39 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

آیا وقتی 206 تیپ 5 صفر می خریم باید ترموستات یا فشنگی را با نمونه بهتر عوض کنیم تا سیستم خنک کننده بهتر عمل کنه یا نه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام,

خیر نیازی نیست. تنها در صورتی که یکی از این دو خراب شدند عوض کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از کیهان عزیز

مشکلتون چیه دوست عزیز؟

اگر دمای موتور به 100 و گاهی 110 میرسه طبیعیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گاها بعد از اینکه یه مدتی رانندگی می کنم و بعد یه جایی پارک می کنم زمانی که دوباره استارت مزنم و ماشین روشن می شه می بینم عقربه درجه حرارت نزدیک قرمز و بعد از چند ثانیه که ظاهرا سیستم خنک کننده کار می کنه عقربه می آید وسط می ایسته.

کلا عقربه باید همیشه وسط بمونه درسته؟؟ بعضی ها با تعویض فشنگی یا ترموستات عقربه را زیر وسط می آورند آیا این خوبه یا نه ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
گاها بعد از اینکه یه مدتی رانندگی می کنم و بعد یه جایی پارک می کنم زمانی که دوباره استارت مزنم و ماشین روشن می شه می بینم عقربه درجه حرارت نزدیک قرمز و بعد از چند ثانیه که ظاهرا سیستم خنک کننده کار می کنه عقربه می آید وسط می ایسته.

کلا عقربه باید همیشه وسط بمونه درسته؟؟ بعضی ها با تعویض فشنگی یا ترموستات عقربه را زیر وسط می آورند آیا این خوبه یا نه ؟

سلام

اون مورد اول کاملا طبیعی هست و مشکلی نداره.

دمای موتور 206 باید 90 باشه تا بدرستی کار کنه (همون خط وسط توی آمپر های جدید) پس پایین اوردن دما نه تنها خوب نیست بلکه ضرر هم داره. در ضمن فشنگی فقط دمای مایع کولانت موتور رو اندازه گیری میکنه و ترموستات بسته به دمای درج شده روش باز و بسته میشه که این دما توی 206، 89 درجه هست.

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی از راهنماییتو ن ممنونم .

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام اگر ترموستات رو بردارم دمای موتور میاد پایین یعنی زیر 90؟ اصلا خوبه این کار؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام,

بله دمای موتور میاد پایین اما این کار درست نیست و میتونه برای موتور مشکل ایجاد کنه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من 206 مدل 84 دارم دمای آب به 100 هم میرسه فکر می کنم فن موتور دیر روشن میشه باید چه بکنم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دمای معمولی کارکرد موتور 90 هست اما اگر بعضی اوقات به 100 میرسه و دوباره برمیگرده روی 90 طبیعی هست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری