<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

327 ارسال در این موضوع قرار دارد

عرضه 5 هزار دستگاه پژو 207 آي به بازار

پژو 207آي تا کنون در بازار ایران بيش از پنج هزار دستگاه فروش داشته است.

ميرجواد سليماني قائم مقام ايران خودرو در حوزه کيفيت و محصول با بيان اين مطلب، به ایکوپرس گفت: « 207 آي به دليل برخورداري از زيبايي و ظاهر جذاب، در بين مشتريان به ويژه جوانان محبوبيت ويژه اي پيدا کرده است.»

وي تقاضاي بازار براي اين محصول را بيش از ميزان عرضه ذکر کرد و اظهار داشت: «روزانه حدود 200دستگاه از اين خودرو توليد مي شود .

سليماني پيش بيني کرد تا پايان سال جاري 15 هزار دستگاه پژو 207 آي در اين شرکت توليد و روانه بازار مي شود .»

قائم مقام محصول و کيفيت ايران خودرو فروش ويژه نقدي و اقساطي و چک را از جمله روش هاي فروش 207 آي دانست و اظهار داشت:« در بين سايت هاي توليدي اين خودرو در سراسر دنيا، محصول ايران خودرو به موتور تي يو 5 مجهز است که قويترين موتور در اين کلاس خودرو به شمار مي رود.»

وي كيسه هواي ايمني راننده و سرنشين جلو ، سيستم قطع سوخت در مواقع ضروري و فرمان تاشونده در هنگام تصادف از جلو را از جمله تجهيزات ايمني و رفاهي 207 آي نام برد و اظهار داشت:« اين محصول از سويچ همراه با ريموت كنترل ، قفل مركزي و ايموبيلايزر نيز برخوردار است.»

سليماني با اشاره به عرضه اين خودرو در گزینه های گوناگون به خواست مشتري، گفت:« در صورت فراهم آمدن شرايط لازم و اقتصادي بودن، در مورد صدور آن به بازار هاي جهاني نيز تصميم گيري خواهد شد.»

قائم مقام محصول و کيفيت ايران خودرو ميزان ساخت داخل 207 آي در شروع توليد را بيش از 65 درصد عنوان کرد که تا 90 درصد افزايش خواهد يافت .

وي از توليد پژو 207 آي صندوق دار از سال آينده خبرداد و اظهارداشت : «پژو 207 آي، ضمن برخورداري از دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك، كليه استاندارد هاي روز جهان را تامين كرده و تاييد نوع از اتحاديه اروپا و استاندارد يورو 3 با قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 را داراست .»

عصر ایران

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارتقاي نمايندگان ايساكو به رتبه چهار

روابط عمومی ایساکو- براساس دستورالعمل ارتقاي كيفي نمايندگان خدمات‌رسان و براساس مصوبات شوراي سياست‌گذاري خودرو كليه نمايندگان رتبه چهار ايساكو اگر نتوانند رتبه خود را ارتقا دهند، تا پايان دي‌ ماه‌ سال جاري حذف خواهند شد.

محمدرضا بابائي مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو)، با اشاره به اين موضوع خاطرنشان كرد: با توجه به حساسيت‌ها به جاي وزارت صنايع و معادن بر روي كيفيت ارائه خدمات شبكه خودروسازان بحث حذف نمايندگان رتبه چهار با جديت در حال پيگيري است و با توجه به طرح ارزيابي مجدد نمايندگان خدمات پس از فروش رتبه چهار، نسبت به نتايج طرح اقدام لازم به انجام خواهد رسيد.وي همچنين تاكيد كرد: 13 درصد نمايندگي‌ها در سال گذشته داراي رتبه‌هاي 1 و 2 بودند كه اين درصد در ارزيابي جديد سال 89 با رشد 40 درصدي به 74 درصد رسيد، همچنين بالغ بر 31 درصد از نمايندگي‌هاي ايساكو در ارزيابي جديد حائز رتبه 3 شدند و ديگر نماينده بدون رتبه در سطح شبكه ايساكو وجود ندارد.

دنیای اقتصاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تحقق اهداف كيفي برخي از محصولات ايران‌خودرو

ایکوپرس- رييس کميته ارتقاي کيفيت توليد و محصولات ايران خودرو گفت: با کاهش جهشي نمره منفي محصولات، اهداف کيفيتي سال 1389 در مورد پژو206، سوزوکي گراندويتارا و روآ محقق شده است.

سيد جواد دهنادي تصريح كرد: اهداف کيفيتي پژو405، پارس و سمند بسيار چالشي است، اما پيش‌بيني مي‌شود در دي ماه امسال اهداف کيفيتي در اين بخش نيز محقق شوند.

به گفته وي در حال حاضر پژو206 و سوزوكي گراندويتارا در سطح خيلي خوب +A و روآ در سطح خوب B قرار دارند؛

يعني به سطحي رسيده‌اند که براي پايان امسال هدف‌گذاري شده‌است.

قائم مقام توليد ايران خودرو، سطح کيفي پژو405، پارس، تندر90، سمند و باردو را در حال حاضر به ترتيب خوب +B، خوب +B ، خيلي خوب +A ، خوب +B و حداقل قابل قبول D ذکر کرد که تا پايان سال همگي يک رتبه ارتقا پيدا مي‌کنند. وي يادآور شد که در پروژه‌هاي 160 گانه ارتقاي کيفيت، برنامه سختگيرانه‌اي تدوين شده که در کنار هماهنگي و سازماندهي همه جانبه، اين هدف‌گذاري‌ها را محقق مي‌كند.

دهنادي با اشاره به ابلاغيه وزارت صنايع و معادن در مورد ارتقاي کيفيت محصول در خرداد 1389 اظهار داشت: اين ابلاغيه، خودروسازان را مکلف كرده كه براي سال 1390 تمام محصولات را در سطح قابل قبول و بالاتر و براي سال 1391-1392 در سطح خوب و خيلي خوب توليد کنند.

وي ميزان بهبود در کيفيت محصولات ايران خودرو در سال‌هاي 1388 و 1389 تا آذرماه را به ترتيب 35 و 36 درصد عنوان کرد و گفت: ايران خودرو به غير از روآ، همين امسال مي‌تواند به هدف کيفيتي سال 1392 دست يابد.

دهنادي با اشاره به اين که کميته عالي کيفيت ايران خودرو پنج زيرکميته در حوزه‌هاي مختلف را زير پوشش دارد، گفت: شاخص‌هاي اثربخشي فعاليت‌ها و سيستم‌هاي كيفيت ازجمله واكنش سريع نسبت به رفع مشكلات، ضمن صيانت از حقوق مشتريان، ايراد عملکردي در آديت نهايي را منتفي ساخته و خودرو با كيفيت تحويل مشتري مي‌شود.

دنیای اقتصاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ايساكو تنظيم كامل بازار قطعات يدكي محصولات ايران خودرو را عهده‌دار است

به گزارش خبرخودرو، با توجه به تحولات اخير به وجود آمده در بازار قطعات يدكي محصولات ايران خودرو، ايساكو در نظر دارد، تا با تامين هرچه بيشتر قطعات يدكي از دلالي برخي افراد سودجو و فرصت‌طلب جلوگيري كند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، محمدرضا بابائي ـ مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو)، با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي گسترده شبكه خدماتي ايساكو تاكيد كرد: برنامه‌ريزي‌هايي به انجام رسيده كه تا پايان سال 1390 تامين قطعات يدكي به بهترين وجه ممكن به انجام برسد. در راستاي اين هدف بزرگ امسال 250 نمايندگي و 300 عامليت فروش به شبكه ايساكو افزوده خواهد شد تا سطح دسترسي مشتريان به شبكه به بهترين وجه مهيا شود.

وي افزود: ايساكو با تمام توان خود سعي در برآورده كردن وظايف تعريف شده خود از سوي شوراي سياست‌گذاري خودرو را داشته كه در اين ميان توسعه شبكه نمايندگي‌ها، كسب سهم بازار قطعات يدكي و افزايش سطح دسترسي مشتريان به قطعات يدكي از جمله سياست‌هاي مورد نظر وزارت صنايع و معادن بوده كه در الويت فعاليت‌هاي ايساكو قرار گرفته است.

بابائي تاكيد كرد: هرچند وظايف مشخص شده در ابتدا از نظر برخي كارشناسان كار دشواري بود و زمان براي تغييرات در نظر گرفته شده كم برآورد مي‌‌شد ولي با حمايت خاص وزير صنايع و معادن و همراهي خوب خودروسازان در اين خصوص اين دستورالعمل به اجرا درآمد كه حاصل آن نصيب مشتريان صنعت خودرو شد.

او با اشاره به اين كه ارايه خدمات ويژه به مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو هم اكنون در بالاترين سطح خود بعد از انقلاب شكوهمند اسلامي در كشور قرار دارد، گفت: با افزايش نمايندگي‌هاي ارايه دهنده خدمات گارانتي و وارانتي و همكاري مساعد شبكه براي توزيع قطعات استاندارد تا كنون موفق به افزايش سطح دسترسي مطلوبي براي مشتريان در سراسر كشور شده‌ايم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گزارش ایکو پرس محمدرضا بابائي مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو)در این مورد گفت: براساس آیین نامه ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش، امسال 250 نمایندگی و تا سال 90 نیز 630 نمایندگی جدید به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو افزوده خواهد شد .

وی افزود: توجه ويژه مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به مقوله خدمات پس از فروش، ارتقا و بهبود شبکه خدمات پس از فروش را در سال گذشته در پی آورد که كسب مقام نخست خدمات، افزايش فروش و سطح دسترسي مشتريان به قطعات، از جمله نتايج آن بود.

بابایی، افزايش 30 درصدي در حوزه فروش قطعه به ارزش 500 ميليارد تومان، ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش مطابق انتظارات مديریت ارشد و مصوبات كميته ارتقاي خدمات پس از فروش را هدف گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری عنوان کرد و گفت: با تامین 85 درصد نياز بازار قطعات يدكي از طریق ساپکو، گروه صنعتي ايران خودرو در ارايه خدمات و توزيع قطعات يدكي، گسترش كانال‌هاي ارتباطي و سطح دسترسي مشتريان به قطعات، جهش قابل توجهی داشته است.

مدیر عامل ایساکو با اشاره به تشکیل کمیته عالی کیفیت در ایران خودرو در سال 88 ، كميته ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش را از جمله کمیته های فرعی آن عنوان کرد و اظهار داشت: نشست های این کمیته که با حضور معاون كيفيت ايران خودرو و مديرعامل و مديران ايساكو برپا می شود، به خاطر اهميت موضوع و تاكيدات دولت و مجلس، از ابتداي سال شتاب بيشتري گرفته است

رئيس کمیته ارتقاي کيفيت خدمات پس از فروش کسب مقام نخست ارايه دهندگان خدمات پس از فروش براي دو سال پياپي از سوي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران را نماد روشني از مسير رو به پيشرفت و عزم گروه صنعتي ايران خودرو براي بهبودهاي جهشي در کيفيت محصول و خدمات دانست و اظهار داشت: در اين روند، به سبب ارتقاي نمره ارزيابي از 65 به 69 ، يافته و تنها شركتي است كه با كسب مقام اول توانسته رتبه2 را در جمع 36 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در داخل كشور كسب كند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عرضه بیش از 30 هزار بسته تجهیزات سفارشی آپکو

گزارش خبرخودرو ، شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) تاکنون بیش از 30 هزاربسته ویژه)ملزومات سفری و نگهداری خودرو) خود را به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، محسن پورسعیدی مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو)، با بیان این مطلب گفت : این مجموعه ها به صورت فصلی و موردی در نظر گرفته شده و برنامه ریزی انجام شده برای عرضه آنها با توجه به فصول مختلف، متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به این که بر اساس بازخوردی که از مشتریان محصولات ایران خودرو دریافت کرده ایم این بسته ها مورد استقبال آنها قرار گرفته، یادآور شد: در برنامه داریم که با توجه به نزدیک شدن به زمستان، بسته های سفارشی متناسب با این فصل را نیز به مشتریان عرضه کنیم.

پورسعیدی تاکید کرد: با توجه به نتایجی که از میزان رضایت مشتریان دریافت کرده ایم، سعی داریم که اقلام ارسالی را با توجه به نظرات آنها بهبود داده

وی با اشاره به اهداف ارسال این مجموعه ها یادآور شد: یکی از اهداف ما در ارسال این بسته ها علاوه بر رضایت هرچه بیشتر مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، معرفی تجهیزات استاندارد و سفارشی با کیفیت به مردم است؛ تا به این وسیله و آشنایی آنها با مراکز معتبر سفارشی سازی محصولات ایران خودرو،جهت انجام سفارشی سازی به مراکز متفرقه و غیرمجاز مراجعه نکنند.

مدیر عامل آپکو تاکید کرد: هدف گذاری آپکو تا پایان سال آپکو عرضه بیش از 50 هزار قلم از اقلام سفارشی است که این پک ها به صورت جداگانه نیز در نمایندگی های مجاز آپکو قابل تهیه است.

ایران خودرو با عرضه 14 محصول در نصف جهان

به گزارش خبرخودرو ، گروه صنعتی ایران خودرو درهفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان با 14 مدل خودرو حضوری فعالی دارد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، گروه صنعتی ایران خودرو از سی ام آذر تا چهارم دی ماه امسال در هفتمین نماییشگاه بین المللی خودروی اصفهان پذیرای دیدار کنندگان است.

ایران خودرو دیزل، ساپکو، ایساکو، ایسیکو، آپکو و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، محصولات و فناوری های جدید خود را در فضایی بیش از دو هزار و 500 متر مربع در سالن نقش جهان به نمایش گذاشته اند .

این گزارش حاکی است؛ شرکت طراحی و تامین قطعات ایران خودرو ( ساپکو ) همراه با قطعه سازان بخش خصوصی و ایساکو همراه با دفتر منطقه ای اصفهان و نمایندگی های مجاز تحت پوشش در این نمایشگاه حضور دارد. شرکت ایسیکو نیز با سمندریل و سمند ترابر به هفتمین نمایشگاه بین الملللی خودروی اصفهان آمده و شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ( آپکو ) اقلام و تجهیزات سفارشی را عرضه می کند.

براساس این گزارش ، سوزوکی فول آپشن، تندر 90 ای 2 فول آپشن، پژو 207 آی فول آپشن و وانت تندر 90 از جمله محصولات ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان به شمار می رود که در این میان، وانت تندر برای اولین بار معرفی می شود.

ایران خودرو دیزل نیز محصولات تجاری سبک و سنگین خود شامل کامیون کمپرسی 2624، کشنده فراز، ون "ویتو"ی مرسدس بنز، ون "ویانو"ی مرسدس بنز آمبولانس اسپرینتر بنز، کامیونت جدید اچ. دی. 72، کامیونت مایتی یخچال دار و مینی بوس کروس را در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آورد.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان، شرکت های پارس خودرو، بهمن، بهمن دیزل، آریا دیزل و هیوندای نیز شرکت می کنند.

این نمایشگاه از سی ام آذر تا چهارم دی ماه امسال از ساعت 15 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای اولین بادر درتاریخ صنعت ایران: 2تا 5 درصد قیمت محصولات ایران خودرو کاهش یافت

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درجمع رسانه های داخلی و خارجی اعلام کرد: در راستاي اجراي طرح تحول اقتصادي و قانون هدفمند کردن يارانه ها با همت مديران و کارگران دلسوز، 65 نوع محصول تولیدی این گروه صنعتی با 2 تا 5 درصد کاهش قیمت از امروز به بازار عرضه می شود.

به گزارش ایکو پرس، مهندس جواد نجم الدین با بیان این مطلب گفت: با اجراي اين قانون،موتورهاي پرمصرف از رده خارج مي شوند و خودروسازان به سمت توليد خودروهاي کم مصرف مي روند.

مهندس نجم الدین تصریح کرد: تلاش شركت ايران خودرو اين است كه خودروهاي كم مصرف توليد كند و برهمین اساس افزایش تولید دو نوع موتور كم مصرف ( ای اف 7 و تی یو 5) در دستور کار قرار گرفته و به مرور زمان تمام خودروهاي توليدي ایران خودرو مجهز به اين دو نوع موتور مي‌شوند.

وی تصریح کرد: با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و آزادسازي قيمت‌ها‌، پيش بيني مي شود در بخش هاي صنعتي ميزان بهره وري نسبت به استانداردها و در مقايسه با ساير کشورهاي با وضع مشابه افزايش يابد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت: ایران خودرو درسال آينده، 75 درصد از خودروهاي توليدي خود را با موتورهاي كم مصرف به بازار عرضه خواهد کرد.

وی برنامه تولید این شرکت در سال جاری را 780 هزار دستگاه انواع خودرو سواری عنوان کرد و اظهارداشت: در سال جاری 40 هزار دستگاه خودرو به خارج صادر خواهیم کرد.

طراحی و تولید 10 محصول جدید طی هفت سال در ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درجمع رسانه های داخلی و خارجی برنامه های راهبردی این شرکت در آغاز طرح هدفمند کردن یارانه ها ، عرضه محصولات جدید ، توسعه برند ملی ، کسب سهم مناسب از بازار های بین المللی را تشریح کرد .

به گزارش ایکو پرس مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در این نشست خبری علاوه برارائه عملکرد ایران خودرو درزمینه تولید ، فروش ، صادرات ، استراتژی های و برنامه های آینده این شرکت را تبیین کرد .

تولید

مدیر عامل گرو ه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه ایران خودرو با ثبت رکورد تولید ماهانه 72 هزارو 790 دستگاه خودرو سبک درآبان ماه سال جاری گفت : این شرکت با دستیبابی به جمع تولید 546 هزار دستگاه خودرو سبک ( درسایت های تولیدی داخلی و خارجی ) از ابتدای سال جاری تاکنون ، ضمن پيشي گرفتن از برنامه سهامداري اعلام شده و رشد 21درصدي نسبت به توليد مدت مشابه سال 88، با تصاحب 48.5 درصد از سهم توليد، گوي سبقت را از ساير خودروسازان برگرفته و موفق به كسب بيشترين سهم توليد خودرو سبك در كشور شده است.

فروش

مهندس نجم الدین درزمینه فروش محصولات ایران خودرو خاطر نشان ساخت : این شرکت از ابتداي سال جاري تا به امروز ، موفق به کسب رشد 20 درصد در فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل گرديده است.

صادرات

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد : با توجه به شتاب گرفتن روند صادرات شرکت ايران خودرو طي چند ماه اخير ، اين شرکت با دستيابي به صادرات 40 هزار دستگاه خودرو تا یایان سال جاری ازرشد 10درصدی نسبت به مدت مشابه سال فبل برخوردار خواهد شد .

وی اظهارداشت : تركيب صادرات ایران خودرو در هشت ماهه 89 حکایت از جهش چشمگير سهم برند ملي در صادرات دارد .

كيفيت

مهندس نجم الدین با اشاره به کمیته عالی ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش گفت : بر مبناي ارزيابي، تمامی محصولات ایران خودرو به طور متوسط 20 درصد افزایش کیفی داشته اند و بیشتر محصولات این گروه در رده کیفی خوب و خیلی خوب قرار دارند .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد : سطح کيفيت 405 و سمند خوب مي باشد که با توجه به برنامه هاي سختگيرانه تدوين شده در 160 پروژه ارتقاي کيفيت در شرکت ايران خودرو ، تا پايان سال همگي يک سطح ارتقا خواهند يافت.

خدمات پس از فروش

وی اعطای مجوز به 630 نمایندگی را از جمله هدف گذاری های سال 89 دانست که تا پایان آبان 540 مورد آن داده شده و از 250نمایندگی جدید که برای سال 89، هدف گذاری شده، 101 مورد تا پایان هشت ماه سال 89 آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد : شاخص رضایت مشتریان از 61 به 63 درصد رسیده که این شاخص تا پایان سال جاربه به 65درصد خواهد رسید .

استراتژي هاي و برنامه هاي آينده ايران خودرو

مهندس نجم الدین خاطر نشان ساخت دو محصول جدید وبه روز به نام رانا و سمند کاملاجدید درسال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، طراحي و توسعه حداقل پنج محصول جديد بر اساس پلتفرمهاي ارتقاء يافته تا سال 1393 از مهمترین برنامه های استراتژی این شرکت درحوزه توسعه محصولات جدید است .

وی خاطر نشان ساخت : طراحي وتوسعه 2 پلتفرم کاملا جديد و 10 محصول جديد با بهره گيري از تکنولوژيهاي روز جهاني در چشم انداز 1400از دیگر برنامه های آینده ایران خودرو می باشد .

وی ، افزايش عمق ساخت داخل و افزايش تيراژ موتورهاي استراتژيک EF7 و TU5 و موتور 1.4 ايران خودرو (جهت تحقق تيراژ 1 ميليون دستگاه) تا سال 1395، ارتقاء تکنولوژيکي موتورهاي موجود (EF7 و TU5 و موتور 1.4 ايران خودرو) جهت ارتقاء استاندارد آلايندگي به يورو 4 و 5 و کاهش مصرف سوخت (دستيابي به ميانگين مصرف سوخت حدود 7 ليتر درآینده ) از برنامه راهبردی ایران خودرو در حوزه قوای محرکه است .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عرضه سمند هیبرید تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرخودرو ، نخستین تولیدات سمند میکروهیبرید شامل 200 دستگاه تا یک ماه دیگر تجاری سازی می شود و به بازار می آید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان با اعلام این خبر گفت: توسعه فناوری هیبرید بخشی از رویکرد ایران خودرو در بهره گیری از فناوری های مدرن برای کاهش مصرف سوخت است.

وی تیراژ تولید ایران خودرو در سال آینده را 850 تا 900 هزار دستگاه ذکر کرد و افزود: برای کسب بازارهای جدید و تامین نیازهای آتی، مصرف سوخت باید کنترل شود و قیمت تمام شده نیز کاهش یابد.

مدیر عامل ایران خودرو، خودروسازی را یک صنعت پیوسته از تامین قطعات تا خدمات پس از فروش دانست و ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از توان قطعه سازان در تمام پروسه به طور هم زمان، گفت: همه طراحان می توانند از هم اکنون در پلتفرم های جدید ایران خودرو شریک باشند .

نجم الدین ساخت داخل و کاهش قیمت تمام شده را دیگر رویکردهای مهم ایران خودرو نام برد و استان اصفهان را در این زمینه ها موثر توصیف کردو گفت: اصفهان که سومین شریک ساپکو است، 55 شهرک صنعتی با 461 شرکت فعال دارد که 53 شرکت با 486 قطعه طرف قرارداد ساپکو هستند.

مدیر عامل ایران خودرو این استان را به واسطه دسترسی به مواد اولیه، مرکزیت داشتن و دسترسی به حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی دارای موقعیت استراتژیک در این زمینه دانست و گفت: حجم فروش قطعات این استان در سال 88 برابر با 180 میلیارد تومان بوده و 2/5 درصد سهم ساپکو را در اختیار داشته و در سال 89 این میزان 295 میلیارد تومان و هشت درصد افزایش یافته است.

نجم الدین تعداد قطعه سازان طرف قرارداد ساپکو در استان اصفهان در سال 88 را 44 قطعه ساز عنوان کرد که در سا ل89 با 20 درصد رشد به 53 افزایش یافته و گفت: سال گذشته 172 میلیون و امسال 239 میلیون قطعه در اصفهان تولید شده و شاخص تعداد قطعات معیوب به میلیون – پی پی ام - 186 بوده است.

وی سازندگان اصلی اصفهان را بین 60 تا 70 سازنده ذکر کرد که پنج مورد رتبه A، 35 مورد رتبه B، هشت مورد رتبه C و پنج مورد بدون رتبه هستند که باکمک کارشناسان ساپکو رتبه بندی خواهند شد.

مدیر عامل ایران خودرو از ایجاد یک مجتمع متمرکز از سوی ساپکو برای برنامه ریزی ساخت داخل و استفاده از ظرفیت های مالی سازندگان طرف قرارداد در استان اصفهان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: چنان چه بخش خصوصی اصفهان قادر به سرمایه گذاری باشد، ایران خودرو قراردادهای بلند مدت می بندد و حمایت های لازم را به عمل می آورد.

نجم الدین اظهار داشت: بزرگ ترین سازنده مخازن س ان جی با ظرفیت تولید سالانه 400 هزار دستگاه و اولین سازنده مفتول به زودی در اصفهان به بهره برداری می رسد که گامی مهم در راه کاهش قیمت تمام شده خواهد بود.

مدیر عامل ایران خودرو انضباط مالی و کاری را از اقدامات انجام شده در گروه صنعتی ایران خودرو ذکر کرد و اظهار داشت: دفتر منطقه اصفهان 56 نمایندگی در اصفهان، 17 نمایندگی در یز د و هشت نمایندگی در چهار محال و بختیاری و 88 فروشگاه مجاز را تحت پوشش دارد و 70 مجوز جدید نیز برای توسعه خدمات پس از فروش صادر شده است.

نجم الدین افزود: در 9 ماه امسال 53 هزار دستگاه خودرو در استان اصفهان فروخته شده که 43 درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد و رتبه اول را از این نظر در کشور دارا است.

وی سهم رضایت مشتریان در استان اصفهان را نیز 75 درصد ذکر کرد که بیشترین در کشور است و افزود: امسال نمره عملکرد تحویل خودرو در استان اصفهان 20 درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل هدفمند سازی یارانه ها را یک رویداد مهم توصیف کرد و خواستار ارتقای بهره وری و کاهش مصرف سوخت و قیمت تمام شده در سراسر پروسه خودروسازی شد.

نجم الدین کاهش دو تا پنج درصدی قیمت محصولات ایران خودرو را حاصل کاهش قیمت تمام شده محصول دانست و در مورد تندر نیز خواست تا رنو پارس نسبت به ساخت داخل و کاهش قیمت تمام شده محصول توافق های لازم را با ایران خودرو به عمل آورد.

پیش فروش تندر 90 ایران خودرو آغاز شد

به گزارش خبرخودرو ، پیش فروش تعداد محدودی خودرو های تندر90 و پژو 207 آی از امروز درتمامی نمایندگی های مجاز ایران خودرو درسرتاسر کشور آغاز شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی اصغر سرایی نیا معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : با توجه به این که تعهدات ایران خودرو نسبت به تحویل پیش فروش های قبلی تندر 90 و 207 آی به اتمام رسید، پیش فروش تعداد محدود دیگری از این خودروها از امروز آغاز می شود.

وی با بیان این که مشتریان می توانند از طریق سایت فروش ایران خودرو به صورت اینترنتی خودروهای مذکور را خریداری کنند، گفت: خودروهای مذکور از اواخر بهمن ماه سال جاری به ترتیب اولویت ثبت نام ، تحویل مشتریان می شود.

سرایی نیا با اشاره به این که پیش فروش تندر 90 دردو مدل ای یک و ای دو انجام می شود، در خصوص پیش فروش 207 آی نیز یادآور شد، پیش فروش 207 آی اتوماتیک و دنده ای نیز از امروز آغاز می شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تولید 20 هزار دستگاه رانا در سال آینده

دومین برند ملی ایران خودرو با نام رانا مطابق با استاندارد های جهانی از شهریورماه سال آینده وارد بازار می شود.

مهندس محمد محمدی مدیر عامل شرکت ساپکو درحاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: پیش بینی می شود درسال آینده بین پنج تا 20 هزار دستگاه رانا تولید و روانه بازار خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش قیمت تمام شده قطعات رانا که تولید آن هم اکنون توجیه اقتصادی دارد، خاطر نشان ساخت: محصول جديد ايران خودرو از ويژگي ها و استانداردهاي روز جهاني برخوردار است و بر پايه يك پلتفرم كاملا جديد در كلاس بي و سي طراحي وتوليد شده است.

مدیر عامل ساپکو افزود: رانا بر پايه قابليت هاي موجود در تمامي زنجيره خودروسازي طراحي و توليد شده و يك خودروي مناسب براي خانواده ها به شمار مي رود كه بخش قابل توجهي از مشتريان ايراني را تشكيل مي دهد.

محمدی در باره ضرورت پرداختن به پلتفرم و محصول جديد گفت: ايران خودرو يك بنگاه اقتصادي است كه در تعامل با مشتريان بايد بتواند تقاضاي آنان را تامين كند. این شرکت با دستيابي به دانش مورد نياز، امروز به جايي رسيده كه مي تواند به طور مستقل محصولاتي را با برند خود توسعه داده و عرضه كند.

مدیر عامل ساپکو با اشاره به حضور قوي شبكه تامين در تولید رانا، رسيدن به قيمت هدف را بسيار مهم توصيف كرد و خاطر نشان ساخت: قطعه سازان داخلي براي مشاركت دراين پروژه بسیار علاقه مند هستند.

وی تاکید کرد : رانا داراي آخرين استانداردهاي روز دنيا بوده و قابليت صادرات به تمامي بازارهاي هدف ايران خودرو را دارد.

مدیر عامل ساپکو، بزرگترین دستاورد رانا را مالكيت خودرو و پلتفرم، دانست و افزود: ايران خودرو مي تواند اين محصول را بدون هيچ محدوديتي در همه جاي دنيا عرضه و يا در سايت هاي خارج از كشور توليد كند.

عرضه 207i سفارشی آپکو در نمایشگاه خودرو اصفهان

207i کاملا سفارشی شده شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه که تا چهارم دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است، آپکو با سه خودرو تجهیز شده حضور یافت.

207i سفارشی:

این خودرو که با رنگ سفارشی خاکستری عرضه شده با تجهیزاتی از قبیل سقف شیشه­ای(سانروف 5 کلید)، کروز کنترل ویژه 207i، مجموعه تودوزی چرم، کیت دزدگیر تصویری، پاورویندوز، پارکابی چرمی، بال عقب، جعبه لوازم تاقچه عقب، آفتاب گیر شیشه عقب، آفتاب­گیر جانبی عقب و درب باک بنزین اسپرت عرضه شده است.

سوزوکی اسپرت:

این خودرو شاسی بلند که با رنگ مسی و تجهیزات زمستانی در این نمایشگاه عرضه شده، با نمایی کاملا سفارشی و اسپرت به نمایش درآمده است و دارای امکانات سفارشی جانبی از قبیل رینگ و لاستیک اسپرت، پخش DVD حرفه­ای، دوربین دید شب، جلو پنجره اسپرت، بادگیر، پروژکتور، بارند تاج اسکی، گارد جلو، رکاب بغل، قاب آینه، سنسور دنده عقب، شیشه دودی، زه چراغ جلو و بادگیر شیشه است.

تندر90 سفارشی:

این خودرو نیز با امکاناتی از قبیل رهیاب، دستگاه پخش حرفه­ای، دزدگیر تصویری، کلاچ اتوماتیک، مانیتور پشت سری، سنسور دنده عقب، صندوق پران و عایق درب موتور بهره می­برد.

آپکو علاوه بر نمایش خودروهای یاد شده و در کنار برنامه­های معرفی اقلام سفارشی خود به مردم منطقه، در فضایی به وسعت 100 مترمربع اقدام به عرضه بیش از 30 قلم از تجهیزات خاص سفارشی مانند، کلاچ اتوماتیک، سیستم کروز کنترل، رهیاب، آینه تاشوی برقی، مجموعه بهبود دهنده عملکرد موتور، موبایل هندزفری و پاورویندوز کرده است.

این اقلام به همراه تجهیزات تزیینی خودرو با تخفیف ویژه نمایشگاه عرضه خواهد شد.در این راستا نمایندگی اصفهان آپکو نیز در نمایشگاه با عرضه خدمات و تجهیزات سفارشی در این نمایشگاه حضور یافته است و ضمن عرضه اقلام سفارشی اقدام به پاسخ­گویی به درخواست­های مشتریان در خصوص تجهیزات خدمات نصب آپشن کرده است.

در این نمایشگاه آپکو به عنوان تنها نماینده رسمی سفارشی سازی محصولات ایران خودرو در راستای شناسایی نیاز بازار و سلایق بازار منطقه اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در خصوص تمایلات مردم در خصوص اقلام سفارشی در راستای پاسخ­گویی هرچه بهتر به نیاز مردم منطقه کرده است

گفتنی است، بازار خودروهای سفارشی اصفهان با توجه به حجم بالای مسافرت و جاذبه­های توریستی داراي پتانسیل مناسب ارائه تجهیزات و خدمات جانبی خودروهای سفارشی است.

پیوستن 30 هزار تاکسی به چرخه حمل و نقل عمومی

در راستای طرح هدفمند کردن یارانه ها، بر اسا س توافق میان ستاد حمل و نقل عمومی و اتحادیه تاکسیرانی ایران خودرو تا پایان سال جاری 30 هزار دستگاه تاکسی وارد چرخه حمل و نقل می کند .

علی اصغر سرایی نیا معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در جمع خبرنگاران گفت : خودرو های تاکسی شامل سمند ، پژو 405 و روآ است .

وی از آمادگی ایران خودرو برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبرداد و اظهارداشت: امسال محصولات ایران خودرو درعین حال که کم مصرف هستند با تجهیزات ایمنی ، ترمزضد قفل و ایربگ به بازار عرضه می شوند .

سرایی نیا تصریح کرد : شرکت ايران خودرو با فروش 537 هزار و 760 دستگاه خودرو در داخل و خارج کشور از ابتداي سال جاري تا کنون ، موفق به کسب رشد 20 درصد در فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاهش قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

با توجه به اعلام خبر كاهش 2 تا 5 درصدي محصولات ايران خودرو توسط مهندس نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، كاهش قيمت كليه محصولات اين شركت اعلام شد.

به گزارش ایکوپرس، در راستای حمایت از طرح هدفمند کردن یارانه ها لیست تغییرات قیمت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد.

این در حالی است که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع رسانه های های داخلی و خارجی پیش از این خبر کاهش 2 تا 5 درصدی قیمت محصولات این گروه صنعتی را اعلام کرده بود.

وی اعلام کرده بود که در راستاي اجراي طرح تحول اقتصادي و قانون هدفمند کردن يارانه ها با همت مديران و کارگران دلسوز، 65 نوع محصول تولیدی این گروه صنعتی با 2 تا 5 درصد کاهش قیمت به بازار عرضه می شود.

با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و آزادسازي قيمت‌ها‌، پيش بيني مي شود در بخش هاي صنعتي ميزان بهره وري نسبت به استانداردها و در مقايسه با ساير کشورهاي با وضع مشابه افزايش يابد

كليه مشتريان محترم ايران خودرو مي توانند با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز اين شركت نسبت به خرید محصولات این شرکت با قیمت های جدید اقدام نمایند.

لیست کامل قیمت های قبلی و فعلی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری