mehran.rastkar

مبـــاحث مــربوط به فــنر و کـمـک فــنر

1,006 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام خدمت همه دوستان میخواسنم در خصوص کمک فنرهای گازی اطلاعاتی کسب کنم آیا کسی برای 206 استفاده کرده یا نه من یه تیپ 5 صفر گرفتم لاستیک سومیتومو (sumitomo) ژاپنی با سایز 205/60/14 انداختم و از گاز نیتروژن هم استفاده کردم اما ماشین خیلی میکوبه باد لاستیکها 30 هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون . ;)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

فک کنم باد لاستیکات یه نمه کمه!

حداقل 35 باشه بهتره

و اما در مورد کمک گازی -اگه کسی اطلاعاتی داره منم ممنون میشم ما رو بی نصیب نذاره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان.

ماشین من هم مشکل کوبش داشت و حل نمیشد.من فقط کمی ارتفاع ماشین رو پایین اوردم و رینگ و لاستیک هم نداشتم. رفتم 4 عدد کمک گازی monroe بلژیک انداختم مشکلم حل شد! و هنوزم بعد از حدود 1 سال ماشین کوچکترین مشکلی در سیستم کمک نداره.البته با فنر اصلی خود ماشین خوب کار میکنه و با این فنر های ریسی که اصلا هم به درد نمیخوره سازگار نیست.فقط اگه خواستید بخرید هواستون باشه که چینی نباشه.

امیدوارم برای شما هم جواب بده. چون برای من روی 206 خوب جواب داد و روی ماشین های قبلیم که گلف 92 و پراید بودن اصلا جواب نمیداد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محمد جان با سلام

من بتازگي يک 206 تيپ 2 صفر خريدم که کمکهاش خيلي خشکه . تنها را حلي که به ذهنم اومد همين کمک فنر گازي بود که شما انجام دادي و جواب داده. فقط ميخواستم بدونم ارتفاع رو به چه روشي کم کردي فنر عوض کردي يا بريدي؟ ضمناٌ کل اين بهينه سازي براتون چقدر خرج برداشته.

با تشکر کامبيز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

1-اولین پیشنهادی که به شما میکنم اینه که ارتفاع ماشین صفر رو پایین نیار! آخه هیفت نمیاد!!؟ چون به هر حال وقتی ماشین از حالت استاندارد خارج بشه مشکلاتی پیش میاد.(صدا افتادن در اتاق و ...)

2- اگر هم خواستی بیاری پایین حتما پیش مکانیک متخصص و کاربلد برو

3- از انداختن فنر ریس و امثال اینها خودداری کن چون غیر استاندارد هستند و بعد از مدتی حالت فنریت خودشونو از دست میدن و به اتاق صدمات زیادی وارد میکنند.پس فنر فابریک خودش!

4-سعی کن ارتفاع جلو از 1 دور برش فنر بیشتر نشه.چون بیشتر از اون باعث ایجاد کوبش میشه.

5-ارتفاع عقب هم اندازه جلو بیار پایین

6-بعد از بریدن فنر اگر فنر گرم بشه مطمنا جواب بهتری میگیری

اگه همه این کارا رو درست انجام بدی دیگه عمرا نیازی به فنر گازی نداری

من خودم همین کارا رو انجام دادم ولی یه کم بعد از مدتی کوبش پیدا کرد که اونم به خاطر کارکرد بالای کمک ماشینم بود. چون مدل 82 بود و 70000 کارکرد داشت ماشینم.

پارسال که عوض کردم حدود جفتی 60000 برام آب خورد که الان صد در صد گرون تر شده

واسه ارتفاع کم کردنم و تعویض کمک چون تعمیرکار آشنا دارم در کل حدود20000 ازم اجرت گرفت.وگرنه این همه کار با هم فکر کنم حدود 40000 اجرت بگیرن

در ضمن به نظر من کوبش ماشین شما به خاطر نو بودن ماشین و کمک باید باشه و بعد از مدتی کارکرد باید درست بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان مطمعنا 206 های ساخت ایران ارتفاع بیشتری نسبت به 206 های فرانسوی دارن

تنها کاری که منو دوستام کردیم خرید یه ست فنر 206 از همین دوبی بوده که ارتفاع رو میکنه استاندارد ولی هنوز سفته (البته پایداری رو خیلی خوب میکنه)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اگه دوستمون بخواد ماشینو بیاره پایین راهه حلش کمک گازیه با مارک خوب.

اگه بخواد تو ارتفاع استاندارد کوبش کمتر بشه کمکهای اصله فرانسه پیشنهاد میشه البته باید از بیرون وارد کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من شنيدم روي v9 كمك گازي ميذارن صحت داره؟

و صندلي هاش با بقيه تيپ ها فرق داره؟صحت داره يا نه؟

قبلا 504 داشتيم روش گازي بود يادم نيست ماركش چي بود ولي آلماني بود

البته خود 504 نرم بود اينها كه انداختيم روي سرعت گير با 100 هم ميرفتي نه صدا نه كوبش

دركل كمك گازي گزينه خوبي اما روي 206 جواب بده يا نه نميدونم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیر تعلیق کلیه صندوق دار ها به استثنا صادراتی ها مشابه به همه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام خدمت همه دوستان میخواسنم در خصوص کمک فنرهای گازی اطلاعاتی کسب کنم آیا کسی برای 206 استفاده کرده یا نه من یه تیپ 5 صفر گرفتم لاستیک سومیتومو (sumitomo) ژاپنی با سایز 205/60/14 انداختم و از گاز نیتروژن هم استفاده کردم اما ماشین خیلی میکوبه باد لاستیکها 30 هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون . ;)

سلام دوست عزیز من هم تیپ5 دارم اولآ اصلا به هیچ وجه فنرای فابریکت نبر میکوبه وحشتناک من خودم اول این طوری کردم حتی دوباره سختش کردم باز نشد می کوبید تیپ 5 چون جلوش سنگین نمی تونه نگه داره بهترین راه حل کمک فنر عوض نکن چون 206 بهترین کمک دارن از چند تا نمایندگی و مکانیک متخصص پرسیدم اگر خواستی فنر ریس بنداز 34 بندازی 4 انگشت بالا وایمیسه که خوبه من خودم 34 انداختم راضی ام اتاقم اصلا نمی کوبه خیلی هم نرم چاله چوله هم فقط نیش ترمز میکنم رد میشم فقط فنرتو جنس خوب بگیر.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری