soooski

کمک در مورد سقف کروک و تبدیل به 2 در

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

39 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان ابتدا بگم که خودم 206 هاچبک دارم و اینکه هرچی گشتم جای مناسبتر از اینجا واسه این تاپیک پیدا نکردم اگه جاش خوب نیست بی زحمت مدیران محترم جابجا کنند.

ماجرا از اونجا شروع میشه که این عکس فتوشاپی رو دیدم و افتاد رو مخم که....


99452469381149711481.jpg99452469381149711481.jpg<e>


1- میشه ماشینای مثل 206 یا همین رانا رو 2 در کرد ؟ هزینشو جای انجامش ؟ لازم به ذکر یه 206 قرمز یکی از بچه محلا داره که 2 در هاچبکه

2- چطور میشه 206 اس دی یا رانا رو کروک کرد؟ هزینشو کسی میدونه چقدره؟ چون رانا شکل اتاقش همون 206 اس دی و تقریبا روی پلتفرم 206 سی سی ه فک کنم بشه با همون سقف و موتور 206 سی سی رانا و اس دی رو هم کروک کرد.


میخوام 206 رو بدم برم تو کار انجام این پروژه البته با راهنمایی شما....hi.gifhi.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/hi.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کار نشد نداره و در مورد 206 چون نمونه کوپه و کروک آن وجود داره کار به مراتب راحت تر و تمیز تر میتونه انجام بشه ، در مورد هاچ بک کار بمراتب راحت تر هست و میشه با وارد کردن درب ، گلگیر عقب و برخی قطعات و انجام تغییراتی در ستون میانی و کلاف درها این تبدیل انجام داد . اما در مورد SD و رانا در درجه اول باید ابعاد CC و این دو خودرو بررسی بشه اگر هدف تنها 2 درب کردن آنها باشه فکر میکنم بشه مثل هاچ بک عمل کرد . در مورد کروک هم اگر از نظر ابعاد تفاوت زیادی وجود نداشته باشه میشه اینکار انجام داد ولی بدلیل پیچیدگی فنی ، مشکلات تهیه قطعات ، مسائل قانونی ، تغییراتی که باید در شاسی و برخی قسمت ها اعمال بشه و ...بنظرم ارزش وقت و سرمایه گذاری نداره چون با این اوضاع و قیمت ها برای یک تبدیل اصولی و درست حداقل 40 میلیون باید هزینه بشه

یه نمونه از 206 هایی که در ایران به روشی که توضیح دادم 2 در شده

xuwi221ufzhz040v7voi_s.jpgLINK_TEXT><e>


یکی از معدود 206 های دو در موجود در ایران هست ، ظاهرا" یک نمونه قرمز رنگ هم وجود داره

xus3fm4zjeoekydbtegg3_s.jpgLINK_TEXT><e>

xggg9mmrn2c3w675rstl2_s.jpgLINK_TEXT><e>

x2h7quks06u8oqpm1hoti_s.jpgLINK_TEXT><e>

x0odpz8s56ppid5bjpgpy_t.jpgLINK_TEXT><e>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس شما میفرمایید دو در کردنش ساده است. آره چون نمونه های زیادی هم خودم دیدم. باز باید تحقیق کنم ببینم هزینه کروکش چقدی میشه؟ بازم تشکر ازنظر شما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زیاد بودن دلیل راحت بودن کار نیست چون میشه بزور بتونه و با بی سلیقگی هم اینکار انجام داد ولی اگر قرار به کار اصولی باشه باید کلیه قطعات بصورت استوک خریداری یا وارد بشه.البته جابجایی ستون میانی و برخی تغییرات که برای اینکار باید اعمال بشه شاید زیاد اصولی نباشه مگر اینکه فقط خودرو جنبه نمایشی داشته باشه .اما در مورد کروک کردن چون نمونه کروک این خودرو وجود داره پس سقف زدن و روشی که در ایران مرسوم شده منطقی نیست

واقعا" نمیشه برای اینکار هزینه ای مشخص کرد ولی بنظرم برای انجام اینکار باید یک CC در خارج از کشور خریداری بشه و اوراق بشه ،بدلیل پیچیدگی اینکار تبعا" هزینه صافکاری و رنگ مشخصی نخواهد داشت ، هزینه و دردسر نصب و راه اندازی سیستم باز و بست سقف و رفع عیوب احتمالی و تعوض قطعات معیوب و...که تو همچین پروژه ای عادیه هم هزینه کمی نخواهد داشت

زمانیکه برای یک تغییر رنگ که بتازگی باب شده و ظاهرا" استیج نهایی تیونینگ کوچه هست 3-4 میلیون باید برای رنگ ،نقاش و کارهای اداری صرف بشه قطعا" انجام یک کار اصولی و خاص مثل این حداقل نیاز به 30 میلیون هزینه خواهد داشت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشید 206 کروک تو ایران مجود هست؟ آیا میشه تهیه یا وارد کرد؟ قیمت؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

206 کروک تو ایران هم هست با پلاک ملی اینم ماشینه یکی از بچه های گله تو سایت


Peugeot 206 CC



شما بهتره به جای اینکه ماشینتو کروک کنید بگردی دنباله یه اتاق 206 RC که مثله اینکه پیدا میشه . بعد دیگه خوبیش اینه که ماشین فابریکی دو درب هست ولی اگه بخوای بدی دسته


صافکار برات دو درب کنه خیلی خطرناک . چون باید ستون و سقف و .... دستکاری کنه که به قیمتش نمی ارزه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز ،

امیدوارم تو انجام پروژتون موفق باشین ،

من وب سایتی رو در این مورد پیدا کردم و قبلاً با مسئول این سایت تلفنی صحبت کردم ، ادعا میکنه که میتونه 206 sd رو هم بصورت نمایشی و هم بصورت واقعی به 206 کروک تبدیل کنه ، فقط اینکه من دقیق نتونستم از حرفاشون سر در بیارم ، think.gifthink.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/think.gif' alt='URL>'>

من لینکش رو براتون قرار میدم فقط اگه براتون زحمتی نیست نتیجه صحبتتون با ایشون رو اینجا بفرمائین تا دوستان دیگه هم در جریان قرار بگیرن ،

http://www.hanicars.com/?page_id=2221'>http://www.hanicars.com/?page_id=2221

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باتشکر از نظرات دوستان بیشتر مد نظرم هست که یه رانا کروک درست کنم ولی از چندتا چیز میترسم

1-اینکه بخوام دو در کنم چون طبق گفته شما دوستان جابجایی ستون خیلی کار خطرناکیه چون کلا آیرودینامیک تغییر میکنه و قدرت تحمل ضربه سقف خیلی کمتر میشه.

2- اینکه برم تو انجام پروژه یهو به یک مشکل پیش بینی نشده بخورم که ادامه انجام کار رو کلا مختل کنه یا به یه قیمت نجومی.

برا همین فعلا به زمان بیشتری برا تحقیقات نیاز دارم بازم دوستان اطلاعات داشتن دریغ نکنند.

در مورد این سایت هم تماس میگیرم.چشم.نتیجه رو این جا اعلام میکنم.

مرسی...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما فقط براي استفاده نمايشگاهي مي خواهيد يا استفاده ي عمومي ؟

اگه نمايشگاهيه كه هيچ ولي اگه عمومي اين كار اصلاً اصولي و علمي نيست

اگر خداي نكرده تصادفي داشته باشيد مطمئن باشيد قسمت اعظمي از ماشين جمع مي شه

ماشين هاي كروك نسبت به سقف دارشون شاسي هاي بسيار مقاوم تري دارند

در ماشين هاي سقف دار ، سقف نقش عمده و پر رنگي داره

حذف شقف حتي در فرمان پذيري ماشين هم ايچاد اختلال مي كنه

به نظر من براي استفاده ي شخصي اصلاً دنبال اين كار نرويد

همين هزينه سنگيني كه مي خوايد براي اين كار انجام بديد بذاريد و ماشينتون رو به RC چهار درب تبديل كنيد البته به صورت اصولي

هم از لحاظ ايمني خاطرتون جمع خواهد بود و هم لذت رانندگي بالايي خواهد داشت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما فقط براي استفاده نمايشگاهي مي خواهيد يا استفاده ي عمومي ؟

اگه نمايشگاهيه كه هيچ ولي اگه عمومي اين كار اصلاً اصولي و علمي نيست

اگر خداي نكرده تصادفي داشته باشيد مطمئن باشيد قسمت اعظمي از ماشين جمع مي شه

ماشين هاي كروك نسبت به سقف دارشون شاسي هاي بسيار مقاوم تري دارند

در ماشين هاي سقف دار ، سقف نقش عمده و پر رنگي داره

حذف شقف حتي در فرمان پذيري ماشين هم ايچاد اختلال مي كنه

به نظر من براي استفاده ي شخصي اصلاً دنبال اين كار نرويد

همين هزينه سنگيني كه مي خوايد براي اين كار انجام بديد بذاريد و ماشينتون رو به RC چهار درب تبديل كنيد البته به صورت اصولي

هم از لحاظ ايمني خاطرتون جمع خواهد بود و هم لذت رانندگي بالايي خواهد داشت

بله حق با شماست باتشکر از نظر شما من برا استفاده شخصی میخواستم ولی اصلا به این موارد دقت نکرده بودم به کمک شما و دوستان به این نتیجه رسیدم! ولی این رانا کروک بد رفته رو مخما bikh.gifbikh.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/bikh.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری