206

تصاویر پژو 208 ایران

20 ارسال در این موضوع قرار دارد

تصاویر پژو 208 ایران در این تاپیک ارسال خواهد شد

 

 

پژو ۲۰۸ سفارش ایکاپ، به ایران خودرو آمد

 

peugeot-208-ikco.jpg

تصویر پژو 208 و 301 در محوطه ایرانخودرو

 

 

تصویری از محوطه ایران خودرو به دست ما رسیده است که در آن خودروهای ۲۰۸ و ۳۰۱ دیده می شوند. ۲۰۸ قبلی که در نمایشگاه های خودرو حاضر می شد، نسخه دو در اسپرت بود که ۲۰۷ اسب بخار قدرت داشت و قرار نبود وارد بازار ایران شود.
همیشه سوال بود که چرا ایران خودرو، ۲۰۸ متناسب با تولید خود را به نمایشگاه ها نمی آورد. این تصویر نشان می دهد که ایران خودرو به تازگی یک دستگاه پژو ۲۰۸ سفید ۴ در به ایران آورده و احتمالا قرار است برای انجام برخی فرایندهای مهندسی و تست های جاده ای از آن استفاده کند. همان طور که در تصویر مشخص است، این خودرو فاقد سانروف و سقف شیشه های است. ولی با نگاه دقیق تر می توان فهمید که ۲۰۸ سفید، به رینگ های تراش خودرو، آینه های کرومی، سنسور نور، آینه کرومی و مانیتور مجهز است. همچنین برخی شنیده ها حاکی از آن است که موتور این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متری است که توسط یک گیربکس چهار دنده اتوماتیک یا پنج دنده دستی قدرت را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۱۰٫۴ ثانیه است و در نسخه های بهینه سازی شده ۱۲۰ اسب بخار، این عدد به ۹٫۹ ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت ۲۰۸ پنج در اتوماتیک ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت اعلام می شود و مصرف سوخت ترکیبی را ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت می کند. از ویژگی های این خودرو ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap است. مدیرعامل ایران خودرو در نشست خبری سال ۹۴ اعلام کرد که مدل اتوماتیک ۲۰۸ قیمت ۶۸ میلیون تومان و نسخه دستی ۶۴ میلیون تومان قیمت دارد.

 

منبع: اسب بخار

 

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم با ۱۱۸ اسب نمیتونه جایگزین خوبی برای ۲۰۶ بشه. البته با توجه به کیفیت ساخت بالا و به روزتر بودن طراحی و امکانات، مورد استقبال قرار میگیره، اما قطعا با این موتور نمیتونه کولاک کنه.

کاش موتورهای قویتر رو روش بذارن که به احتمال زیاد هم همین کارو میکنن. منتها نه الان. زمانیکه یه تعدادی از این بفروشن و برای ترغیب دوباره مردم به خریدنش، مدل قویتر رو بدن بیرون.

درست مثل حکایت تیپ دو و پنج ۲۰۶. فقط امیدوارم این دفعه نسخه GTI رو هم بزنن و داستان حسرت RC برامون تکرار نشه.

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

نباید امیدوار به عرضه با موتور ۱۱۸ اسب یا مدل ۲۰۰ اسبی باشیم ، بلکه باید دعا کنیم با موتور TU3 و اپشن TU5 عرضه نشه!

انحصار و ایرانخودرو رو دست کم نگییرید...

پسند شده توسط 4 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، p.206t5 گفته است :

نمیتونه جایگزین خوبی برای ۲۰۶ بشه

با تجربه همه میشه گفت 208 شاید در دنیا جایگزین 206 باشه اما در داخل کشور 208 خودرو جایگزین نخوادبود

چیزی که بیشتر از سبک و قدرت موتور و ... برای جایگزینی خود رو ها لازمه قیمت هست

که از خبر ها اینطور برداشت میشه که 208 اصلا هم قیمت و هم رنج 206 نیست و نخواهد بود

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با این قیمت گداری ، پژو 208 با میتسوبیشی میراژ هیوندا i10 و تا حدودی i20 ، کیا پیکانتو و خودرو هایی در این دسته رقیب میشه.

البته اگر (که مطمئنا اینطور خواهد شد) اختلاف قیمت بین بازار و قیمت کارخانه 208 رو رقیب جولیتا و DS5 نکنه!

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا چرا ایران خودرو مثل کرمان موتور فقط مونتاژ کاری نمیکنه ؟! چه اصراری هست برای داشتن سهم در تولیید .[gerye]خدا کنه موتور و گیرباکسش کاملا وارداتی باشه . 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، otika2000 گفته است :

واقعا چرا ایران خودرو مثل کرمان موتور فقط مونتاژ کاری نمیکنه ؟! چه اصراری هست برای داشتن سهم در تولیید .[gerye]خدا کنه موتور و گیرباکسش کاملا وارداتی باشه . 

کاملا واضحه... واسه سود بیشتر!!

 

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 14 ساعت قبل، otika2000 گفته است :

واقعا چرا ایران خودرو مثل کرمان موتور فقط مونتاژ کاری نمیکنه ؟! چه اصراری هست برای داشتن سهم در تولیید .[gerye]خدا کنه موتور و گیرباکسش کاملا وارداتی باشه . 

ببینید دوست عزیز الگو فعلی قرارداد ها کاملاً درسته و در صورت اجرای درست قطعاً باعث پیشرفت صنعت خودرو ایران خواهد شد. بخشی از تولید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به کشورهای همسایه صادر خواهد شد و این مسئله بنوعی تضمین کیفیت مناسب و بروز بودن نسبی خط تولید خواهد بود

فراموش نکنید تا زمان حضور نمایندگان پژو در ایران کیفیت 206 (فکر میکنم تا اوایل سال 90) قابل دفاع بود و چیزی که امروز بعنوان 206 تولید و فروخته میشه قطعاً مورد تایید آنها نخواهد بود چون نه در زمینه تامین قطعات سهم و نظارتی وجود داشته نه کنترل کیفیت

بحرحال در همایش این هفته حرف های خوبی زده شد از طرف افراد دخیل در این قضیه (پژو،ایران خودرو،وزیر صنعت،رئیس استاندارد و...) اما برخی مسائل تا زمانیکه ایران خودرو و سایپا از زیر چتر دولت خارج نشن حل نخواهد شد 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

در هم اکنون، Ali گفته است :

ببینید دوست عزیز الگو فعلی قرارداد ها کاملاً درسته و در صورت اجرای درست قطعاً باعث پیشرفت صنعت خودرو ایران خواهد شد. بخشی از تولید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به کشورهای همسایه صادر خواهد شد و این مسئله بنوعی تضمین کیفیت مناسب و بروز بودن نسبی خط تولید خواهد بود

فراموش نکنید تا زمان حضور نمایندگان پژو در ایران کیفیت 206 (فکر میکنم تا اوایل سال 90) قابل دفاع بود و چیزی که امروز بعنوان 206 تولید و فروخته میشه قطعاً مورد تایید آنها نخواهد بود چون نه در زمینه تامین قطعات سهم و نظارتی وجود داشته نه کنترل کیفیت

بحرحال در همایش این هفته حرف های خوبی زده شد از طرف افراد دخیل در این قضیه (پژو،ایران خودرو،وزیر صنعت،رئیس استاندارد و...) اما برخی مسائل تا زمانیکه ایران خودرو و سایپا از زیر چتر دولت خارج نشن حل نخواهد شد 

بله درست میفرمایید ولی 208 که در سال 2012 وارد بازار جهانی شده تا چه سالی در خط تولیید فرانسه قراره بمونه ؟؟ ما نهایتش سال بعد میلادی 2018 این خودرو را با سهم ساخت چند درصدی ، عرضه کنیم در کشور و تا به مرحله بومی کردن قطعات برسه احتمالا اخرای عمر 208 در خط تولیید فرانسه خواهد بود .چرا این همه سرمایه گذاری روی این ماشین بشه . فقط مونتاژ کنن و صادر هم کنن. مردم ما هم مطمئنا استقبال بیشتری میکنن چون قطعا افت کیفیت کمتری بوجود میاد اگر صرفا مونتاژباشه .ایران خودرو سرمایه گذاری را روی ماشینهای بروز دنیا انجام بده حداقل تا ما همیشه از اونا عقب تر نباشیم...
در ضمن ما در سال 80-81 ، 206 را وارد کردیم و شروع کردم به داخلی سازی سازی تدریجی !!! ایا واقعا باعث پیشرفت خط تولیید ایران خودرو شد ؟؟ آیا واقعا بومی سازی شد؟؟ سال 91 که فرانسه ول کرد رفت ما عاجز شدیم از ساخت 206 ، در این 10 سال چه چیزی در این ماشین بومی سازی شد؟؟ در ده سال باید 80 تکنولوژی ساخت این ماشین در ایران ایجاد میشد و ما به صادراتش هم ادامه میدادیم الان ولی متاسفانه شاهد این هستیم که یه سیستم من دراوردی را به اسم 206 میندازن به مردم بیچاره .... 208 هم دقیقا همینه .

ویرایش شده در توسط otika2000
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستانی که صحبت مونتاژ کامل می کنند اگر واقعا ایران خودرو بیشرف بازی در نیاره و تفاوتی بین خودرو صادراتی و داخلی نذاره مطمئنا خودرو با کیفیتی حتی با داخلی سازی به دستمون میرسه. چون 30 درصد تولیدات جدید برای صادرات منطقه ای در نظر گرفته شده و پژو با آبروی خودش بازی نمیکنه و اجازه وارد شدن قطعات بی کیفیت به خط تولید رو نمیده. 

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری