CHELSEA

آموزش برقی کردن شیشه های عقب 206

57 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام
دوستان من خيلي دنبالش گشتم تو نت ولي آموزشي چيزي نديدم اما.رفتم بيرون واسه سيم کشي هرطرف رو 70 ميگفتن يا يکي ميگفت که ستون بايد واسه سيم کشي سوراخ کنمو .... اين حرفا! حالا بالاخره سيم کشي رو انجام دادم درست يا غلطش با اساتيد که اگه جاييش مشکل داره توضيح بدن تصحيح کنيم!
اينم pdf خدمت شما

http://www.i3s.ir/up/1380732209.pdf

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi? ... 3ca79e08a8
 

آموزش برقی کردن شیشه های عقب 206.rar




لینک دانلود مطلب به صورت PDF:

کلیک کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مبارک باشه/ چه جالب اگه نمیزاشتی من سره یه هفته دیگه اموزششو میزاشتم/شما قطع کن چرا نزاشتی؟موتورات جفتی96یا دونه ای؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مبارک باشه/ چه جالب اگه نمیزاشتی من سره یه هفته دیگه اموزششو میزاشتم/شما قطع کن چرا نزاشتی؟موتورات جفتی96یا دونه ای؟؟

مرسی دیگه نخریدم واسه همون نیازی هم نیس آخه!!

نه جفتی 96 دونه ای 48

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود مرسی :)

کاش فابریکی ترش میکردی و آموزش نصب کلید قطع کن رو هم می گذاشتی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود مرسی :)

کاش فابریکی ترش میکردی و آموزش نصب کلید قطع کن رو هم می گذاشتی.

اگه خودت نصب کنی میبینی واقعا نیازی نیست به قطع کن

از اونایی که تیپ 5 و 6 دارن سوال کن سالی چندبار استفاده میکنن بزور یبار اونم شاید blush.gifblush.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/blush.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی عالیه

ماشین من سیمکشی کامله تودر سیمش نیست کسی میدونه سیماش تا پشت خرطومی در چه رنگیه سوکت شیشه برقی عقب آینه برقی سرجاشون حاضرن خداروشکر سیمکشی لازم ندارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا سلام. واقعا ممنون. فقط یه مثاله. من از کلید جلو تیپ دوییی واسه عقب استفاده کردم و اینکه رو کنسول بستمش. حالا بحثی که هست اینه که من سیم تو دریارو از سیم فابریک باند استفاده کردم و موتورها هم عالی سر جاش پرچ شده.کلید تیپ دویی یه ورودی مثبت و یه ورودی منفی داره و دوتا خروجی هم واسه بالا برها که واسه شما چندتا مثبت و چند تا منفی.حالا نکته اصلی اینجاست.:چراغ کلید به خوبی کار میکنه و اینکه خیلی راحت و سریع پایین میاد اما موقع بالا اومدن خراب میکنه و خیلی خیلی کند میشه.حالا راه حل من چیه اساتید محترم؟بحثی که هست من سیمایی که واسه بالا برها گرفتمو به بالا بر جلو ام وصل کردم بازم کند شد موقع بالا اومدن. منظور اینکه موتور سالمه.حالا دستم به دامنتون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا سلام. واقعا ممنون. فقط یه مثاله. من از کلید جلو تیپ دوییی واسه عقب استفاده کردم و اینکه رو کنسول بستمش. حالا بحثی که هست اینه که من سیم تو دریارو از سیم فابریک باند استفاده کردم و موتورها هم عالی سر جاش پرچ شده.کلید تیپ دویی یه ورودی مثبت و یه ورودی منفی داره و دوتا خروجی هم واسه بالا برها که واسه شما چندتا مثبت و چند تا منفی.حالا نکته اصلی اینجاست.:چراغ کلید به خوبی کار میکنه و اینکه خیلی راحت و سریع پایین میاد اما موقع بالا اومدن خراب میکنه و خیلی خیلی کند میشه.حالا راه حل من چیه اساتید محترم؟بحثی که هست من سیمایی که واسه بالا برها گرفتمو به بالا بر جلو ام وصل کردم بازم کند شد موقع بالا اومدن. منظور اینکه موتور سالمه.حالا دستم به دامنتون

سلام داداش.خواهش میکنم

آره تیپ 2 رو وصل کنی فقط یه منفی مثبت میخواد چون طراحیش کاملا با کلید عقب فرق میکنه.واسه عقب فکر کنم واسه یه طرف اینجوری باشه که:یه منفی واسه چراغ کلید یه منفی واسه بالابردن یه منفی هم واسه پایین آوردنش و الا کار نمیکنه یه منفی نباشه.من دقیق متوجه نشدم منظورتو ببخشید...

پایین رفتنش در حد نور،تو بالا آوردنش وسطش یه ذره کند میشه دوباره درست میشه که گریس کاری میخواد.چون مکانیزم دستی در آوردم کلا روغنی بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشید دوست عزیز کاش یه عکس از موتورهای نصب شده هم میذاشتین.همینطور کلید نصب شده.راستی مکانیزم دستیو چجوری باز کردی وحذفش کردی؟موتورها دقیقا باید به کجا پرچ بشن؟اصلا چرا پرچ بشن مگه جایی نیست که بشه پیچشون کرد؟کاش از خود BSI برق میگرفتی اینجوری اصولی نیست.خدابب نکرده یه اتصالی بکنه کار دستت میده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشید دوست عزیز کاش یه عکس از موتورهای نصب شده هم میذاشتین.همینطور کلید نصب شده.راستی مکانیزم دستیو چجوری باز کردی وحذفش کردی؟موتورها دقیقا باید به کجا پرچ بشن؟اصلا چرا پرچ بشن مگه جایی نیست که بشه پیچشون کرد؟کاش از خود BSI برق میگرفتی اینجوری اصولی نیست.خدابب نکرده یه اتصالی بکنه کار دستت میده

مرسی.مکانیزم عکسش زیاد هست تو سایت تو قسمت فروش گذاشتن،مکانیزم دستی طوری با 6 تا پرچ محکم چسبیده به بدنه که با دریل باس بیافتی به جونش درش بیاری اینیکی مکانیزم برقی جاش بذاری پرچ کنی دوباره کاملا فابریکی از قبل هست جاش.نه کارخونه با پرچ درست کرده جا پیچ نداره

واسه من BSI ام خیلی شلوغه انقدر سیم هست که جای دست دیگه نداره شما از اونجا بگیر اونطوری یه فیوزم بزن.کلید جلو خودش فیوز داره اگه مشکلی پیش بیاد فکر کنم فیوزه بسوزه این طور نیست؟شرمنده عکس ندارم الان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری