Keyhan

نحوه نصب کلید فلاشر 2 کاره( قفل + فلاشر) و مسائل مربوطه

345 ارسال در این موضوع قرار دارد

سلام,

سوالی داشتم درمورد این نوع فلاشر ها که اینا فابریک هستن یعنی روی ماشینای فرانسوی هم هست یا ایران خودرو خودش اینارو ابداع کرده؟ و این که چرا در خودرو های قدیمی این نوع کلید نصب نشده؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام کیهان جان

نه، فابریک هستن اینا

خیلی از قطعات مربوط به سری میشه که وارد میشن مثلا همین تفاوت ECU های 7.4.4 و 7.4.5 چیزی نبود که انتخاب ایرانخودرو باشه و یا الزام هستند و یا اجبار به دلیل تائمین قطعه از سوی سازنده خارجی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام,

پس چرا سیم کشی هارو نکردن؟ یعنی در BSI سوکت هاش برای همین منظور خالی هستش؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیم کشی کلید 2 فشاره تا پشت امپره و به سوکت اون متصل میشه

تکمیل ترین سیم کشی ها رو مدل های 85 داشتن و مثلا مدل 82 و 83 سیم گرمکن صندلی رو ندارن ولی اخر 84 و 85 ها دارن

و بعد مجددا برداشته شد

البته الان که سیم کشی همه چیز جمع شده و حتی سنسور نور و باران و.... هم سیم کشی نداره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام,

ممنون از جوابت. پس کلا همه 206 ها این امکان رو دارن ولی قبلا ایران خودرو زحمتشو نمیکشیده الان میکشه؟ حالا باید از کجا بفهمم که سیم کشی وجود داره یا خودم باید سیم کشی کنم؟ من فلاشر تک کاره ی الان رو باز کردم روی سوکت الان فقط 2 تا سیم نصبه ولی روی سوکت جای 3 تا سیم دیگه هست. برای BSI مشکلی پیش نمیاد؟ نیاز به اپدیت BSI نداره؟ کلا این سوکت رو اگر خودم بخوام نصب و سیم کشی کنم شکلی پیش نمی اره؟ چون یکی رو دیدم قبلا خودش نصب کرده بود اون چراغ قفل مرکزی کلید کار نمی کرد و طبق گفته ی خودش سیم کشی درست بود.

ببخشید یکم طولانی شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دقیقا کیهان جان

باید 5 سیمه باشه ولی مدل های ساده 3 سیمه هستند

من برای دوستم نصب کردم چراغ هم فعال شد ، نمیدونم مشکل دوست شما از کجا بود به هر حال چک میکنم نقشه ها رو

سیم کشی رو هم سعی میکنم تا اخر امشب قرار بدم

کار خاصی نداره و باید تا پشت امپر و bsi سیم کشی بشه و به جای خالی سوکت متصل میشه

اگه به سوکت کلید فلاشر دقت کنین ، 6 شماره داره که شماره یک برای چراغ چشمک زن، 6 ، 4 و 3 برای فلاشر و برق لامپش و شماره پنچ برای قفل مرکزی هستن

سیم شماره 5 رو به سوکت پشت آمپر میرسونین و به خونه شماره 17 که خالیه نصب میکنین و سیم شماره یک رو هم به BSI و سوکت مشکی متصل میکنین ، به خونه شماره 9 که اون هم خالیه

کلا خیلی ساده است و مشکلی نداره فقط اگه سر سیم های bsi رو نداشته باشین کمی سخت میشه و باید ابتکار به خرج بدین تا متصل بشن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

و شماتیک دیاگرام:

 

تصویر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هم راهنمای اوراق کردن سوکت 18 پین پشت آمپر:

تصویر

تصویر

تصویر

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام,

اقا ممنون. ببینیم چیکار می کنیم دیگه. فقط 2 سوال دیگه.

1- سوکت فلاشر چه جوری اوراق میشه؟

2- او روکش پشت امپر چه جوری باز میشه؟ مثل همون روکش صفحه نمایش وسط داشبورد باید بکشیمش؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هم نحوه باز کردن کانکتور 6 پین

تصویر

برای باز کردن قاب دور پشت امپر هم اون رو از لبه جلویی بگیرین اول به سمت خودتون بکشین تا گیره های پشتی ازاد بشه بعد هم برای جدا کردن قسمت جلویی اون رو هم زمان به سمت بالا و به سمت خودتون بکشین

پسند شده توسط 1 کاربر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری