Mehdi.T

طریقه کالیبره کردن آمپر دمای آب 206

32 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام

با آموزشی جدید در خدمت دوستان هستیم

امروز که داشتم با PPS ور میرفتم متوجه کالیبره نبودن

آمپر دمای آب با مقدار اون در PPS شدم برای همین دست به

کار شدم قاب دور کیلومتر رو باز کردم مجموعه صفحه کیلومتر

وتلق اون رو هم در آوردم و با دو انگشت نشانگر دمای آب را به سختی

درآ وردم برای اینکه جا زدن ودر آوردن اون برای بارها بعدی راحت بشه

سوراخ نشانگر را در حد نیم قطره روغن چکاندم

عکس قبل از کالیبره کردن

IMAG0229.jpg

بعد موتور رو روشن کردم ودمای موتور که به 98 رسید کولر را روشن کردم

دما که به 90 رسید نشانگر را جا زدم الان همون عکس بالا به جای 92 در PPS

90 نشان داده میشود ودقیقا کالیبره شد

امیدورام مفیدواقع شود

پسند شده توسط 3 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

با آموزشی جدید در خدمت دوستان هستیم

امروز که داشتم با PPS ور میرفتم متوجه کالیبره نبودن

آمپر دمای آب با مقدار اون در PPS شدم برای همین دست به

کار شدم قاب دور کیلومتر رو باز کردم مجموعه صفحه کیلومتر

وتلق اون رو هم در آوردم و با دو انگشت نشانگر دمای آب را به سختی

درآ وردم برای اینکه جا زدن ودر آوردن اون برای بارها بعدی راحت بشه

سوراخ نشانگر را در حد نیم قطره روغن چکاندم

عکس قبل از کالیبره کردن

IMAG0229.jpgIMAG0229.jpg"><a href=http://s6.picofile.com/file/8221453792/IMAG0229.jpg' alt='URL>'>

بعد موتور رو روشن کردم ودمای موتور که به 98 رسید کولر را روشن کردم

دما که به 90 رسید نشانگر را جا زدم الان همون عکس بالا به جای 92 در PPS

90 نشان داده میشود ودقیقا کالیبره شد

امیدورام مفیدواقع شود

.......

سلام خسته نباشید.

حالا این چه تاثیراتی رو ماشین داره؟

کالیبره نبودنش چه اثرات منفی داره؟

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

با آموزشی جدید در خدمت دوستان هستیم

امروز که داشتم با PPS ور میرفتم متوجه کالیبره نبودن

آمپر دمای آب با مقدار اون در PPS شدم برای همین دست به

کار شدم قاب دور کیلومتر رو باز کردم مجموعه صفحه کیلومتر

وتلق اون رو هم در آوردم و با دو انگشت نشانگر دمای آب را به سختی

درآ وردم برای اینکه جا زدن ودر آوردن اون برای بارها بعدی راحت بشه

سوراخ نشانگر را در حد نیم قطره روغن چکاندم

عکس قبل از کالیبره کردن

IMAG0229.jpgIMAG0229.jpg"><a href=http://s6.picofile.com/file/8221453792/IMAG0229.jpg' alt='URL>'>

بعد موتور رو روشن کردم ودمای موتور که به 98 رسید کولر را روشن کردم

دما که به 90 رسید نشانگر را جا زدم الان همون عکس بالا به جای 92 در PPS

90 نشان داده میشود ودقیقا کالیبره شد

امیدورام مفیدواقع شود

.......

سلام خسته نباشید.

حالا این چه تاثیراتی رو ماشین داره؟

کالیبره نبودنش چه اثرات منفی داره؟

اگر کالیبره نباشه یعنی دقیق و تنظیم نباشه

به شما دمای اب موتور رو غلط رو نشون میده مثلا الان دمای موتور 90ه امپر شما 70 نشون میده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام زنده باشید

تاثیر اون زمانی مشخص میشود که مشکلی در سیستم

خنک کننده به وجود آمده و با دقت این نشانگرشما زودتراز

موعود وبه موقع خبر دار خواهید شد وهمین چند ثانیه ودقیقه

میتوانید از خسارتهای سنگینی جلوگیری کند

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امپر ماشين باز شده بود قبلا يا خود به خود از كاليبره در اومده؟



Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امپر ماشين باز شده بود قبلا يا خود به خود از كاليبره در اومده؟



Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

نه دستکاری وباز نشده حساسیت من به آمپرها خیلی زیاد ودوست دارم دقیق باشه اتفاقا

دیروز تیپ دو یکی از دوستان رو تست کردم دقیقا همانند کالیبره نبودن

ماشین من بود :::P که با اسرار ایشون براش کالیبره کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من فکر نمی کنم قضیه مربوط به کالیبره نبودن آمپر باشه. چون سازنده معتبری داره و اونقدر هم چیز پیچیده ای نیست که اینقدر خطا داشته باشه. خصوصا که می فرمایید "تیپ دو یکی از دوستان رو تست کردم دقیقا همانند کالیبره نبودن ماشین من بود" دوستان دیگه ای هم که PPS دارن این مورد رو می تونن چک کنن. ممکنه این اختلاف عمدی بوده باشه به هر دلیلی. شاید اینکه بعد از مدتی کیلومترهای جدید دیگه اعداد مربوط به دما رو نداشتند هم یه ربطی به این موضوع داشته باشه.

قبل از این کار آمپر دمای بالاتر از مقدار واقعی (البته اگه دمایی که تو PPS می خونیم رو دمای واقعی بگیریم) رو نشون می داد؟ بعد از این حرکت توی دماهای دیگه هم چک کردین ببین درست نشون می ده یا خیر؟ مثل 70 و 110 درجه مثلا.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من فکر نمی کنم قضیه مربوط به کالیبره نبودن آمپر باشه. چون سازنده معتبری داره و اونقدر هم چیز پیچیده ای نیست که اینقدر خطا داشته باشه. خصوصا که می فرمایید "تیپ دو یکی از دوستان رو تست کردم دقیقا همانند کالیبره نبودن ماشین من بود" دوستان دیگه ای هم که PPS دارن این مورد رو می تونن چک کنن. ممکنه این اختلاف عمدی بوده باشه به هر دلیلی. شاید اینکه بعد از مدتی کیلومترهای جدید دیگه اعداد مربوط به دما رو نداشتند هم یه ربطی به این موضوع داشته باشه.

قبل از این کار آمپر دمای بالاتر از مقدار واقعی (البته اگه دمایی که تو PPS می خونیم رو دمای واقعی بگیریم) رو نشون می داد؟ بعد از این حرکت توی دماهای دیگه هم چک کردین ببین درست نشون می ده یا خیر؟ مثل 70 و 110 درجه مثلا.

دقیقا من هم همینطور فکر میکردم وچند روزی دیاگ رو با خودم اینور اونور بردم

همیشه دما که در دیاگ نشون میداد 2 درجه بیشتر بود البته اگر خط وسط 90 درجه باشه

همیشه وقتی به وسط میرسید دمادر pps 92 درجه بود من فکر میکنم به دلیل شکایتهایی که به ایران خودرو

مبنی بر گرم شدن بیش از حد موتور شد سفارش دادن این مقدار در نمایشگر کمتر نشان داده شود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:salam: سلام بر اساتید محترم.

من فکر میکنم دقیقا همین مشکلو دارم، عکسهای پایینو اگر ببینید متوجه خواهید شد.

در حالت خاموش احساس میکنم کلا آمپرم خیلی میره پایین

در حالت روشن هم کلا از این بالاتر نمیره

منی که pps ندارم چطوری میتونم این کارو انجام بدم!؟ 

ممکنه مشکل من چیز دیگه ای باشه جدا از کالیبره آمپر! چون همه چیز ماشین خیلی خوب کار میکنه (فن روشن میشه و آمپر میاد پایین و خاموش میشه - زمستون هم بخاری خوب گرم میکنه) پارسال این آمپر منو به اشتباه انداخت و تو زمستون ترموستاتو هم عوض کردم ولی هیچ تفاوتی نکرد.

*ماشین 83 تیپ 6

ببخشید سؤالام زیاد شد. ممنون :gol:

 

IMG_1273.JPG

IMG_1274.JPG

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 دقیقه قبل، kave1 گفته است :

:salam: سلام بر اساتید محترم.

من فکر میکنم دقیقا همین مشکلو دارم، عکسهای پایینو اگر ببینید متوجه خواهید شد.

در حالت خاموش احساس میکنم کلا آمپرم خیلی میره پایین

در حالت روشن هم کلا از این بالاتر نمیره

منی که pps ندارم چطوری میتونم این کارو انجام بدم!؟ 

ممکنه مشکل من چیز دیگه ای باشه جدا از کالیبره آمپر! چون همه چیز ماشین خیلی خوب کار میکنه (فن روشن میشه و آمپر میاد پایین و خاموش میشه - زمستون هم بخاری خوب گرم میکنه) پارسال این آمپر منو به اشتباه انداخت و تو زمستون ترموستاتو هم عوض کردم ولی هیچ تفاوتی نکرد.

*ماشین 83 تیپ 6

ببخشید سؤالام زیاد شد. ممنون :gol:

 

IMG_1273.JPG

IMG_1274.JPG

سلام

اگه کلا تو حرکت مثلا تو اتوبان هم از 70 بالاتر نمیره احتمالا از همون ترموستات باشه که بازه تقریبا و خوب بسته نمیشه

دما تو ترافیک  بین 90 تا 100 در گردشه و تو جاده نهایتا 80 پایینتر نیاد

خطا کالیبره گیج ها در حد همون دو سه درجه است نه تا این حد

گیج سرعت منم دقیقا دو تا بیشتر نشون میده با سایجیک تست کردم

که البته بهتر که بالاتر نشون میده نه کمتر:grin:

ویرایش شده در توسط amirtiam7777
پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری