<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

89 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام به همه دوستان میخواستم بپرسم واسه تعویض استکانی هایتیپ 5 آیا سرسیلندر باید باز بشه یا رو کار با در آوردن درب سوپاپ و میل سوپاپ امکان پذیره؟ درب سوپاپ باید با نوع واشر خور تعویض بشه؟ اگه نشه روغن میده؟ مرسی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام به همه دوستان میخواستم بپرسم واسه تعویض استکانی هایتیپ 5 آیا سرسیلندر باید باز بشه یا رو کار با در آوردن درب سوپاپ و میل سوپاپ امکان پذیره؟ درب سوپاپ باید با نوع واشر خور تعویض بشه؟ اگه نشه روغن میده؟ مرسی


برای تعویض تایپت ها نیازی به باز کردن سر سیلندر نیست فقط باید قالپاق سوپاپ و تسمه تایم باز بشه بعد میل سوپاپ بازبشه توصیه میشه همزمان کاسه نمد های میل سوپاپ هم عوض بشه نیازی به تعویض قالپاق سوپاپ نیست فقط باید با چسب مزدا اببندی بشه .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز ممنون از توضیحت واسه tu3 هم به همین شکله؟ یعنی با tu5 تفاوتی نداره؟

تاپیتها همون گژن پین هستن دیگه درسته؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز ممنون از توضیحت واسه tu3 هم به همین شکله؟ یعنی با tu5 تفاوتی نداره؟

تاپیتها همون گژن پین هستن دیگه درسته؟

سلام

منظور دوستمون استکانی هست که درست فرمودند استکانی در واقع تنظیم کننده فیلر با روغن به صورت خودکار هست

Tu3 با حسبک و فیلر پیچی تنظیم میشه و استکانی نداره

برای تعویض استکانی tu5 باید قبلش تایم موتور طوری باشه که 4 پیستون وسط باشه تا اگه احیانا میل سوپاپ تاب بخوره برا تست و جااندازی استکانی ها ، سوپاپها آسیب نبینه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه گژن پین که محل اتصال شاتون و پیستونه!

تایپیت واسط بین سوپاپ و میل بادامکه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس با این اوصاف الان واسه تعویض گژن پین کل موتور رو باید پیاده کرد؟البته منظور موتور تیپ 2 هستش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس با این اوصاف الان واسه تعویض گژن پین کل موتور رو باید پیاده کرد؟البته منظور موتور تیپ 2 هستش.

دوست عزیز از کجا مطمئنید گژین پین مشکل داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مکانیک میگه گژن پین مشکل داره دور موتور 2000به بالا صدای موتور خیلی زیاد میاد تو اتاق و هرچی دور موتور بیشتر صدا خیلی بیشتر و وقتی رو مثلا 4000گاز رو ثابت نگه داری صدای قاآااااااااار تو تمام ماشین میپیچه.مدیر سایت جناب 206 یجا نوشته بودن این صدا مال یاتاقان هستش و عمر گژن پین خیلی زیاده منم میگم از یاتاقان هستش حالا نمیدونم ثابت یا متغیر ولی مکانیک گیرداده نه گژن پین لق یا جا باز کرده.منم تو این گرونی نمیخوام هزینه بیخود کنم واسه همین هی سوال میپرسم که مطمئن شم.!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اول که به قول آرمین جان مطمئن شو که گژن پین خرابه بعد دست به کار شو. دوما نه عزیزم احتیاج به اوراق کردن موتور نیست شما سرسیلندرو باز میکنی از زیر هم کارتلو باز میکنی کپه یاتاقان رو در میاری و پیستون رو آزاد میکنی توصیه میشه شما که تیپ 2 هست ماشینت در صورت سالم بودن پیستون و بوش یه دست رینگ هم عوض کنی. راستی دوستان اگر واسه استکانی تیپ 5 درب سوپاپ باز بشه پلمپ موتور باز نمیشه؟ آخه من رو بکریه ماشین حساسم خیلی


------------ ادغام شده در تاریخ چهارشنبه دی 23, 93 1:41 am ، لطفا قوانین انجمن را مطالعه کنید ------------



داداشه گلم صدای قاررررررر ربطی به یاتاقان نداره صدای یاتاقان لق لق لق خیلی شدیده شما واسه صدای زیاد تو ماشین اول نوع روغن بعد دسته موتور و اگزوز رو چک کن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر گژین پین خراب باشه پیستون ها هم خراب میشه وهزینه تعمیر زیاد میشه معمولا گژین پین خیلی دیر خراب میشه اگر بخاهیم احتمال بدیم خرابی یاتاقان های متحرک محتمل تره اگر موتور ماشینتون قبلا تعمیر شده احتمال داره شاتون ها هم وزن نباشند .نکته دیگه اینکه برای عیب یابی صدای موتور باید تسمه دینام دراورده بشه تا صدای جعبه فرمان هیدرولیک با صدای موتور قاتی نشه .


فرتاش جان موتوری که پیچای سرسیلندرش باز نشده پاکدامن حساب میشه zir.gifzir.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/zir.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری