بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

رخش

پروژه تغییرات جزئی در تیپ 5 نقره ای Silver Onyx

554 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام

بالاخره بعد از عوض کردن چند 206 با تیپ های مختلف توانستم به چیزی که مدنظرم بود برسم.

حالا که به هدفم رسیدم قصد دارم کمی تغییراتی در این ماشین ایجاد کنم. البته تا جایی که بشه دوست دارم این تغییرات فابریکی باشه.

تاحالا و قبل از ایجاد این تاپیک تغییراتی اعمال شده که در پست های بعدی به مرورشون می پردازم.

هدف از ایجاد این مبحث اینه که بتونم از راهنمایی و نظرات عزیزان با تجربه استفاده کنم.

من کمی دست به آچار هستم و تا جایی که بتونم خودم کارای ماشینو انجام میدم و در مرحله ی آخر به تعمیرگاه میرم.

راستی تا یادم نرفته بگم ماشین مدل 84 رنگ نقره ای تیپ 5 هست

تغییراتی که الان به ذهنم میاد:

تعویض سپر معمولی با نمونه ی GT.

پرژکتور های زنون.(که نمی دونم گرمای بیش از اندازش به کاسه چراغ های مه شکن آسیبی می زنه یا خیر)

کیت مکش انجین دست ساز با فیلتر مخروطی.

تغییر رنگ پشت کیلومتر.

نصب دیفیوز سپر عقب.

منبع Remus Muffler.( قصد دارم بازش کنم, صداش در دور موتور بالا خیلی رو مخه و داخل اتاق هم میاد)

استفاده از سنسور اول با جای سنسور دوم که تا حالا مشکلی پیش نیومده!

نصب چراغ نقشه خوانی با سوکت فابریکی که خود ماشین داشت روی قاب معمولی.(الکی بود, اصلا نمی دونم این چراغ به چه دردی می خوره !!!)

شمع های فابریکی BOSCH.

پروژه ی آنجل آی (Angle Eye) مشابه چراغ های BMW با نئون های گازی.(البته این فابریکی نیست ولی روی چراغ های فابریکی نصب شده)

تغییراتی که در روز های آینده قصد انجامشون رو دارم:

ارتفاع فابریک فرانسه با کمک های لوازمی گازی.

نمایشگر PG206.

کروز کنترل اگر بشه با لیمیتر.(می گن لیمیتر فعال نمی شه)

چراغ های خطر صادراتی

رینگ های سیریکو با لاستیک های میشلن.(خیلی دنباشم رخ زیبایی میده به ماشین)

نصب چراغشور های جلو فابریکی.(گیر نمیاد که طلا شده!!!)

سردنده 308.(پیدا کردم ولی نسبت به قیمتی که داره اولویت خریدش میره اون ته)

روکش پدال RC با Foot Rest.

فرمان چرمی با قاب پشت کیلومتر چرمی. ( قصد دارم خودم انجامش بدم)

ست دکوراتیو کربن و کروم.(گیر نمیاد که !!!!)

سوپر چیپ. (البته الان فوق العاده از شتاب راضی هستم هر وقت کم آوردم انجامش میدم)

کاتالیست مودیفای شده. (علت اینکه تاحالا عوض نکردم سنسور دوم اکسیژن و منبع آوارد بوده)

فلایویل آلومینیومی. (در حال تحقیق در این مورد هستم, نسبت به هزینه ای که داره بازدهی داشته باشه نصبش می کنم)

نصب بال عقب.

دزدگیر تکستون.

دوربین دنده عقب.

آنتن RT3 غیر فابریک.

حدود 70% کار های مربوط به آپشن های بالا انجام شده و 30% هم به خاطر مشکل مالی و یا پیدا نشدن اجناس بوده که در حال مرتفع شدنه!


عکس هایی از کارهای انجام شده در وقت مناسب قرار خواهم داد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداش

تبريك ميگم واسه ماشيني كه داري

بهترين تيپ رو انتخاب كردي

ايشالا چرخش برات بچرخه

آپشن هاي خوبي مد نطر داري ولي خيلي هزينه ها زياد شده

چندين ميليون خرج اينايي ميشه كه گفتي

به نظر من يه چند تارو حذف كني بهتر نيست؟

مثلا شيشه شور چراغ جلو واقعا بهش احتياجي زيادي نيست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محمد جان انشاالله که در پایان پروژه تمامی آپشن های مد نظرت رو نصب کنی

فقط اون آنتن غیر فابریک که نوشتی منظورت چیه؟؟؟

در ضمن نمایشگر pg206 منظورت که اونایی هست که جایه lcd type a قرار میگیره درسته؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تعویض سپر GT به نمونه ی معمولی.

چرا سپر جي تي رو با نمونه معمولي تعويض كرديد ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تعویض سپر GT به نمونه ی معمولی.

چرا سپر جي تي رو با نمونه معمولي تعويض كرديد ؟

منظور ايشون تعويض سپر معمولي با gt بوده

الان gt نصب هست رو ماشينشونghelion.gifghelion.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/ghelion.gif' alt='URL>'>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله ببخشید سوتی دادم 25r30wi.gif25r30wi.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/25r30wi.gif' alt='URL>'>

سپر معمولی با GT عوض شده !

در مورد هزینه ها هم دونه دونه انجام میدم و بسته به قیمت اجناس و بودجه ای که دارم میرم سراغ یکیشون.

اون چراغشور هم که عشقه منه ! گیر نمیاد ! دنباشلم تیکه تیکه جمعش کنم

فقط یک نفر داشت کاملشو که قیمتش واقعا فضایی بود ! بدون BSM در میومد 700 تومن YaKhoda.gifYaKhoda.gif"><a href=http://ir206.net/images/smilies/YaKhoda.gif' alt='URL>'>

محسن جان آنتن فابریک RT3 یا گیر نمیاد یا اگرم گیر بیاد ارزش خریدشو با توجه به قیمتش نداره! من قصد دارم از آنتن مگان یا مزدا 3 استفاده کنم البته فعلا کنسلش کردم چون قیمت های این دو مدل هم قیمت واقعیشون نیست.

در آینده یک سفر به جنوب دارم و قصد دارم برخی اجناسو از اونجا تهیه کنم.

نمایشگر PG206 هم دقیقا همونه که شما گفتید و یک پخش معمولی داره که جای پخش ماشین قرار می گیره.

تا پایان سفرم به جنوب مشخص نیست چی چیزهایی رو از اینجا تهیه کنم ! به خاطر همین کمی صبر کردم تا ببینم چی پیش میاد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

كجاي جنوب ميخواين برين و تهيه كنيد؟؟؟

ابادان ؟

بندرعباس؟

گناوه؟

ديلم؟

ما كه جنوبيم ولي همه چي گرون

اشنا دارين جايي؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تبریک من رو هم پذیرا باش ایشاله چرخش تو شادیا برات بچرخه.

نظر من رو فلایول سبک منفیه شما جای اون هزینه یه هدرز نصب کن از همون ایرانیا انجین آرتز و با سوپر چیپ مطمئنن بهتر از کاتالیزور مودیفای جواب میگیری.البته اگه اهل ریس و لاییو کل کل هستی در غیر اینصورت تغییرات موتوری بی فایده میشن شما فرض کن هروز با ماشینت بیرونی شاید تو 10روز 2تا کل کل داشته باشی و هزینه مودیفای موتور بعد 1سال و اندی جبران بشه ولی با سپر جی تی و چراغ شور و دیفیوزر و رینگ و... هرروز خدا تو چشمی و هرکس میبینه دهنش کف میکنه و تو هم خوشحال ازین هزینه ای که کردی!

چراغ شورها ارزش دارن من هم موافقم ماشینت تک میشه

بال عقب حتما

نگران زنون ها هم نباش تا حالا 20تایی نصب کردیم رو 206 کسی ناراضی نبوده.

ارتفاع فابریک خیلی بالاست شما یه ارتفاع در حد 2 انگشت بالای گلگیر بزن حتما رینگ سیروکو که بدون ارتفاع معنی نداره!!!!

خطی که از وسط ماشین کشیدی کاری کرده که ماشین بیشتر به چشم بیاد.

چراغ صادراتی با پک لوک چیز دیگه ای میشه اگه با سلیقت جور در میاد حتما دنبال پک لوک هم باش.

ابرویی چراغ و همینطور جلو پنجره ساده یه خط با سپر جی تی که خودتم میدونی چی میشه.

در مورد سردنده 308 آیا اون هزینه آنچنانی براش دردی دوا میکنه به نظرت کوییک شیفتر بهتر از سردنده نیست شاید هزینش کمتر هم باشه ولی کارایی کدوم بیشتره.

نظر من ابتدا ظاهر ماشین بعد داخل

بال بیشتر به ماشین رخ میده یا پدال آر سی؟؟

شایدم صدای زیاد از کیت دست ساز مکش باشه؟!!

البته شما خودت استادی من اینارو گفتم که یادآوری بشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم با ارسلان جان موافقم اول ظاهره ماشین با برو کار های داخل ماشین

...

محمد جان اتفاقا همین چند وقت پیش میخواستم آنتن آر سی بخرم(منظورت از rt3 همین بود دیگه) ..اگه خاستی بهت میگم کی داشت برای فروش/قیمتشم خوب بود....

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

كجاي جنوب ميخواين برين و تهيه كنيد؟؟؟

ابادان ؟

بندرعباس؟

گناوه؟

ديلم؟

ما كه جنوبيم ولي همه چي گرون

اشنا دارين جايي؟

سلام

من قشم میام

اونجا آشنا دارم, اتفاقا آشنای ما تو کار لوازم یدکیه اما ضمینه کاریش ماشین های آمریکاییه !

باهاش صحبت کردم چون مستقیم از دوبی جنس میاره گفت شاید بتونه کمکم کنه. دوبی هم که پر لوازم استوکیه !


______________


ارسلان جان واقعا ممنونم حرفات خیلی به دردم خورد. کاملا فرمایشاتتون منطقیه و الگوی کارم قرار میدم

اون مثال بال و پدال RC مثال جالبی بود.

در مورد صدا هم قبل از اینکه فیلترو عوض کنم صدای میومد. اتفاقا با صداش خیلی حال می کنم ! ولی منبع نه بزودی بازش می کنم و می رم دنبال هدرز ضمن اینکه این منبع با هدرز قابل استفاده نیست.


______________


محسن جان اگر لطف کنی بهم بگی ممنونت میشم هم قیمتو هم فروشنده رو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر