Mohammad235

سوپرتامکت افسانه ایی

70 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

:salam:سلام خدمت همه دوستان عزیز

حدود دو سالی هست که یه ۲۰۶ نوک مدادی تیپ ۵ خریدم.در طول این مدت تغییرات و تعمیرات و پرو›ه ها زیادی روش انجام دادم(البته خیلی از اونها با کمک همین انجمن بوده).بهتر دیدم هم برای دریافت نظرات دوستان و هم برای دل خودم هم شده یه تایپیک بزنم در این مورد.ان شالله که از نظرات و ایده های دوستان استفاده کنم:-)

مشخصات

۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۰ 

دریچه گاز پلاستیکی

رنگ نوک مدادی

کارکرد تا زمان خرید ۱۰۴۰۰۰ کیلومتر

رنگ هم داشت(البته یه خورده)

محل تولد و ادامه حیاطش تا روز خرید تهران

محل استفاده از موقع خرید تا الان خوزستان شهید پرور:::P

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

اول بهتر دیدم یه چندتا عکس از زمان خریدیش بذارم

IMG-20150909-WA0012.jpg

IMG-20150909-WA0013.jpg

IMG-20150909-WA0008.jpg

IMG-20150909-WA0010.jpg

 

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

قبل از اینکه سوپرتامکت (علاقه شدید به f14 tomcat دارم) رو بخرم یه پریدا ۱۴۱ داشتم که اون تامکت بود:grin: .مرحوم تا قبل از اینکه بفروشمش خیلی خیلی بهم خدمت کرده بود. به پاس خدمات شایانش یه چنتایی عکس ازش میذارم. البته ان عکس مربوط به یه روزی که میزان گرد و خاک حدود ۶۰ برابر حالت مجاز بود:shock:

DSC_0060.JPG

به هر حال سوپرتامکت رو اوردیم برای تعویض پلاک و غیره..

پایه چراغ هاش شکسته بود و مجبور شدم چراغ هاشو عوض کنم....چراغ داخل مشکی انداختم بهش یه دستی هم به سرو و صورتش کشیدم...البته بعدا اون شل سیاه کریح رو دراوردم(علت گذاشتنش این بود که یه فرو رفتگی جلوی کاپوت وجود داشت)

DSC_0033.jpg

DSC_0035.jpg

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

خوشحالم که انجمن خودتون رو انتخاب کردین

ماشینتون هم چرخش همیشه به سلامتی بچرخه

همراهیم با شما

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حالا دیگه موقع اون بود که یه دستی به سر و گوشش بکشم....زدگی ها رو رنگ کردم(ابته بیشتر از زدگی بود) و سپر جلو رو عوض کردم.شستمش حسابی....کمک حرفه ایی  با لنزو سایز ۲۶ گرفتم انداختم روش.............

و این بود سرآغاز دستگاری سوپرتامکت

sss.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0040.jpg

یه دستی هم به موتور کشیدم و مصرفی ها رو عوض کردم 

DSC_0190.jpg

DSC_0192.jpg

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

ماشین رو از وقتی که خریدم چراغ چکش روشن بود....پیش حضرات تعمیرکار که میبردم همه میکفتن ارور دریچه گاز داره و باید عوض بشه خیلی هاشون هم میگفتن ای سی یو باید عوض بشه.....ارور پی ۱۱۵۳ می داد و وقتی پاکش می کردی بعد از دو تا سه استارت دوباره میومد و ماشین توی حرکت اولیه مخصوصا با کولر نابود میشد....خلاصه دیدم فایده نداره و با ید از توان شخصی استفاده کرد...رفتم پی پی اس خریدم(فک کن به خاطر دکمه رفتم یه کت دوختم:::P) و بعد از تحقیق فراوان و پرس و جو....ای سی یو رو اپدیت کردم و مشکل پس از حدود ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر به دست متخصصان داخلی حل شد....دیگه داشتم دیونه میشدم...حتی یه دیاگ بلوتوث خریده بودم و با موبایل قبل از حرکت خطا رو پاک میکردم....امان از دست تعمیرکارا

DSC_0003.jpg

DSC_0012.jpg

این هم از کیلومترهایی که طی شد

DSC_0028.JPG

DSC_0202 (2).JPG

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اب و روغن ماشین رو خالی کردم و رادیات و منبع رو خودم کامل سرویس کردم(با تشکر از بچه های انجمن)...البته اینا مال خیلی وقت پیش...منبع کامل سفید شده بود..

DSC_0127.JPG

DSC_0125.JPG

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

واشر قالپاق هم به مرور روغن داد که تعویض کردم ...اینم کار خودم بود البته با نظارت یکی از دوستان تعمیرکار...سیستم مکش تورنادو رو نصب کردم(ممنون ا اقای شادپور) و ای سی یو رو هم ریمپ کردم...ماشین شد همون سوپر تامکی که انتظار داشتم...یه دستکاری کوچکی هم تو موتور کردم که بماند(کاتالیزور رو هم با نمونه مودیفای تعویض کردم)...کروز و لیمتر رو هم با راهنمایی هایی که از سایت گرفتم اوکی کردم

DSC_0228.JPG

DSC_0231.JPG

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

و اما تو دستکاری های همیشگیم یه خرابکاری عظما کردم...اومدم فنر بوق و فرومون رو با نمونه چرم دوزی شده عوض کنم که زدم خواهر و مادر فیش های ایربگ رو به هم نزدیک کردم و قطع شدن[gerye]...خلاصه به کمک یکی از دوستان با سلام و صلوات شروع کردیم به لحیم کردن سوکت ها که البته کار خطرناکی هستش به خاطر مکانیزم ایربگ...البته به خیر گذشت و نزدیک بود ۱۶۰ تومن بره تو پاچمون که نرفت[doa]....سنسور ای بی اس هم ارور داده بود که همه گفتن باس عوض بشه...درآوردم سرویس کردم و اتصالشو اوکی کردم ردیف شد در حد بنز...باز هم امان از دست این تعمیرکارا

DSC_0120.JPG

DSC_0116.JPG

رفتم زنون والو اصلی پیدا کردم از این ترانس سبزها بستم رو پروزکتورها.نورش خیلی خوب بود البته اون موقع هنوز هدلایت نیومده بود...اون چراغ های کوچیک رو هم قرمز انداختم...نمیدونم چرا

DSC_0162.JPG

DSC_0163.JPG

ویرایش شده در توسط Mohammad235
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سوپرتامکت در کنار بزرگان..

این ۲۰۶ قرمزه هم پیش یک از دوستان صافکارم بود خودم اودم سپرشو برعکس انداختم همه بچه ها خوف کرده بودن میخواستن سپر رو یه طوری جا بدن این طوری.خوشش اومده بود...والا بخدا:grin:

DSC_0070.JPG

DSC_0052.JPG

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری