشکال از کویل هست
 تعویض کویل با اورجینال
تعویض شمع
که فایده نداشت

جابجایی کویل نو اورجینال با ۵مدل کویل دیگر ( کویل ساژم والیو دیناپارت و ایساکویی )
که فایده نداشت

 استفاده از شمع سوزنی که فایده نداشت

۵. تعویض این قطعات به ترتیب از بالا :
کویل
شمع
سنسور اکسیژن
کاتالیز
سنسور فشار منیفولد
انژکتورها
تعمیر دینام
 سنسور دور موتور
دسته سیم موتور
دسته سیم اصلی از اتاق پشت داشبورد به موتور

 این کارهایی گفتم انجام شد اما فایده نداشت

۶.  ایسیو
Bsm و 
 Bsi 
و سوییچ با یه تیپ ۵ جابجا شد
اما بازم فایده نداشت
😯😯😯😯

۷.  خلاصه گفتند اشکال مکانیکی هست و برقی نیست موتور بازشد

رینگ و پیستون
واشر سرسیلندر
یاتاقان
منیفولد دود
واتر پمپ
اویل پمپ
استکان تایپیت ها
درب قالپاق و واشر ، سوپاپ ها و سیت سوپاپ

 همگی با جنس اورجینال تعویض شد اما فایده نداشت

تایم گیری مجدد کردیم
فشار بنزین گرفتیم انگار گفتند ۳ونیم هست

 فولی میللنگ
تسمه سفت کن آلترناتور
با اورجینال تعویض شد

 

اما وضعیت ماشین هیچ فرقی نکرده.

کافیه دنده یک گاز بدید دور موتور برسه نزدیک سه هزار ، یهو کُپ میکنه

پاتو از گاز برداری لگد میزنه!

چراغ چک ، چشمک میزنه و ماشین تک کارمیکنه

سلام دوست عزیزم

منم یه تیپ پنج 85 دارم همین مشکل رو داشتم

مشکل ماشین من از دسته سیم انژکتور بود که سیم هاش کیفیت خودشون رو از دست داده بودن به مرور زمان و زمانی که میخواستم شتاب بگیرم یا به قول شما دور موتور بالا میبردم ماشین یه دفعه کپ میکرد و چراغ چک روشن میشد

مشکل منم دقیقا مثل مشکل شما بود که با تعویض دسته سیم انژکتور حل شد 

شما هم یه بررسی کنید 

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز 

یعنی ماشینتون موتورش سالم بود نه دود میکرد نه روغن کم میکرد نه صدایی میداد فقط به خاطر این مشکل موتور باز کردید؟ یا ایرادهایی ام داشت؟

واقعا بعضی مکانیکها اصلا دلشون نمیسوزه فقط به فکر جیبشونن خیلی از قطعاتم که عوض کردید نباید عوض میکردید و جایی میرفتید قطعه تستی براتون بندازه 

شما تا به حال نمایندگی رفتید؟

من بارها گفتم اینجور ایرادهای الکترونیک رو نمایندگی خیلی بهتر میتونه تشخیص بده و مکانیکهای سطح شهر مثلا میگن ایراد از کوعل برو بخر بیار عوض کنم میخری میاری میندازه درست نمیشه قطعه فروشم جنسشو پس نمیگیره ولی نمایندگی اگه قطعه ام انداخته باشه درست نشده باشه راحت میشه بهشون گفت قطعتو باز کن در ضمن اونها قطعه تست زیاد دارن و با اینجور ایرادها بیشتر اشنان 

به هر حال 7 ملیون کم پولی نیست اگه تا به حال نمایندگی نرفتیدئ از یه نمایندگی معروف مثل یادگار وقت بگیرید 

در ضمن نظر کاربر قبلی هم خیلی به نظرم محتمل میاد که از سیمکشی باشه ولی خوب نمایندگیا با تست سیمکشی بهتر اشنان و دستگاهاشو دارن و اینکه نمایندگی باطریسازو الکترونیک کارو مکانیک با همه ولی بیرون همش به هم پاس میدن بین مکانیکو باطریسازو برنامه ریزو الکترونیک کار همیشه میری میای هر کی ام یه حرفی میزنه 

در ضمن دیدم گفتید دینامو تعمیر کردید ولی اگه این مشکل شما از خرابی دینام باشه قابل تعمیر نیست و خوب بود تعویضش میکردید دینام 206 کلا یه بار مصرفه و فقط اگه بربرنگی خورد شده باشه صدا بده یا زغالش تموم شده باشه عوض شه وگرنه اگه ایراد الکترونیک داشته باشه و نوسان ولتاژ رو قطعات الکترونیک تاثیر بزاره به نظر من عوض شه بهتره من سال 84 یه تیپ یک رو سه بار دینامشو باز کردیم و بستیم ولی مشکلش برطرف نشد و در اخر عوض کردیم ایرادشم این بود چراغهای پشت امپر رو روشن میکرد هم چراغ دینام هم چک روشن میشد حتی سوییچم میبستیم روشن میموند

در اخر ایشالاه زودتر مشکلتون حل شه و بعد اینهمه هزینه و انرژی به نتیجه برسید

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، imanheydari گفته است :

 ماشینم تیپ ۵ مدل ۸۵
کارکرد ۲۳۴ هزار
همه چه عالی بود تا اردیبهشت سال ۹۶
تا اینکه یک روز بعد از تعویض شمع ، رفتم بیرون ناگهان ماشین کُپ کرد چراغ چک شروع به چشمک زدن کرد .

رفتم دیاگ زدم . دیاگ خطای عدم احتراق سیلندر میزنه و تایپ b خطای آنتی پولوشن و کاتالیست کانورتر نشون میده

هر بار یک یا دو سیلندر مثلا ۲و۴ یا ۱و۳
بعضی وقتا عدم احتراق ۱و۲و۳و۴

اما چطور ؟
ماشین در سرما و گرما با تک استارت روشن میشه
دور آیدل منظم کارمیکنه
ولی در دو حالت ، چراغ چک چشمک میزنه و بعد ثابت میشه
۱. وقتی ماشین متوقف هست اگه کولر روشن کنم گاز بدم دور موتور برسه به نزدیک سه هزار
اگه یک ثانیه پدال گاز زیر پا شل بشه و مثلا حواست نباشه و در دور نزدیک سه هزار ، گاز را ول کنی
یهووو چراغ چک چشمک میزنه
ماشین ۳ یا ۲ میشه ( تک کارمیکنه)
همون لحظه خاموش-روشن کنم
ماشین منظم کارمیکنه

۲. وقتی ماشین در حرکت هست (فرقی نداره کولر روشن یا خاموش باشه)
مخصوصاً دنده یک و دو ،
گاز بدم دور موتور برسه نزدیک ۳هزار ماشین کُپ میکنه
جون نداره
یهوو چراغ چک چشمک میزنه
ماشین دو یا سه میشه
خاموش-روشن کنم
درست میشه
ولی اگه بازم دور نزدیک سه بشه
میشه مث قبل و باید حتما روشن-خاموش کنم

کلا سیستم 206 روی احتراق سیلندر و جرقه زنی شمع ها، چراغ چک روشن میشه. منم توی زمستون قبل همین مشکل توی خیابون برام پیش اومد، دور موتور از 3 بالاتر نمیرفت. شمع ها رو تمیز کرم مشکل رفع شد.
شما اول یه نگاه به شمع ها بنداز ببین وضعیت نوک شمع چجوریه.
شما اینهمه خرج کردی، ای کاش یه نگاه به صافی(فیلتر)بنزین توی باک مینداختی. منظورم صافی پمپ بنزین هست. و همچنین فیلتر بنزین زیر رکاب.
این اتفاق زمانی که سوزن انژکتورها کثیف باشن، رایج هست. اگه دست به آچار هستی، خودت میتونی اونارو باز کنی و شستشو بدی. نیازی به دستگاه نیست.(هزینه الکیه)
ای کاش از بررسی موارد کم هزینه میرفتی به طرف کارهای پرهزینه.
از سنسور اکسیژن چیزی نگفتی. اون وضعیتش چجوریه؟

کلا سیستم 206 روی احتراق سیلندر و جرقه زنی شمع ها، چراغ چک روشن میشه. منم توی زمستون قبل همین مشکل توی خیابون برام پیش اومد، دور موتور از 3 بالاتر نمیرفت. شمع ها رو تمیز کردم، مشکل رفع شد.
شما اول یه نگاه به شمع ها بنداز ببین وضعیت سرشمع چجوریه.(دوده داره، خیسه،...)
شما اینهمه خرج کردی، ای کاش یه نگاه به صافی(فیلتر)بنزین توی باک مینداختی. منظورم صافی پمپ بنزین هست. و همچنین فیلتر بنزین زیر رکاب.
این اتفاق زمانی که سوزن انژکتورها کثیف باشن، رایج هست. اگه دست به آچار هستی، خودت میتونی اونارو باز کنی و شستشو بدی. نیازی به دستگاه نیست.(هزینه الکیه)
ای کاش از بررسی موارد کم هزینه میرفتی به طرف کارهای پرهزینه.
از سنسور اکسیژن چیزی نگفتی. اون وضعیتش چجوریه؟

ویرایش شده در توسط ehsanaliabadian
غلط املایی
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، aidin1384 گفته است :

سلام دوست عزیز 

یعنی ماشینتون موتورش سالم بود نه دود میکرد نه روغن کم میکرد نه صدایی میداد فقط به خاطر این مشکل موتور باز کردید؟ یا ایرادهایی ام داشت؟

واقعا بعضی مکانیکها اصلا دلشون نمیسوزه فقط به فکر جیبشونن خیلی از قطعاتم که عوض کردید نباید عوض میکردید و جایی میرفتید قطعه تستی براتون بندازه 

شما تا به حال نمایندگی رفتید؟

من بارها گفتم اینجور ایرادهای الکترونیک رو نمایندگی خیلی بهتر میتونه تشخیص بده و مکانیکهای سطح شهر مثلا میگن ایراد از کوعل برو بخر بیار عوض کنم میخری میاری میندازه درست نمیشه قطعه فروشم جنسشو پس نمیگیره ولی نمایندگی اگه قطعه ام انداخته باشه درست نشده باشه راحت میشه بهشون گفت قطعتو باز کن در ضمن اونها قطعه تست زیاد دارن و با اینجور ایرادها بیشتر اشنان 

به هر حال 7 ملیون کم پولی نیست اگه تا به حال نمایندگی نرفتیدئ از یه نمایندگی معروف مثل یادگار وقت بگیرید 

در ضمن نظر کاربر قبلی هم خیلی به نظرم محتمل میاد که از سیمکشی باشه ولی خوب نمایندگیا با تست سیمکشی بهتر اشنان و دستگاهاشو دارن و اینکه نمایندگی باطریسازو الکترونیک کارو مکانیک با همه ولی بیرون همش به هم پاس میدن بین مکانیکو باطریسازو برنامه ریزو الکترونیک کار همیشه میری میای هر کی ام یه حرفی میزنه 

در ضمن دیدم گفتید دینامو تعمیر کردید ولی اگه این مشکل شما از خرابی دینام باشه قابل تعمیر نیست و خوب بود تعویضش میکردید دینام 206 کلا یه بار مصرفه و فقط اگه بربرنگی خورد شده باشه صدا بده یا زغالش تموم شده باشه عوض شه وگرنه اگه ایراد الکترونیک داشته باشه و نوسان ولتاژ رو قطعات الکترونیک تاثیر بزاره به نظر من عوض شه بهتره من سال 84 یه تیپ یک رو سه بار دینامشو باز کردیم و بستیم ولی مشکلش برطرف نشد و در اخر عوض کردیم ایرادشم این بود چراغهای پشت امپر رو روشن میکرد هم چراغ دینام هم چک روشن میشد حتی سوییچم میبستیم روشن میموند

در اخر ایشالاه زودتر مشکلتون حل شه و بعد اینهمه هزینه و انرژی به نتیجه برسید

هیچگونه علایمی از مشکل موتوری وجود نداشت

نه دود میکرد

نه آب کم میکرد

نه منبع آب ، روغنی بود

فقط چون احتمال دادند که روغن به خوبی به تایپیت ها نمیرسه موتور بازشد.

زغال دینام تموم شده بود منم مجموعه ای که زغال داخلش هست را کامل گرفتم مارکش استام صنعت بود .

ولتاژ دینام ۱۴ هست.

در 4 ساعت قبل، ehsanaliabadian گفته است :

کلا سیستم 206 روی احتراق سیلندر و جرقه زنی شمع ها، چراغ چک روشن میشه. منم توی زمستون قبل همین مشکل توی خیابون برام پیش اومد، دور موتور از 3 بالاتر نمیرفت. شمع ها رو تمیز کرم مشکل رفع شد.
شما اول یه نگاه به شمع ها بنداز ببین وضعیت نوک شمع چجوریه.
شما اینهمه خرج کردی، ای کاش یه نگاه به صافی(فیلتر)بنزین توی باک مینداختی. منظورم صافی پمپ بنزین هست. و همچنین فیلتر بنزین زیر رکاب.
این اتفاق زمانی که سوزن انژکتورها کثیف باشن، رایج هست. اگه دست به آچار هستی، خودت میتونی اونارو باز کنی و شستشو بدی. نیازی به دستگاه نیست.(هزینه الکیه)
ای کاش از بررسی موارد کم هزینه میرفتی به طرف کارهای پرهزینه.
از سنسور اکسیژن چیزی نگفتی. اون وضعیتش چجوریه؟

کلا سیستم 206 روی احتراق سیلندر و جرقه زنی شمع ها، چراغ چک روشن میشه. منم توی زمستون قبل همین مشکل توی خیابون برام پیش اومد، دور موتور از 3 بالاتر نمیرفت. شمع ها رو تمیز کردم، مشکل رفع شد.
شما اول یه نگاه به شمع ها بنداز ببین وضعیت سرشمع چجوریه.(دوده داره، خیسه،...)
شما اینهمه خرج کردی، ای کاش یه نگاه به صافی(فیلتر)بنزین توی باک مینداختی. منظورم صافی پمپ بنزین هست. و همچنین فیلتر بنزین زیر رکاب.
این اتفاق زمانی که سوزن انژکتورها کثیف باشن، رایج هست. اگه دست به آچار هستی، خودت میتونی اونارو باز کنی و شستشو بدی. نیازی به دستگاه نیست.(هزینه الکیه)
ای کاش از بررسی موارد کم هزینه میرفتی به طرف کارهای پرهزینه.
از سنسور اکسیژن چیزی نگفتی. اون وضعیتش چجوریه؟

سوزن انژکتورها هر چهارتا تعویض شد اورجینال از آقای امانی گرفتم.

چندین بار (فکرکنم ۵بار ) فیلتر بنزین را تعویض کردم. اما باک را بازنکردم.

سنسور اکسیژن را با مدل بوش داخل بسته ایساکو تعویض کردم.

اصلاً سوکت سنسور اکسیژن را جدامیکنم بازم همینطور میشه.

حالا شمع را ببینم بهتون خبرمیدم

فقط احساس میکنم وقتی باک پر باشه بیشتر اینجوری میشه

اما باک از نصف کمتر باشه انگار ماشین راحتتره

ویرایش شده در توسط imanheydari

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، gam2 گفته است :

سلام به دوستان

دوست عزیز حتما دریچه گاز و پدال گاز رو چک کن دریچه گاز خیلی مهمه

سلام به شما

دریچه گاز جابجا کردیم اما فایده نداشت.

پدال را دست نزدم

در 5 ساعت قبل، aidin1384 گفته است :

سلام دوست عزیز 

یعنی ماشینتون موتورش سالم بود نه دود میکرد نه روغن کم میکرد نه صدایی میداد فقط به خاطر این مشکل موتور باز کردید؟ یا ایرادهایی ام داشت؟

واقعا بعضی مکانیکها اصلا دلشون نمیسوزه فقط به فکر جیبشونن خیلی از قطعاتم که عوض کردید نباید عوض میکردید و جایی میرفتید قطعه تستی براتون بندازه 

شما تا به حال نمایندگی رفتید؟

من بارها گفتم اینجور ایرادهای الکترونیک رو نمایندگی خیلی بهتر میتونه تشخیص بده و مکانیکهای سطح شهر مثلا میگن ایراد از کوعل برو بخر بیار عوض کنم میخری میاری میندازه درست نمیشه قطعه فروشم جنسشو پس نمیگیره ولی نمایندگی اگه قطعه ام انداخته باشه درست نشده باشه راحت میشه بهشون گفت قطعتو باز کن در ضمن اونها قطعه تست زیاد دارن و با اینجور ایرادها بیشتر اشنان 

به هر حال 7 ملیون کم پولی نیست اگه تا به حال نمایندگی نرفتیدئ از یه نمایندگی معروف مثل یادگار وقت بگیرید 

در ضمن نظر کاربر قبلی هم خیلی به نظرم محتمل میاد که از سیمکشی باشه ولی خوب نمایندگیا با تست سیمکشی بهتر اشنان و دستگاهاشو دارن و اینکه نمایندگی باطریسازو الکترونیک کارو مکانیک با همه ولی بیرون همش به هم پاس میدن بین مکانیکو باطریسازو برنامه ریزو الکترونیک کار همیشه میری میای هر کی ام یه حرفی میزنه 

در ضمن دیدم گفتید دینامو تعمیر کردید ولی اگه این مشکل شما از خرابی دینام باشه قابل تعمیر نیست و خوب بود تعویضش میکردید دینام 206 کلا یه بار مصرفه و فقط اگه بربرنگی خورد شده باشه صدا بده یا زغالش تموم شده باشه عوض شه وگرنه اگه ایراد الکترونیک داشته باشه و نوسان ولتاژ رو قطعات الکترونیک تاثیر بزاره به نظر من عوض شه بهتره من سال 84 یه تیپ یک رو سه بار دینامشو باز کردیم و بستیم ولی مشکلش برطرف نشد و در اخر عوض کردیم ایرادشم این بود چراغهای پشت امپر رو روشن میکرد هم چراغ دینام هم چک روشن میشد حتی سوییچم میبستیم روشن میموند

در اخر ایشالاه زودتر مشکلتون حل شه و بعد اینهمه هزینه و انرژی به نتیجه برسید

خب من تهران نیستم!😔😔😔

شهرکردم

رفتم اصفهان

دوبار از صبح تا شب اونجا بودم نتونستن کاری بکنن.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری