a.m.i.n

دوستانی pps دارن راهنمایی کنید - فالت خطا ترمز

9 ارسال در این موضوع قرار دارد

بچه ها دیاگ ایرانی زدم ترمز ماشین چند تا کد خطا میاره اکثرا  - خطا ها روی دیاگ ایرانی بصورت شماره هستش که باید از روی pps  خونده بشه

کد خطا ها اینه 

U1308

U1318

اگه ممکنه نگاه کنید ببنید این خطا ها مربوط به کجاست رفعش کنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 27 دقیقه قبل، a.m.i.n گفته است :

بچه ها دیاگ ایرانی زدم ترمز ماشین چند تا کد خطا میاره اکثرا  - خطا ها روی دیاگ ایرانی بصورت شماره هستش که باید از روی pps  خونده بشه

کد خطا ها اینه 

U1308

U1318

اگه ممکنه نگاه کنید ببنید این خطا ها مربوط به کجاست رفعش کنم

سلام 

خوبی امین جان

ببین متن انگلیسی خطا  نوشته 

U1318 fault in the information transmitted by bsi ecu

فارسیش تقریبا میشه عدم ارسال اطلاعات بین bsi و ecu

من واسه ۲۰۷ ام یه بار یه همچین ایرادی گرفت نوشت عدم ارتباط بین bsi و ecu

و یه ایراد دیگه نوشت عدم ارتباط abs و ecu

چراغ abs ام هم روشن بود

سرعتم نمینداخت

برقکارم گفت یا از رله های پشت bsi هستش

یا سیم کشیت مشکل داره که احتمالش کمه یه دفعه اینجوری شه چون دست نخورده

یا حالت بدتر از کیت abs

که یه رله های مشکی پشت bsi بود عوض کرد درست نشد

و مجبور شدم کیت abs رو عوض کنم

ببخشید دیگه

تجربم در همین حد بود

یا علی

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، malekzadeh123 گفته است :

سلام 

خوبی امین جان

ببین متن انگلیسی خطا  نوشته 

U1318 fault in the information transmitted by bsi ecu

فارسیش تقریبا میشه عدم ارسال اطلاعات بین bsi و ecu

من واسه ۲۰۷ ام یه بار یه همچین ایرادی گرفت نوشت عدم ارتباط بین bsi و ecu

و یه ایراد دیگه نوشت عدم ارتباط abs و ecu

چراغ abs ام هم روشن بود

سرعتم نمینداخت

برقکارم گفت یا از رله های پشت bsi هستش

یا سیم کشیت مشکل داره که احتمالش کمه یه دفعه اینجوری شه چون دست نخورده

یا حالت بدتر از کیت abs

که یه رله های مشکی پشت bsi بود عوض کرد درست نشد

و مجبور شدم کیت abs رو عوض کنم

ببخشید دیگه

تجربم در همین حد بود

یا علی

سلام آقا به لطفت :gol:

قربانت اقا خیلی لطف کردی

ارور شما خطا دایم بود ؟ یعنی پاک میکردی مجدد میومدش ؟

برای من اصلا چراغ ABS  روشن نشده تا الان - اتفاقی برای هواگیری ترمز میخواستم با دیاگ انجام بدم رفتم پارامترا خطا را ببنیم یهویی دیدم اینا ثبت شده تعجب کردم

پدال ترمز من تو حالت عالی خیلی خشک هستش شبیه چوب نمیدونم ربطی به اینا داره یا نه

 

متاسفانه 207 شرکت نوار آبگیر زیر کاپوت نداشته خودم دستی یه لاستیک گذاشتم آب به یونیت نخوره  فکر کنم آب خوردگی به مرور زمان شاید باعث ایجاد این مشکل شده

خوده یونیت دقت نکردم اگه زیرش سوکت داره درش میارم با اسپری ناهید سوکت تمیز کنم دستگاه بزنم مجدد ببنیم مجد میاد یا خیر

 

یه مشکل دیگه پدال بالا هم گفتم پدال خیلی سفت هستش باید فشار زیادی بدم تا ترمز بگیره یا از بوستر هستش ؟ یا سوپاپ ترمز ! نمیدونم چی کنم

 

قبلا نیش ترمز میزدم ماشین میخوابید چند سال قبل الان دیگه اونجوری ترمز تیز نیستش

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 7 ساعت قبل، a.m.i.n گفته است :

سلام آقا به لطفت :gol:

قربانت اقا خیلی لطف کردی

ارور شما خطا دایم بود ؟ یعنی پاک میکردی مجدد میومدش ؟

برای من اصلا چراغ ABS  روشن نشده تا الان - اتفاقی برای هواگیری ترمز میخواستم با دیاگ انجام بدم رفتم پارامترا خطا را ببنیم یهویی دیدم اینا ثبت شده تعجب کردم

پدال ترمز من تو حالت عالی خیلی خشک هستش شبیه چوب نمیدونم ربطی به اینا داره یا نه

 

متاسفانه 207 شرکت نوار آبگیر زیر کاپوت نداشته خودم دستی یه لاستیک گذاشتم آب به یونیت نخوره  فکر کنم آب خوردگی به مرور زمان شاید باعث ایجاد این مشکل شده

خوده یونیت دقت نکردم اگه زیرش سوکت داره درش میارم با اسپری ناهید سوکت تمیز کنم دستگاه بزنم مجدد ببنیم مجد میاد یا خیر

 

یه مشکل دیگه پدال بالا هم گفتم پدال خیلی سفت هستش باید فشار زیادی بدم تا ترمز بگیره یا از بوستر هستش ؟ یا سوپاپ ترمز ! نمیدونم چی کنم

 

قبلا نیش ترمز میزدم ماشین میخوابید چند سال قبل الان دیگه اونجوری ترمز تیز نیستش

سلام 

ممنون وظیفمه

والا اره واسه من دائم شده بود

واسه اون قسمتی که عدم ارتباط بین ecu و bsi میزد 

رفت سراغ رله های پشت bsi.

البته شاید ربطی هم نداشته ،همینجوری رفته 😊

و دقیقا هم بخاطر اب خوردن بوده

توی زمستون،بخاطر بارون و برف

البته میگفت یه ترک ریزی هم روی کیت بوده،با اینکه تصادف هم نداشتم.

دقیقا یه بار هم اون شلنگی که از بوستر به منیفولد میاد واسه من ترک داشت

همینجوری پدالم سفت میشد مثل سنگ

با یه بدبختی پیداش کردیم

 

 

 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، malekzadeh123 گفته است :

سلام 

ممنون وظیفمه

والا اره واسه من دائم شده بود

واسه اون قسمتی که عدم ارتباط بین ecu و bsi میزد 

رفت سراغ رله های پشت bsi.

البته شاید ربطی هم نداشته ،همینجوری رفته 😊

و دقیقا هم بخاطر اب خوردن بوده

توی زمستون،بخاطر بارون و برف

البته میگفت یه ترک ریزی هم روی کیت بوده،با اینکه تصادف هم نداشتم.

دقیقا یه بار هم اون شلنگی که از بوستر به منیفولد میاد واسه من ترک داشت

همینجوری پدالم سفت میشد مثل سنگ

با یه بدبختی پیداش کردیم

 

 

 

منظورتون این شلینگ هستش ؟ شماره 6 تو عکس ؟

imageservlet.gif

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، a.m.i.n گفته است :

منظورتون این شلینگ هستش ؟ شماره 6 تو عکس ؟

imageservlet.gif

بله دقیقا همین شلنگ شماره ۶

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقای ملک زاده اسمش شلینگ خلا بوستر هستش  شرکت مارک پژو که اصلا نداره - فقط یه شماره فنی دیگه هستش چند تا برند ایرانی هست که اونا هم موجود نیستن باید امارش بگیریم

شما بعد از تعویض این شیلنگ مشکل سفتی پدالت حل شد ؟ برای تعویض این شیلنگ روغن ترمز خالی میشه ؟ مجدد هواگیری کردید شما ؟

 

2018-07-06_150939.jpg

2018-07-06_150955.jpg

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی شما سوپاپ بوستر هم تعویض کردی ؟ همین که انتهاش به یک طرفش به این سمت بوستر میاد شماره 4  تو عکس اینو میگن برای ماشین هایی که چوب میکنه باید عوض کنن  شرکت اینو موجودی داره ولی

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 2 ساعت قبل، a.m.i.n گفته است :

آقای ملک زاده اسمش شلینگ خلا بوستر هستش  شرکت مارک پژو که اصلا نداره - فقط یه شماره فنی دیگه هستش چند تا برند ایرانی هست که اونا هم موجود نیستن باید امارش بگیریم

شما بعد از تعویض این شیلنگ مشکل سفتی پدالت حل شد ؟ برای تعویض این شیلنگ روغن ترمز خالی میشه ؟ مجدد هواگیری کردید شما ؟

 

2018-07-06_150939.jpg

2018-07-06_150955.jpg

سلام

بله دقیقا مشکل من همون شلنگ بود

که موقع تعویض منیفولد هوا

ظاهرا ترک خورده بوده

بعد تعویضش درست شد

روغن ترمز نیاز نیست  تخلیه شه

دو سرش سوکت داره

که راحت جدا میشه تعویض میشه

داخلش هم هوا جریان داره و مکش میشه 

روغن ترمز نیست

نه من سوپاپ بوستر تعویض نکردم

مشکلم با همون حل شد

ولی خب شاید ضرر نداشته باشه

تعویضش کنی

فکر نمیکنم قیمتی داشته باشه

 

ویرایش شده در توسط malekzadeh123
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری