hassanz

روشن شدن چراغ چک روغن و استپ همزمان در زمان کولر گرفتن

7 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

دوستان من یه 206 تیپ 2 مدل 82 دارم تازگی یه مشکل جدید خوردم هر جا هم میرم هر کی یه چیزی میگه وقتی ماشین در حالت عادی کار میکنه به هیچ عنوان چراغ چک روغن و استپ روشن نمیشه اما تا کولر میگیرم بعد از گذشت مثلا نیم ساعت چراغ چک و روغن روشن میشه  چه کار باید بکنم یکی میگه سیم کشیه یکی میگه روغنه یکی میگه اویل پمپه یکی میگه صافیه روغنه یکی میگه فشنگیه یکی میگه فیلتر روغنه و غیره خلاصه من فیلتر روغن و فشنگی و خود روغن و روغن واسگازین و عوض کردم اما حل نشده چه کنم؟

 

Untitled.jpg

ویرایش شده در توسط hassanz

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام  مشکل  روشن شدن  چراغ  روغن  دارم   در برخی  مواقع  که  دما بالای  90 بره  چراغ روغن  و علامت  استپ شروع به  چشمک  زدن  می  کنه  و ماشین  که  خاموش  و دوبار روشن  کنم  این  علامت  میره بعد یکی  دو  روز  دوبار  نمایان می شود در  ضمن  روغن  به  همراه  فیلتر  چند بار عوض  کردم  و  پمپ روغن   سه  ماه پیش  نصب  کردم 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1396/11/29, 11:56:50، ahmad13854 گفته است :

سلام  مشکل  روشن شدن  چراغ  روغن  دارم   در برخی  مواقع  که  دما بالای  90 بره  چراغ روغن  و علامت  استپ شروع به  چشمک  زدن  می  کنه  و ماشین  که  خاموش  و دوبار روشن  کنم  این  علامت  میره بعد یکی  دو  روز  دوبار  نمایان می شود در  ضمن  روغن  به  همراه  فیلتر  چند بار عوض  کردم  و  پمپ روغن   سه  ماه پیش  نصب  کردم 

برای تست سالم بودم فشنگی یا باید فشنگی روغن رو تعویض کنید یا با گیج مکانیکی مقدار فشار روغن رو برسی کنید

 گزینه بعد سرویس پایه فیلتره وتعویض اورینگهای اون

گزینه بعد برسی یاتاقانها ست

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به همدردان و دوستان گرامی 

من باید یه کمپین "چراغ روغن_استپ"

تشکیل بدم

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، Mehdi.T گفته است :

برای تست سالم بودم فشنگی یا باید فشنگی روغن رو تعویض کنید یا با گیج مکانیکی مقدار فشار روغن رو برسی کنید

 گزینه بعد سرویس پایه فیلتره وتعویض اورینگهای اون

گزینه بعد برسی یاتاقانها ست

 

گیج مکانیکی چی هست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ب ی باتری ساز مراجعه کنید ممکنه  سیم کشی خودرو مشکل داشته باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری