HDN

[سوال] آیا نصب محافظ ECU موجب بروز خطا و تداخل می شود؟

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

40 ارسال در این موضوع قرار دارد

salam.gifsalam.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/salam.gif' alt='URL>'> همین طور که از اسم تاپیک پیداست و در جهت تبلور افکار عمومی و همچنین استفاده از تخصص دوستان گرامی و برای اینکه فضای ایجاد بشه تا دوستان بتونند تجربیاتشون رو مطرح کنند ، خواهشمندم چنانچه در رابطه به سوال مطرح شده در تاپیک ، نظر و یا تجربه و یا استدلال علمی دارید بیان بفرمایید تا انشاالله مورد استفاده همه عزیزان قرار بگیره

پیشاپیش از اینکه در هر چه تخصصی تر شدن فضای انجمن تلاش میکنید سپاسگذارم

ارادتمند شما حسین smile.gifsmile.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/smile.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون ار شما ...

اگر قرار باشه این ورق ها روی ای سی یو باری رو به ای سی یو منتقل کنن چون با بدنه در تماسن

اول بایذ در برخورد با بدنه به ما که منفی هستیم تخلیه بشه...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باسلام

من تجربه نکردم قفل رو , اما از گفته های دوستان که میگن خطا ایجاد میکنه , و نکته ای که آقا آرش گفتن ,باید از گرما باشه که تهویه نمیشه و داغ میکنه (عامل مهمی هم هست , چون ECU کلا بصورت رادیاتور یا همون فین هست که تبادل گرما داشته باشه)میشه از فن کامپیوتر استفاده کرد (البته اگر جا داشت باشه)

از نظر ولتاژ هم فن و هم برق ماشین 12ولت هست فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

منتظر نظرات علمی و دقیق دوستان هستیم

باتشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

من چند نمونه نصب کردم هیچ مشکلی نداره اگه دقت کنید به طور کامل با ecu در تماس نیست که بخواد بهش آسیب برسونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من یه بار به ecu دست زدم خیییلی داغ بود ولی فکر کنم که مال گرمای موتور باشه


یعنی ممکنه که ecu انقدر توش پروسس انجام بشه که خودش داغ کنه؟؟؟! بعید میدونم


اگه مال خودش باشه به نظرم همون فن منبع تغذیه کامپیوتر که 12 ولت هم هست خوب باشه!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باسلام

من تجربه نکردم قفل رو , اما از گفته های دوستان که میگن خطا ایجاد میکنه , و نکته ای که آقا آرش گفتن ,باید از گرما باشه که تهویه نمیشه و داغ میکنه (عامل مهمی هم هست , چون ECU کلا بصورت رادیاتور یا همون فین هست که تبادل گرما داشته باشه)میشه از فن کامپیوتر استفاده کرد (البته اگر جا داشت باشه)

از نظر ولتاژ هم فن و هم برق ماشین 12ولت هست فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

منتظر نظرات علمی و دقیق دوستان هستیم

باتشکر

حقيقتش چند وقت قبل مي خواستم نسبت به خريداري يكي از اين قفل ها اقدام كنم ولي چند نفري اين حرف رو به من زدند كه تبادل گرمايي اي سي يو رو مختل مي كنه

البته از نظر علمي هم شايد تا حدي درست باشه

منم بي خيالش شدم

البته اينو بگم كه اينبار كه ماشينو بيمه بدنه كردم تيك سرقت درجاي قطعات رو زدم كه مسئول نمايندگي گفت كه اگه اي سي يو هم شامل حال مي شه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید داغ بودنش به دلیل گرمای توی محفظه موتور هم بوده , اما قطعا به دلیل انجام پروسسهای زیاد , داغ میکنه

اگر این نبود که تمام بدنه رو آلمینیوم نمیساخت

این مورد اگر باشه راحت میشه حلش کرد

از اونجایی که حس امتحان کردن رو زیاد دارم Mrgreen.gifMrgreen.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/Mrgreen.gif' alt='URL>'>, من قصد دارم به زودی نصبش کنم , ولی با فن و حتما نتیجه اون رو اعلام میکنم

هروقت هم مشکلی پیش اومد اول اینو باز میکنم khande.gifkhande.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/khande.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بعد از حواشی بسیار ....

ببینین دوستان ، شما ای سی یو رو که باز کنین می بینین که کلا مدار شو داخلش با یه چسب فوم مانند کاور شده ..یعنی اصلا نمیشه قطعاتش رو دید و همین چسب فوم مانند باعث عدم تبادل حرارت میشه ...

اکثر تبادل حرارت از اطراف و زیر هست که بازم این بحث که در یه موتوری که هوای داخلش بین 80 تا 90 درجه هست کمی بی معنی میشه ...

آخه اگر دمای اطراف یه جسمی که داره با بیرون خودش تبادل گرمایی می کنه از خودش بیشتر باشه که دیگه اسمش تبادل نمیشه


به مرور دماش با دمای محیط یکی میشه ....


این قطعات رو فلسفه داره که اونجا میذارن ...

یعنی به نظر شما کاری داشته براشون که بیارنش تو اتاق؟؟؟



دوم اینکه من از جنس خودم تعریف نمی کنم ...

شما اگر روی یه جنس فلزی یه فلز دیگه بذاری سطح تماس رو بیشتر می کنی و انتقال حرارت بهتر میشه


ضمنا کامل با ای سی یو در تماس نیست..

از یه ور با دسته موتور قفل شده و از طرف دیگر یه سوراخ بالای ای سی یو رو گلگیره که تو اون میره ....



به هر حال از هر تستی که دوستان بخوان انجام بدن ، استقبال شدید می کنم ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

salam.gifsalam.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/salam.gif' alt='URL>'>ماشینی که من خریدم، چند روز قبلش یه دونه روش نصب شده بود. اوایل کار دریچه گازو الکی عوض کردم، بعد یه مدتی بد نبود، شاید چون تو فصل سرما بوده. بعد کد خطاهای مختلف، ماشین یهو گاز نمیخورد، یا مشکلات برقی دیگه ایجاد میشد. سوزن انژکتورا رو هم عوض کردم. دیگه یادم نیست چیا رو عوض کردم. کلی پول دیاگ دادم. کلی اعصابم بهم ریخت. کسی هم نفهمید که از این قطعه کوفتیه. آخرش خودم فهمیدم که از چیه. حتی سیم کشی رو هم بهم ریختم ولی نشد. داشتم ماشین رو میبردم تعمیرگاه. وسط راه که بازش کردم همه چی حل شد و منم برگشتم خونه.

دلیلش رو هم هنوز نفهمیدم.تیپ ۵ مدل ۸۳ بود.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان یه سوال این ای سی یو واقعا چخ جوری دزدیده میشه؟به بدنه مگه پیچ نشده؟طرف میاد راحت پیچاشو باز میکنه میبره؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری