<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

14 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام به همه ی دوستای گل ir206

والا من خیلی گشتم تو سایت ولی چیزی به عنوان خام سوزی ندیدم برا همین گفتم شاید این مشکل رو خیلیا داشته باشن و بهتره یه تاپیک داشته باشیم ازش

راستش سالار ما خیلی خام سوزی داره

یعنی استارت میزنم مخصوصا استارت سرد بوی بنزین از اگروز به وفور میاد و اگزوزم دوده سیاه میکنه و موتور سلوی نامنظمی داره و مصرف هم بالا هست

والا طبق نشان دادن ب مکانیک و نظر ایشون تایید کردن که خام سوزی داره

حالا از اساتید سوالم اینه که خام سوزی و بوی بنزین علتش چی میتونه باشه و ممکنه انژکتور مرخص شده باشه؟ برای درست کردنش چکاری باید انجام داد؟ در ضمن بعضی مواقع چراغ چک هم روشن میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم اين مشكل دارم زماني كه موتور سرده روشنش ميكنم بوي خامي بنزين به شدت شنفته ميشه

نميدونم از شمع يا جاي ديگه البته ماشينم راهي نرفته

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.گرمکن سنسور اکسیژن های جدید به درستی عمل نمیکنند و تا گرم شدن کامل سنسور و تولید ولتاژ توسط اون مقادیر غلط به ایسیو ارسال میشه و پاشش سوخت غلیظ تر میشه.این مشکل تو استارت اولیه در هوای سرد خودشو بیشتر نشون میده و مصرف بنزین در لحظات اول خیلی بالاست و به تدریج تا زسیدن دمای آب به بالای هفتاد کمتر میشه.رو تستی که به صورت دستی رو سنسور انجام دادم نتایج موضوع فوق رو تایید میکنه.


فرستاده شده از SM-J100Hِ من با Tapatalk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.گرمکن سنسور اکسیژن های جدید به درستی عمل نمیکنند و تا گرم شدن کامل سنسور و تولید ولتاژ توسط اون مقادیر غلط به ایسیو ارسال میشه و پاشش سوخت غلیظ تر میشه.این مشکل تو استارت اولیه در هوای سرد خودشو بیشتر نشون میده و مصرف بنزین در لحظات اول خیلی بالاست و به تدریج تا زسیدن دمای آب به بالای هفتاد کمتر میشه.رو تستی که به صورت دستی رو سنسور انجام دادم نتایج موضوع فوق رو تایید میکنه.


فرستاده شده از SM-J100Hِ من با Tapatalk

سلام دوست عزیز والا ماشین من مدلش 83 هست وسنسور فابریکه راستش دیروز رفتم انژکتورای ماشین رو دادم باز کردن و با دستگاه اولتراسونیک شستن و طرف رفیقم بود رفت برام محلول آک انژکتور شور خارجی اورد و خوب انژکتور ها رو چک کرد در ضمن واقعا انژکتورام کثیف بودن و چندتاشون سوراخشون کیپ شده بود بعدشم هم یه دست اورینگ 8 تایی ایساکوییم گرفتم 8 تومن که اونا رو هم گریس زد و جا زد.ولی اینو هم بگم که خیلیا تیپ 5 رو انژکتوراشو باز نمیکنن و روکار میشورن چون واقعا باز کردنشون سخته وزمان میبره چون منیوفیلد هوا باید باز شه و وقت میبره.خلاصه اینو بگم که بعد این کار ماشین واقعا نرم شد و خام سوزیم نداره اصلن تازه امروز رفتم کاتالیزور رو که 170000 تا کار کرده بود رو باز کردم دادم اشنا برام توشو بدون کامل خالی کردن به صورت قیفی سوراخ کرد که واقعا نفس ماشین باز شد وشتاب عاااالی واصلن هم نه بویی میاد نه صدا اضافه شد و نه لرزش و پت پتی

هزینه ی شستشو تعویض اورینگ انژکتور با دستگاه اولترا سونیک و برنامه ریزی اولیه با دیاگ کلن 50000 چوق

هزینه ی کاتالیزور هم 10000 چوق

[highlight=yellow][highlight=yellow]نتیجه=====شتاب عالی و مصرف کم و مشکل خام سوزی کامل رفع شد[/highlight][/highlight]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.گرمکن سنسور اکسیژن های جدید به درستی عمل نمیکنند و تا گرم شدن کامل سنسور و تولید ولتاژ توسط اون مقادیر غلط به ایسیو ارسال میشه و پاشش سوخت غلیظ تر میشه.این مشکل تو استارت اولیه در هوای سرد خودشو بیشتر نشون میده و مصرف بنزین در لحظات اول خیلی بالاست و به تدریج تا زسیدن دمای آب به بالای هفتاد کمتر میشه.رو تستی که به صورت دستی رو سنسور انجام دادم نتایج موضوع فوق رو تایید میکنه.


فرستاده شده از SM-J100Hِ من با Tapatalk

سلام دوست عزیز والا ماشین من مدلش 83 هست وسنسور فابریکه راستش دیروز رفتم انژکتورای ماشین رو دادم باز کردن و با دستگاه اولتراسونیک شستن و طرف رفیقم بود رفت برام محلول آک انژکتور شور خارجی اورد و خوب انژکتور ها رو چک کرد در ضمن واقعا انژکتورام کثیف بودن و چندتاشون سوراخشون کیپ شده بود بعدشم هم یه دست اورینگ 8 تایی ایساکوییم گرفتم 8 تومن که اونا رو هم گریس زد و جا زد.ولی اینو هم بگم که خیلیا تیپ 5 رو انژکتوراشو باز نمیکنن و روکار میشورن چون واقعا باز کردنشون سخته وزمان میبره چون منیوفیلد هوا باید باز شه و وقت میبره.خلاصه اینو بگم که بعد این کار ماشین واقعا نرم شد و خام سوزیم نداره اصلن تازه امروز رفتم کاتالیزور رو که 170000 تا کار کرده بود رو باز کردم دادم اشنا برام توشو بدون کامل خالی کردن به صورت قیفی سوراخ کرد که واقعا نفس ماشین باز شد وشتاب عاااالی واصلن هم نه بویی میاد نه صدا اضافه شد و نه لرزش و پت پتی

هزینه ی شستشو تعویض اورینگ انژکتور با دستگاه اولترا سونیک و برنامه ریزی اولیه با دیاگ کلن 50000 چوق

هزینه ی کاتالیزور هم 10000 چوق

[highlight=yellow][highlight=yellow]نتیجه=====شتاب عالی و مصرف کم و مشکل خام سوزی کامل رفع شد[/highlight][/highlight]

خوشحالم که مشکلتون حل شد دوست گرامی:lol:


فرستاده شده از SM-J100Hِ من با Tapatalk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان مقاومت انژکتور تیپ 5 چند اهم باید باشه ؟ انژکتور نارنجی

من خطای : عدم کنترل انژکتور 1 رو دارم و وقتی گاز میدم ماشین 3 کار میکنه

مقاومت انژکتور 1 : 15.2 بود و برای انژکتور 15.4

رو این حساب شکم به سیم و سوکت های انژکتور هم رفت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

موتور tu5 من وقتی صبحها تو پارکینگ روشنش میکنم بوی بسیار بدی تو محیط میپیچه.دلیلش چیه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

موتور tu5 من وقتی صبحها تو پارکینگ روشنش میکنم بوی بسیار بدی تو محیط میپیچه.دلیلش چیه؟

سلام

خام سوزی خودش باعث بوش نا مطبوع میشه و مورد بعدی هم عدم کارایی کاتالیزور یا کیفیت پایینشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

موتور tu5 من وقتی صبحها تو پارکینگ روشنش میکنم بوی بسیار بدی تو محیط میپیچه.دلیلش چیه؟

سلام

خام سوزی خودش باعث بوش نا مطبوع میشه و مورد بعدی هم عدم کارایی کاتالیزور یا کیفیت پایینشه

این قضیه تو کارکرد ماشین هم آیا تاثیر میذاره و اختلال ایجاد میکنه؟

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله کاتالیز که نفس رو میگیره

خام سوزی هم دود سیاه داره و سراگزوز معمولا دوده داره


کلا خام سوزی باعث سیاه شدن شمع ها میشه

دلایل متفاوتی داره

مپ سنسور- ecu -شمع و کلا سیستم جرقه زنی - سنسور دما -اکسیژن - سوزن انژکتور و ......


اگه خطا داشته باشه که کار خیلی راحته


ولی اگه خطا نداشته باشه باید همه موارد از راحتر تست بشه


توی ماشینایی با ecu زیمنس (پراید و پارس و ..) یکی از دلایل سنسور دما هست که اکثرا توجه نمیکنن و ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری