mehrdad320

مباحث و مشکلات مربوط به سیستم ترمز(هواگیری،بوستر و...)

133 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام من سیلندر ترمز چرخ عقب رو عوض کردم می خواستم بدونم باید دو چرخ رو هواگیری کرد یا فقط چرخی که سیلندرشو عوض کردم باید هواگیری بشه با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام من سیلندر ترمز چرخ عقب رو عوض کردم می خواستم بدونم باید دو چرخ رو هواگیری کرد یا فقط چرخی که سیلندرشو عوض کردم باید هواگیری بشه با تشکر

سلام

فقط چرخی رو که عوض کردی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از شما ماشین من مدل 84 با کارکرد 78000km لنتها و دیسکهای جلو رو عوض کردم لنت رو اورجینال و دیسک رو لمفورت گذاشتم جفت سیلندر ترمز ها رو هم عوض

کردم روغن ترمز رو هم عوض کردم توتال ریختم چرخ عقب رو هم رگلاژ کردم اما بازهم حس میکنم چرخهای جلوم زود قفل میکنن و میکشن و ترمزهای خوبی ندارم اگر ممکنه

راهنمایی کنین که چکار کنم که مشکل ترمزهام حل بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما از ترمز تیپ 2 انتظار زیادی نداشته باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهرداد جان هواگیری کامل انجام شده؟

بهتر بود هر 4 چرخ رو هواگیری میکردین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4چرخ رو هواگیری کردم اما انگاری چرخ جلو سمت شاگرد زود قفل میکنه و میکشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
4چرخ رو هواگیری کردم اما انگاری چرخ جلو سمت شاگرد زود قفل میکنه و میکشه

باز کردی نگاه کنی ؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله بازش هم کردم اما چیز غیر عادی ندیدم ممکنه خوب هوا گیری نکرده باشم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لنت خوب جا میافته؟ سطحش چه جوریه؟ آره ممکنه خوب هوا گیری نکرده باشی اینم هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام به دوستان

من تازه عضو اين سايت شدم و از شما دوستان كه معلومات و تجربيات خود را در اين سايت به اشتراك مي‌گذاريد تا ديگران نيز استفاده كنند ممنونم.

دوست عزيز به احتمال زياد يا ديسك چرخي كه قفل مي‌كنه ايراد داره يا اينكه مي‌تونه ايراد از بوستر باشه چراكه نيروي منتقل شده به چرخ ها از طريق بوستر تأمين مي‌شه و ممكنه نيرويي كه به اين چرخ منتقل مي‌شود بيشتر از چرخ ديگر باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری