mehdi_sari

تقویت موتور SD V8 مدل ۹۱

22 ارسال در این موضوع قرار دارد

برای تقویت موتور 1.6 لیتری 110 اسبی پژو 206 تیپ 5 و 6 بعد از تعویض فیلتر اسپرتی اولین کار تعویض برنامه احتراق و سوخت پاشی موتور میباشد که با توجه به استفاده از Ecu از نوع بوش در این خودرو امکان انجام اینکار بدون باز کردن Ecu و فقط از طریق پورت Obd2 خودرو ( همان سوکت دیاگ ) به سادگی امکانپذیر میباشد و موجب افزایش توان خروجی تا میزان 15% خواهد شد.
در مرحله بعدی با تعویض مانیفولد ورودی ( اگر از گونه رزونانسی با طول متغیر استفاده کنید بسیار بهتر است ) بسته به نوع تغییر میتوانید تا حداکثر 10% دیگر به توان خروجی اضافه کنید که البته حسن اصلی این تغییر نه در افزایش قدرت موتور بلکه در افزایش گشتاور و اصلاح منحنی آن در محدوده وسیعتری از دور موتور میباشد.

با تغییر مانیفولد خروجی و استفاده از یک سیستم اگزوز خوب میتوانید حدود 7% دیگر به توان موتور اضافه کنید.
تا اینجای کار میزان نیروی تولیدی خودرو شما چیزی در حدود 140 تا 145 اسب بخار توان در خروجی خود خواهد داشت.

 

سلام دوستان.این متن بالا رو از یه سایتی کپی کردم.میخواستم نظر دوستانی که در این مورد اطلاعاتی دارن رو بدونم.اصلا امکان پذیر هست این کارا یا نه؟و اگر امکان پذیره چقدر خرجشه.ماشینم هم فرانسه هست.ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز.

خوش اومدید قصد ارتقا و تقویت دارید؟

متاسفانه همیشه چیزی که روی کاغذ هست و چیزی که در عمل نصیبمون میشه خیلی متفاوت و در ۹۹% مواقع یکسان نیست.

تغییر کیت مکش برای تنفس بهتر/ کیت اگزاست و هدرز برای تخلیه سریعتر دود و همینطور نرم افزارهای سوپر چیپ، دیم اسپرت و... و حتی ریمپ های حرفه ای تر مختص ماشین شما با توحه به تغییرات اعمال شده میتونه نتایج مطلوبتری داشته باشه.

ولی نه ۱۴۰ اسب!گرفتن همچین عددی مستلزم هزینه های بسیار بالا و تغییرات حرفه ای زیادی هستش و فقط با کیت مکش و هدرز به این عدد نمیشه رسید.

برای این گونه اعداد بالاتر نیاز به تغییر در میل سوپاپ تغییر در سیستم پاشش سوخت (افزایش فشار/تغییر حجم سوزن ها برای پاشش بیشتر) تغییر در برنامه های جرقه تقویت سیستم جرقه زنی/سبک سازی میل لنگ و فلایویل/افزایش تراکم محفظه احتراق با پیستون های مناسبتر که اکثرا از پیستون های nfuیا ملقب به کله قندی استفاده میشه/استیج های بالاتر پورت و پولیش سرسیلندر  و...

خلاصه یه چاهی که هرچی توش پول بریزی پر نمیشه😃😁😀😂

ماشین شما سیستم برقیش مولتی پلکس فرانسه هستش با ای سی یو ۷۴۵ جا برای کار زیاد ولی جیبی مملو از پول هم نیازه.

یه نکته مهمی رو متذکر بشم ۱۱۰ اسب رو چرخ نیست !

۱۱۰ اسب بخار اعلام شده توسط سازنده نیروی خروجی موتور، این نیرو تا بیاد به فلایویل منتقل بشه فلایویل نیرورو بده به گیرباکس، گیرباکس نیرو رو بین چرخ دنده ها تقسیم کنه بده به دیفرانسیل داخل گیرباکس و دیفرانسیل بده به مشعلی، مشعلی به میل شفت میل شفت به سر شفت و چرخ...

شما کلی اتلاف نیرو دارید!

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، arsalan_s گفته است :

سلام دوست عزیز.

خوش اومدید قصد ارتقا و تقویت دارید؟

متاسفانه همیشه چیزی که روی کاغذ هست و چیزی که در عمل نصیبمون میشه خیلی متفاوت و در ۹۹% مواقع یکسان نیست.

تغییر کیت مکش برای تنفس بهتر/ کیت اگزاست و هدرز برای تخلیه سریعتر دود و همینطور نرم افزارهای سوپر چیپ، دیم اسپرت و... و حتی ریمپ های حرفه ای تر مختص ماشین شما با توحه به تغییرات اعمال شده میتونه نتایج مطلوبتری داشته باشه.

ولی نه ۱۴۰ اسب!گرفتن همچین عددی مستلزم هزینه های بسیار بالا و تغییرات حرفه ای زیادی هستش و فقط با کیت مکش و هدرز به این عدد نمیشه رسید.

برای این گونه اعداد بالاتر نیاز به تغییر در میل سوپاپ تغییر در سیستم پاشش سوخت (افزایش فشار/تغییر حجم سوزن ها برای پاشش بیشتر) تغییر در برنامه های جرقه تقویت سیستم جرقه زنی/سبک سازی میل لنگ و فلایویل/افزایش تراکم محفظه احتراق با پیستون های مناسبتر که اکثرا از پیستون های nfuیا ملقب به کله قندی استفاده میشه/استیج های بالاتر پورت و پولیش سرسیلندر  و...

خلاصه یه چاهی که هرچی توش پول بریزی پر نمیشه😃😁😀😂

ماشین شما سیستم برقیش مولتی پلکس فرانسه هستش با ای سی یو ۷۴۵ جا برای کار زیاد ولی جیبی مملو از پول هم نیازه.

یه نکته مهمی رو متذکر بشم ۱۱۰ اسب رو چرخ نیست !

۱۱۰ اسب بخار اعلام شده توسط سازنده نیروی خروجی موتور، این نیرو تا بیاد به فلایویل منتقل بشه فلایویل نیرورو بده به گیرباکس، گیرباکس نیرو رو بین چرخ دنده ها تقسیم کنه بده به دیفرانسیل داخل گیرباکس و دیفرانسیل بده به مشعلی، مشعلی به میل شفت میل شفت به سر شفت و چرخ...

شما کلی اتلاف نیرو دارید!

داداش من زیاد سر در نمیارم.میخوام یه جوری تقویت کنم که حد  اکثر تا 150اسب بخار ازش نیرو بگیرم.هم کم هزینه باشه هم اینکه تا جایی که موتور خودش توانایی داره نیرو رو تحمل کنه من نیروشو زیاد کنم.نمیخوام قطعات اصلی موتور رو عوض کنم.همین موتور خودش باشه یکم قوی تر .اینجوری که شما میگی این همه تغییر میخواد تا 140 اسب هزینش خیلی زیاده .من فقط در حدی میخوام که ماشینای هم رده ی خودش و یکم بالاتر مثل زانتیا و یا حتی مزدا 3 رو بگیره.همین انقدر که گفتی حدودا هزینش چقدر میشه ؟

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی یه مسیر و هدف مشخص و معین در نظر بگیر بودجه کم کم رسید بخر و نصب کن.

همین اول کار اینو متذکر بشم گرونتر ازجنس ارزون وجود نداره چیزی نخر مجبور بشی دوباره بخری.پس تو انتخابات دقت کن حتی اگه ۱۰۰ تومن گرونتر خریدی بدون متضرر نمیشی هم تو پرفورمانس و هم اینکه هیچ وسیله ای رو تا ابد نگه نمیداریم پس موقع فروش هم جنس خوب همیشه مشتری خودشو داره.

تاپیک پروژه پازل گرین علیرضارو مطالعه کن خیلی تاپیک و پروژه پرباری هست و خود علیرضا هم استاد تیون.😎

برا شروع دنبال یه هدرز باش نو که قیمتش فضایی شده مکانیکی هم نیست خراب بشه پس یه استوک تمیز میتونه بهترین استارت برات باشه.

 

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، mehdi_sari گفته است :

برای تقویت موتور 1.6 لیتری 110 اسبی پژو 206 تیپ 5 و 6 بعد از تعویض فیلتر اسپرتی اولین کار تعویض برنامه احتراق و سوخت پاشی موتور میباشد که با توجه به استفاده از Ecu از نوع بوش در این خودرو امکان انجام اینکار بدون باز کردن Ecu و فقط از طریق پورت Obd2 خودرو ( همان سوکت دیاگ ) به سادگی امکانپذیر میباشد و موجب افزایش توان خروجی تا میزان 15% خواهد شد.
در مرحله بعدی با تعویض مانیفولد ورودی ( اگر از گونه رزونانسی با طول متغیر استفاده کنید بسیار بهتر است ) بسته به نوع تغییر میتوانید تا حداکثر 10% دیگر به توان خروجی اضافه کنید که البته حسن اصلی این تغییر نه در افزایش قدرت موتور بلکه در افزایش گشتاور و اصلاح منحنی آن در محدوده وسیعتری از دور موتور میباشد.

با تغییر مانیفولد خروجی و استفاده از یک سیستم اگزوز خوب میتوانید حدود 7% دیگر به توان موتور اضافه کنید.
تا اینجای کار میزان نیروی تولیدی خودرو شما چیزی در حدود 140 تا 145 اسب بخار توان در خروجی خود خواهد داشت.

 

سلام دوستان.این متن بالا رو از یه سایتی کپی کردم.میخواستم نظر دوستانی که در این مورد اطلاعاتی دارن رو بدونم.اصلا امکان پذیر هست این کارا یا نه؟و اگر امکان پذیره چقدر خرجشه.ماشینم هم فرانسه هست.ممنون

شما باید ببری مرکز تخصصی مثله تاپ کار برات ریمپ انجام بدن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درکل واژه تیونینگ با هزینه کم  تناسبی نداره و کاملا متضاد هم هستند!

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 14 ساعت قبل، mehdi_sari گفته است :

داداش من زیاد سر در نمیارم.میخوام یه جوری تقویت کنم که حد  اکثر تا 150اسب بخار ازش نیرو بگیرم.هم کم هزینه باشه هم اینکه تا جایی که موتور خودش توانایی داره نیرو رو تحمل کنه من نیروشو زیاد کنم.نمیخوام قطعات اصلی موتور رو عوض کنم.همین موتور خودش باشه یکم قوی تر .اینجوری که شما میگی این همه تغییر میخواد تا 140 اسب هزینش خیلی زیاده .من فقط در حدی میخوام که ماشینای هم رده ی خودش و یکم بالاتر مثل زانتیا و یا حتی مزدا 3 رو بگیره.همین انقدر که گفتی حدودا هزینش چقدر میشه ؟

اقا مهدی عزیز سلام

 موتور tu5 موتور خیلی خوب پر قدرت و نیرومندیه اگه شما حس میکنی ماشین زور نداره یا تو سربالایی کم میاره یا اونقدری که باید و شاید راضیت نمیکنه به نظرم همون هزینه کم  که میخوای خرج تقویت و تیونینگ کنی خرج رسیدگی اصولی به ماشین کن مثلا با توجه به مدل ماشین که ۹۰ هست قبل از هر چیز مطمعن شو کاتا لیزور خالیه و اگه مسدوده یه کاتا اصلی بخر  بنداز فکر برداشتنش یا هدرزم نباش 

بعد یه دست شمع پدر مادر دار با مشورت گرفتن از دوستان چون شمع مدلهای زیادی وجود داره،، ببین دوستان با تجربه کدوم رو معرفی میکنن 

بعد برو سمت سوزن انژکتور نارنجی اورجینال  که برای tu5 جواب داده هواکشو مثلا میتونی ۷۴۵ بندازی 

روغن خوب و واسکازین خوب برا موتور و گیربکس بریز 

پدال پنج سیم که گاز خور ماشینو بهتر میکنه

در کل چون اقا مهدی ماشینو تازه گرفتیدو معمولا اکثر فروشنده ها وقتی تصمیم به فروش میگیرن از چند ماه قبل دیگه رسیدگی نمیکنن 

از خورده کاریای ماشین مثل وضعیت سنسورها لنتها تسمه تایم روغن و ... مطمعن شو 

شما یه ماشین خوب و تر تمیز نصیبت شده به نظرم با تیونینگو هدرزو فیلتر هوا اسپرتو پرتو پلیشو غیره ماشین از حالت استاندارد خارج میشه و حتی اگه چندین اسب بخار به قدرت ماشینت اضافه شه جدای از بحث هزینه یه چیزایی رو باید تحمل کنی سواری نرم و بیصدا تبدیل میشه به سواری خشک و پر صدای اسپرت  یا هدرز صدای ماشین رو زیاد میکنه و صدا داخل اتاق میاد یا فیلتر هوا اسپرت چون روزنه هاش درشتره هوارو کامل فیلتر نمیکنه و  باعث میشه ذرات معلق هوا بیشتر از حالت استلندارد وارد محفظه سیلندر شه و به مرور زمان تو طولانی مدت  خودش باعث روغنسوزی میشه یا صدای اضافه در دورهای بالا تولید میشه و به گوش میرسه و یا با ریمپ و پورت پلیش مصرفت بالا میره باعث میشه استحلاک ماشین بالا بره و به ماشین فشار بیشتری بیاد و اینکه وقتی موتور رو تیون میکنی باید کمی هم به چهره ماشین برسی مثل ارتفاع و رینگو لاستیکو سر اگزوز و... که خودش هزینه هارو بیشتر میکنه 

البته اینجا بخش تیونینگ هست و کسی که عشق تیونینگ داره اصلا به این چیزها فکر نمیکنه و تمام این دلایلی که من دارم به عنوان نکته منفی و ایراد بهدحساب میارم برای خیلیادحسن و نکته جالب حساب میشه 

ولی خوب چون شما از بنده خواستی به تایپیکی که تازه زدی سر برنم و نوشته هاتو خوندم با توجه به مطالبی که‌گفته بودی و نظر خواسته بودی خواستم نظرمو بگم 

تو همین سایت یه تایپیک هست یکی از دوستان از یه چیپ ساده شروع کرده و ببین به کجاها رسیده  و چه هزینه هایی کرده که خوندن تایپیکش فکر میکنم برات جالب باشه

ولی همونطور که حمید جان به درستی گفت تیونینگ و هزینه کم متضاد هم هستن وقتی توش بیفتی هزینه مالی وانرژی زیادی میخواد که البته دلچسب و شیرینه برای کسی که علاقه داره 

ولی به نظر بنده به عنوان کوچکتر سایت شما سعی کن خورد خورد و بدون عجله ایرادهای جزعی و احتمالیو رفع کنی و به سرویسها توجه کنی چون تازه ماشینو گرفتی و ۲۰۶ خوبی که داره تا دلت بخواد قطعات اورجینال و اصلی داره  از راهنمای کوچیک پونزده بیست تومنی اورجینال نارنجی بگیر تا چراغو سنسور اکسیژنو پدالو سوزن انژکتورو کلی قطعات موتوری با قیمتهای بالاتر 

و کلا با هر هزینه ای میتونی خورد خورد ماشین رو به صورت استاندارد و فابریکی با لوازم اورجینال و اپشنهای فابریک ارتقا بدی 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 17 ساعت قبل، mehdi_sari گفته است :

داداش من زیاد سر در نمیارم.میخوام یه جوری تقویت کنم که حد  اکثر تا 150اسب بخار ازش نیرو بگیرم.هم کم هزینه باشه هم اینکه تا جایی که موتور خودش توانایی داره نیرو رو تحمل کنه من نیروشو زیاد کنم.نمیخوام قطعات اصلی موتور رو عوض کنم.همین موتور خودش باشه یکم قوی تر .اینجوری که شما میگی این همه تغییر میخواد تا 140 اسب هزینش خیلی زیاده .من فقط در حدی میخوام که ماشینای هم رده ی خودش و یکم بالاتر مثل زانتیا و یا حتی مزدا 3 رو بگیره.همین انقدر که گفتی حدودا هزینش چقدر میشه ؟

سلام داداش

دوستای خوبم آقا ارسلان و آقا آیدین گفتنی ها رو خیلی خوب و دقیق گفتند فقط چند نکته رو اضافه کنم

اگه زیاد فنی نیستید و سر در نمیارید به جز بچه های این انجمن با کسی دیگه مشورت نکنید، چون به محض اینکه متوجه شوند اطلاعات فنی کمی دارید ممکنه شدیدا متضررتون کنند و قبل از هرکاری که بیرون خواستید انجام بدید با دوستان اینجا مشورت کنید.

دوم اینکه اگر نمیخواید در موتور دست ببرید و موتور باز نشه فکر رسیدن به 150 اسب بخار رو از سر بیرون کنید، نهایت کاری که میتونید انجام بدید میشه نصب کیت مکش، هدرز و ریمپ. که اینها سر جمع روی کاغذ بتونه 125 اسب بخار بهتون بده در بهترین و ایده آل ترین شرایطش! با فرض اینکه قدرت فعلی موتور شما 110 اسب بخار باشه!

به هر حال شما با همون تغییرات کیت مکش و ریمپ و هدرز میتونید در حد زانتیا2000 تا سرعت 130 تا برید.

 

ویرایش شده در توسط arash_a59
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 ساعت قبل، arsalan_s گفته است :

بسیار عالی یه مسیر و هدف مشخص و معین در نظر بگیر بودجه کم کم رسید بخر و نصب کن.

همین اول کار اینو متذکر بشم گرونتر ازجنس ارزون وجود نداره چیزی نخر مجبور بشی دوباره بخری.پس تو انتخابات دقت کن حتی اگه ۱۰۰ تومن گرونتر خریدی بدون متضرر نمیشی هم تو پرفورمانس و هم اینکه هیچ وسیله ای رو تا ابد نگه نمیداریم پس موقع فروش هم جنس خوب همیشه مشتری خودشو داره.

تاپیک پروژه پازل گرین علیرضارو مطالعه کن خیلی تاپیک و پروژه پرباری هست و خود علیرضا هم استاد تیون.😎

برا شروع دنبال یه هدرز باش نو که قیمتش فضایی شده مکانیکی هم نیست خراب بشه پس یه استوک تمیز میتونه بهترین استارت برات باشه.

 

باشه داداش ممنون

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، aidin1384 گفته است :

اقا مهدی عزیز سلام

 موتور tu5 موتور خیلی خوب پر قدرت و نیرومندیه اگه شما حس میکنی ماشین زور نداره یا تو سربالایی کم میاره یا اونقدری که باید و شاید راضیت نمیکنه به نظرم همون هزینه کم  که میخوای خرج تقویت و تیونینگ کنی خرج رسیدگی اصولی به ماشین کن مثلا با توجه به مدل ماشین که ۹۰ هست قبل از هر چیز مطمعن شو کاتا لیزور خالیه و اگه مسدوده یه کاتا اصلی بخر  بنداز فکر برداشتنش یا هدرزم نباش 

بعد یه دست شمع پدر مادر دار با مشورت گرفتن از دوستان چون شمع مدلهای زیادی وجود داره،، ببین دوستان با تجربه کدوم رو معرفی میکنن 

بعد برو سمت سوزن انژکتور نارنجی اورجینال  که برای tu5 جواب داده هواکشو مثلا میتونی ۷۴۵ بندازی 

روغن خوب و واسکازین خوب برا موتور و گیربکس بریز 

پدال پنج سیم که گاز خور ماشینو بهتر میکنه

در کل چون اقا مهدی ماشینو تازه گرفتیدو معمولا اکثر فروشنده ها وقتی تصمیم به فروش میگیرن از چند ماه قبل دیگه رسیدگی نمیکنن 

از خورده کاریای ماشین مثل وضعیت سنسورها لنتها تسمه تایم روغن و ... مطمعن شو 

شما یه ماشین خوب و تر تمیز نصیبت شده به نظرم با تیونینگو هدرزو فیلتر هوا اسپرتو پرتو پلیشو غیره ماشین از حالت استاندارد خارج میشه و حتی اگه چندین اسب بخار به قدرت ماشینت اضافه شه جدای از بحث هزینه یه چیزایی رو باید تحمل کنی سواری نرم و بیصدا تبدیل میشه به سواری خشک و پر صدای اسپرت  یا هدرز صدای ماشین رو زیاد میکنه و صدا داخل اتاق میاد یا فیلتر هوا اسپرت چون روزنه هاش درشتره هوارو کامل فیلتر نمیکنه و  باعث میشه ذرات معلق هوا بیشتر از حالت استلندارد وارد محفظه سیلندر شه و به مرور زمان تو طولانی مدت  خودش باعث روغنسوزی میشه یا صدای اضافه در دورهای بالا تولید میشه و به گوش میرسه و یا با ریمپ و پورت پلیش مصرفت بالا میره باعث میشه استحلاک ماشین بالا بره و به ماشین فشار بیشتری بیاد و اینکه وقتی موتور رو تیون میکنی باید کمی هم به چهره ماشین برسی مثل ارتفاع و رینگو لاستیکو سر اگزوز و... که خودش هزینه هارو بیشتر میکنه 

البته اینجا بخش تیونینگ هست و کسی که عشق تیونینگ داره اصلا به این چیزها فکر نمیکنه و تمام این دلایلی که من دارم به عنوان نکته منفی و ایراد بهدحساب میارم برای خیلیادحسن و نکته جالب حساب میشه 

ولی خوب چون شما از بنده خواستی به تایپیکی که تازه زدی سر برنم و نوشته هاتو خوندم با توجه به مطالبی که‌گفته بودی و نظر خواسته بودی خواستم نظرمو بگم 

تو همین سایت یه تایپیک هست یکی از دوستان از یه چیپ ساده شروع کرده و ببین به کجاها رسیده  و چه هزینه هایی کرده که خوندن تایپیکش فکر میکنم برات جالب باشه

ولی همونطور که حمید جان به درستی گفت تیونینگ و هزینه کم متضاد هم هستن وقتی توش بیفتی هزینه مالی وانرژی زیادی میخواد که البته دلچسب و شیرینه برای کسی که علاقه داره 

ولی به نظر بنده به عنوان کوچکتر سایت شما سعی کن خورد خورد و بدون عجله ایرادهای جزعی و احتمالیو رفع کنی و به سرویسها توجه کنی چون تازه ماشینو گرفتی و ۲۰۶ خوبی که داره تا دلت بخواد قطعات اورجینال و اصلی داره  از راهنمای کوچیک پونزده بیست تومنی اورجینال نارنجی بگیر تا چراغو سنسور اکسیژنو پدالو سوزن انژکتورو کلی قطعات موتوری با قیمتهای بالاتر 

و کلا با هر هزینه ای میتونی خورد خورد ماشین رو به صورت استاندارد و فابریکی با لوازم اورجینال و اپشنهای فابریک ارتقا بدی 

 

سلام داداش

ماشین که قدرتش خوبه و سربالایی و کورس تو خیابون امتحانش کردم و خداییش کم نمیاره.از اون لحاظ که بهش رسیدگی کنم شک نکن اولین اولویتم اینه.روی ماشین خیلی وسواس هم هستم.روغن و شمع و اینا هم سعی میکنم تا جایی که جیبم جواب میده بهترین نمونه ها رو بخرم.تسمه رو هم امروز قراره عوض کنم.شما درست میگی تیونینگ یه مشکلاتی هم داره ولی من خیلی علاقه دارم به این کارو تا جایی هم که بتونم خرج میکنم.خیلی ممنون که خوندی و نظرتو گفتی.حتما از راهنماییات استفاده میکنم.سعی میکنم بیشترین صبر و حوصله و دقت رو داشته باشم.خیلی آقایی.مرسی

در 4 ساعت قبل، arash_a59 گفته است :

سلام داداش

دوستای خوبم آقا ارسلان و آقا آیدین گفتنی ها رو خیلی خوب و دقیق گفتند فقط چند نکته رو اضافه کنم

اگه زیاد فنی نیستید و سر در نمیارید به جز بچه های این انجمن با کسی دیگه مشورت نکنید، چون به محض اینکه متوجه شوند اطلاعات فنی کمی دارید ممکنه شدیدا متضررتون کنند و قبل از هرکاری که بیرون خواستید انجام بدید با دوستان اینجا مشورت کنید.

دوم اینکه اگر نمیخواید در موتور دست ببرید و موتور باز نشه فکر رسیدن به 150 اسب بخار رو از سر بیرون کنید، نهایت کاری که میتونید انجام بدید میشه نصب کیت مکش، هدرز و ریمپ. که اینها سر جمع روی کاغذ بتونه 125 اسب بخار بهتون بده در بهترین و ایده آل ترین شرایطش! با فرض اینکه قدرت فعلی موتور شما 110 اسب بخار باشه!

به هر حال شما با همون تغییرات کیت مکش و ریمپ و هدرز میتونید در حد زانتیا2000 تا سرعت 130 تا برید.

 

سلام.چشم حتما.

مثلا برای ۱۴۰ اسب بخار چه قطعاتی باید عوض بشه؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری