gam2

اموزش تعویض کاتالیزور

19 ارسال در این موضوع قرار دارد

برای دانلود اموزش

 

کلیک کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر دوست عزیز

دهانه این قیف به دهانه پوسته کاتالیزور جوش داده میشه ؟

پائینش چطور فیکس میشه یا فقط از بالا فیکس هست ؟

مشکلتون چی بود که خالیش کردین ؟

جنس ورق قیف چیه ؟ ورق چند میل هست ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام این کاتالیزورا به صورت آماده میباشند که با یه قیف قطرشو کم کردن چون اگه خالی باشه صداش بیشتر و باعث میشه خروج دود کمی مشکل تر شه و صدای ماشین در حال درجا کار کردن شبیه ترتر میشه. قیمتش هم برا تیپ 2 55 و تیپ 5 65. که از اقای وحیدی از بچه های همین سایت تهیه کردم خالی کردن کاتالیزور بر میگرده به 2 سال پیش که هنگام تعویض واشر سرسیلندر مکانیک گفت خالی کن نفس ماشین بهتر میشه منم حقیقت اطلاع چندانی نداشتمو فکر نمیکردم صداش زیاد شه اما خداییش شتاب خیلی عالی شد.جنس ورق مثل کاتالیزور فابریکه اما با کیفیت کمتر و وزن سبک تر اما از چند میل بودنش اطلاعی ندارم اما اونی که داخلش خالیه فابریکه ماشینمه و اونی که توش یکم پر تره ای جدیدست .

6961a51390eed4e13.jpguploads ... ed4e13.jpg"><a href=http://upload.tehran98.com/upme/uploads/6961a51390eed4e13.jpg' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بعد از تعویض بااین نمونه قبف دار (مادیفای) ایا صداش کمتر شد ؟

توی اون تاپیک قیمت ایساکوئی رو حدود 150 تومان گفتید

فکر میکنم بااین قیمت خیلی بهتره با یه ایساکوئی تعویض بشه

چون 60 تومان هزینه کردین و این مادیفای رو خریدین و اگر صد تومان دیگه هم میزاشتید روش یه کاتالیزور داشتید که بازم شاید چند سالی کار میکرد

اون ایساکوئیها جای پیچ رو نمیشد یه طوری اصلاح کرد تا اتصالاتش هم کامل بشه؟

بابت عکسها و آموزش هم خیلی ممنون دوست عزیز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله کمتر شده اما نه به اون اندازه که ماشین کاتالیزور دار بی صدا هست اما تر تر کردن به کلی رفع شد.من اول رفتم سراغ کاتالیزور که قیمت بدون لولش 120 بود با لولش 150-160

اما انقد بعد گفتن ترسیدم یکی که میگفت 6 ماه هم عمر نمیکنه منم با خودم گفتم اگه بخواد اینطوری باشه که من هم باید یه کاتالیزور بخرم و بعد از مدتی که خراب شد باز بیام یا خالی کنم یا قیفی بخرم!حالا بازو بستش که به کنار که اگه کسی پیش اگزوز ساز بره 35 تا40 بهش برا تعویض قیمت میدن.و اون ایساکویی ها هیچ مشکلی برا نصب ندارن اما این قیفی ها باید یه تغیراتی بدی بعضیا لولشو رو خم میکنن.منم که جاشو گشاد تر کردم. منم وظیم بود در مقابل لطف و راهنمایی های همه دوستان هیچه و اقا بهزاد برا شما هم ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هرچه زودتر پروزه خوبت به اتمام برسه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

fسلام.دوست عزیز آموزشتون رو به صورت pdf در بیاورید تا ماندگار شود.ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
[attachment=0]آموزش تعویض کاتالیزور 206.rar[/attachment]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاتالیزور ماشین را تخلیه کرد دیروز مکانیک - فقط الان زمانی که ماشین را خاموش میکنم از روی محفظه مانیفولد صدای تک تک تک تک میاد اینگاری حس میکنم چیزی داغه !! کم کم که ماشین خنک میشه صداش کم میشه


تا از بین بره ؟ ! علت از چی میتونه باشه ؟ مشکلش ؟


در ضمن مکانیک هم اصلا به مانیفولد دست نزد اون پیچ های روی موتور را دست نزد - از همون پایین کاتالیزور را در آورد خالی کرد جا زد !


سوال بعدی حس میکنم دمای موتور بیشتر از قبل شده باشه ! :sad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاتالیزور ماشین را تخلیه کرد دیروز مکانیک - فقط الان زمانی که ماشین را خاموش میکنم از روی محفظه مانیفولد صدای تک تک تک تک میاد اینگاری حس میکنم چیزی داغه !! کم کم که ماشین خنک میشه صداش کم میشه


تا از بین بره ؟ ! علت از چی میتونه باشه ؟ مشکلش ؟


در ضمن مکانیک هم اصلا به مانیفولد دست نزد اون پیچ های روی موتور را دست نزد - از همون پایین کاتالیزور را در آورد خالی کرد جا زد !


سوال بعدی حس میکنم دمای موتور بیشتر از قبل شده باشه ! :sad:

سلام

اون صداي تك تك طبيعيه چونكه اگزوز داغ شده و با خاموش كردن ماشين داغي كم و به مرور خنك ميشه كه اون صدا هم عاديه.

دماي موتور هم فكرنكنم ربطي داشته باشه ولي اگه ربطي هم باشه به خاطر خروج سريعتر و اسانتر دود بايد موتور راحت تر كاركنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاتالیزور ماشین را تخلیه کرد دیروز مکانیک - فقط الان زمانی که ماشین را خاموش میکنم از روی محفظه مانیفولد صدای تک تک تک تک میاد اینگاری حس میکنم چیزی داغه !! کم کم که ماشین خنک میشه صداش کم میشه


تا از بین بره ؟ ! علت از چی میتونه باشه ؟ مشکلش ؟


در ضمن مکانیک هم اصلا به مانیفولد دست نزد اون پیچ های روی موتور را دست نزد - از همون پایین کاتالیزور را در آورد خالی کرد جا زد !


سوال بعدی حس میکنم دمای موتور بیشتر از قبل شده باشه ! :sad:

سلام

اون صداي تك تك طبيعيه چونكه اگزوز داغ شده و با خاموش كردن ماشين داغي كم و به مرور خنك ميشه كه اون صدا هم عاديه.

دماي موتور هم فكرنكنم ربطي داشته باشه ولي اگه ربطي هم باشه به خاطر خروج سريعتر و اسانتر دود بايد موتور راحت تر كاركنه

آره داداش اون صدا تیک آخه قبله برداشتن کاتالیزور نبود:? همون که خاموش میکنم میخواد سرد بشه تیک تیک میکنه تا سر بشه !


موتور که ماشالا الان تازه نفس میکشه همون فابریکه خودشه فقط خالی شده .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری