imortal

مشکلات مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق ۲۰۶ایرانی

40 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام من یه وی هشت دارم مدل ۹۲با ۱۳هزار کارکرد از چرخ سمت شاگرد موقعی که فرمان رو می چرخوندم و میزنم رو دست انداز صدا میده بردمش نمایندگی ‌گفتن طبق سمت راست شل شده و باید تعویض بشهو گفت در خواست قطعه بده تا برات بیاریم الان‌موجود نیست

منم در خواست قطعه دادم و گفتن هفته دیگه بیا تا برات عوضش کنیم خواستم ببینم به نظرتون بازم طبق شرکتی ببندم یا از بازار بگیرم ؟بعد خواستم ببینم ماشینو بخوابونم تو پارکینگ یا اینکه نه ازش استفاده کنم ؟ قیمت طبق تو نمایندگی چنده البته هنوز گارانتی داره؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشین منم مدل 92هست دست دو خریدم همین مشکل داشت دوتا طبقش خراب شده بودن عوض کردم خوب شد

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من یه وی هشت دارم مدل ۹۲با ۱۳هزار کارکرد از چرخ سمت شاگرد موقعی که فرمان رو می چرخوندم و میزنم رو دست انداز صدا میده بردمش نمایندگی ‌گفتن طبق سمت راست شل شده و باید تعویض بشهو گفت در خواست قطعه بده تا برات بیاریم الان‌موجود نیست

منم در خواست قطعه دادم و گفتن هفته دیگه بیا تا برات عوضش کنیم خواستم ببینم به نظرتون بازم طبق شرکتی ببندم یا از بازار بگیرم ؟بعد خواستم ببینم ماشینو بخوابونم تو پارکینگ یا اینکه نه ازش استفاده کنم ؟ قیمت طبق تو نمایندگی چنده البته هنوز گارانتی داره؟

:salam:

با احتیاط ازش استفاده کنین بزارین قطعش از گارانتی بیاد تا وقتی گارانتی هست استفاده کنین بعد گارانتی هر کاری دلتون خواست بکنین .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان

لطفاً مواظب جلوبندی این 206 های جدید باشید. من هم توی کیلومتر 3000 همین مشکل رو داشتم و وقتی فرمون رو به یک سمت می پیچوندم و بعد می رفتم رو دست انداز، صدا میداد که با گارانتی تعویض کردم. مدل 92

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشید که ناقص گفتم: مشکل از" طبق" جلو بود که با گارانتی تعویض کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.من دو تا مشکل پیدا کردم:

1-موقع چرخوندن فرمان (بیشتر در جا یا سرعت آرام)مثلا وقتی می خوام داخل کوچه بپیچم صدای تق تق ممتد ریزی از

فرمان میاد.بردم نمایندگی چیزی حالیشون نشد.بردم جلوبندی ساز گفت بیشتر 206 های جدید از تلسکوپی فرمونشون این

صدا میاد و ایرادی نداره.ولی به نظر خودم طبیعی نیست.به نظر شما از چیه؟راستی طبق سمت چپ گارانتی تعویض شده.


2-توی حرکت از سمت عقب وقتی تو دست انداز میفتم صدای جیرینگ جیرینگ میشنوم.دقیقا مثل صدای زنجیره

زیر ماشین موکت انداختم همه جا ضربه زدم،هیچ جا شل نیست!! فقط تو دست اندازه.تجربه مشابهی داشتین؟


ماشینم رانا 93 هست.متشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.من دو تا مشکل پیدا کردم:

1-موقع چرخوندن فرمان (بیشتر در جا یا سرعت آرام)مثلا وقتی می خوام داخل کوچه بپیچم صدای تق تق ممتد ریزی از

فرمان میاد.بردم نمایندگی چیزی حالیشون نشد.بردم جلوبندی ساز گفت بیشتر 206 های جدید از تلسکوپی فرمونشون این

صدا میاد و ایرادی نداره.ولی به نظر خودم طبیعی نیست.به نظر شما از چیه؟راستی طبق سمت چپ گارانتی تعویض شده.


2-توی حرکت از سمت عقب وقتی تو دست انداز میفتم صدای جیرینگ جیرینگ میشنوم.دقیقا مثل صدای زنجیره

زیر ماشین موکت انداختم همه جا ضربه زدم،هیچ جا شل نیست!! فقط تو دست اندازه.تجربه مشابهی داشتین؟


ماشینم رانا 93 هست.متشکر

سلام امیدوارم تا حالا مشکلت حل شده باشه..

ولی اگه ماشینتو کف پوش انداختی،یه نگاه به انتهای میل فرمون از داخل ماشین بنداز،جایی که کف پوش زیر پدال قرار میگیره،من این مشکل صدای تق تق رو موقع چرخوندن فرمون داشتم،که کف پوش با میله فرمون درگیر میشد. سال خوب خوشی داشته باشی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مدتیه از چرخ سمت راننده صدا میومد.رفتم نمایندگی میگه توپی سر کمک خرابه.میگم عوضش کن میگه اینا پلاستیکین

عوض کنی همینه.میگم بیرون نشون دادم جلوبندی ساز گفته میل موجگیر سمت شاگرد جا باز کرده.میگه این حرف ها رو ولش کن

صدا میده یا نه؟میگم صدا میده.میگه نباید بیرون میدادی نگاش می کردن،برو بده همونا درست کنن.یعنی کلا منظورش اینه این طرفا نیا!


حالا اینا به کنار،استرس بار برای رانا گیر میاد؟تاثیر مثبت منفیشو تو نت خوندم ولی نمیدونم موثره واقعا یا نه.جلوبندیش زود خراب میشه

استرس بار رو برای این میخوام نصب کنم که دیرتر مورد دار بشه.اگر تجربه ای دارید لطفا بفرمایید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

توی سرعت های بالاتر از 130 تا، فرمون ماشین اون جور که باید و شاید سفت نیست و شل میشه و خلاصی پیدا میکنه انگار چسبندگی چرخ های جلو به جاده کم میشه!

میخواستم ببینم برای شما هم همین جوره؟!

کلاً احساس میکنم توی سرعت های بالا پایداری و چسبندگی به جاده و حس اطمینانی که به راننده باید القا کنه را نداره!

دنبال راه هایی هستم که عملکرد ماشین توی سرعت های بالا از نظر پایداری و چسبندگی به جاده و حس اطمینان بهتر بشه...

نظرتون چیه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

220337 مدتیه از چرخ سمت راننده صدا میومد.رفتم نمایندگی میگه توپی سر کمک خرابه.میگم عوضش کن میگه اینا پلاستیکین

عوض کنی همینه.میگم بیرون نشون دادم جلوبندی ساز گفته میل موجگیر سمت شاگرد جا باز کرده.میگه این حرف ها رو ولش کن

صدا میده یا نه؟میگم صدا میده.میگه نباید بیرون میدادی نگاش می کردن،برو بده همونا درست کنن.یعنی کلا منظورش اینه این طرفا نیا!


حالا اینا به کنار،استرس بار برای رانا گیر میاد؟تاثیر مثبت منفیشو تو نت خوندم ولی نمیدونم موثره واقعا یا نه.جلوبندیش زود خراب میشه

استرس بار رو برای این میخوام نصب کنم که دیرتر مورد دار بشه.اگر تجربه ای دارید لطفا بفرمایید.

برادر اگه سر دور زدن و وقطی فرمون کامل چرخوندی صدا میاد احتمال خراب شدن کله پلوسهاتم هستا اون ها را هم نشون بده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری