hadi51

راهنمایی برای خرید 206 تیپ 2

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

336 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام آیا 206 تیپ 2 ای بی اس دار با یک ایر بگ صفرشان خوبه یا بدون ایربگ وای بی اس معمولی صفرشان بعدشم راست میگن 206

های جدید همش چینی هستش ؟ خواهشن راهنمائی کنید . :roll: ممنونم :roll:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام آیا 206 تیپ 2 ای بی اس دار با یک ایر بگ صفرشان خوبه یا بدون ایربگ وای بی اس معمولی صفرشان بعدشم راست میگن 206 های جدید همش چینی هستش ؟ خواهشن راهنمائی کنید . :roll: ممنونم :roll:

هادی عزیز سلام

خوش آمدین

برای خرید توصیه میکم حتما با ایربگ و ABS بگیرید خصوصا ABS (شک نداشته باشد) و اگر تفاوت ترمز با abs و بدون abs پژو 206 رو عملا تست کنین، مطمئنم که خودتون در خرید مدل با سیستم ضد قفل شک نخواهید کرد

ایربگ هم از ملزومات خودرو های امروزی است و برای نه تنها راننده و سرنشین، بلکه تمامی سرنشینان و از همه زوایا

اگر نظر شخصی بنده رو میخواهید، عرض میکنم که این گزینه رو هم حتما اضافه کنید و مدل با abs و ایربگ رو بگیرین

اگر جلوی شما 2 تا 206 تیپ2 قرار دادن که یکیش شیشه های جلوش هم دستی بود ولی ایربگ داشت و دیگری تمام شیشه ها برقی بود ولی ایربگ نداشت، مدل ساده با ایربگ رو انتخاب کنید!

البته چنین چیزی در ایران نداریم که کل شیشه ها دستی باشه ولی با یک مثال خواستم خدمتتون عرض کنم که امنیت و جان شما و سرنشینان از هر چیزی بیشتر اهمیت داره

ضمنا الان اختلاف قیمت بین تیپ2 فول و تیپ5 چندان نیست و در صورتی که نزدیک به 16 میلیون پول دارید، تیپ 5 یک انتخاب فوقالعاده است.

در مورد اینکه چینی شدن حرف و حدیث زیاده، ولی بیشتر ایرانی شده تا چینی

قطعات برقی و اصلی سیستم برق که همچنان از شرکت های زیر مجموعه پژو خریداری میشه ولی قطعات پلاستیکی داخل اتاق، زیر بندی ، جلو بندی و... مواردی از این دست، ساخت داخل شده

در مجموع با همه این ایرانی سازی ها همچنان کیفیتش نسبت به هم رده های خودش یک سر و گردن بالا تره

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با توجه به اجباری شدن نصب ایربگ و ای بی اس برای همه خودروسازان این احتمال هست که تا چند وقت دیگه بگن هر کی ماشینش اینا رو نداشته باشه ماشین توقیف یا جریمه میشه !!!! بهتره خودرو با امکانات جدید خریداری بشه حتی اگر چینی باشه !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام .من رسا هستم

1سوال داشتم؟ چند وقت هست كه مي خوام 206 تيپ 5 صفر بگيرم ولي نمي دونم چي كار كنم !مي ترسم اين توليدات جديد مثل قبل خوب نباشن و همه چيش چيني شده باشه.اگه امكان داره منو راهنمايي كنين!در مورده غيوبش هم بهم بگين؟

با تشكر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز سلام و خوش امدین

همونطور که قبلا گفتم 206 تیپ5 جدید از نظر کیفیت نسبت به مدل های 82 تا 84 افت کرده ولی افت کیفیت به حدی نیست که شوکه بشین!

قطعات ایرانی شدن، ولی چینی خیر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام آیا 206 تیپ 2 ای بی اس دار با یک ایر بگ صفرشان خوبه یا بدون ایربگ وای بی اس معمولی صفرشان بعدشم راست میگن 206 های جدید همش چینی هستش ؟ خواهشن راهنمائی کنید . :roll: ممنونم :roll:

هادی عزیز سلام

خوش آمدین

برای خرید توصیه میکم حتما با ایربگ و ABS بگیرید خصوصا ABS (شک نداشته باشد) و اگر تفاوت ترمز با abs و بدون abs پژو 206 رو عملا تست کنین، مطمئنم که خودتون در خرید مدل با سیستم ضد قفل شک نخواهید کرد

ایربگ هم از ملزومات خودرو های امروزی است و برای نه تنها راننده و سرنشین، بلکه تمامی سرنشینان و از همه زوایا

اگر نظر شخصی بنده رو میخواهید، عرض میکنم که این گزینه رو هم حتما اضافه کنید و مدل با abs و ایربگ رو بگیرین

اگر جلوی شما 2 تا 206 تیپ2 قرار دادن که یکیش شیشه های جلوش هم دستی بود ولی ایربگ داشت و دیگری تمام شیشه ها برقی بود ولی ایربگ نداشت، مدل ساده با ایربگ رو انتخاب کنید!

البته چنین چیزی در ایران نداریم که کل شیشه ها دستی باشه ولی با یک مثال خواستم خدمتتون عرض کنم که امنیت و جان شما و سرنشینان از هر چیزی بیشتر اهمیت داره

ضمنا الان اختلاف قیمت بین تیپ2 فول و تیپ5 چندان نیست و در صورتی که نزدیک به 16 میلیون پول دارید، تیپ 5 یک انتخاب فوقالعاده است.

در مورد اینکه چینی شدن حرف و حدیث زیاده، ولی بیشتر ایرانی شده تا چینی

قطعات برقی و اصلی سیستم برق که همچنان از شرکت های زیر مجموعه پژو خریداری میشه ولی قطعات پلاستیکی داخل اتاق، زیر بندی ، جلو بندی و... مواردی از این دست، ساخت داخل شده

در مجموع با همه این ایرانی سازی ها همچنان کیفیتش نسبت به هم رده های خودش یک سر و گردن بالا تره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

ممنونم از شما دوستان که منو راهنمائی کردید 8-)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام به همه دوستان عزیز

من دو ماهه که تیپ 5 صفر کیلومتر خریدم قبلش تیپ دو 84 داشتم که در طول 5 سال فقط یکبار به خاطر اینکه چراغاش واسه خوش روشن میشد که با 117 تومن و تعویض جعبه فیوز حل شد یه بار هم نشتی لوله بنزین داشت دیگه هیچ مشکلی نداشت انتظارم از این یکی خیلی بالاتر بود ولی در کل نسبت به قیمت پرداختی انتخاب خوبیه در مقایسه با تولیدات سالهای قبل کیفیت ساختش خیلی پایین اومده مثلا هنوز 2000 تا راه نرفته در و صندلیهای جلو سر و صدا داره شتابش هم که خیلی کم شده هر دوهفته هم یکبار فراخوان داری یکبار باک بنزین یکبار هم که اورینگ جعبه فرمون نشتی داد تمام روغن هیدرولیک ریخت شانس آوردم که پمپ نسوخت در کل یه مقدار دردسر داره تا میزون بشه البته اگه خیلی حساس باشید اما اینم بگم نسبت به تیپ دو تو دور بالا خیلی راحتتر و نرمتر راه میره ولی دور پایین چندان فرقی نداره من 16540 گرفتم با کارت طلایی الان 15800 ولی فکر کنم بدون کارت طلایی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا جایی که بنده در جریان هستم بویی از چینی شدن نمیاد

بیشتر ایرانیزه شده ماشین

شیشه های ماشین

گیرباکس ماشین

پوسته موتور مدل 1.6 لیتری

داشبورد

ضبط و باند

صندلی ها

سیستم سوخت رسانی

ولی با این حال که همه چیزش ایرانیزه شده باشه هنوز ترمز بسیار عالی داره

این ترمز یکی از بهترین ترمز های زیر 25 ملیون هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من از اذر ماه 89 تیپ5 صفر با قیمت 16.500 خریدم که الان هست15800 توی این مدت مشکلاتی از قبیل روغن هیدرولیک فرمان داشت که خالی میشد و میریخت زیر ماشین که تعمیرش توی خود ایرانخودرو و با عوض کردن اورنگش درست شد کلا 20 دقیقه وقت گرفت..

نمیدونم چرا کسی به سوخت فجیع بالای این ماشین اشاره ای نکرد شاید براشون مهم نیست ولی عیب اصلی این ماشن و همچنین موتور های بالای 84 یعنی مدل 85 سوخت بسیار بالای خودرو هست که خود دیاگ مینویسه 12.6 سیکل شهری .....خودم هم همیشه تست میکنم کمتر از 11 هیچ وقت تا حالا نشده با رانندگی عادی..

در مورد سوخت باید بهتون بگم چون 405 slx هم دارم و 206 خیلی بیشتر در مقابلش میسوزه و خرجش هم خیلی بیشتر هست هنوز هیچی کار نکرده لنت های عقب تموم شدن حدودا45 تومن خرج لنت ها شد....

این عیب های کلی ش هست عیبی که کلا داره همین سوخت بالاش هست نمایندگی ها میگن بالای 10 هزار کارکرد خوب میشه ولی من چنین چیزی ندیدم هیچ فرقی نکرده . حتی بدتر شده گول این مزخرفات رو نخورین....

در مورد شتاب باید بگم شتاب بسیار. بسیار عالی هست من با 206 مدل 83 که کورس گذاشتم اونم توی سربالایی با اینکه ecu . دریچه گاز و... عوض شده مدل 83 ..2تا طول ماشین عقب افتاد ... خودم باورم نمیشد ولی خوردش...همچنین به راحتی مزدا3 را چه روی اتوماتیک و چه تیپ ترونیک تا سرعت100 میگرش.....

در عین حال یکی از دوستان 206 تیپ5 هم مدل خودم. که با هم تحویل گرفتیم داره و توی شتاب اولیه 1 ماشین عقب میفته....

شتابشون فرق میکنه نمیشه بگی همشون مثل هم هستند . یکی بیشتر یکی کمتر دقیق نمیشه بگی...شانسی هست.....

نظر شخصی من این هست که شتابشون هیچ فرقی با قدیمیا نداره حتی چون نو هست بهترم هست!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری