مهدي

مباحث مربوط به پمپ بنزین،شناور بنزین(نمایشگر بنزین) و باک

1,070 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام خدمت دوستان

من يه 206 تيپ 3 دارم از زمان خريد بهمن 88 درجه بنزين با پر بودن باك يك درجه كمتر نشان ميداد نمايندگي هم گفت اين مورد طبيعي و به مرور برطرف ميشه ولي از آن موقع تاكنون فقط يك يا دو بار با پر بودن بنزين درجه دقيق نشان داده ، لطفا مرا راهنمايي كنيد كه براي برطرف شدن اين اشكال چكار كنم؟ با تشكر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

مهدی جان این مشکل یک ایراد اپیدمی است و تنها را تعویض مجموعه شناور است که اگه تا الان گارانتی تمام نشده میتونین از طریق گارانتی تعویض کنین

حرف نمایندگی رو هم گوش ندین، باید تعویض کنن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشكر ا راهنمايي شما ، ضمنادوره گارانتي تمام شده است ، لطفا مرادر خصوص نوع كيفيت مجموعه شناور و قيمتش راهنمايي نماييد . و اينكه در نمايندگي تعويض كنم يا در تعمير گاه خارج از نمايندگي؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهتره در نمایندگی تعویض نمائید

ایراد فقط برای نمایش 100% پر بودن باکه یا در مواقع دیگه هم خطا داره؟

در صورتی که در مواقع دیگه خطا نداره به نظر من تعویض نکنین چون معلوم نیست چه جنسی براتون ببندن

تاپیک پمپ بنزین رو هم مطالعه کنین

206-f17/206-t95.html

قیمت پمپ هم 85 هزار تومن است و احتمال اینکه اکبند اصلی پیدا بشه نزدیک به صفره و اگه پیدا بشه باید پول اضافه به خاطرش بدین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام محدد

نكات قابل توجه در اين خصوص:

1- خودرو 206 تيپ3 مدل بهمن 88

2- قبلا كه فول بنزين ميزدم و سر ريز ميشد درجه يك خط كمتر نشان ميداد و بعد از يكي و دو روز موقع باز كردن سوئيچ عقربه نشانگر آرام آرام به خط فول ميرسد و دقيق نشان ميداد ولي اين بار دو خط كمتر نشان داد و بعد از يك ودر روز هم با اينكه بنزين بيشري داشت از دو خط بالا تر نرفت.

3- دوره ي گارانتي تمام شده و الان به نظر شما با تعويض شناور و يا قطعه اي؟؟ در قسمت پمپ بنزين مشكل حل ميشه يا براي اينكه در آينده خصوصا در مسافرت دچار خرابي كامل پمپ نشم اقدام به تعويض كامل كنم يا نه؟ چون از كيفيت قطعات ( حصوصا پمپ بنزين 206 ) آگاهي كافي ندارم و ميترسم كه پمپ خودش را ازدست بدم. لطفا مرا راهنمايي فرماييد چون با ديدن درجه بنزين با اين وضع حالم واقعا گرفته ميشه . با تشكر فراوان از شما دوست عزيز و گرانقدرم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شناور رو میشه جدا تعویض کرد ولی تضمینی نیست که اون هم سالم باشه و درست کار کنه چون جنس استوکه و از طرفی به دلیل ساختاری که داره، وقتی باز میشه از رو پمپ دیگه دقت اولیه رو نداره و خیلی ها هم موقع باز شدن میشکنن

راه عادی تعویض پمپه و نمایندگی ها در جریان این ایراد هستند و راهنماییتون میکنن که با چه مدل پمپی تعویض کنین که مشکل شناور نداشته باشه

پمپ های جدید کمی صداشون بیشتره ولی ایراد خاصی گزارش نشده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزيز سلام

آيا بعد از تعويض پمپ و استفاده از پمپ جديد صداي پمپ ايجاد ميشه يا منظورتان همان صداي اوليه است كه موقع باز كردن سوئيچ از پمپ مياد و بعد اً قطع ميشه؟ ونيز در خصوص نوع جنس ( نام بهترين مارك) پمپ بنزين راهنمايي فرماييد. با تشكر از شما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اون صدایی که لحظه استارت میاد، بعد از روشن شدن ماشین هم ادامه پیدا میکنه ولی به واسطه سر و صدای موتور نمیشنویم، کافیه صندلی عقب رو بالا بدید تا صدا رو بشنوین

پمپ های جدید این صداشون کمی بشتره

متاسفانه اطلاع ندارم چه مارکی الان موجودا ولی اگه به فروشگاه ایساکو معتبر مراجعه کنین، مدل های موجود رو بر اساس قیمت معرفی میکنه و جنس درجه 1 در حدود 85 هزار تومن قیمت داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوستان من ماشین رو بردم شستشوی انژکتور برای این کار برق پمپ بنزین رو قطع کرد از اون موقع به میزان یک چهارم موجودی که تو باک بود و بعد از کشیدن برق پمپ بنزین صفر شده بود بین موجودی واقعی باک با درجه پشت آمپرم اختلاف وجود داره. کسی می دونه چطوره دوبازه اینها رو منطبق کنم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آخرین باری که بنزین زدی و بعدش این مشکل پیش اومد آیا باک رو فول فول کردی؟مارک پمپ بنزینت چیه؟AP یا VDO?

شتشوی انژکتور باعث تغییر کالیبره پمپ بنزین نمیشه مگه اینکه هوای زیادی وارد سیستم و مسیر سوخت رسانی بشه که اینم چون غیر اصولی طرف انجام داده که این قابل رفع شدن هستش.ولی اگه مشکل از خود پمپ باشه که این مشکل رو خیلی از 206 های با پمپ بنزین مدل آذران پلاستیک قبل از 89/4 دارند و اگه با یه مدل VDO آلمانی عوض کنی تا حدی قابل رفعه هر چند باز هم نباید باک رو زیادی فول کرد.به هر حال همین پمپ AP هم میشه دوباره کالیبره کرد و مشکلشو حل کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری