yedoost_64

تاپیک جامع آب بندی پژو 206 (تمامی تیپ ها )

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

142 ارسال در این موضوع قرار دارد

]',آيا هنوز هم اعمالي به نام آب بندي كردن ماشين براي 206 وجود داره اگه داره مراحل آن را مختصر بيان كنيد متشكرم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حتما وجود داره اما خوب به حساسیت ماشینهای قدیمی سابق نیست.

چیزی که خیلی مهمه اینه که تو دوران آببندی دنده مرده اصلا حرکت نکنید و به این هدف که دور موتور رو بالا نبرید به موتور ماشین فشار نیارید. تحت فشار قرار دادن موتور خیلی خیلی بدتر از رسوندن دور موتور به مثلا 5000 هست.

تا هزار کیلومتر اول 3500 بیشتر دور موتور رو بالا نبرید. بعد اون میتونید کمی از 4000 بالاتر ببرید. در این مدت از همه دنده ها هم استفاده کنید.

فکر میکنم بعد حدود 5000 کیلومتر یا کمتر روغن رو عوض کنید.

موفق باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من هر كس هرجور ماشين توي آب بندي بار بياره همونطور ميشه بايد تا3000 تا تا حدودي نرم رفت بعد از اون روغن عوض كرد و يه مدت قيد بنزين زد و گاز داد تا اصطلاحاً نفس ماشين باز شه وگر نه تنبل ميشه.من پرايد داشتم راه نمي رفت آنقدر بهش گاز دادم كه سربالايي تنگه فني جاده انديمشك را با 130تا بالا مي آمد در ضمن كولر هم بايد ازش گرفت تا به اون هم عادت بكنهhi.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به نظر من هر كس هرجور ماشين توي آب بندي بار بياره همونطور ميشه بايد تا3000 تا تا حدودي نرم رفت بعد از اون روغن عوض كرد و يه مدت قيد بنزين زد و گاز داد تا اصطلاحاً نفس ماشين باز شه وگر نه تنبل ميشه.من پرايد داشتم راه نمي رفت آنقدر بهش گاز دادم كه سربالايي تنگه فني جاده انديمشك را با 130تا بالا مي آمد در ضمن كولر هم بايد ازش گرفت تا به اون هم عادت بكنهhi.gif

ببخشید این موردی که گفتید زیاد خوب نیست

بهترین کار رو اقا حسین گفتن برای این که تنبل هم نشه میتونید با شتاب برونید ولی نزارید دنده بالاتر از 3200 یا 3500 بالاتر بره بعدا میتونید بیشتر گاز بدید

کولر تو 206 زیاد تاثیر نمیزاره کلا شاید 10 % از قدرت ماشین رو بگیره

تعویض به موقع روغن و فیلتر بنزین و هوا و زوغن و استفاده از جنس خوب بهترین اب بندی برای ماشین هست

راستی فکر کنم تو 1000 تای اولیه هم باید روغن رو عوض کنید چون توش اهن رسوب کرده

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

mayi.gif

منم با امیر جان موافقم و نقش تعویض روغن و فیلتر و .... رو توی 1500 تای اولی از همه چی بیشتر می دونم و به نظرم نباید پشت گوش انداخت و باید از بهترین جنس ها استفاده کرد , اینجوری هم ماشین خیلی سر حاله و جوندار و هم خیال شما راحت. یه چیز دیگه هم اضافه کنم اینه که از همون اول به نظر من فقط بنزین سوپر بزنین یا اگه معمولی می زنین به همراه بهترین و مطمئن ترین مکمل باشه حداقل این کارو تو این دوره زمانی انجام بدین وسعی کنین رعایت بشه تاثیرش رو می بینین.( تو روغن موتور هم حتما دقت کنید) hi.gif

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با نظر شما دوستان موافقم،اما چون سيستم موتور پژو نيازي به آب بندي نداره و اون براده هاي آهن نيز به مقدار بسيار كمي هست زياد مشكل ايجاد نميكنه من خودم فيلتر و روغن را بسيار دقيق پيگيري مي كنم اما ماشين از گاز دادن(اصولي نه ناشيانه) عيب نميكنه

من 405 مدل82 به سفارش فرماندهان نيروي انتظامي داشتم اين ماشين ها رو براي فرماندهان نيروي انتظامي اراك زدن اما نخواستند دادن به مردم عادي من حدود400 تومن گرون تر از نمايندگي گرفتم پخش فابريك كنوود،كيلومتر ديجيتال،بيمه بدنه،لاستيك هاي ژاپني بريجيستون و ...

خلاصه الان ماشين دادم به داداشم هنوز هم يك سر و گردون از بقيه هم تيپ هاش بالاتره چون حسابي من بش گاز دادم الان فكر كنم 120 تا راه رفته هيچ مشكلي هم نداسته راستي مصرفش هم صدي8 تا9

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خدمت اساتید محترم : میخواستم در مورد آبندی 206 تیپ 2 منو راهنمایی کنید (از لحظه تحویل درب کارخانه)

میخواستم بدونم وقتی تحویل گرفتم برم روغنشو عوض کنم ؟ آخه شنیدم روغنی که کارخانه میریزه خیلی بی کیفیته !

ممنون از راهنمایی های خوبتون !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

rose.gifنه نيازي به تعويض روغن نيست تا 1500 تا آروم و با دور پايين رانندگي گنيد،پرهيز از هرگونه شتاب ناگهاني و حركات ژانگولري(جو ناگهاني آدمو نگيره)خيلي ماماني بايد تا 1500روند بعد يه توتال 7000 مهمونش كن

تا جايي كه ميتوني گاز بده تا تنبل نشه اگه گاز دادي كه ماشين گرگ ميشه اگه ندادي ميشه بره فقط ذوق قيافش رو بايد بكني

مبارك باشه با آرزوي بهترين ها rose.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه روغن میخواد نه چیز دیگه. خود کارخونه توش روغن توتال میریزه.

آب بندیم نمیخواد از همون اول که گرفتیش گازو ببند بهش تا اگه ایرادی داره معلوم بشه و بتونی با گارانتی برطرفش کنی. من داییم کارشناس ارشد مر کز تحقیقات ایرانخودرو هست و میگه وقتی که موتور رو مونتاژ میکنن قبل از اینکه بفرستن رو خط تولید برای نصب روی اتاق به مدت 8 ساعت با بالا ترین دور بطور مداوم کارش میندارن تا اکه ایرادی دیره ملوم بشه.

من که تا حالا 6 تا ماشین صفر داشتم از همون اول که گرفتم تا اونجایی که دنده هاش جا داشت گاز میدیدمو پر گاز آببندی شدن.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خدمت شما عزیزان :

لطف کنید در مورد آبندی بیشتر راهنمایی کنید مثلا روی چه دوری باید دنده عوض کرد و . . . . . .

با تشکر فراوان .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری