alireza 206

مشکلات مربوط به پدال و سیم کلاچ(بریدن،سفت شدن و...)

649 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام به همه دوستان

روز گذشته درحال تعویض دنده ناگهان کلاج از زیر پام خالی شد و وقتی ماشینو متوقف کردم متوجه شدم که قسمت پلاستیکی پشت کلاچ ساییده شده از جای خودش درامده.

به نمایندگی ایساکو مراجعه کردم گفت:این قطعه به صورت مجزا تویه بازار نیست و سیم رو به طور کامل به من داد.

وقتی برای تعویضش اقدام کردم دیدم سیم ماشین خودم ریگلاژیه ولی سیمی که از نمایندگی گرفتم اتوماته(هیچ اثری از پیچ و مهره انتهایی نیست)

از لحاظ ابعادی فرقی نمیکرد ولی جا نرفت که نرفت.

رفتم نمایندگی گفت این مدل قدیمیه وهمه دسته سیم ها اتوماتیک شدن.

3 تا نمایندگی دیگه رفتم همینو گفتن.

پیش مکانیکم برگشتم، به زور جا زدو گفت حله.اما لاستیک های نگهدارنده که داخل بازویی قرار میگرفتن جای خودشون نبود.

الان مشکلی برای تعویض دنده ندارم ولی میترسم تویه عیدیه یه جایی ماشین سرکارم بزاره.

از همه دوستانی که میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

الان با یکی از دوستانم که کارشون دیسک صفحه و سیستم کلاچ هست حرف زدم

كليه 206 داراي سيم كلاچ رگلاژ اتومات كارخانه اي مي باشند ودر واقع بصورت فابريك رگلاژ اتوماتيك مي باشد ومشكلي ندارد

بعضي از دوستان بخاطر اينكه بتوانند پدال كلاچ را در نقطه اي ثابت تنظيم كنند آنرا با نوع رگلاژ دستي تعويض مي كنند.

موفق باشيد

با احترام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام

الان با یکی از دوستانم که کارشون دیسک صفحه و سیستم کلاچ هست حرف زدم

كليه 206 داراي سيم كلاچ رگلاژ اتومات كارخانه اي مي باشند ودر واقع بصورت فابريك رگلاژ اتوماتيك مي باشد ومشكلي ندارد

بعضي از دوستان بخاطر اينكه بتوانند پدال كلاچ را در نقطه اي ثابت تنظيم كنند آنرا با نوع رگلاژ دستي تعويض مي كنند.

موفق باشيد

با احترام

مرسی امیر جان

بسیار متشکر از راهنمایی شما.

اما عرض بنده بیش از هرچیز شکل مونتاژ سیم بود.

همونطور که خدمت شما عرضض کرده ام ترس من بیشتر از عدم قرار گیری لاستیک های توپی در موقعیت خودشون بود.

اگر در این خصوص هم راهنمایی کنید بسیار سپاسگزارم.

سالم و سلامت باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام

الان با یکی از دوستانم که کارشون دیسک صفحه و سیستم کلاچ هست حرف زدم

كليه 206 داراي سيم كلاچ رگلاژ اتومات كارخانه اي مي باشند ودر واقع بصورت فابريك رگلاژ اتوماتيك مي باشد ومشكلي ندارد

بعضي از دوستان بخاطر اينكه بتوانند پدال كلاچ را در نقطه اي ثابت تنظيم كنند آنرا با نوع رگلاژ دستي تعويض مي كنند.

موفق باشيد

با احترام

مرسی امیر جان

بسیار متشکر از راهنمایی شما.

اما عرض بنده بیش از هرچیز شکل مونتاژ سیم بود.

همونطور که خدمت شما عرضض کرده ام ترس من بیشتر از عدم قرار گیری لاستیک های توپی در موقعیت خودشون بود.

اگر در این خصوص هم راهنمایی کنید بسیار سپاسگزارم.

سالم و سلامت باشید.

اگه کار مکانیک خوب بوده و حلش کرده و تا حال ابرادی از خود نشون نداده دیگه نیازی نیست نگران باشه

ولی میتونید برای اینکه خیالتون راحت بشه ببر چند تا مکانیک دیگه نشون بده و کیفیت کار مکانیک قبلی را جویا شو

با احترام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

آقا این 206 ه کلاچ ش خیلی بالا درگیر میشه ؟

چطوری میشه تنظیم کرد

206

sd v1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

سیم کلاچ پژو 206 اتوریگلاژه و نیازی به ریگلاژ نیست

احتمالا دیسک و صفحه شما کم کم داره به پایان میرسه

ماشین چقدر کار کرده؟

این مبحث با تاپیک زیر ادغام خواهد شد:

206-t326.html

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

=((

ماشین صفره عزیزم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس احتمالا حساس هستین، سیم کلاچ ریگلاژ اتوماتیک گاهی متغییره و شاید بعد 1 ساعت رانندگی، احساس کنین کلاچ پایین تر میگیره و این طبیعیه دوست عزیز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اصلا اینطور نیست

قبلا پراید داشتم ، تنظیم کردم درست شده

206 هم داشتم

رشتم هم مکانیک خودرو هست - کلاچ بالا در گیر میشه ، می خوام ببرمش پایین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میشه بین لنگر انتهای سیم کلاچ و میل کلاچ قطعه ای گذاشت که کلاچ بالاتر بگیره ولی من توصیه نمیکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری