mig mig

بهترین گزینه برای خرید لامپ نور سفید جلو و پروژکتور

174 ارسال در این موضوع قرار دارد

salam.gif

دوستان به نظر شما بهترین گزینه برای تعویض لامپهای جلو با مدل نور سفید چیه خود کارخانه از مارک اسرام استفاده می کنه روش تشخیص اصلش رو کسی میدونه ؟

چه خصوصیاتی مثل آمپرش و غیره داره؟رنج قیمتش چجوریه؟وضعیت استانداردش با همخوانی با سیستم خودرو و برق آن چیه ؟اگه بخوایم بعد از تعویض لامپ اصلی با لامپ قویتر گزینه دبل رفلکتور رو فعال کنیم مشکلی برای سیستم برق ماشین پیش نمیاد؟میدونید چیه من همونطور که به آپشن بندی و تیونینگ ماشین علاقه دارم در همین حال دوست ندارم استاندارد ماشین هم خیلی بهم بخوره .نمیدونم کسی اطلاعاتی راجع به استاندارد کارخانه اصلی پژو فرانسه نسبت به قطعات و متعلقات 206 داره.فکر کنم اگه گیر بیاد اطلاعات خیلی ارزشمندی میتونه باشه.hi.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

لامپ های که برای 206 در ایران استفاده شده 12 v و 55 w میباشد و شما میتونم اسرام نایت برکر که نور سفید داره تهیه کنی که 55 w و 12 v میباشد استاندارد هم رعایت شده اما میتونی هم مثلا لامپ اسرام ال سیزن که 100 w و 12 v هست هم بگیری اما باید با افتامات نصب کنی اگر نصب نکنی سیم کشی ماشینت بعد از یه مدت خشک میشه اما افتامات خوبی هم که داره اینه که نور بیشتری هم میده اگه حتی رو لامپ های 55 w هم افتامات استفاده کنی نور بیشتری خواهی داشت قیمت افتامات ایرانی 4 ت و چینی 2.5 هست مشکلی هم با دابل رفلکتور نخواهید داشت

سوالی بود در خدمتم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم اگه بخوای وات بالا استفاده کنی.دوبل رفلکتور رو فعال نکن.

باعث داغ شدن شدید پایه لامپها میشه.این زیاد جالب نیست دوست من.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اگه آفتامات نبندی به سیم کشی لطمه میزنه ؟ من 4 ساله ماشینم چراغاش کار میکونه تا حالام نسوخته حس میکنم نور جراغا جلوش کم شده .میخوام لامپ بهتر از خود فابریک کارخانه بزارم اون لامپ های اسرام نایت برکر هم نور چندانی ندارن نسبت به کارخانه ای های خود ماشین چون 55 واتن نوراشون را هم دیدم .چه لامپی بندازم که نورش خوب باشه سیم کشی اینام نخواد .این آفتامات چی هست اگه بزاری سیستم برقی 206 را خراب نمیکنه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

لامپ های که برای 206 در ایران استفاده شده 12 v و 55 w میباشد و شما میتونم اسرام نایت برکر که نور سفید داره تهیه کنی که 55 w و 12 v میباشد استاندارد هم رعایت شده اما میتونی هم مثلا لامپ اسرام ال سیزن که 100 w و 12 v هست هم بگیری اما باید با افتامات نصب کنی اگر نصب نکنی سیم کشی ماشینت بعد از یه مدت خشک میشه اما افتامات خوبی هم که داره اینه که نور بیشتری هم میده اگه حتی رو لامپ های 55 w هم افتامات استفاده کنی نور بیشتری خواهی داشت قیمت افتامات ایرانی 4 ت و چینی 2.5 هست مشکلی هم با دابل رفلکتور نخواهید داشت

سوالی بود در خدمتم

هایدن مافیا جان مرسی از راهنماییت

اگر براتون امکانش هست سیم کشی و نحوه نصب آفتامات رو برای نصب لامپ ال سیزن 100 وات توضیح بدی

متشکرم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من لامپ جلو اسرام نایت برکر بنداز پایین و بالا لامپ پرژکتور یا اسرام کول بلو یا آل سیزن. هم وات استاندارد هست و هم نور خوبی رو داره هم تو سایت اسرام بری جدیدترین لامپا همینان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزيز من قبلا نايت بريكر داشتم خيلي خوب بود نورش اما بعد يكسال و نيم سوخت و الان هرچي گشتم نتونستم دوباره پيدا كنم. حتي توي پاساژ كاشاني هم گشتم فقط يكجا داشت كه اونم جفتي 40 ميداد!!! (البته ماشين من چراغاش قديميه پايه H4 ميخوره كه لامپاش دوكنتاكه)

نور نايت بريكر از 55 وات فابريك بيشتره و كمي سفيدتر يعني 10% سفيدتر 90% بيشتر كه روي خودشم نوشته

اما كول بلو گرفته بودم راضي نبودم چون نورش سفيدتره زيباتر ميشه اما ديد كافي نداري بخصوص تو جاده كه دوستان هم بدرستي اشاره كرده اند...

جديدا يك مدل اسرام كول بلو گرفتم كه 100 وات هست و تو پك دوتايي با پايه H4 كه روش زده 90% نور بيشتر و 10% سفيدتر اما اگر سرچ كني اسرام تو سايتش و حتي توي اينترنت چنين چيزي پيدا نميكني و كولبلو 55 واتي هستش. من اينو نصب كردم و ميتونم بگم نورش از كولبلو هايپر و معمولي بيشتره و كمتر سفيده

بنظرم اين خيلي شبيه نايت بريكر هستش(هم ميزان نور و هم سفيديش) اما 100 واته

من ازين مدل با اينكه به احتمال زياد تقلبيه راضيم اميدوارم عمر مناسبي داشته باشه

در مورد آفتامات خيلي بررسي كردم بنظرم براي 206 نيازي نيست. به چند دليل:

1- 206 برخلاف پرايد و خيلي ماشيناي ديگه برق چراغ رو از طريق رله آفتامات تامين ميكنه

2- امتحان كنيد: چراغو روشن كنيد و سپس با يه سيم (مناسب و قوي) قطب مثبت باطري رو به پايه اي از چراغ كه برق مثبت داره وصل كنيد(خيلي دقت كنيد كه اشتباها به پايه بدنه وصل نكنيد)

در صورتي كه نور چراغ بيشتر شود آفتامات موثر خواهد بود. امتحان كردم و اثري توي نور لامپ 100 واتي من نداشت. پس مقاومت مسير سيم كشي فابريك مناسب است.

تنها موردي كه دوستان در مورد خشك شدن سيمكشي در دراز مدت گفتند باقي مي مونه كه نميتونم رد كنم اما بنظرم احتمالش كمه. چون بايد سيم كشي ضعيف باشه و گرم بشه تا عايق آن آسيب ببينه و خشك بشه. آزمايش بالا نشون ميده كه سيم كشي ضعيف نيست. فوقش در بدترين حالت در آينده مجبور ميشيد آفتاماتو نصب كنيد! البته برخي دوستانم گفتند بدون آفتامات و با چراغ 100 واتي مشكلي بر نخوردند. منم همينجوري دارم استفاده ميكنم و هنوز تغييري نديدم.

آل سيزن هم امتحان كردم نورش خوب و زياده اما زرديشم زياده به دلم ننشست.

توي كاشاني فيليپسم مدلهاي خوبي داشت و بنظر اصلي بودن همينطور لامپاي كره اي هم داشت كه خيلي تعريفشونو ميكرد. اما در مجموع به نظر من هرچي ميگيري شيشه لامپ آبي پر رنگ نباشه چون هركاري بكني نورش سفيده هست اما كم خواهد بود. البته اين كول بلوي 100 واتي تقريبا آبيه اما چون 100 واتيه نورش اونقدر سفيد و كم نيست. كلا درصد كمي از نور توليدي لامپها آبي و سفيد هست و بيشتر نور زرده حالا اگر شيشه لامپ بخواهد نور زرد رو حذف كنه شدت نور بسيار كم ميشه. از طرف ديگه وات و حجم نور توسط استاندارد تعيين ميشه و سازنده مجبوره محدوديت را بپذيره. تازه اين 100 واتي ها هم مخصوص آفرودن به همين دليل. مشكل ديگه براي فيلتراي آبي رنگ شيشه لامپ افزايش دماي لامپ و كاهش عمر اونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حالا پیشنهاد میکنید برای لامپ های جلو 206 (اس دی وی 8) نور پایین چی بندازیم ؟ 55 یا 100 وات ؟فکر کنم نایب برکر مناسب بر باشه برای جلو تا بقیه . اگه برای مه شکن ها از همین نوعی که زیرش هست( فابریک کارخانه ) ولی 100 واتشا بندازیم چطوره؟ یا لا مپ مناسب تری هم هست برای مه شکن ها که دید خوبی حداقل نسبت به خود فابرکش داشته باشه .این لامپ های فابریک مه شکن خودش 5 مترم روشن نمیکنه بس که افتضاحه شما مه شکن های پرشیا را و یا سمند را ببینید نورش به مراتب از 206بهتره .206 سر مه شکن هاش رو به مایل هست که این توی 207 اصلاح شده و 207 نور مناسب تری را در جلو نسبت به 206 تولید میکنه.من آل سیزن دیدم روی مه شکن ها انداختن اصلا نوری نداره به مراتب از فابریک خودش هم کمتره نورش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای لامپهای 206 جلوحتما 55 آمپراستفاده کنید

واگرهم 100 آمپراستفاده کنید بعدازمدتی سیم کشی داغ میکنه

وسیمها خشک میشن واگر نیاز مبهم به این کار دارید به قول علی جان دوبل رفلکتور روغیرفعال نگهدارید

نوع انعکاس درداحل وجداره های لامپهای مه شکن به شکلی طراحی شدن که نوررامستقیم

وهمانندچراغهای جلومنعکس نمیکنندبلکه جلوی خودروپخش میکنندولاپهای زردرنگ هم به علت توان شکستن مه هست

حال هم که میخواهید سفید استفاده کنید نمیتوانید آن رابه شکل مستقیم منعکس کنید برای این کارباید کل مه شکن بانمونه کارهای دیگه عوض وجاسازی بشه

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفاً یکی از دوستان مطلع درخصوص تهیه لامپ مناسب برای چراغ های جلو (بالا و پایین) و همچنین مه شکن جلو راهنمایی کامل بفرمایند.نیاز به نور مناسب و قوی برای شهر و جاده (روشنایی متعارف و نه خیره کننده) برای چراغ های جلو و نور نافذ برای مه شکن ها می باشد.ضمناً ترکیب برق خودرو به صورت فابریک بماند (بدون آفتامات و ...)


با سپاس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری