480 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام بچه ها .. امروز صبح ماشین رو استارت زدم و خیلی عادی رفتم به طرف مسابقه درگ ماشین رو توی پارگینگ پارک شد و بعد از حدود 4 ساعت سوارش شدم و رفتم بام تهران توی سربالایی ولنجک ماشین روی حالت نرمال بود N بعد حواسم نبود پامو گذاشتم روی گاز دور موتور درجا گاز خود و بعد در حالت D قرار گرفت یه مدت بام تهران به مدت 1ساعت ساکن بودیم موقع برگشت به سمت اتوبان چمران موتور ماشین ریپ ریپ و مثل اینکه یه سیلندر ماشین کارنمیکنه شد به صورت خفیف بعد از طی مسافت و رسیدن به پارک وی و رفتن توی پل صدر در نرسیده به شریعتی دیگه داستان شروع شد و چراغ چک موتور و ریپ ریپ کردن و سنگین راه رفتن و لرزیدن موتور شدت پیدا کرد اصلا ماشین گاز نمیخورد و راه نمیرفت زدم کنار کاپوت رو زدم بالا دسترسی به وایر ها نداشتم که چکشون کنم ، به چند دقیقه واستادم و ماشین رو خاموش کردم و راه افتادم دقیقا رسیدم به بلوار کاوه دوباره چراغ چک و ریپ ریپ کردن شروع شد ، خودم رو به دردسر سروندم به بوعلی یه مغازه مکانیکی هم بیشتر باز نبود رفتم پیشش برای مشکل ماشین گفتش که روغن موتورت زیاده باید به حالت معمولی کم کنی اخه این ماشین تا 4 روز پیش مثل ادم راه میرفت چه ربطی به کم کردن روغن موتور داره .......

برام دیاگ زد و خطا هاش رو پاک کرد گفت ترمز و گاز رو نگیر گاز خلاص بده ما هم راه افتادیم توی بلوار کاوه دوباره ریپ ریپ شروع شد ولی این دفعه چراغ چک روشن نشد ......

اقایون به خدا اعصابم ریخته بهم ماشین صفر کیلومترش 440 تا بیشتر راه رفته و یکشنبه تحویل گرفتم به این درد دچار شده وای به حال اینکه 1000 تا برسه cry.gifdoa.gif

یکی به داد من برسه که بد جوری مثل خر توی گل موندم cry.gifcry.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برات دیاگ زد خطاهای چی رو پاک کرد ؟؟ ضمنا اگر روغن موتور زیاد باشه ارور میده از طریق گیج سطح روغن هم میتونید به این قضیه پی ببرید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیاگ که زد خطای به وجود امده از همین ریپ رو پاک کرد از حافظه اش . گیج رو نگاه نکردم هنوز ببینم چی به چیه .......

اخه واقعا زورم میاد میای 20 میلیون پول ماشین میدی بعد یه زد حال اینطوری میخوری که میره روی اعصاب ادم cry.gifcry.gif ........

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دیاگ که زد خطای به وجود امده از همین ریپ رو پاک کرد از حافظه اش . گیج رو نگاه نکردم هنوز ببینم چی به چیه .......

اخه واقعا زورم میاد میای 20 میلیون پول ماشین میدی بعد یه زد حال اینطوری میخوری که میره روی اعصاب ادم cry.gifcry.gif ........

خودت حدس میزنی مشکل دقیقا از کی شروع شد ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر دوستان اهل فن مشکل از پمپ بنزین نیست؟

اخه منم همین مشکل ریپ رو داشتم وقتی بردم تعمیرگاه گفت از پمپ بنزین .سرویس اش کرد مشکلش بر طرف شد.

البته قابل ذکره که وقتی این مشکل پیش میومد که پمپ گرم شده باشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز من هم روز سوم اینکه تیپ5 خریدم همین اتفاق برام افتاد ماشین یکدفعه شروع به ریپ زدن کرد منم داشتم با دنده2 شتاب میگرفتم که 3 تا ریپ پشت هم زد وایستادم دیدم چراغ چک روشن شد استارت زدم دوباره راه افتادم 20 متر جلوتر دوباره ریپ زد خاموش کردم دوباره اومدم استارت بزنم دیگه روشن نشد .....

ماشین هنوز پلاک نداشت....زنگ زدم به امداد خودرو بعد از 45 دقیقه اومد مشکل از کویلش بود که خطا را با کامپیوتر پاک کرد و یک کاری هم با کویل کرد ... اول هم گفت ممکنه از انزکتور باشه که ((پیچ ابی رنگ کنار ورودی بنزین به انزکتور باز کرد با گاز دادن میبایست بنزین بپاشه که پاشید)) و درست بود...

بعدش به من گفت دیگه هیچ وقت اینطوری نمیشه و نشد.ماشین هم 200 کیلومتر کار کرده بود ..

اولا شما چرا ماشینت و دادی به دست یک تعمیر کار متفرقه ایرانخودرو چون مسئول هست موظف هست که درستش کنه خدای نکرده تعمیرکار دیگه یک کاری میکنه که از گارانتی خارج میشه.

از سه حالت خارج نیست یا انزکتور یا کویل یا به قول دوستمون پمپ بنزین.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

همیشه وقتی مشکلی پیش میاد و قراره خطا پاک بشه حتما خودتون خطا رو بخونین که چی بوده

الان نمیشه نظر دقیق داد، همین موارد که دوستان گفتند به صورت کلی مشکوکه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی از دوستام دیشب گفت ماشین رو خاموش کن کامپیوترش ریست بشه شاید مشکلت حل بشه ، این کارو انجام دادم و ساعت 9 راه افتادم بیرون رفتم دقیقا سرعت که از 50 تا بیشتر میشه و روی 70 تا اینا میمونه 1 دقیقه بعد شروع میکنه ریپ ریپ کردن و چراغ چک روشن شدن سر چراغ چهار راه دولت خاموش کردم و چند ثانیه گذشت یه بوق زد موقع روشن شدن ، دیگه چراغ روشن نشد و تا خواستم به 50 تا برسه و یکم تند برم ریپ ریپ زد که سرعتم رو کم کردم بین 30 تا 40 تا باهاش رفتم مشکل پیش نیومد . بد جوری زده توی ذوقم ماشین اینطوری بشه اونم صفر خیلی ضد حاله مشکل هم اینجاست هیچی مدارک ندارم ببرم ایرانخودرو باید صبر کنم تا کارت گارانتی رو از شخص فروشنده بگیرم و بعد باقی کارها رو انجام بدم ......

شخص فقط دیاگ زد واسم کار دیگه ای نکرد و خطا هم که خودش بهم گفت گاز و ترمز و باهم گرفتی اینطوری شده .....

یکی هم گفت بهم مشکل از بنزینی هست که بهش زدی انژکتور قاطی کرده و باید تنظیم بشه البته من بهش سوپر زدم و به هیچ کدوم از ماشینای نو معمولی نزدم cry.gifcry.gif ........

بد جور حالم رو گرفت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

یه بار همچین حالتی برای من پیش اومد ... ولی موقعی بود که رفتم فیلتر بنزین رو عوض کردم و تو این تعویض یه کم آشغال روفت تو سیستم سوختم .... اولش با ریپ زدن تو همون 40-50 کیلومتر شروع شد ... خودم به شمعهام شک کردم چون همزمان شمعهامم عوض کرده بودام .... ولی بعد از یه مدت ماشین دیگه 3 کار میکرد ..

بردم انزکتور شویی که طرف گفت انژکتورت کاملا کیپ شده و باید تعویض کنی ....

از روی حالتهایی که نوشتی به نظر به بنزین و کثیفی اون ارتباط داره .... (و البته ممکنه خیلی چیزای دیگه هم باشه مثه پمپ بنزین ..!!)

یه جا ببر که با مایع اورجینال انژکتورشور چک و شستشو بدهند ( اگر عیب همین باشه ، مایع انزکتور شوی کثیفیو پاک میکنه و نیاز به تعویض نیست ...ولی اگه زیاد به همین منوال باهاش بری کار انژکتور تمومه )

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من یه باک بنزین سوپر بزن ..... ماشین من اوایل اتارت میزدی یه بوی میکرد چون روزای اول بود اولین ماشینم هم بود اومدم زیر کاپوت بو کشیدم بو نمیومد اما از اگزوز یه بوی بدی میومد انگار چیزی اتیش گرفته..... ماشین خفه بود اما خوب شد بعد از یه 2-3 روز روزی 5 دقیقه روشن و درجا کار کردن الانم کاملا از تیپ 6 خودم راضی هستم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری