amink69

راه حلی برای نسوختن لامپ های مه شکن جلو

15 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام
تجربه شخصی من در خصوص سوختن چراغ های مه شکن که هر 2 هفته یک بار عوض می کردم این بود که یک جا بردم 
سپر رو باز کرد
از پشت سپر مه شکن ها رو با بست حرارتی فیکس کرد
از اون موقع دیگه مشکل ندارم !
گفتم شاید به درد دوستان بخوره و مشکلشون رفع بشه چون مه شکن لق میزنه تو دست انداز به لامپ ضربه میخوره و می سوزه
با فیکس کردنش دیگه این اتفاق نمی افته 
با سپاس

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله، دقیقا مشکل سوختن لامپ های مه شکن، لق بودنشونه که در مدل های پایین که والئو هستن، اینجوری نیست.

مدل بالاهای ایرانی بی کیفیت اینجوری هستن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی از راههای نسوختن اینه که اگر فقط در موارد موردنیاز که مه هست روشن کنیم؛ سالهای سال کار می کنن؛ چون تو مه سرعت هم کمه؛ مشکلی پیش نمیاد.

متاسفانه اغلب رانندگان همیشه مه شکن رو روشن میکنن که درسته که یه مقدار روشناییش بیشتره اما به مردم آزاریش نمی ارزه .

:shock::shock:

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 38 دقیقه قبل، zilamo گفته است :

یکی از راههای نسوختن اینه که اگر فقط در موارد موردنیاز که مه هست روشن کنیم؛ سالهای سال کار می کنن؛ چون تو مه سرعت هم کمه؛ مشکلی پیش نمیاد.

متاسفانه اغلب رانندگان همیشه مه شکن رو روشن میکنن که درسته که یه مقدار روشناییش بیشتره اما به مردم آزاریش نمی ارزه .

:shock::shock:

لامپ معمولى باشه نورش ازار دهنده نيستش

در ۱ ساعت قبل، endwaiter گفته است :

بله، دقیقا مشکل سوختن لامپ های مه شکن، لق بودنشونه که در مدل های پایین که والئو هستن، اینجوری نیست.

مدل بالاهای ایرانی بی کیفیت اینجوری هستن.

من مدل ٩١ مه شكنم شكست

عوض كردم اينطورى بود

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، zilamo گفته است :

یکی از راههای نسوختن اینه که اگر فقط در موارد موردنیاز که مه هست روشن کنیم؛ سالهای سال کار می کنن؛ چون تو مه سرعت هم کمه؛ مشکلی پیش نمیاد.

متاسفانه اغلب رانندگان همیشه مه شکن رو روشن میکنن که درسته که یه مقدار روشناییش بیشتره اما به مردم آزاریش نمی ارزه .

:shock::shock:

روشن کردن مه شکن هیچ آزاری به رانندگان دیگه نمی رسونه و باعث میشه اطراف رو بهتر ببینیم. مگر اینکه از لامپ های زنون یا نامتعارف استفاده بشه.

من خودم تا قبل از نصب سنسور نور و بارون، همیشه مه شکنام روشن بودن. بعد از نصب سنسور دیگه چون خودش روشن خاموش میشه، منم مه شکنا رو روشن نمی کنم.

یه جفت مه شکن اصلی والئو دارم که سمت رانندش خارش شکسته که البته راحت میشه به سپر پیچش کرد. هی می خواستم نصبشون کنم. ولی صبر کردم شاید وضعم خوب بشه و یهو سپر جی تی بندازم. ولی اگه نندازم، همین والئو ها رو میندازم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:salam:به نظرم روشن کردن مه شکن به دید جلو کمک خاصی نمیکنه و باید بجاش استفاده بشه ضمن اینکه در 206 پیچ تنظیم داره و اگر زیاد بالا داده بشه باعث آزار راننده های دیگه میشه ... بهتره دبِل رفلکتور جهت دید بهتر در شب فعال بشه ...

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 25 دقیقه قبل، otika2000 گفته است :

:salam:به نظرم روشن کردن مه شکن به دید جلو کمک خاصی نمیکنه و باید بجاش استفاده بشه ضمن اینکه در 206 پیچ تنظیم داره و اگر زیاد بالا داده بشه باعث آزار راننده های دیگه میشه ... بهتره دبِل رفلکتور جهت دید بهتر در شب فعال بشه ...

دبل رفلکتور که برای روشن موندن چراغ بزرگ ها در زمان روشن کردن نوربالا هستش. در حالت عادی که ما از نوربالا استفاده نمی کنیم و روی نور پایین هستیم.

روشن کردن مه شکن باعث میشه کناره های جلوی ماشین رو مثل جوب و جدول و غیره رو بهتر ببینیم.

حالا اگه یه نفر مه شکنش دستکاری شده و تنظیم و استاندارد نیست، دلیل بر ایراد در استفاده از این چراغ نیست. لامپ های عادی خیلی از ماشینا هم به دلیل تنظیم نبودن چشم آدم رو درمیارن.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مه شکنهای من مدرن هستن و همانطور که دوستان گفتن دلیلش لق زدنه. من با چسب دو قلو فیکس کردم الان 6 ساله نسوختن ولی اون اوائل  سه بار سوختن تا بالاخره پی به علتش بردم.

در مورد استفاده از مه شکن در پیچها خیلی خوبه و معمولا آزار زیادی برای خودروی جلو نداره ولی شخصا فقط توی پیچ های خروجی و ورودی اتوبانها و در باران شدید و مه استفاده میکنم و جاهای دیگه استفاده نمیکنم ولی مه شکن عقب واقعا آزار دهنده هست و خواهش میکنم به هیچ عنوان استفاده نکنید مگر در مواقع ضروری.

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

fog.jpg

مه شکن و دیلایت اسمشون روشونه:shock:

fog1.jpg

ویرایش شده در توسط zilamo
پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 ساعت قبل، endwaiter گفته است :

دبل رفلکتور که برای روشن موندن چراغ بزرگ ها در زمان روشن کردن نوربالا هستش. در حالت عادی که ما از نوربالا استفاده نمی کنیم و روی نور پایین هستیم.

روشن کردن مه شکن باعث میشه کناره های جلوی ماشین رو مثل جوب و جدول و غیره رو بهتر ببینیم.

حالا اگه یه نفر مه شکنش دستکاری شده و تنظیم و استاندارد نیست، دلیل بر ایراد در استفاده از این چراغ نیست. لامپ های عادی خیلی از ماشینا هم به دلیل تنظیم نبودن چشم آدم رو درمیارن.

:salam:به نظرم شما وضعیت چراغ را رو پایینترین حالت ممکن قرار بدید و همزمان نور بالا رو روشن کنید ( در صورت فعال بودن دبل رفلکتور) ..بسیار بهتر از روشن بودن مه شکن نور دارید ...در ضمن مه شکن حداکثر 1 متر رو روشن میکنه و شما با سرعت وقتی در حال حرکت هستید قطعا نمیتونید عکس العمل لازم رو داشته باشید ...من که تفاوت خاصی در نوردهی در زمان روشن بودن مه شکن فابریک کارخانه با تنظیم فابریک ندیدم

در 10 ساعت قبل، zilamo گفته است :

fog.jpg

fog1.jpg

=d>

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری