ebrahimi

شیر کنیستر و مباحث مربوطه

110 ارسال در این موضوع قرار دارد

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام یک مشکل عجیب ماشینم درست گاز نمیخورد(قدرت کافی نداشت مکث اولیه بسیار)بعد از تعویض مپ به طور سهوا رابطی که منیفولد میخورد همون که یک سرش به کنیستر میخورد جا زده نشده بود ماشین درست درست شد و به طور عالی گاز میخورد و شتاب میگرفت زمانی دوباره وصلش کردم ماشین خراب شد ته این رابط رو گرفتم رسیدم به کنیستر که گلگیر وصل میشد یک سرش به این وصل شده بود یکی دیگه یک لوله دیگه که نمیدونم به جدا وصل شده بود زمانی که لوله را قطع میکنم از کنیستر(همونی که به منیفولد وصله )ماشین درست میشد و هیچ مشکلی نداره

به نظرتون مشکل از کجاست؟

اون لوله دوم به کجا وصله؟

ایا کنیستر خراب میشه؟

محل شیر برقی کنیستر کجاست شاید خراب باشه؟

لطفا راهنمایی کنید

ویرایش شده در توسط

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم همین مشکلو داشتم وقتی لوله رابط کنیستر به منیفولد هوا وصل میشد دور موتور ماشین بالا پایین میرفت درش آوردم با بنزین و هوای پرفشار شستمش که خدارو شکر حل شد.

شما هم یک بار امتحان کن فقط مواظب باش به دلیل جنس لوله ها که خشک هستن سریع میشکنن.

بازگرداندن بخارات بنزین به چرخه سوخت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم همین مشکلو داشتم وقتی لوله رابط کنیستر به منیفولد هوا وصل میشد دور موتور ماشین بالا پایین میرفت درش آوردم با بنزین و هوای پرفشار شستمش که خدارو شکر حل شد.

شما هم یک بار امتحان کن فقط مواظب باش به دلیل جنس لوله ها که خشک هستن سریع میشکنن.

بازگرداندن بخارات بنزین به چرخه سوخت.

کلا بازش کردم شستمش دور موتور مشکلی نداره فقط درست گاز نمیخوره و موتور از جون میوفته


------------ ادغام شده در تاریخ جمعه مرداد 18, 92 2:45 pm ، لطفا قوانین انجمن را مطالعه کنید ------------


منم همین مشکلو داشتم وقتی لوله رابط کنیستر به منیفولد هوا وصل میشد دور موتور ماشین بالا پایین میرفت درش آوردم با بنزین و هوای پرفشار شستمش که خدارو شکر حل شد.

شما هم یک بار امتحان کن فقط مواظب باش به دلیل جنس لوله ها که خشک هستن سریع میشکنن.

بازگرداندن بخارات بنزین به چرخه سوخت.

کلا بازش کردم شستمش دور موتور مشکلی نداره فقط درست گاز نمیخوره و موتور از جون میوفته

سلام من شیر کنیستر رو بپیداش کردم ولی هیچ چیز بهش وصل نیست فقط برق بهش وصله باید به ورودی و خروجیش چی وصل بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کسی اطلاعی نداره؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زیر قمقمه آب یا همون منبع انبساط قرار داره رنگش قهوه ای یه سوکت بهش وصل شده با 2 لوله که یکی از داخل گلگیر از خود کنیستر میاد و یکی دیگه هم میره به منیفولد هوا وصل میشه.الان باید به غیر از اون سوکت 2تا هم لوله بهش وصل شده باشه.

دریچه گاز برقیه یا سیمی؟

شما یه کاری بکن یبار سوکت مربوط به استپر موتورو در بیار ببین چی میشه درست میشه یا نه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زیر قمقمه آب یا همون منبع انبساط قرار داره رنگش قهوه ای یه سوکت بهش وصل شده با 2 لوله که یکی از داخل گلگیر از خود کنیستر میاد و یکی دیگه هم میره به منیفولد هوا وصل میشه.الان باید به غیر از اون سوکت 2تا هم لوله بهش وصل شده باشه.

دریچه گاز برقیه یا سیمی؟

شما یه کاری بکن یبار سوکت مربوط به استپر موتورو در بیار ببین چی میشه درست میشه یا نه؟

اقا من لوله ای رو که به منیفولد وصل میشه همون که وسط قرار داره رو هم اگه در بیارم بازم ماشین درست کار میکنه نمیدونم چه مرگیشه هر جا میبرم سردر نمیاره یکی میگه مپ هست عوض کردم نشد یکی میگه از سیم کشی مپ هست بازم نشد نمیدونم چیکار کنم

استاد لطفا راهنمایی کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

باسلام

مدل ماشین و کارکردش چقدره؟

کنیستر کلا به این شکل هست که بخارات بنزین رو جذب میکنه (یه ماده جاذب مثل ذغال فعال توش هست)

شیر کنیستر هم کارش اینه که وقتی لازم باشه, باز میشه و بخارات که توسط کنیستر جذب شده , اینبار توسط منیقلد مکش میشه و وارد جریان احتراق میشن

حالا اگر این شیر کارش رو درست و به موقع انجام نده , این اتفاق میافته

احتمال زیاد , برای شما , اشکال از همون شیر کنیستر هست که به درستی وظیفه رو انجام نمیده

درضمن , دو مورد هم هست:

یکی اینکه کنیستر بعد از مدتی قدرت جذبش رو از دست میده (اشباع میشه) که

دوم اینکه کنیستر بیشتر به منظور حفظ محیط زیست طراحی شده (البته یک وظیفه ایمنی رو هم بر عهده داره که وقتی ماشین در محیط بسته ای برای مدت طولانی خاموش و موندگار باشه , بخارات بنزین اطرافش جمع نمیشه و...)


دوست عزیز یه مقاله درهمین مورد توی قسمت آموزش گذاشتم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره

http://ir206.net/forum-f37/topic-t6365.html

موفق باشید

ویرایش شده در توسط
پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز دریچه گازتون برقیه یا سیمی؟اگه سیمیه یه نگاهم به استپر بندازین.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی همینطور که آقا مجید میگن , قبلا هم آقا ارسلان پیشنهاد دادن که سیم استپر رو دربیارین , چک کردین؟تغییری ایجاد نشد؟




بنا بر صلاحدید دوستان مدیریت سایت , بهتر دیده شد که فایل مربوط به کنیستر همینجا آپلود بشه و اون تاپیک حذف بشه


این مقاله رو هم داشتم , بهتر دیدم که برای افزایش سطح آگاهی دوستان سایت , اینجا بگذارم تا همه استفاده کنن و طبیعتا ابهاماتی که درمورد این قطعه و نحوه عملکرد و چرایی وجودش مطرح هست , تا حدودی کم بشه

توضیح:

سایتی که ازش دانلود کردم رو یادم نیست ,نویسنده این مقاله رو هم نمیشناسم ,اما باید تشکر کنم ازشون که زحمت تهیه این مقاله رو کشیدن

موفق باشید

[attachment=0]canister.pdf[/attachment]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بچه ها سلام با توجه به گفته های این فایل اموزشی که دوستمون در بالا قرار دادند با توجه به اینکه ماشین من مدل 84 است ایا لازم به تعویض کنیستر ان می باشد

اگر اینطوریه دوستان می دونند چقدر هزینه دارد کجا ای قطعه را می فروشد اصلی یا غیر اصلی دارد؟

کلا کسی در این رابطه تجربه ایی دارد

ممنون می شوم اگر ما را راهنمایی فرمایید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری