mh2

باطری مناسب برای 206

1,202 ارسال در این موضوع قرار دارد


با سلام خدمت دوستان. 206 تیپ 3 85 دارم هنگام استارت یک لحظه تمام عقربه های کیلومتر در جهت مخالف حرکت میکنن و بعضی وقتها چراغ ایربگ نیز خاموش نمیشه و بعضی وقتها نیز بوق ظعیف بودن باطری میزنه. باطری رو تست کردم سالمه.دیاگ هم بردم ولی هنوز درست نشده.کسی میتونه کمک کنه؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام خدمت دوستان.

206 تیپ 3 85 دارم هنگام استارت یک لحظه تمام عقربه های کیلومتر در جهت مخالف حرکت میکنن و بعضی وقتها چراغ ایربگ نیز خاموش نمیشه و بعضی وقتها نیز بوق ظعیف بودن باطری میزنه.

باطری رو تست کردم سالمه.دیاگ هم بردم ولی هنوز درست نشده.کسی میتونه کمک کنه؟

سلام دوست عزیز خوش آمدید

خطایی که برای ایربگ ثبت شده بود چی بوده؟

تا بحال تصادف داشته ماشین شما؟ سیم کشی دست خورده؟

این مشکل فقط موقع استارت وجود داره یا شده در هنگام حرکت تمام ادوات داخلی قطع بشن و هیچ چیز کار نکنه؟

لطفا کمی اطلاعات بیشتر بدین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و خسته نباشید دوستان.

یکی از دوستان ادعا کرد که اگه کلید رو حالت آماده به استارت باشه قبلش، باطری ماشینم رو خارج کنم، و بعد باز وصل کنم، دیگه روشن نمیشه ماشین و باید بره نمایندگی کد بخوره.

چطوره این؟ اینکه خیلی ضایس! آخه مثلا تو وسط جاده باطری مشکلی داشت کسی واسه آدم آورد، چی میشه اونوقت؟

لطفا اگه این مسئله اشتباه است، بهم بگید و اگه درسته، چطور وقتی بیرون آوردم باتری رو و باز وصل کردم، ماشین رو راه بندازم بدون بردن به نمایندگی؟

مرسی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ايشان درست گفته وقتي سوييچ بازه و سر باتري رو جدا كني احتمالش هست كد بپرونه

اما براي من پيش آمد ولي كد پرونده نشد البته با يه v20 اين اتفاق تو اتوبان قم تهران پيش آمد

عقلاني اين هست كه هر ميخوايي باطري جدا كني سوييچ بسته چند دقيقه هم فرصت بدي bsi بخوابه

بعد باطري رو جدا كني

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی من اینکار رو انجام بدم، 100درصد میپرونه؟

500 گذاشتیم وسط :-(

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آیا هر 2 سرباتری باید با آچار باز شه یا مثل 405 یکیشو باید با دست بپیچونی؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

به نظرم اگه تغییر ناگهانی ولتاژ داشته باشیم کد بپرونه وگرنه هر روز این همه تو نمایندگی ها باطری رو جدا می کنن و وصل می کنن.

خب اگه وسط جاده هم موندیم باطری آوردن یا سوییچ رو کلا در آوردیم یا نه سوییچ یسته این کارو می کنیم. به نظرم میاد وقتی برق اومده پشت آمپر اگه ناگهانی و به صورت بد سر باطری رو جدا کنیم احتمال قوی کد بپرونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یعنی من اینکار رو انجام بدم، 100درصد میپرونه؟

500 گذاشتیم وسط :-(

دوست عزيز اگه شما يه مقدار با دقت نوشته من رو مطالعه بفرماييد من گفتم احتمال داره من خودم

توي جاده قم تهران حواسم نبود سوييچ باز بود سر پاطري رو جدا كردم اما كد نپروند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یعنی من اینکار رو انجام بدم، 100درصد میپرونه؟

500 گذاشتیم وسط :-(

دوست عزيز من گفتم احتمالاً

من توي اتوبان قم-تهران ماشينم خراب شد يه v20 گفتم چند لحظه سر باتري رو بردارم و بعد بزارم حواسم نبود كه سوييچ بازه

انجام دادم اما كد نپروند

حالا شما اگه دوست داري امتحان كن

ولي بازم ميگم احتمال داره بپره

درضمن شرط بندي حرام استdoa.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالا چنين چيزي وجود نداره .اگر داشت اين موضوع مهمو كه تو دفترچه نگهداري مينوشتند نه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری