Hanjera

راهنمایی جهت خریدن 206

11 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

خسته نباشید

دوستان واقعیتش میخاستم به 206 مدل پایین در حد 20 میلیون تومن ( در این حدود ) بخرم تیپ 2

ولی هیچ اطلاعاتی ندارم نه در مورد قیمت ها ( قیمت اصلی ) و نه در مورد فنی ماشین

دو سال پیش پراید خریدم هیچ اطلاعاتی نداشتم یکمی گرون در اومد واسم دوگانه بود هی از گاز مینداخت به بنزین بردم 120 تومن دادم بهش ، رله فن دور مقاومت یا همچین چیزی بود اونم خراب بود ، یکمی نشتی گاز داشت بردم درست کردن ,  لنتاش و... خلاصه هیچی دیگه

الانم میخام 206 تیپ دو بخرم برامم رنگش فرقی نداره ولی تمیز باشه به هر حال

تو سایت دیوار و شیپور نگاه کردم به قیمتا بعضی قیمتا واقعا خیلی بالاتر از حد انتظار بود!!!

دوستان موقع خریدبه چه چیزای 206 دقت کنم ؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنین

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 دقیقه قبل، Hanjera گفته است :

سلام

خسته نباشید

دوستان واقعیتش میخاستم به 206 مدل پایین در حد 20 میلیون تومن ( در این حدود ) بخرم تیپ 2

ولی هیچ اطلاعاتی ندارم نه در مورد قیمت ها ( قیمت اصلی ) و نه در مورد فنی ماشین

دو سال پیش پراید خریدم هیچ اطلاعاتی نداشتم یکمی گرون در اومد واسم دوگانه بود هی از گاز مینداخت به بنزین بردم 120 تومن دادم بهش ، رله فن دور مقاومت یا همچین چیزی بود اونم خراب بود ، یکمی نشتی گاز داشت بردم درست کردن ,  لنتاش و... خلاصه هیچی دیگه

الانم میخام 206 تیپ دو بخرم برامم رنگش فرقی نداره ولی تمیز باشه به هر حال

تو سایت دیوار و شیپور نگاه کردم به قیمتا بعضی قیمتا واقعا خیلی بالاتر از حد انتظار بود!!!

دوستان موقع خریدبه چه چیزای 206 دقت کنم ؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنین

تاپیک داریم در این مورد. جستجو و مطالعه کن.

حتما با کسی که خبره هست تو زمینه ۲۰۶ مشورت کن. ۲۰۶ مدل پایین اگه به خرج افتاده باشه بیچارت می کنه. حواست جمع باشه. حتی سالمش هم یه مقدار خرج رو دستت میذاره تا ردیف بشه. خوب فکراتو بکن.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، Hanjera گفته است :

سلام

خسته نباشید

دوستان واقعیتش میخاستم به 206 مدل پایین در حد 20 میلیون تومن ( در این حدود ) بخرم تیپ 2

ولی هیچ اطلاعاتی ندارم نه در مورد قیمت ها ( قیمت اصلی ) و نه در مورد فنی ماشین

دو سال پیش پراید خریدم هیچ اطلاعاتی نداشتم یکمی گرون در اومد واسم دوگانه بود هی از گاز مینداخت به بنزین بردم 120 تومن دادم بهش ، رله فن دور مقاومت یا همچین چیزی بود اونم خراب بود ، یکمی نشتی گاز داشت بردم درست کردن ,  لنتاش و... خلاصه هیچی دیگه

الانم میخام 206 تیپ دو بخرم برامم رنگش فرقی نداره ولی تمیز باشه به هر حال

تو سایت دیوار و شیپور نگاه کردم به قیمتا بعضی قیمتا واقعا خیلی بالاتر از حد انتظار بود!!!

دوستان موقع خریدبه چه چیزای 206 دقت کنم ؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام

حتما قبل از خرید موتوری و برقی ماشین رو به مکانیک و برقکار حرفه ای نشون بدید

شاسی ها رو صافکار براتون چک کنه

خیلی مواظب باش از کی میخری و چی بهت میدن. برای ماشین مدل پایین خیلی ریسکه

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز کلا 206 مدل پایین خریدش ریسک هست باید همه چیزو چک کنی و گنه خیلی عذاب اوره و پر از خرج بهترین راه اینه که با کسی که از فنی 206- سر درمیاره مشورت کنی به قول دوستان سالمش هم خرج داره خودم یه تیپ دو داشتم مدل 86 ظاهری خیلی عالی بود اما خیلی اذیتم کرد بگرد دنبال ماشین کم کار کارمندی دست نخورده باشه از طرفی هم صاحبش سرش بشه 206 چیه نه اینکه فقط رونده باشه

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، Hanjera گفته است :

سلام

خسته نباشید

دوستان واقعیتش میخاستم به 206 مدل پایین در حد 20 میلیون تومن ( در این حدود ) بخرم تیپ 2

ولی هیچ اطلاعاتی ندارم نه در مورد قیمت ها ( قیمت اصلی ) و نه در مورد فنی ماشین

دو سال پیش پراید خریدم هیچ اطلاعاتی نداشتم یکمی گرون در اومد واسم دوگانه بود هی از گاز مینداخت به بنزین بردم 120 تومن دادم بهش ، رله فن دور مقاومت یا همچین چیزی بود اونم خراب بود ، یکمی نشتی گاز داشت بردم درست کردن ,  لنتاش و... خلاصه هیچی دیگه

الانم میخام 206 تیپ دو بخرم برامم رنگش فرقی نداره ولی تمیز باشه به هر حال

تو سایت دیوار و شیپور نگاه کردم به قیمتا بعضی قیمتا واقعا خیلی بالاتر از حد انتظار بود!!!

دوستان موقع خریدبه چه چیزای 206 دقت کنم ؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام من اولا یه 206 مدل 80 خریدم باعث شد از هر چی ماشینه زده شم چه برسه 206 بعد یه تیپ 2 84 بعدم یه تیپ دو 89 خریدم باعث شد عاشق این ماشین بشم

داداش چون پولت کمه اصلا دنبال بیرنگ نباش البته نری اکاردیون بخریا منظورم اینه گلگیرو کاپوتو درها اگهرنگ بود مهم نیست ولی لای دربها سقف ستونها ستونهای عقب داخل صندوق و. داخل کاپوت حتما بیرنگ باشه رنگ میگی مهم نیست ولی رنگ تیره اصلا نخر چونمدل پایینم میخوای بخری بعد یه مدت کلا رنگش مات میشه و دورنگ درجه اول سفید بعدم نقره ای و خاکستری غیر اینها نخر که پشیمون میشی وقت فروشم رو دستت میمونه 

فنیشم گژ روغنو در بیار نگاه کن روغن باید تمیز و بدون نا خالصی باشه و اندازه اگه توش دون دون یا براده مشهود بود اون ماشین بدرد نمیخوره قمقمه ابم نگاه کن باید ضد یخ تمیز و شفاف توش باشه اگه اب خالی بود یعنی اب کم میکنه طرف هی اب ریخته سرش یا روغن توش بوده طرف خالی کرده با اب پر کرده بعد روشن کن بده یکی گاز بده تا دور موتور 6 اصلا نباید دود ببینی دود ابی و سفید روغنسوزیه دود سیاهم یعنی انزکتور نا میزونه که خودش کلی مکافاته ماشین وقتی روشنه باید نرم بیصدا و بیلرزش کار کنه بعد درب روغنو وا کن اگه دود کرد بدرد نمیخوره کمپرس داره 

بعد بشین پشتش کلاج باید نرم باشه و ماشین به نرمی راه بیفته تو حرکت هی کلاج بگیر گاز بده ول کن نباید تقه بزنه تو دست اندازها نباید جلو بندی صدا بده عقب ماشین چرخها نباید صدا بده و چرخها صاف باید باشه ترمز نباید صوت بکشه اتاق نباید صدا داشته باشه کولر حتما سالم باشه اگه گفت یه گاز میخواد باور نکن یه گاز میخواست حتما خودش میزن کولری که کار نکنه600 تا یه ملیون میانگین خرجشه اثار روغنریزی زیر ماشین و داخل کاپوت نباید باشه اگه همه اینها او کی بود حتما میری پیش یه صفکار میدی سقفو ستونها و شاسیهلرو چک کنه 

بعد همونطور که دوستان گفتن الکترونیک و سیمکشی 206 خیلی مهمه همه ماشینها یه فنی دارن یه اتاق 206 و ماشینهای جدید غیر از فنی و اتاق حتما باید الکترونیک چک شه 

سوییچو وا میکنی باید چراغ ای بی اس و چک روشن شه البته اگه ای بی اس داره بعد که روشن میکنی باید خاموش شه بعد روشن شدن اصلا نباید بوق بزنه اگه بوق بزنه اخطار داره 

تمام امپرها و چراغها و برفپاکن و پرزکتورو ابپاشو چک کن بعد میری حتما یه جا دیاگ میزنی خطا نباید داشته باشه دوستانی اینجا بودن خطای سنسور مثلا داشتن یه ملیون خرج کردن هنوز خطارو داره اگه همه اینها او کی بود تازه بعدش دیگه بستگی به شانس داره اینها چیزهایی از ماشینه که میشه چک کرد ممکنه ماشین همه چیش سالمه تو چند ماه ecu بسوزه روغنسوزی بیفته تسمه تایم پاره شه ترمز روغن بزنه و...

راستی بعد خریدم باید حتما شمع تسمه تایم و روغنها و فیلترهارو کامل عوض کنی پس حتما 500-1 ملیون بزار کنار بعد اینکه خریدی خورده کاریاشو انجام بدی صفر شویی بدی روکش صندلی مثلا لنت یا...

پس یادت باشه چون همه چی ماشین قابل چک کردن نیست اون قسمتهایی رو که میشه چک کرد روش خیلی حساس باش 

اگه طرف باهات حاضر نمیشه تا یه صافکار یا دیاگ بیاد بدون مشکلی داره ماشینش 

در اخر ایشالاه موفق باشی یه ماشین خوب گیرت بیاد اصلا عجله نکن برو بگرد اینهایی که بهت گفتمو چک کن اگه به نظرت ماشین او کی بود و به دلت نشست بعد با یه خبره و کسی که واردتره تو دوستو اشنات برو و حتما پیش صافکار برو و دیاگ هم حتما بزن چون طرف خبره ام که باشه از ایرادهای الکترونیک نمیتونه بدون دیاگ سر در بیاره یا بدون رو چال رفتن شاسیها قابل عرضیابی نیست

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نکاتی که دوستان گفتن خوبه اما یکی دوتاش برای ماشین 10 سال کارکرد صدق نمیکنه

منم یکم حرف دوستان و کامل تر کنم حتما رنگ سفید بگیر

bsm و bsi رو ببین اثار آب شدگی یا دستکاری بیش از حد نشده باشه

زیر ماشین و رو چال ببین اگه میتونی ببر مکانیک بلوک موتور و ببینه ترک یا جوش خوردگی نداشته باشه

اکثر تیپ دو ها کاپوتشون خورده جلو عقب ماشینو ببین

از کارکرد واقعی ماشین با توجه به ظاهر یا نشونه هایی که داره اطمینان حاصل کن

حتما درب سوپاپ ماشین و بده باز کنن ببین جرم زیادی نگرفته باشه

معمولا بین کارکرد 150 تا 250 خرج تعمیر موتور و اکسل رو داره بسته به رانندگی

داخل دیاگ ارور دایمی نداشته باشه حتما معاینه فنی قبول شده باشه (سنسور اکسیژن وترمزاش منظورمه)

گیربکس مهمه حتما خودت یا مکانیک تست کن

شتاب ماشینو چک بعضی از این تیپ دو ها خسته شدن با این که تمیزن ولی هر کاری کنی راه نمیره

جلوبندی و خیلی اهمیت  نده چون دیر یا زود تو خرج میفته منتها صدای خیلی غیر عادی رو حساس باش

توی حرکت فرمون و چپ و راست کن تا اخر صدای تق تق پلوس نباید بیاد

تخفیف بیمه از ابتدا مهمه

 

برای خرید عجله داری ؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، ZieRO گفته است :

سلام

حتما قبل از خرید موتوری و برقی ماشین رو به مکانیک و برقکار حرفه ای نشون بدید

شاسی ها رو صافکار براتون چک کنه

خیلی مواظب باش از کی میخری و چی بهت میدن. برای ماشین مدل پایین خیلی ریسکه

 

ممنون

در 6 ساعت قبل، vahid1999 گفته است :

سلام دوست عزیز کلا 206 مدل پایین خریدش ریسک هست باید همه چیزو چک کنی و گنه خیلی عذاب اوره و پر از خرج بهترین راه اینه که با کسی که از فنی 206- سر درمیاره مشورت کنی به قول دوستان سالمش هم خرج داره خودم یه تیپ دو داشتم مدل 86 ظاهری خیلی عالی بود اما خیلی اذیتم کرد بگرد دنبال ماشین کم کار کارمندی دست نخورده باشه از طرفی هم صاحبش سرش بشه 206 چیه نه اینکه فقط رونده باشه

اره

یکم ریسکه :)

اشنا ندارم برا همین اومدم این انجمن یه پرس و جویی کنم

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، aidin1384 گفته است :

سلام من اولا یه 206 مدل 80 خریدم باعث شد از هر چی ماشینه زده شم چه برسه 206 بعد یه تیپ 2 84 بعدم یه تیپ دو 89 خریدم باعث شد عاشق این ماشین بشم

داداش چون پولت کمه اصلا دنبال بیرنگ نباش البته نری اکاردیون بخریا منظورم اینه گلگیرو کاپوتو درها اگهرنگ بود مهم نیست ولی لای دربها سقف ستونها ستونهای عقب داخل صندوق و. داخل کاپوت حتما بیرنگ باشه رنگ میگی مهم نیست ولی رنگ تیره اصلا نخر چونمدل پایینم میخوای بخری بعد یه مدت کلا رنگش مات میشه و دورنگ درجه اول سفید بعدم نقره ای و خاکستری غیر اینها نخر که پشیمون میشی وقت فروشم رو دستت میمونه 

فنیشم گژ روغنو در بیار نگاه کن روغن باید تمیز و بدون نا خالصی باشه و اندازه اگه توش دون دون یا براده مشهود بود اون ماشین بدرد نمیخوره قمقمه ابم نگاه کن باید ضد یخ تمیز و شفاف توش باشه اگه اب خالی بود یعنی اب کم میکنه طرف هی اب ریخته سرش یا روغن توش بوده طرف خالی کرده با اب پر کرده بعد روشن کن بده یکی گاز بده تا دور موتور 6 اصلا نباید دود ببینی دود ابی و سفید روغنسوزیه دود سیاهم یعنی انزکتور نا میزونه که خودش کلی مکافاته ماشین وقتی روشنه باید نرم بیصدا و بیلرزش کار کنه بعد درب روغنو وا کن اگه دود کرد بدرد نمیخوره کمپرس داره 

بعد بشین پشتش کلاج باید نرم باشه و ماشین به نرمی راه بیفته تو حرکت هی کلاج بگیر گاز بده ول کن نباید تقه بزنه تو دست اندازها نباید جلو بندی صدا بده عقب ماشین چرخها نباید صدا بده و چرخها صاف باید باشه ترمز نباید صوت بکشه اتاق نباید صدا داشته باشه کولر حتما سالم باشه اگه گفت یه گاز میخواد باور نکن یه گاز میخواست حتما خودش میزن کولری که کار نکنه600 تا یه ملیون میانگین خرجشه اثار روغنریزی زیر ماشین و داخل کاپوت نباید باشه اگه همه اینها او کی بود حتما میری پیش یه صفکار میدی سقفو ستونها و شاسیهلرو چک کنه 

بعد همونطور که دوستان گفتن الکترونیک و سیمکشی 206 خیلی مهمه همه ماشینها یه فنی دارن یه اتاق 206 و ماشینهای جدید غیر از فنی و اتاق حتما باید الکترونیک چک شه 

سوییچو وا میکنی باید چراغ ای بی اس و چک روشن شه البته اگه ای بی اس داره بعد که روشن میکنی باید خاموش شه بعد روشن شدن اصلا نباید بوق بزنه اگه بوق بزنه اخطار داره 

تمام امپرها و چراغها و برفپاکن و پرزکتورو ابپاشو چک کن بعد میری حتما یه جا دیاگ میزنی خطا نباید داشته باشه دوستانی اینجا بودن خطای سنسور مثلا داشتن یه ملیون خرج کردن هنوز خطارو داره اگه همه اینها او کی بود تازه بعدش دیگه بستگی به شانس داره اینها چیزهایی از ماشینه که میشه چک کرد ممکنه ماشین همه چیش سالمه تو چند ماه ecu بسوزه روغنسوزی بیفته تسمه تایم پاره شه ترمز روغن بزنه و...

راستی بعد خریدم باید حتما شمع تسمه تایم و روغنها و فیلترهارو کامل عوض کنی پس حتما 500-1 ملیون بزار کنار بعد اینکه خریدی خورده کاریاشو انجام بدی صفر شویی بدی روکش صندلی مثلا لنت یا...

پس یادت باشه چون همه چی ماشین قابل چک کردن نیست اون قسمتهایی رو که میشه چک کرد روش خیلی حساس باش 

اگه طرف باهات حاضر نمیشه تا یه صافکار یا دیاگ بیاد بدون مشکلی داره ماشینش 

در اخر ایشالاه موفق باشی یه ماشین خوب گیرت بیاد اصلا عجله نکن برو بگرد اینهایی که بهت گفتمو چک کن اگه به نظرت ماشین او کی بود و به دلت نشست بعد با یه خبره و کسی که واردتره تو دوستو اشنات برو و حتما پیش صافکار برو و دیاگ هم حتما بزن چون طرف خبره ام که باشه از ایرادهای الکترونیک نمیتونه بدون دیاگ سر در بیاره یا بدون رو چال رفتن شاسیها قابل عرضیابی نیست

خیلی ممنون بابت توضیحات و وقتی که واسه نوشتن این مطلب گذاشتی

همشو چک میکنم

والا من از کودکی فقط پشت کامپیوتر بودم  زیاد از مسائل فنی ماشین سر در نمیارم

تا جایی که بتونم این موارد رو چک میکنم

فقط موندم ماشینی که میخرم مثلا مدل 85 تا 88

موتور تعمیری بخرم یا فابریک باز نشده ! ؟

من اشناهام خودشون رو بالاتر از همه میبینن میدونم بپرسم هم میگن اره ما اینکاره هستیم در حالی که هیچی بلد نیستن و ادم خبره هم نمیشناسم

اومدم این انجمن پرس و جو کنم چون اون موقع که پراید خریدم هیچی نمیدونستم راجبش ولی الان برم یه پراید دیگه بخرم یکمی وارد تر شدم به مسائلش

بازم ممنون بابت توضیحاتت

آقایی xd

در 1 ساعت قبل، 308 گفته است :

نکاتی که دوستان گفتن خوبه اما یکی دوتاش برای ماشین 10 سال کارکرد صدق نمیکنه

منم یکم حرف دوستان و کامل تر کنم حتما رنگ سفید بگیر

bsm و bsi رو ببین اثار آب شدگی یا دستکاری بیش از حد نشده باشه

زیر ماشین و رو چال ببین اگه میتونی ببر مکانیک بلوک موتور و ببینه ترک یا جوش خوردگی نداشته باشه

اکثر تیپ دو ها کاپوتشون خورده جلو عقب ماشینو ببین

از کارکرد واقعی ماشین با توجه به ظاهر یا نشونه هایی که داره اطمینان حاصل کن

حتما درب سوپاپ ماشین و بده باز کنن ببین جرم زیادی نگرفته باشه

معمولا بین کارکرد 150 تا 250 خرج تعمیر موتور و اکسل رو داره بسته به رانندگی

داخل دیاگ ارور دایمی نداشته باشه حتما معاینه فنی قبول شده باشه (سنسور اکسیژن وترمزاش منظورمه)

گیربکس مهمه حتما خودت یا مکانیک تست کن

شتاب ماشینو چک بعضی از این تیپ دو ها خسته شدن با این که تمیزن ولی هر کاری کنی راه نمیره

جلوبندی و خیلی اهمیت  نده چون دیر یا زود تو خرج میفته منتها صدای خیلی غیر عادی رو حساس باش

توی حرکت فرمون و چپ و راست کن تا اخر صدای تق تق پلوس نباید بیاد

تخفیف بیمه از ابتدا مهمه

 

برای خرید عجله داری ؟

چشم حتما

ممنون از توضیحاتت

والا دانشجو هستم

فقط برای رفت و امد برای دانشگاه میخام و کار های معمولی

 

عجله که نه , تا اواسط شهریور ماه حداکثر !

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

البته من خودمم قبلا پراید داشتم. فرق پراید و ۲۰۶ خیلی زیاده. از همه نظر مثل همین هزینه نگهداری و چیزای دیگه.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Hanjera گفته است :

خیلی ممنون بابت توضیحات و وقتی که واسه نوشتن این مطلب گذاشتی

همشو چک میکنم

والا من از کودکی فقط پشت کامپیوتر بودم  زیاد از مسائل فنی ماشین سر در نمیارم

تا جایی که بتونم این موارد رو چک میکنم

فقط موندم ماشینی که میخرم مثلا مدل 85 تا 88

موتور تعمیری بخرم یا فابریک باز نشده ! ؟

من اشناهام خودشون رو بالاتر از همه میبینن میدونم بپرسم هم میگن اره ما اینکاره هستیم در حالی که هیچی بلد نیستن و ادم خبره هم نمیشناسم

اومدم این انجمن پرس و جو کنم چون اون موقع که پراید خریدم هیچی نمیدونستم راجبش ولی الان برم یه پراید دیگه بخرم یکمی وارد تر شدم به مسائلش

بازم ممنون بابت توضیحاتت

آقایی xd

چشم حتما

ممنون از توضیحاتت

والا دانشجو هستم

فقط برای رفت و امد برای دانشگاه میخام و کار های معمولی

 

عجله که نه , تا اواسط شهریور ماه حداکثر !

دوستمون با نام کاربری ۳۰۸ نکته های مهمی گفت مخصوصا تخفیف بیمه اگه ماشینی تخفیف بیمش کامل باشه با ۳۵۰ بیمه میشه حالا یه ماهم بیمش مونده باشه مهم نیست ۳۵۰ میدی یه سال بیمه ولی اگه یه سال بیمه داشته باشه موقعدخرید ولی تخفیف نداشته باشه یا یکی دو سال تخفیف باشه هر سال باید  بالای یه ملیون پول بیمه بدی الانم تخفیف رو کردن سالی پنج درصد یعنی سالی داری یه ملیون بیشتر پول بیمه میدی با این یه ملیون میتونی هر سال کلی به فنی ماشین برسی

سعی کن tu3a بخری یعنی ۸۶ به بالا دریچه گازش برقیه و مصرفو شتابش بهتره زیر ۲۰۰ تا کار باید کرده باشه 

اگه شانس بیاری و یه ماشین خوب نصیبت بشه و پاش بهت بسازه خیلی لذت میبری با ۲۰ تومن یعنی کمتر از پول یه پراید صفر ۲۰۶ سوار میشی تیپ دو ام کم استهلاکه ماشین خوب و پر طرفداریه درسته اپشنها و قدرت تیپ پنجو نداره ولی در حد خودش خوبه کولر و بخاری عالی داره حتی میتونی کروز کنترل و لیمیتر نصب کنی یا تایپ بی و با هزینه های کمی اپشنهای کارامدی بندازی

در مورد خرجشم مثلا شاید جلو بندی پراید با ۱۵۰ جمع شه ولی شش ماه یا یه سال بعد باید دوباره بیاد پایین ولی برا تیپ دو ۲۵۰ میدی میره تا ۳-۴ سال لنت پراید شاید دستی ۳۰ تومن باشه ولی یه سال با زور کار کنه ولی برا ۲۰۶ مثلا ۶۰ تومن ولی ۲-۳ سال کار میکنه همینطور لاستیک و بقیه چیزهای مصرفی موتورشم خیلی خرکار تر از پرایده فقط حواست باید به‌اب و روغن باشه 

الان یه سایتهایی هم هست مثل همراه مکانیک صد تومن میدی برات کارشناس میفرسته و زیرو بم ماشینو بهت میگه اگه از ماشینی خوشت اومد 

فقط خیلی مواظب باش کلاه برداری خیلی زیاد شده ماشینهای نو و قیمت پایین دیدی شک کن 

موتور تیپ دو ام بعد صد هزارتا باز میشه زیاد مهم نیست هر صد هزارتا واشر سرسیلندر میپوسه چون مقواییه و باز که میکنن خیلیا یاتاقان و رینگم عوض میکنن موتور ماشین مدل زیر ۸۸ تیپ دو به ندرت میشه باز نشده باشه 

فقط ماشین پت پت نکنه صاف و نرم کار کنه و بدون لرزش و روغنسوزی نداشته باشه حله 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری