ali_rh

فعال کردن لیمیتر بدون تعویض پدال و غیرفعال کردن آن باپدال

48 ارسال در این موضوع قرار دارد

دوست عزیز توضیحی که در بالا مشاهیده میکنید کامله و بیشتر از نمیشه توضیح داد

با این روش نیازی به پدال 5 سیمه نیست

سوکت مشکی رنگ رو باید باز کنید و با دقت نگاه کنید، ستون و سری F 1 رو پیدا و با نصب مقاومت به جمع 640 اهم به صورت سری ، نصب یک سر مقاومت به پایه مربوطه و سر دیگه به منفی بدنه هرجایی اون اطراف

شما باید با ولتمتر مقاومت رو با دقت اندازه بگیرید و بعد نصب کنید

رنگ مقاومت ها:

1.طلايي ، قرمز،آبي ، سبز

2.طلايي ، قهوه اي ، خاكستري ، آبي

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من میخواهم یک کلیدهم برای غیرفعال کردنش روی پدل تعبیه کنم وقتی این اتصال بدنه که به مقاومت دادیم قطع بشه لیمینترآیا غیرفعال میشه من یه کلیددارم که اطمینان دارم میشه روی پدال نصب کرد؟عکس میگیرم میگذارم ازاین کوچکترهم دارم

http://upload.tuningtalk.com/upload/dgszg_bdhfnftmu.jpg

http://upload.tuningtalk.com/upload/fggjtgykmyui.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ممنونم از راهنماییت دوست عزیز.من یکم تو ECUخنگم چون هنوز دست بهش نزدم.ببینین درست میگم روی ECU ماشین 3تا سوکت هست یکی وسط یکی سمت چراغ و یکی سمت شیشه حالا این سوکت F1اونی هست که به سمت چراغ هست؟اگه سوکت هارو بازکنم روش چیزی نوشته که بتونم پیداش کنم F1رو؟ شما شماتیکی عکسی چیزی ندارین؟و یه سوال خیلی مهم برای باز کردن سوکت های ECUباید سر باطری رو وردارم؟ یا نیازی به قطع باطری نیست؟خیلی اذیتتون کردم دوست عزیز .واقعا ممنون.

د وست من این جای سوکتهای ecu هست.

من موقعی که می خواستم بازش کنم نمیدونستم باید جریان برق رو قطع کنم. ولی شما حتما اینکارو بکن.مدتشو نمیدونم ولی از نیم ساعت یا سک ساعت سر باطری رو بکش بعد بازش کن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ممنونم از راهنماییت دوست عزیز.من یکم تو ECUخنگم چون هنوز دست بهش نزدم.ببینین درست میگم روی ECU ماشین 3تا سوکت هست یکی وسط یکی سمت چراغ و یکی سمت شیشه حالا این سوکت F1اونی هست که به سمت چراغ هست؟اگه سوکت هارو بازکنم روش چیزی نوشته که بتونم پیداش کنم F1رو؟ شما شماتیکی عکسی چیزی ندارین؟و یه سوال خیلی مهم برای باز کردن سوکت های ECUباید سر باطری رو وردارم؟ یا نیازی به قطع باطری نیست؟خیلی اذیتتون کردم دوست عزیز .واقعا ممنون.

ممنون از علی اقا بابت عکس

البته ecu والئو فکر کنم فرق داره. فعلا دسترسی به این مدل ندارم ولی احتمالا تا فردا عکسش رو میزارم

سلام من میخواهم یک کلیدهم برای غیرفعال کردنش روی پدل تعبیه کنم وقتی این اتصال بدنه که به مقاومت دادیم قطع بشه لیمینترآیا غیرفعال میشه من یه کلیددارم که اطمینان دارم میشه روی پدال نصب کرد؟عکس میگیرم میگذارم ازاین کوچکترهم دارم

http://upload.tuningtalk.com/upload/dgszg_bdhfnftmu.jpg

http://upload.tuningtalk.com/upload/fggjtgykmyui.jpg

من تست نکردم و حدود تست این مورد در حرکت تا زمانی که یک کلید داخل اتاق نصب نشه غیر ممکنه!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنونم از توجه شما.ولی دوستان تو این عکسی که گذاشتین من باید این مقاومت و به کدوم پایه ببندم و بد بدم به بدنه توی عکس که نمی تونم چیزی تشخیص بدم.شماره 1(یا همونf1)چجوری تشخیص بدم میتونین پایش یا خونشو یه طوری بهم نشون بدین؟مثلا توی عکس 50 تا پین هست/من به کدوم از اینا باید ببندم/بلاخره یه راه تشخیصی باید باشه

هیچ ابزاریم ندارم منظطورم و برسونم ببینین............... ...............

................ ...............

اگر این پین ها باشه میتونیین این f1رو و یا اون پینی که باید یه سر مقاومت بهش بخوره رو بهم یجوری نشون بدین؟

ecu bosch 745 هستش.اگر اشتباه نکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان این پلاستیگ سیاه وسط ecuچیه؟مشکی رنگ بالای برچسب مشخصات نو عکس یه کم مشخصه/گرد سیاه رنگچطوری در میاد؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

r0xon5.jpg

بچه ها من واقعا گیر کردم ببینین این داخل سوکت هست مثلا این عکس و از جایی برداشتم که گفته سیم وصل بشه به ستون 4 ردیفc.در سوکتی که به سمت چراغ هست.ولی اینجا من فقط یه نشونه دارم اونم f1وقتی ecuرا باز می کنیم پایه هاش به سه دسته تقسیم میشن که در هر دسته بعد از باز کردن تعدادی سیم هست.حالا من یه آدرس دقیق می خوام.مثل همون مثالی که بالا زدم.این f1 که سوکت مشکی رنگ هست کدومه و آدرسی که باید مقاومت رو به اون ببندم(مثل آدرس بالا که گفته ستون4 ردیف3)آدرس این کجاست.بابا این مقاومت و باید کجا ببندم مردم..از دوستانیکه این کارو کردن عاجزانه درخواست کمک کردم وسط کار گیر کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علی آقا شما بهتر بود اول کل مراحل رو بدونید بعد اقدام می کردید.

من که چیزی نمیدونم.

بهتره صبر کنین تا علی جان خودش جواب بده.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دست رو دلم نزار که خونه دوستم.راستی mtrشما خودت مقاومت بستی؟نمی تونی کمکم کنی؟

من خودم الکترونیک خوندم ولی تاحالا این کلید و ندیدم.یه امتحان بکن ضرر نداره.ولی من بهت پیشنهاد میکنم چون ecuسیستم پالسی داره اول با یه کلید پالسی(که مثل کلید بوق یک لحظه قطع میکنه امتحان کن.اگر جواب نداد با کلید دایم امتحان کن.چون کلید و زیر پدال جا میدی و...شما امتحان بکن با این دو نوع وخبرشو تو همین تایپیک بزار واسه کلیدش یه فکری میکنیم ولی فکر کنم با پالس جواب بده/دلیلشم وقتی رو حالت کروز پاتو 1 ثانیه رو ترمز یا کلاچ میزاری سیتم قطع میکنه و دیگه برنمیگرده.منتظر جوابت هستم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری