206New

خودرو 206 تیپ 6 مدل 1389

13 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام و احترام دوستان

هدف از ایجاد تاپیک تغییرات خودرو با کمک و راهنمایی شما دوستان هست. هرکدوم از دوستان آشنایی با هر مرحله برای تغییرات دارن ممنون میشم کمک کنن. 

عکس های اولیه خودرو:

vkjv_20170803_190333.jpg

8r7e_20170803_190438.jpg

xvxh_20170803_190359.jpg

x4d0_20170803_190347.jpg

bocf_20170803_190428.jpg

z8f1_20170803_190454.jpg

2xm5_20170803_190518_hdr.jpg

z85p_20170803_190534.jpg

8mqc_20170803_190604.jpg

تغییرات مورد نظر:

1. صافکاری بدنه ، تغییر سپر ها و واکس و پالیش

2. تعمیر گریبکس و سرویس

3. رسیدگی به زیر و بند و قسمت های فنی خودرو

4. دوخت چرم داخل خودرو

5. تعویض روکش صندلی یا دوخت چرم

6. تعویض ساعت با مدل جدید 

7. تغییر ضبط با ضبط پایونیر

8. نصب سنسور دنده عقب

و ...

منتظر پیشنهادات و نظرات شما از لحاظ ظاهری یا فنی و رنگ های پیشنهادی شما هستم. با تشکر فراوان بابت همراهیتون

 

ویرایش شده در توسط 206New
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

خیلی خیلی مبارک باشه ، ماشین خیلی خوش رخ و تمیزی هست و انشالله چرخش برات بچرخه

الویت اول رو جلو بندی و بازدید اکسل عقب قرار بدید چون از نظر ایمنی تقریبا گزینه یک هست ، جلوبندی اگر مشکل داشت سعی کنید یکجا کل قطعات رو عوض کنید و اگر مراعات کنید تا دو سه سالی خیالتون راحت میشه

اگر قصد تعویض رینگ و لاستیک دارید هم اول این کار رو بکنید و بعد نوبت به کمک و ارتفاع ماشین میرسه که البته با خیابان های خوبی که داریم پیشنهاد میکنم زیاد دنبال دستکاری ارتفاع نباشید و همین ارتفاع الانی که استاندارد هست رو حفظ کنید.

بدنه ماشینتون به جز سمت راننده که خوردگی داره خیلی خوب و تمیز هست ، زیاد به فرو رفتگی های جزئی توجه نکنید ولی اگر تصمیم دارید بدنه رو صفر کنید یک باره بدید صافکار کل مشکلاتش رو حل کنه تا هزینه کمتری پرداخت کنید ، درب راننده کار زیادی نداره ولی لبه درب عقب دوبل هست و کمتر صافکاری بتونه خوب و تمیز صافکاریش کنه

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@tukanet

با سلام و احترام

خیلی ممنون بابت راهنمایی های خوبتون حتما در لیست تغییرات اضافه میکنم. 

ارتفاع هم مد نظرم فنر های تیپ 4 بود ولی هنوز شک دارم بخاطر چاله چوله های زیاد شهر.

بله صافکاری سختی پیش رو هست ولی امیدوارم که خوب دربیاد.

:hello:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 ساعت قبل، 206New گفته است :

6. تعویض ساعت با مدل جدید

سلام

اگه  مدل جدید منظورتون ساعتی هست که روی مدل های صفر میندازن به مال شما نمیخوره

و شما باید تایپ B بخرید که استوکش در حد 250/300 هزار تومنه

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام همونطور که اقا روزبه گفت به ماشین شما ساعت تایپ بی میخوره که خیلی بهتر از ساعتهای جدیده مصرف کلی ماشین مصرف لحظه ای ماشین دمای خارج ماشین چند کیلومتر مونده تا بنزین تموم شه رو نشون میده و خطاهای ماشین رو هم به صورت نوشتاری میگه خیلی اپشن خوبیه کروز کنترل هم حتما بندازید زیاد هزینه نداره ولی روی اتومات واقعا جواب میده به فکر چند قطعه اصل و ارسی مثل دسته دنده و دستگیره و دکوراتیو ماشینم باشید کلا هر قطعه ارسی حتی کوچیک به ماشین اصالت میده شما که ماشینتون 89 هست و فرانسوی باید به فکر قطعات و اپشنهای فابریکم باشید مثل اینه تاشو یا همین تایپ بی و کروز پخشم بستید اینترفیسو فراموش نکنید تا کنترل کنار فرمونم کار کنه 

در اخر موفق باشید راستی اگه میخوای ا تففاعتو دست نزنی به نظرم چهارتا لاستیک میشلن با همین رینگ فابریک یا رینگ 207 بد نمیشه چون رینگ باید ارتفاع پایین بیاد تا شنگ شه که سواری ماشینو خشک میکنه به اتاقم ضربه میزنه و چهارتا میشلن با رینگ و ارتفاع فابریک کلی ماشینو نرم میکنه و صداهای اضافیو میندازه

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

@Rouzbeh

 با احترام خیلی ممنون بابت راهنمایی

@aidin1384

با سلام و احترام 

ممنون از نظراتتون و توضیحات کاملتون. دسته ها ، زه کنار و سپر های همرنگ بدنه طبق مدل RC و پیشنهاد شما دوست گرامی به لیست تغییرات افزوده شد.

و در تغییرات داخلی اینترفیس و کروز کنترل هم اضافه خواهد شد. 

باز هم تشکر.

................

دوستان گرامی نظرات خود راجب رنگ چرم های داخلی و بقیه اجزا داخلی هم ممنون میشم بفرمایید اگر نمونه عکسی هم مد نظرتون بود لطف بفرمایید بگذارید بنده ممنون میشم

و سوال کوچیک دیگه اینکه با افزودن LCD Type B نیاز به آپدیت و بروزرسانی ICU هست یا خیر؟

ویرایش شده در توسط 206New
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 31 دقیقه قبل، 206New گفته است :

@Rouzbeh

 با احترام خیلی ممنون بابت راهنمایی

@aidin1384

با سلام و احترام 

ممنون از نظراتتون و توضیحات کاملتون. دسته ها ، زه کنار و سپر های همرنگ بدنه طبق مدل RC و پیشنهاد شما دوست گرامی به لیست تغییرات افزوده شد.

و در تغییرات داخلی اینترفیس و کروز کنترل هم اضافه خواهد شد. 

باز هم تشکر.

................

دوستان گرامی نظرات خود راجب رنگ چرم های داخلی و بقیه اجزا داخلی هم ممنون میشم بفرمایید اگر نمونه عکسی هم مد نظرتون بود لطف بفرمایید بگذارید بنده ممنون میشم

خواهش داداش به.نظرم توی ماشین خیلی مهمتره بیرون ماشینو بیشتر غریبه ها میبینن ولی داخلشو خود ادمو اشناهای نزدیک در مورد روکش صندلی اگه بیشتر هزینه میتونید کنید بدید براتون تودوزی کنن خیلی بهتره چون روکش کیفیتش خیلی پایینتره و زود بعد چند بار نشستن چروک میشه و هر چقدرم طرف براتون خوب روکشو بندازه کجو کله وای میسه ولی اگه تو دوزی کنید طرف صندلیهایی ام که نیاز داره ابراشونو عوض میکنه هم قسنگترو بادومتره هم روش میشینید احساس بهتری داره هم میتونید بگید از همون چرم روی رودریهاتون و طاقچه عقب بکشه که ست شه در مورد رنگشم به نظرم زیاد رنگهای روشن استفاده نکنید شاید رنگ کرم خیلی قشنگ کنه داخل ماشینو ولی زود زود کثیف میشه و بعد چند بار شستن کهنه نشون میده من بودم مشکی میکردم ولی سلیقه ایه رنگهای تیره دیگه ام مثل قهوه ای سوخته سرمه ای رنگهای خوبیه و با رنگ مشکیه فرمونو داشبوردو درها و ستونها بهتر ست میشه 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@aidin1384

با تشکر

بله بنده هم با نظر شما موافقم که داخل ماشین از بیرون ماشین مهم تر است و پروژه بنده غیر از روکش صندلی چرم دور فرمان ، قسمت پلاستیک دور ضبط و کولر ها و دستگیره درب ها هم هست و تمام قسمت ها را ست هم مد نظر هست. رنگ مشکی زیبایی زیادی داره اما تکراریست ، سورمه ای رنگ تیره ای که کثیف نشه و پیشنهاد خوبیه ولی باز هم رنگ های غیر تیره زیبایی خاص خود را دارد اما خیلی زود کثیف میشود. 

از نظر روکش هم درست میفرمایید باز هم تشکر از راهنمایی های به جای شما

با احترام

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در 11 ساعت قبل، 206New گفته است :

@aidin1384

با تشکر

بله بنده هم با نظر شما موافقم که داخل ماشین از بیرون ماشین مهم تر است و پروژه بنده غیر از روکش صندلی چرم دور فرمان ، قسمت پلاستیک دور ضبط و کولر ها و دستگیره درب ها هم هست و تمام قسمت ها را ست هم مد نظر هست. رنگ مشکی زیبایی زیادی داره اما تکراریست ، سورمه ای رنگ تیره ای که کثیف نشه و پیشنهاد خوبیه ولی باز هم رنگ های غیر تیره زیبایی خاص خود را دارد اما خیلی زود کثیف میشود. 

از نظر روکش هم درست میفرمایید باز هم تشکر از راهنمایی های به جای شما

با احترام

هرگز روکش صندلی چرم نگیرید ... ماشین های مدل بالایی که روکش فابریک چرم دارند اکثرا دارای گرمکن / سردکن صندلی هستند

چرم شاید در ابتدا ظاهر خوبی داشته باشه ولی توی سرما شدیدا سرما رو به خودش جذب میکنه

در تابستان و هوای گرم هم به دلیل نداشتن تهویه باعث عرق کردن میشه که با این گرمای ایران اصلا قابل تحمل نیست

روکش های پارچه ای / برزنتی خیلی خوبی الان داخل بازار هستند که حدود 120 به بالا قیمتشون هست

حتی میتونید سفارش بدید تا با رنگ پارچه و برزنت و نخ رنگ مورد نظر شما براتون روکش رو اختصاصی بدوزند

و نکته آخر این که روکش به نظر من بهتر از تودوزی هست چون به راحتی تعویض یا شسته میشه

خودرو یک وسیله کاربردی هست ، همیشه نمیشه صرفا ظاهر رو در نظر گرفت و از آسایش و راحتی و جایگزینی آسان چشم پوشی کرد

 

در مورد رودری ها پیشنهاد میکنم چرم سیاه کنید و سفارش بدید با نخ همرنگ روکش صندلی دوخت برن روش یا دورش

برای قاب کیلومتر و قاب ال سی دی هم دقیقا همین روش رو پیشنهاد میکنم چون طرح داخلی ماشین کاملا یک دست و شیک میشه

 

قاب دور دستگیره ها و دریچه های کولر رو زیاد تغییر ندید و رنگ نکنید چون زیاد با دست در تماس هستند و رنگ خیلی زود زده میشه یا میره

اگر میتونید هزینه کنید دستگیره کروم بگیرید و برای دریچه ها هم دکمه کروم (یا گیره کروم) بگیرید

 

فکر کنم پخشی که الان دارید مکسیدر هست و گمان نمی کنم اینترفیس داشته باشه و ریموت فرمان کار کنه

میتونید پخش رو پایونیر تعویض کنید که اینترفیسش داخل بازار موجود هست و با نصب اینترفیس ریموت زیر فرمان هم به کار می افته

ولی متاسفانه اینترفیس های موجود در بازار اطلاعات ترک درحال پخش رو برای ال سی دی خود خودرو ارسال نمی کنند و فقط ال سی دی خود پخش رو خواهید داشت

 

به جای سنسور پارک هم پیشنهاد میکنم ، پخشی بگیرید که تصویری باشه و به جای سنسور از دوربین عقب استفاده کنید که کارایی بیشتری داره

 

برای نصب تایپ بی هم نیاز به هیچ آپدیتی نیست ، حتی سوکتشون با ال سی دی Type A که الان دارید هم یکی هست

فقط باید قاب ساعت رو در بیارید (به بالا بکشید) و دو تا پیچ پایه ی ال سی دی رو باز کنید و با نمونه تایپ بی جایگزین کنید.

البته برای استفاده از تایپ بی به دکمه تریپ (روی انتهای دسته برف پاککن) هم نیاز دارید که اون هم نصب خیلی راحت و بدون هیچ تغییراتی داره.

ویرایش شده در توسط tukanet
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

@tukanet

با سلام و احترام

در مورد چرم حرفتون کاملا دقیق و راهنمایی های بسیار خوبی بود و اگر بتوان دوخت ترکیبی چرم و برزنتی دوخت زد بنظرم خیلی خوب میشه

با صحبتتون راجب روکش کمی مخالفم چون من تا الان روکش هایی که انداختم یا سالی یک بار تعویض کردم یا در صورت بودن شستشویی انجام ندادم البته کمی مراقبت و رعایت داخل ماشین نیازه تا از کثیفی جلوگیری بشه قبول دارم اما واقعا دوخت و روکش تفاوت زیادی از لحاظ ظاهری دارن، ممنون بابت نظرات و راهنماییتون.

کروم که فرمودید عکس ها را داخل نت سرچ خواهم کرد و حتما داخل انتخاب ها وارد خواهم کرد  ممنون از راهنماییتون

پخش بر روی خودرو موجود بود پخش چینی و بی کیفیتی است حتما با پایونیر تعویض خواهم کرد ولی متاسفانه بر روی ال سی دی بالا اطلاعات نمایش نمیده که این واقعا ناراحت کنندس

از لحاظ دوربین عقب که فرمودید تو فکرم هست همراه با نمایش بر روی آینه وسط اما کمی شک دارم چون 206 خودرو کوچک و جمع و جوری است به نظرم سنسور برای این خودرو کافی باشد، اما باز بین تصمیم گیری بین این دو مورد گیر کردم.

همه اطلاعات مربوط به تایپ B نمایش داده میشه؟ نیاز به هیچ مورد دیگری نیست جز این کار؟ 

تشکر فراوان بابت توجه شما به تاپیک و راهنمایی های فراوان  

ویرایش شده در توسط 206New

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری