m r

افت شدید گشتاور از دنده1به2گیربکس تیپ2گیربکسMA

5 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

مشکل: فقط هنگام تعویض دنده از 1 به 2 ،گشتاور موتور خیلی کم میشه

طوری که دور موتور میره زیر 2000دور و کلا دنده مرده میشه

ماشین تیپ2سال 90 که 80هزار کیلومتر راه رفته

تعویض دنده رو تو دور 3700~4000 انجام میدم! 

تو دنده های دیگه مشکلی نیست!

کولر خاموش است!

تک سرنشین هم این حالت پیش میاد( ولی با ظرفیت کامل  که کلا دنده میمیره)!

دیاگ خطایی نشون نمیده-(سنسور اکسیژن در حد صدم ـثانیه دیلای داره فقط)دیسک و صفحه 3ماه با والوو ترک تعویض شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از مکانیک میتونه باشه یا برم تو الکترونیک مطرح کنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، m r گفته است :

از مکانیک میتونه باشه یا برم تو الکترونیک مطرح کنم

سلام

واسه منم همینجوره تا حدودی

کلا تیپ 2 باید انتظاراتتونو بیارید پایین 

زیر چرخا جک بزنید با دست بچرخونین باید کاملا آزاد بچرخه من خودم این مشکلو داشتم با ترمزای عقب 

واسه تست موتور هم دیاگ بزنید و پارامترارو چک کنید همه چیز معلوم میشه البته پیش کسی برید که وارد باشه نه اینایی که فقط بلدن خطا بخونن و پاک کنن

در مورد سنسور اکسیژن هم ntk oza 608 باید باشه چیز دیگه ای باشه هرچند ولتاژش هم بدون تاخیر تغییر کنه موتور خوب کار نمیکنه

تعویض شمع و فیلتر و فیلرگیری و تمیز کردن دریچه گاز و مپ و... هم انجام بدید.

چیز دیگه ای به ذهنم نرسید

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 16 ساعت قبل، amin6062 گفته است :

سلام

واسه منم همینجوره تا حدودی

کلا تیپ 2 باید انتظاراتتونو بیارید پایین

ولی این حالتی که من توصیف کردم بعیده طبیعی باشه

حتی تو پرایدم این حالتی که من میگم پیش نمیاد

دنده یک گازو پر کنی تا دور موتور 4000 بعد بدی دنده 2 ولی دور موتور کله کنه روی 1500 و ماشین بره تو حالت مرگ.

فکر میکنم باید یک ایرادی وجود داشته باشه

مثلا خرابی پلوس تاثیری مهمی تو این مشکل داره ؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، m r گفته است :

ولی این حالتی که من توصیف کردم بعیده طبیعی باشه

حتی تو پرایدم این حالتی که من میگم پیش نمیاد

دنده یک گازو پر کنی تا دور موتور 4000 بعد بدی دنده 2 ولی دور موتور کله کنه روی 1500 و ماشین بره تو حالت مرگ.

فکر میکنم باید یک ایرادی وجود داشته باشه

مثلا خرابی پلوس تاثیری مهمی تو این مشکل داره ؟

پلوس رو اطلاعی ندارم بعید میدونم رو این مورد تاثیری داشته باشه بازم بقیه دوستان نظر بدن

پرایدو دست کم نگیرید:grin:

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری