Masoud k

تبديل سيم كلاچ رگلاژ اتوماتيك به دستي

<t></t>  

  1. 1. <t></t>


لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

48 ارسال در این موضوع قرار دارد

salam.gifارادت دارم.من ميخوام ديسكو صفحه عوض كنم.مكانيكم گفت اگه ديسكو صفحه گرفتي سيم كلاچم كوتاه بگير كه بشه دستي رگلاژش كرد.يعني ديگه رگلاژ اتومات نباشه و از حالت فعلي در بياد.ميخواد كلاچ ماشينمو رگلاژ كنه كه پايين ول كنه.ميگه بهتره.اساتيد گل،دوستاي خوبم، اگه ممكنه بگيد ميشه اينكارو كرد؟اگه ميشه آيا تاثيري تو تند و تيز شدن ماشين داره يا نه؟ممنون.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست من بله حتمااین کارروبکن وشدنی هست وتست شده وخیلی خوب رگلاژمیشه وجواب میده

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

با عرض شرمندگی من مخالف رگلاژ دستی هستم

چون اول اینکه اگه لازم بود خود پژو این کار رو میکرد

بعد هم اتومات که باشه تا زمان تموم شدن صفحه همیشه خودش تنظیمش میکنه و نیازی به دست کاری نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

با عرض شرمندگی من مخالف رگلاژ دستی هستم

چون اول اینکه اگه لازم بود خود پژو این کار رو میکرد

بعد هم اتومات که باشه تا زمان تموم شدن صفحه همیشه خودش تنظیمش میکنه و نیازی به دست کاری نیست

سلام رضاجان دشمنت شرمنده باشه داداش

درسته ولی به شرط اینکه به قول خودت پژووجنس پژویی باشه نه ایرانی یا......

رضاجان خودت مکانیکی ومیدانی اگربربرینگ گلاچ به دیسک بچسبه درصورتی که جنس اصلی نباشه

هم بربرینگ سریع خراب میشه وهم شاخکهای دیکس خورده میشه وبارهااین اتفاق افتاده که لبه های

شاخکهای دیسک براثربرخوردهمیشگی بربرینگ بادیسک دچارمشکل شده

برای تنظیم هم مشکل خواصی نیست به فواصل نصبت به کارکردباهزینه نه چندان بامرجعه به تعمیرگاه

قابل تنظیم است یادت نره رضاجان همیشه تکنواژی جدیدبه خوبی جواب نداده واگربربرینگ ازدیسک جدابشه

هم دیسک سالم وهم بربرینگ عمربیشتری خواهدداشت

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه چیزدیگه بگم خودت مقایسه کن موتوریه ماشینی روبازکن که سیم یاپمپ کلاج اتومات داشته یاشه

بعدیه موتوربازکن که سیم رگلاژدستی یاپمپ قابل تنظیم داشته باشه

حال بغل یاتاقانیهای این دورومقایسه کن

پسند شده توسط 2 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چاکریم مهدی جان

ولی سیم کلاچ اتومات اگه مشکل نداشته باشه نباید درگیر بشه و حتی با دست که لیور کلاچ رو تکون بدی باید ازاد باشه اگه بخواد درگیر باشه حتما اینجور میشه که شما گفتی و بلبرینگ رو زود خراب میکنه همچنین لبه خورشیدی رو

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
چاکریم مهدی جان

ولی سیم کلاچ اتومات اگه مشکل نداشته باشه نباید درگیر بشه و حتی با دست که لیور کلاچ رو تکون بدی باید ازاد باشه اگه بخواد درگیر باشه حتما اینجور میشه که شما گفتی و بلبرینگ رو زود خراب میکنه همچنین لبه خورشیدی رو

hi.gifدنیایی رضاجان ماکوچیک شماییم

فرداتست کن ببین باچه فشاری به دیسک فشارمیاره تازه این فشاربدون احتصاب تکیه گاهه

اگرتکیه گاه روهم حساب کنی فشاری که شمادوشاخه روبه سمت رادیاتورمیکشی درون دشاخه

به علت کوتاه شدن دوشاخه تکیه گاه کوتاه میشه وفشاربیشتریکی ازدلایل نرمی کلاج همینه

اگرمیخوای کلاج نرمتربشه یااهرم بیرون روبلندترمیکنندیه اهرم داخل روکوتاه تر

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
salam.gifارادت دارم دوستان.ممنون از راهنماييتون.مكانيكمم گفت اگه رگلاژ كني به اين راحتي از تنظيم در نمياد.ميگفت با اين كار شتاب اوليه هم بهتر ميشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
salam.gifارادت دارم دوستان.ممنون از راهنماييتون.مكانيكمم گفت اگه رگلاژ كني به اين راحتي از تنظيم در نمياد.ميگفت با اين كار شتاب اوليه هم بهتر ميشه.

نه دیگه باحرف آخرش موافق نیستم نبایدشتاب درحالت نیم کلاج حساب بشه

به دلیل اینکه هردوسیستم یک کارراانجام میدهندمنظورروبدرسونده حرکت به دلیل

پایین درگیرشدن کلاج زودترصورت میگیره میشه شتاب روازحرکت اولیه حساب کردولی عمر

سیستم کلاج به مراطب پایین میاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز. از مطالب خوبت ممنونم. چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین.

در آخر تبدیل سیم کلاچ از اتوماتیک به دستی رو توصیه میکنید یا خیر؟

دوم اینکه مطلب آموزشی که به صورت تصویری تعویضشو توی موتور های tu5 توضیح داده باشه هست که در اختیار من بزارید؟ (اصلا تعویضش برای 1فرد ساده مث من امکان پذیره؟!؟!؟)

مرسی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری