pars71

گیربکس 206های فرانسه و 206های ایرانیزه

4 ارسال در این موضوع قرار دارد

باسلام.

گیریکس های 206 های تیپ 5 و SD قبل از 90 و تعدادی تا 91 از نوع MA و گیربکس اصلی فرانسوی خود 206 بوده که بعد از 90 اصطلاحا ایرانیزه شد و گیربکس قدیمی 405یی BE روی این خودروها سوار شد که همه از مشکلات و ایرادات و خرابی ها و شتاب و صفحه دیسک این مدل ها آگاه هستید 

سوالی که داشتم گیربکس 206 های تیپ 2 یا موتور 1400 ها از چه نوعی بوده و ایا اون ها هم داستان تغییرات گیربکس فرانسه و ایرانیزه ی 1600 ها رو داشته یا خیر ؟ 

باتشکر 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 2 ساعت قبل، pars71 گفته است :

باسلام.

گیریکس های 206 های تیپ 5 و SD قبل از 90 و تعدادی تا 91 از نوع MA و گیربکس اصلی فرانسوی خود 206 بوده که بعد از 90 اصطلاحا ایرانیزه شد و گیربکس قدیمی 405یی BE روی این خودروها سوار شد که همه از مشکلات و ایرادات و خرابی ها و شتاب و صفحه دیسک این مدل ها آگاه هستید 

سوالی که داشتم گیربکس 206 های تیپ 2 یا موتور 1400 ها از چه نوعی بوده و ایا اون ها هم داستان تغییرات گیربکس فرانسه و ایرانیزه ی 1600 ها رو داشته یا خیر ؟ 

باتشکر 

هیچ تفاوتی بین گیربکس تیپ ۲ و ۵ های فرانسوی نبود.فقط تفاوت در صفحه کلاچ و فلایویل بود که از سال ۸۶ به بعد فکر کنم دیسک و صفحه تیپ ۵ مشترک شد بین هر دو تیپ

علت راه رفتن بیشتر تیپ ۵به گیربکس ربطی نداره .علتش قدرت و گشتاور بیشتر موتور tu5هست 

الان هم گیربکس ها ی ایرانیزه روی هر دو تیپ نصبه

ویرایش شده در توسط Hamid00560
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، Hamid00560 گفته است :

هیچ تفاوتی بین گیربکس تیپ ۲ و ۵ های فرانسوی نبود.فقط تفاوت در صفحه کلاچ و فلایویل بود که از سال ۸۶ به بعد فکر کنم دیسک و صفحه تیپ ۵ مشترک شد بین هر دو تیپ

علت راه رفتن بیشتر تیپ ۵به گیربکس ربطی نداره .علتش قدرت و گشتاور بیشتر موتور tu5هست 

الان هم گیربکس ها ی ایرانیزه روی هر دو تیپ نصبه

یعنی روی دسته موتور تیپ 2 های قبل 90 هم MA ذکر شده ؟ 

اون ایراداتی که گریبکس BE روی مدل های 1600 بعد 90 پیدا کرد ، روی 1400 ها هم پیش اومد ؟ این که میگن گیربکس be و موتور tu5 هماهنگ هم نیست ، در مورد 1400 ها چطوره ؟ 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، pars71 گفته است :

یعنی روی دسته موتور تیپ 2 های قبل 90 هم MA ذکر شده ؟ 

اون ایراداتی که گریبکس BE روی مدل های 1600 بعد 90 پیدا کرد ، روی 1400 ها هم پیش اومد ؟ این که میگن گیربکس be و موتور tu5 هماهنگ هم نیست ، در مورد 1400 ها چطوره ؟ 

من خودم ۸۸ دارم و مطمعنم که maهست اما چیزی روی دسته موتورم هک نشده

اون ایرادات هم شانسیه بعضیا داشتن و بعضیا نه.

علت نا هماهنگیش ضرایب فاجعه بار گیربکس هست که باعث هدر رفت گشتاور و قدرت موتور میشه

چون tu5قدرت بیشتری داره بیشتر خودشو نشون میده تا tu3

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری